צפייה בגרסה מלאה : ברז זרם לכננת - כמה אמפר?
ברז זרם מתאים לכננת, כמה אמפר רצוי?
זה מתאים?
http://m.ebay.com/itm/Battery-Isolator-Switch-Cut-Off-Disconnect-Power-Kill-200A-Key-Car-Van-Boat-02-/281635452404?_trkparms=aid%253D222007%25 26algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc% 253D20150519202348%2526meid%253D8024299f 146f463b9bc3cc3440bf3aa2%2526pid%253D100 408%2526rk%253D10%2526rkt%253D22%2526meh ot%253Dpp%2526sd%253D171566047986&_trksid=p2056116.c100408.m2460
כננת יכולה למשוך גם 500A בעומס מלא. בדוק את הנתונים עבור הכננת שלך.
עדיף משהו שמעביר 600 אמפר לפחות.
http://www.ebay.com/itm/Rated-Current-600A-Car-RV-Marine-Boat-Battery-Isolator-Disconnect-Rotary-On-Off-/252792285624?hash=item3adb9829b8:g:k1MAA OSw3v5YtijG&vxp=mtr
המפסק בקישור הוא ל50 אמפר רצוף ביום טוב.
גם ה400-500 של הכננת הם למספר שניות. המפסקים הגדולים המתכתיים של טרקטורים הם 250 רצוף, כמעט 1000 רגעי. זה מה שאתה צריך.
אסף.
היה לי את הברז בקישור שלך (דורון) בדיפנדר של העבודה בין המצבר לשאר הרכב כדרך של עצלנים להילחם בזליגת זרם שגם חשמלאי המזרח לא מצא. לא יודע מה קרה לו פנימית אבל הוא חדל מלהעביר את הזרם תוך מספר חודשים.
עריכה, שלי כביכול היה לזרם גבוהה יותר. אבל כנראה שהכל תיאור שיקרי לאותו מוצר...
האם ניתן להשתמש בברז כזה לטובת ניתוק המצבר?
לפי opl נראה שכן, אבל:
של כמה אמפר?
לשים על הפלוס או המינוס?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אם מדברי הבנת שנראה שכן אז כדאי שגם תחזיק מפתחות פתוחים כיד לאחד כבלים כשהמפסק ינפח את נשמתו :-) , מאז עברנו למה שנראה בארץ - הגרמני, 300 שקלים, גוף וגם מפתח - הכל ממתכת, כבד פי כמה.
המפסק בקישור הוא ל50 אמפר רצוף ביום טוב.
גם ה400-500 של הכננת הם למספר שניות. המפסקים הגדולים המתכתיים של טרקטורים הם 250 רצוף, כמעט 1000 רגעי. זה מה שאתה צריך.
אסף.
המוצר בקישור התעדכן..
יש לי זמין ברז שמוגדר ל-400אמפר.
גבולי?
אם מדברי הבנת שנראה שכן אז כדאי שגם תחזיק מפתחות פתוחים כיד לאחד כבלים כשהמפסק ינפח את נשמתו :-) , מאז עברנו למה שנראה בארץ - הגרמני, 300 שקלים, גוף וגם מפתח - הכל ממתכת, כבד פי כמה.
כשהמפסק ימות או כשהכבלים מתנתקים?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אצלי המטרה היא ניתוק הכננת ושקע השלט על הפגוש מחשמל חי.
המוצר בקישור התעדכן..
יש לי זמין ברז שמוגדר ל-400אמפר.
גבולי?
זה כנראה בסדר. אם הברגים של המגעים גדולים מספיק זה אומר שיש מגעים מסיביים בצד הפנימי.
לשים לב אם זה 400 רצוף או רגעי. כאמור, הגדולים של הטרקטורים או מה שיש במשאיות ליד המצבר - מתאימים בהחלט.
אסף.
כשהמפסק ימות או כשהכבלים מתנתקים?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
כשהמפסק ימות
זה כנראה בסדר. אם הברגים של המגעים גדולים מספיק זה אומר שיש מגעים מסיביים בצד הפנימי.
לשים לב אם זה 400 רצוף או רגעי. כאמור, הגדולים של הטרקטורים או מה שיש במשאיות ליד המצבר - מתאימים בהחלט.
אסף.
ברגי 8ממ
400רציף ספייק של 1000
גם אני תהיתי מה לעשות עם זה שהכננת חיה כל הזמן ומספיק איזה ילד שבטעות יעבור ליד הג'יפ עם חתיכת חוט ברזל ובמקרה הטוב סתם ישחק עם הכננת, במקרה הרע יאבד כמה אצבעות בדרך...
בסוף שמתי ממסר 500A על החיבור של הכננת למצבר על הפלוס
ויש מפסק שינותב לקבינה לשליטה באספקה וניתוק הזרם לכננת
http://www.ebay.com/itm/232064917370?_trksid=p2057872.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://i.ebayimg.com/images/g/7QEAAOSwA3dYbf2F/s-l1600.jpg
גם אני תהיתי מה לעשות עם זה שהכננת חיה כל הזמן ומספיק איזה ילד שבטעות יעבור ליד הג'יפ עם חתיכת חוט ברזל ובמקרה הטוב סתם ישחק עם הכננת, במקרה הרע יאבד כמה אצבעות בדרך...
]
זה משהו שמחכה בראש הרבה זמן.
פעמיים מצאתי שמישהו שיחק עם הכננת בחניות ציבוריות.
פעם אחת זה די בטוח מישהו שמבין בנושא, כי הוא שחרר את הבלם ומשך החוצה כבל.
מאז האנקול קשור עם חוט ברזל עבה שאי אפשר לפתוח ביד אבל אין בעיה עם לדרמן.
היה כאן בעבר מי שסיפר שמצא שמישהו חיבר לו בחנייה את האנקול לרכב שחנה לפניו, לא חסר אופציות למאנייקים או משועממים.
ניתוק המתח הוא הדבר הנכון באמת.
ברז זה פשוט פחות מתג בקבינה.
גם ככה ברוב הפעלות הכננת אני פותח מכסה מנוע לבטיחות.
ניתוק מתח מונע העברה לניוטרל ומשיכת כבל?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
לא. עדיין אפשר לשחרר ולחבר לרכב לפניו...
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה לא חסימה פיזית לחלק הימני של הכננת?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
ניתוק מתח לא ימנע שחרור המעצור, אבל ימנע אפשרות לקיצור והפעלה.
וזה מה שהכי מפריע לי.
עוד אופציה היא מתג נסתר על הפלוס של השקע שלט.
בנוסף למפסק HD על חיבור המתח לכננת, זה הפתרון שמצאתי גם כנגד וונדליזם וגם כפתרון אסטטי למספר.
אפשר לנעול אותו בקלות ע״י בריח או מנעול תליה פשוט.
מתקן למספר / מגן לכננת
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=22239&share_tid=102678&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D102678&share_type=t
בנוסף למפסק HD על חיבור המתח לכננת, זה הפתרון שמצאתי גם כנגד וונדליזם וגם כפתרון אסטטי למספר.
אפשר לנעול אותו בקלות ע״י בריח או מנעול תליה פשוט.
מתקן למספר / מגן לכננת
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=22239&share_tid=102678&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D102678&share_type=t
וקישור לתצוגת browser למי שאין Taptalk:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/102678-מתקן-למספר-מגן-לכננת
דורון,
אני התקנתי ברז בדיוק כמו בלינק ששלח נמרוד.
למרות כל הנתונים שהם מציינים, קשה להאמין להם.
הדבר היחיד שאני יכול להעיד הוא שאצלי זה עובד - ועובד מצויין - עם טי-מקס 8500 שזוללת 425 אמפר בעומס.
זה עדיף ממפסק קטן לפיקוד, משום שאז אתה מרוויח גם ניתוק נגד וונדליסטים מזדמנים, וגם הגנה על המצבר (והמחשב אם יש אצלך) במקרה של קצר אימתני.
לפני הרבה שנים, בימי טירונותי עם הג'יפ ומייד אחרי התקנת הכננת, כבל הפלוס רץ מהכננת אל המצבר תחת המסיכה; באמצע טיפוס מעלה טכני הכבל נחשף (כמראה כתוצאה מגמישות השלדה+מרכב) ויצאתי 'רק' במצבר שרוף. זה היה יכול להיות גרוע יותר.
ככה זה נראה אצלי כיום:
114177
גיתאי,
אצלי דיזל הכי פשוט שיש, כמו שמכונה בחו״ל donk..
מחשב?
ברדיו עם חיבור ל-mp יש יותר מחשב מכל האוטו.
הכננת היא וורן 6000, אז נק׳ הייחוס שלך טובה מבחינתי.
המטרה היא נגד ונדליסטים וגם עוד אבטחה, לא בא לי טוב שיש + חי כל הזמן, במיוחד כשהן מחובר לאמצעי בעל פוטנציאל נזק, שנפרש לשמחתי לעיתים רחוקות.
ניתוק מתח מונע העברה לניוטרל ומשיכת כבל?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
מעשית כן. אם הכבל מתוח למדיי, אצלי אי אפשר להעביר לניוטרל ולמשוך כבל....
לי יש שקע פיוז קרוב לקופסת פיקוד ללא פיוז ביום יום
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
מעשית כן. אם הכבל מתוח למדיי, אצלי אי אפשר להעביר לניוטרל ולמשוך כבל....
לי יש שקע פיוז קרוב לקופסת פיקוד ללא פיוז ביום יום
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
הפיוז מחובר לאן?
לממסר שיושב על ה"+" הראשי של הכננת (כמו שאצלי) או לחוט דק של קו השליטה?
אין לי מושג, את כל הכננת הרכבתי לבד פרט לשלט האלחוטי והפיוז שהתקין החשמלאי בזמן שחיכה לבדיקת המזגן....
אברר
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
הרכבתי עכשיו שלט אלחוטי וכפתור אחרי פיוז על המוח של השלט שמנתק את החשמל ביום יום. אין יותר פינים ואי אפשר סתם כך לחבר או לקצר משהו בקלות. הברז המכני עדיין גלוי ופרוץ לוונדליזם - צריך לסגור את זה באמת
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
שאלה של ילד... הכננת שלי חזרה עכשיו לתפקוד. מדובר על וורן 9500. אני רוצה להתקין ברז בתא המנוע על מנת לנתק אותה כאשר היא לא בשימוש.
האם את הברז מתקינים על הפלוס או על המינוס?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי על הפלוס, כי המינוס זמין כמעט בכול מקום, אפשר "לעקוף" הברז בטעות
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
מצד שני הגוף של הברז מתכתי ומחובר לגוף של הרכב
Sent from my iPhone using Tapatalk
הברגים של הברז לא יכולים להעביר מינוס לברז אחרת היה לך קצר עם המגע השני שעובר דרכו.
הברגים של הברז לא יכולים להעביר מינוס לברז אחרת היה לך קצר עם המגע השני שעובר דרכו.
צד אחד יכול.
אני שואל כי נתקלתי בבעיה בברז שהתקנתי. הוא הותקן על הקו של המינוס וגם שהוא מנותק הכננת עובדת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צד אחד יכול.
אני שואל כי נתקלתי בבעיה בברז שהתקנתי. הוא הותקן על הקו של המינוס וגם שהוא מנותק הכננת עובדת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדיוק כמו שהזהרתי, המניוס מחלחל לכל מקום וקל מאוד ליצור טעויות.
בטח הכננת עובדת אבל בהספק אפסי כי הזרם מוגבל לקו של "פיקוד" כלשהו.
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
צד אחד יכול.
אני שואל כי נתקלתי בבעיה בברז שהתקנתי. הוא הותקן על הקו של המינוס וגם שהוא מנותק הכננת עובדת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז הכננת מקבלת מינוס ממקור אחר והברז חסר משמעות.
קיבלתי, יעבור שינוי
Sent from my iPhone using Tapatalk
נתק את הפלוס כדי לקבל ערך מוסף של הגנה על המצבר מקצר
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
אגב, מאיפה ניתן לרכוש כבל וסופיות מתאימות כדי לחבר את הפחוס דרך ברז?
אני צריך חתיכת כבל די קטנה.
את הסופיות האם ניתן לחבר באמצעים ״ביתיים״ כמו מלחציים או צריך לוחץ ייעודי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
נעלי כבל קניתי בחנות אספקה טכנית.
נלחצו עם הפינה של המלחציים בצורה שנועלת את הכבל בפנים.
קצת קשה להסביר בכתב.
אצלי מותקן כזה של 600A קבוע עד 900A רגעי.
https://dh778tpvmt77t.cloudfront.net/images/products/3000.jpg
נעלי כבל קניתי בחנות אספקה טכנית.
נלחצו עם הפינה של המלחציים בצורה שנועלת את הכבל בפנים.
קצת קשה להסביר בכתב.
עדיין אני לא כזה דביל וחושב שהבנתי ;)
תחפש ביוטיוב, ראיתי פעם סירטון יפה שהראה איך להשכיב את הנעל כבל, עם הכבל בפנים, בתוך זוית (בזנ"ט, רק יותר קטן), ואז לעבוד עם איזמל!
אני חושב שהנקודה החשובה, זה לנסות להיות קרובים למה שעושה לוחץ יעודי, לחץ בכמנ נקודות, ולא מעיכה של כל השטח.
אם אתה רוזה להשקיע, תצפה את הכבל בבדיל לפני הלחיצה, ואחרי הלחיצה, תחמם את הכל ביחד, ותמיס עוד בדיל פנימה (לנעלי כבל, בעיקר בקטרים היותר גדולים, יש בד"כ חור, קטן יותר, מהצד ההפוך לצד שממנו נכנס הכבל).
תציץ בסרטון:
https://youtu.be/XkMdlPsBxkc
תודה [emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.