PDA

צפייה בגרסה מלאה : בדיקת דיפנדר לפני קנייה - ייעוץ



ItayST
31-03-17, 20:18
שלום רב,



מצאתי דיפנדר שאני מעוניין לקנות. הדיפנדר טופל אצל מוחמד מקלנסוואה ואף מיועד להימכר דרכו (הבעלים לא מעוניין להתעסק עם המכירה, לדברי מוחמד).

מוחמד אמור ללוות אותי לבדיקה אותה אני מעוניין לבצע לרכב - מה שאומר שבפועל אין לי יכולת לקחת את הרכב לבדיקה במקום אחר (רציתי לקפוץ למוסך גבע). מכיוון שכך, האם אפשר לסמוך עליו? התגובות בפורום היו מעורבות.


אשמח להתייחסות בהקדם - העסק די דחוף.

nirs
31-03-17, 20:22
תן קצת יותר פרטים על הדיפנדר.
כמו כן האם אתה יודע למי היה שייך לפני הבעלים הנוכחי?
לאן אתם הולכים לבדיקה?


Sent from my LG-D802 using Tapatalk

טרודיי
31-03-17, 20:32
אישית ,לא מטפל אצלו-רחוק לי מדי,

אבל *הרבה* חברים כן.
ומהם שומע רק דברים טובים עליו.

בהצלחה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ItayST
31-03-17, 20:52
קודם כל - תודה על ההתייחסויות המהירות.

תכננתי ללכת לבדיקה במכון בדיקה קומפיוטסט בתל אביב.

הרכב עצמו הוא דיפנדר קצר 97', שמור מאוד לכאורה (לכאורה, כי הנתונים טובים - אבל יותר מזה, אני לא יודע). אני לא מכיר את הבעלים - איזשהו איש עסקים המתגורר בחיפה, שלא מעוניין להתעסק עם הרכב.

כן אציין שהרכב ללא טסט מ-2016 ושהוא מעוקל - אבל לפי מוחמד, ניתן להסיר את זה בלי בעיה.

הקטע הוא שלמכון בדיקה לא באמת הייתי רוצה ללכת - כי הרבה פעמים זה חרטאווט, בטח ברכב ישן כל כך. מצד שני, הוא מתווה אליי - אז אני לא יכול לקחת את הרכב למוסך אחר של לנד רובר, ואני אובד עצות. זה סיפור עם הרבה כסף ופוטנציאל לכאב ראש לא קטן.

עמי
31-03-17, 21:39
מכיר את הדיפנדר ואת המוכר. באמת אין לו זמן להתעסק במכירה ולא מדובר בסיפור כיסוי כלשהו.

למיטב ידיעתי מטופל אצל מוחמד (ורק אצלו, בכל דבר מקטן ועד גדול) במשך שנים. כל תקלה תוקנה מיד. לא חסכו על הרכב הזה בכסף.

איל מ
31-03-17, 21:41
תבדיל בין מעוקל למשועבד. שיעבוד זה באמת משהו שבהרבה מקרים ניתן לפתור (אבל לא להעביר שקל לפני שהשיעבוד הוסר), עיקול זה סרט אחר לגמרי.
במרכז יש לך גם את יענקלה במוסכים מאוחדים בת"א. ותכלס גם ארז סנטו ( גר בצופים אבל עובד בטירה) אמור לדעת לבדוק ג'יפים.

רמי גלבוע
31-03-17, 23:23
אני אצל אחמד הרבה מאוד שנים (כבר 3 TDI), אין לי מילה רעה להגיד.
מקצוען אמיתי, ישר כמו סרגל, אחלה בן אדם.
לפני שהלכתי אליו התייעצתי עם יענקל'ה (ונוספים) שהמליץ עליו בכל פה.

אם יש לך את המילה שלו + מה שנכתב מעליי, לא בטוח שיש סיבה ללכת למכון, אבל זו החלטה שלך.

תיהנה מהגמל!

ItayST
31-03-17, 23:30
תודה על ההתייחסויות.

הרכב מעוקל, בוודאות - אבל שהרכב לא יהיה יכול להימכר מבלי שיוסר העיקול.

אני אמנם לא מאוהב בשיטת הקנייה המעוותת הזאת, אבל ממה שנשמע - יש על מי לסמוך. לפחות יש איזשהו מכון בדיקה מומלץ? (שוב, אל מוסך אני לא יכול ללכת - כי מוחמד ילווה אותי, וזה לא נעים).

OFF-RoaD
01-04-17, 00:34
מכון בדיקה, אם בכלל יסכים לקבל רכב כזה, ואני בספק, יכסתח את עצמו מכל הכיוונים ויכתוב לך כל ריג'קט אפשרי. לא תקבל שם שום אינדיקציה למצב הרכב.

ניסית להסביר לו את המצב? אני חושב שאדם הגיוני יבין שהוא בניגוד עניינים ושאתה רוצה להגן על האינטרס והכסף שלך, ויסכים להתלוות גם לבדיקה במוסך אחר. מניסיוני בעולם הזה (אמנם לא עם לנדרוברים) יש מעט מאוד מוסכים טובים שעוסקים ברכבי שטח, ולא פעם משתפים פעולה בעצה טובה והשגת חלקים. לא בטוח ש"יקח את זה קשה"

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

KOOKE
01-04-17, 09:53
מטפל בכירכרה אצל מוחמד. אכן מקצוען וישר. אבל, יש לו נטייה לעיתים לנסות לחסוך ללקוח הוצאות כבדות יותר כאשר דווקא יש מקום להיכנס להוצאה כבדה יותר כדי להגיע לפיתרון ותיקון מיטבי.
גם אני סבור כמו קודמיי שאין טעם לקחת כזה רכב לבדיקה במכון בדיקה.
מבין לגמרי את מצוקתך. קהילת המוסכים ובעלי המקצןע המכירים ומבינים לעומק בלנדרובר מצומצמת וכולם מכירים את כולם ואם מוחמד יתלווה אלייך לבדיקה במוסך אחר זה יפגע במידת האובייקטיביות של הבדיקה. לכן מציע שתתעקש איתו שאתהתקח לבד את הרכב לבדיקה.
שגיא מגזר ( אם עדיין פעיל)
ינקלה שעובד במוסך ברחוב סלמה ( לא זוכר את שם המוסך)
אלי שחר בצומת בילו
מוסך גבע
כל אלו מקומות מומלצים ומביני עניין לבדיקת הדיפנדר. אבל כמו שכבתי כל אלו גם מכירים מן הסתם את מוחמד ולא יתנו חוות דעתם האובייקטיבית אם מוחמד יהיה נוכח בבדיקה.

- - - Updated - - -

מטפל בכירכרה אצל מוחמד. אכן מקצוען וישר. אבל, יש לו נטייה לעיתים לנסות לחסוך ללקוח הוצאות כבדות יותר כאשר דווקא יש מקום להיכנס להוצאה כבדה יותר כדי להגיע לפיתרון ותיקון מיטבי.
גם אני סבור כמו קודמיי שאין טעם לקחת כזה רכב לבדיקה במכון בדיקה.
מבין לגמרי את מצוקתך. קהילת המוסכים ובעלי המקצןע המכירים ומבינים לעומק בלנדרובר מצומצמת וכולם מכירים את כולם ואם מוחמד יתלווה אלייך לבדיקה במוסך אחר זה יפגע במידת האובייקטיביות של הבדיקה. לכן מציע שתתעקש איתו שאתהתקח לבד את הרכב לבדיקה.
שגיא מגזר ( אם עדיין פעיל)
ינקלה שעובד במוסך ברחוב סלמה ( לא זוכר את שם המוסך)
אלי שחר בצומת בילו
מוסך גבע
כל אלו מקומות מומלצים ומביני עניין לבדיקת הדיפנדר. אבל כמו שכבתי כל אלו גם מכירים מן הסתם את מוחמד ולא יתנו חוות דעתם האובייקטיבית אם מוחמד יהיה נוכח בבדיקה.

ItayST
01-04-17, 10:01
תודה רבה על ההתייחסויות. אצטרך, אם כן, להתעקש איתו שישחרר לי את הרכב לבד.

moutzi
01-04-17, 10:05
אם אתה לוקח לבד רק קח בחשבון שאין טסט לרכב


Sent from my iPhone using Tapatalk

ItayST
01-04-17, 10:15
על טסט סיכמנו שהוא יעביר אותו באופן מיידי - גם לטובת נסיעה על הכביש (עם ביטוח) וגם כי זה איזשהו סממן שיכול להעיד על תקינות הרכב.

סולי
01-04-17, 10:34
קיבלתי לפני שבוע בוואצאפ מחבר של חבר... אולי יעניין אותך:
לנדרובר דיפנדר מושקע ושמור למכירה הג׳יפ בצבע לבן, שנת 1997, דגם 90, יד 4, ועשה רק 260000 ק"מ עם טסט עד יוני 2017. הג׳יפ אצלי ב-8 שנים האחרונות, מושקע ומטופל לפי הספר ובמצב מכני טוב מאוד. יש מצבר חדש, מערכת מולטימדיה, איתורן חדש+אפליקציה למיקום הרכב, סט בולמי פוקס, מוט מייצב מתנתק, מיגון לסרן קדמי, מנעול דוושות, שנורקל, זרוע אחורית לגלגל ספייר, גגון ARB, מדרגות צד. 6 מושבים ברישיון, ספסל דו מושבי נוסף בכיוון הנסיעה. המחיר המבוקש: 75000 לעוד פרטים, שאלות וכל דבר- זיו רובין +972 50-520-1650https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170401/3907adb67f11349935c30039abc473e0.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ItayST
01-04-17, 10:56
תודה רבה על ההצעה :) בינתיים אתמקד בדיפנדר שאצל מוחמד, הוא מוצא חן בעיניי מאוד.

ItayST
01-04-17, 18:46
אני אמנם בשלב יחסית מתקדם של תהליך הקנייה, אבל... אני מנסה לחשוב - כמה יכולה להיות כואבת נפילה עם רכב כזה?

ברור לי שזה לא רכב חדש, ועוד רכב שטח ועוד לנד רובר... העניין הוא עד עכשיו התבססתי על ליקוט מידע מפה ומשם, אבל טרם ניהלתי שיח מעמיק בנושא. אני כן יודע שגרסת ה-tdi300 זו הגרסה האמינה יותר, ולשמחתי אני מכיר לפחות שני אנשים שיודעים לטפל ברכב הזה - ואני מקבל את זה שאצטרך לבקר אותם לעתים תכופות יותר. ועדיין, אחרי הכל, כן חשוב לי לנסות לבצע הערכת סיכונים.

מה אתם אומרים?

nirs
01-04-17, 21:41
האם עברת על המדריך לקניית דיפנדר, שכתב אסף?
כמו כן, ממליץ מאוד לקרוא את הכתבה "ללא תאריך תפוגה".
תקבל שם הרבה אינפורמציה...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

ItayST
02-04-17, 08:16
כן, קראתי את המדריך בעיון (קראתי אותו מספר פעמים לאורך השנים, וכמובן גם עכשיו).

ובכל זאת - אין כמו לקבל מידע מכמה מקורות מידע שונים.

ד ו ר ו ן
02-04-17, 14:21
. 6 מושבים ברישיון,k
דיפנדר 90 עם 6 מקומות?
ועוד ברשיון?
4 זה דחוס ולא נעים..

ברק לוי1
02-04-17, 22:53
שמעתי טובות על הרכב ועל הבעלים, אחזקה קפדנית, שימוש מועט. תתחדש ותהנה !


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
03-04-17, 09:14
ההמלצה שלי לפני שסוגרים עסקה לעשות נסיעת מבחן בכמה שיותר רכבים כדי לקבל אינדיקציה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

איל מ
03-04-17, 13:55
דורון, דיפנדר 90 מגיע מראש עם 6 מקומות.
נהג, ליד הנהג, ושניים בכל צד בספסלי אורך.
אותי כמעט הכשילו בטסט דווקא כי באתי עם מושבים לכיוון הנסיעה מאחור. (ובצדק).

nirs
03-04-17, 14:17
מוזמן לסיבוב (110 בנזין)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-04-17, 16:54
דורון, דיפנדר 90 מגיע מראש עם 6 מקומות.
נהג, ליד הנהג, ושניים בכל צד בספסלי אורך.
זוועה.
לא פחות.

Gilad
04-04-17, 00:26
המלצה שלי - לא לשלם שקל לפני שאתה מוודא שהעיקול הוסר

חוץ מזה נראה שהחלטת כבר אז בהצלחה!
אני גם עשיתי את אותה טעות לפני 10 שנים, לקח לי שנתיים להיגמל ולמכור ועוד 5 שנים למצוא אחד חדש...

GodsFather
04-04-17, 09:20
אפשר להעביר בעלות על רכב עם עיקול? אני זוכר שלא...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

גיא
04-04-17, 10:35
אפשר להעביר בעלות על רכב עם עיקול? אני זוכר שלא...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לא....

asafk
04-04-17, 11:38
מה יכולים לגלות במוסך שאתה לא יכול לבדוק לבד?
בגדול.. רק בדיקות ממוכשרות - לחץ במערכת קירור, קומפרסיה (צריך מזרק עיוור מיוחד למנוע הזה) וזהו בערך. המהדרין יבדקו גם לחצי מנוע (מזרקים וטורבו). כל השאר אתה יכול לבד על הליפט של מוחמד איתו לצידך שיראה לך דבר דבר שתקין- מחולדות דרך חופשים ועד תאריך ייצור של הצמיגים..
ואז גם את הבדיקות של המנוע הוא יכול לעשות מול עיניך - אני הייתי קונה בשקט אחרי בדיקה כזו.
תזכור שאם נפלת זה לא יהיה על אוטו זבל, כי אתה כבר יכול להבין שמדובר ברכב שמור. אם תיפול זה על מכלול בודד יקר ואת זה קשה מאוד לנבא בבדיקה מעבר למה שכתוב במדריך ובתוספת הבדיקות קומפרסיה ולחץ מערכת קירור.

אסף.

ItayST
04-04-17, 19:09
אני באמת מודה לכל אחד על העצה הטובה - אני באמת מרגיש אחרת (לטובה) אחרי שפניתי כאן לייעוץ.

אקח לתשומת לבי את הבדיקות שיש לעשות - אעשה אותן עם מוחמד, נשמע - וגם מרגיש לי - שיש על מי לסמוך.

כל העסק הזה חדש לי - אמנם יש לי אהבה רבה לשטח, אבל זה הדיפנדר הזה אמור להיות רכב השטח הראשון שלי (אני בכלל מגיע מההיפך המוחלט - מיאטה מוקשחת-מונמכת...).

תודה רבה :)

איתי

גיא
04-04-17, 19:38
תרשה לי להציע לך לנהוג קצת על האוטו ... ועל אחר .. למשל פג'רו .. רק בשביל הרפרנס ... זה כל כך שונה מהמיאטה .. שאין יותר שונה.

Sent from my Pixel using Tapatalk

ItayST
04-04-17, 19:43
מסכים איתך בהחלט - ואכן נהגתי ברכב. לא המון, אבל הרגשתי אותו. בוודאי שזה שונה ממיאטה, לא היה לי ספק בכך.

האמת שדבר אחר מטריד אותי - וזה עניין הגניבות. יש איזו דרך מקובלת להתמודד עם הבעיה, חוץ מלשכור מאבטח צמוד?

ד ו ר ו ן
04-04-17, 19:46
הרבה ברזלים ולהחביא.

ניב151
04-04-17, 22:45
[QUOTE=ד ו ר ו ן;742879]דיפנדר 90 עם 6 מקומות?
ועוד ברשיון?
4 זה דחוס ולא נעים..[/QUOTE

דורון, במקור דיפמדר 90 הוא עם 6 מקומות

ד ו ר ו ן
05-04-17, 10:03
וואלה,
לא הייתי מנחש אף פעם שמייעדים את שני הקרשים, סליחה, ״סדי עינויים״ מאחור עבור 4 נוסעים.

המשוטט
05-04-17, 10:46
וואלה,
לא הייתי מנחש אף פעם שמייעדים את שני הקרשים, סליחה, ״סדי עינויים״ מאחור עבור 4 נוסעים.
ומה עם כל הטנדרים שהפכו למסיעי נוסעים?

סובארו פיז׳ו 404/5 וכו וכו

בהיתחשב שמדובר ברכב עתיק בתיכנון אז זה די מובן.

בפומה יש כבר כסאות נורמאלים/מודרניים

Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk

KOOKE
05-04-17, 11:08
דורון-

בדיפנדר 90 יש מאחור דווקא 4 מושבים סבירים (שני מושבים נפרדים לכל צד) להבדיל מ-110 ששם באמת יש מאחור שני ספסלי אורך זוועתיים.

בקיצור נסיעה בדיפנדר 90 מקורי מאחור דיי סבירה ולא כזו זוועתית כמו שאתה מתאר לעצמך.

nirs
05-04-17, 12:52
דורון-

בדיפנדר 90 יש מאחור דווקא 4 מושבים סבירים (שני מושבים נפרדים לכל צד) להבדיל מ-110 ששם באמת יש מאחור שני ספסלי אורך זוועתיים.

בקיצור נסיעה בדיפנדר 90 מקורי מאחור דיי סבירה ולא כזו זוועתית כמו שאתה מתאר לעצמך.
למיטב זכרוני הספסלים הזוועתיים הוחלפו ב 2 מושבים מכל צד ב 96 או 97.
גם המושבים הנ"ל לא פאר היצירה...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
05-04-17, 22:36
שלמה,
זה לא ניחוש, זה המעט (באמת מעט), עם דיפנדר 90.

זה רכב לא נוח במקור, וכיסאות, בטח אורך, מעל סרן אחורי ברכב קצר זה לא יכול להיות אפילו לא סביר.

ברכב שנסעתי בו בכיסא הקדמי זה היה איום, אז מאחור?

ברר.. צמרמורת.

ניב151
09-04-17, 08:15
שלמה,
זה לא ניחוש, זה המעט (באמת מעט), עם דיפנדר 90.

זה רכב לא נוח במקור, וכיסאות, בטח אורך, מעל סרן אחורי ברכב קצר זה לא יכול להיות אפילו לא סביר.

ברכב שנסעתי בו בכיסא הקדמי זה היה איום, אז מאחור?

ברר.. צמרמורת.

דורון, לשמוע ממי שנוהג בהיילקס מדבר על סדי עינויים זה קצת מצחיק .
נראה שיש לך איזשהו תסביך לנד רובר/ דיפנדר ...
אתה מתחיל להזכיר לי את עמית רק בכיוון ההפוך.
אני מזמין אותך להתפנק אצלי בקבינה בנסיעה מפנקת , אפילו בספסל האחורי (: ,
הכל ברוח טובה , חג שמח וטיולים נפלאים.

ד ו ר ו ן
09-04-17, 20:56
דורון, לשמוע ממי שנוהג בהיילקס מדבר על סדי עינויים זה קצת מצחיק .
נראה שיש לך איזשהו תסביך לנד רובר/ דיפנדר ...
אתה מתחיל להזכיר לי את עמית רק בכיוון ההפוך.
אני מזמין אותך להתפנק אצלי בקבינה בנסיעה מפנקת , אפילו בספסל האחורי.
ניב,
הוא מדבר על דיפנדר 90, זו חיה שונה מאד מ-110 כבד ומדוגם כמו שלך.

בהשוואה לדיפנדר 90 סטנדרטי, היילקס עם קיט קפיצים תחליפי נורמלי זה לימוזינה, לא פחות.

יש לי לא מעט קמ בדיפנדרים מרמת מקורי ועד כאלו שמאד היית רוצה בחנייה, אל תניח שבגלל שיש למישהו רכב x זה אוטומטית אומר חוסר הכרות עם רכב y.

והרמת להנחתה.. אני מכיר דיפנדר, אתה מכיר היילקס?
יאללה בוא לסיבוב, אתה יודע איפה.

וכאן זה המקסימום שאני מוכן לגנוב פינה בשרשור הזה שמיועד לרכש דיפנדר 90 ולא השוואה למשהו אחר.

על ההשוואה לעמית אתה עוד תשלם מתישהו.

rob
09-04-17, 21:32
עשיתי בזמנו כמה טיולים בתור נהג על דיפנדר 90 ולי הוא דווקא זכור ככלי נוח.

ד ו ר ו ן
09-04-17, 22:09
בוא נגיד שהייתה הגרלה מי יחזיר אותו בחזרה.
והמפסיד נהג בו.

KOOKE
11-04-17, 07:50
דורון,

אני התכוונתי שהכיסאות מאחור בדיפנדר הקצר נוחים יחסית מבחינת נוחות ישיבה לא בקטע של נוחות נסיעה/ שיכוך.

לא התנסיתי בנסיעה במושבים האחוריים. בבהחלט התנסיתי כנהג בכמה דיפנדרים קצרים ברמות שיפור מתלים שונות. אין ספק שהקצר יותר קופצני ובועט מהארוך אבל עדיין כתלות במתלים שהותקנו בו הוא רכב סביר ואף יותר מזה בנוחות הנסיעה והזריזות בתגובות ביחס לארוך בהחלט מפצה על חוסר הנוחות היחסי לארוך.

opl
11-04-17, 08:43
ב90 שאני מכיר - שנת 96 יש את אותם ספסלי גועל נפש מאחור, פירקנו אותם וזרקנו אותם, אז אולי השינוי הוא ב97... אבל בחייאת מי יושב בחלק האחורי של 90 מרצונו בלי פלנלית על העניים?

בדיפנדר TD5 שבעבודה שנת 05 המוט שרץ לאורכו של צד ימין בולט מהספוג בכיסא הנהג, מה זה החר# הזה?!?! הרכב כולו עם 70 אלף בשעון אז זה לא שנהגו יותר מדי ויש לו בלאי סביר.

ניב151
12-04-17, 13:29
והרמת להנחתה.. אני מכיר דיפנדר, אתה מכיר היילקס?
יאללה בוא לסיבוב, אתה יודע איפה.

וכאן זה המקסימום שאני מוכן לגנוב פינה בשרשור הזה שמיועד לרכש דיפנדר 90 ולא השוואה למשהו אחר.

על ההשוואה לעמית אתה עוד תשלם מתישהו.

מכיר היילקס , לא אוהב את תמנוחת הישיבה , אני אדבר איתך אחרי החג , נצא לסיבוב .

noamh23
14-04-17, 14:59
אני דיברתי עם מוחמד כמה פעמים ושכן שלי עם דיפנדר מטפל אצלו קבוע.
האמת שממה שאני רואה /שומע מבחינה מקצועית הוא בסדר/פרווה.
הוא נשמע בחור ישר והגון, וטווח המחירים נראה בסדר. שאלו סימנים טובים.
הייתי שם עין ולב על הדברים שנאמרו לפני; שרצון טוב לפעמים יכול להוביל לנזקים בעתיד חמורים-לא סימן טוב. בעל מקצוע אמיתי מדקדק על כל פרט ולא מזניח אפילו מנורה שרופה.
לסיכום דרושה מחשבה ושיקול דעת.
לעינינו:
למרות כל ההילולים כאן מסביבו לדעתי בקניית לנדרובר בכלל עדיף לקחת מישהו מבין, ונטרלי לחלוטין.
מכיוון שמדובר ברכב ישן ויש איתו המון בעיות (אני משער שק"מ גבוההמעל 200 אלף) וכל בעיה קטנה עולה לא מעט.
בגיל ובק"מ הזה צפה פגיעה ראשונית של 10,000 . בולמים, חופשים ,בוקסות , ראש מנוע /נזילות,רדיאטור, תיבת הגהה, בעיות חשמל למיניהם וכו.. קח בחשבון את הנ"ל.

אני אתייחס למה שאמרו לפני , בעניין "רכב מלוקק/ מטופל באהבה"... רוב בעלי הרכב היהודים מטפלים במה שהתקלקל ,נקודה. וכאן יש בעיה כי היצרן מנסה למנוע מרכבים להתקע לכן הוא קבע זמנים להחלפה של רכיבים, בכדי למנוע שחיקה של רכיבים אחרים וגם בכדי לא להתקע.
לכן בכל הנאמר להעיל , דרושה כאן מחשבה רצינית ולקיחת סיכונים אפשריים

שבת שלום

אילן ללל
17-04-17, 19:15
מטפל אצל מוחמד מזה 10 שנים. האיש הגון, מקצועי, מכיר היטב את המותג ויצירתי. קשה לי להאמין שהוא יסכן את המוניטין שלו כדי למכור דיפנדר כזה או אחר.

ItayST
20-04-17, 08:48
תודה רבה על ההתייחסויות.

זו קנייה באמת מפחידה, אשקר אם אגיד שלא. פחות בגלל מוחמד (שעד עכשיו עשה רושם טוב), ויותר בגלל הרכב עצמו - בכל זאת רכב בן 20, שעמד רוב חייו.

-->