התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור לרכב- המלצות?



noamk
02-04-17, 23:51
שלום לכולם,

הגיע הזמן להצטייד בקומפרסור.
מי יכול להמליץ על דגם שקיים כיום בשוק ועושה את העבודה בזמן סביר?
רצוי גם במחיר לא מופרז...

נעם

GodsFather
03-04-17, 02:17
יש בל.כ. כמה אופציות

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

shachar
03-04-17, 06:06
ויש כעת גם מבצע באישטח

Sent from my SM-T700 using Tapatalk

אורינ
03-04-17, 07:06
ממליץ לרכוש את הקומפרסור הכי גדול עם הספיקה הכי גדולה . קח בחשבון שברגע סיום טיול עם היציאה מהשטח זה די מעצבן להתחיל לבזבז זמן של 6דקות לכל גלגל שזה 24 דקות של ניפוח 4 גלגלים של רכב אחד ( עם קומפרסור מהגדולים) . תאר לך מילוי של כמה ג'יפים עם אותו קומפרסור , ואתה מוצא את עצמך תקוע יותר משעה במילוי אויר בגלגלים כי אתה לא רוצה להרוס צמיגים ולשרוף דלק בנסיעה ללא לחץ תקין . על קומפרסורים קטנים , אין בכלל מה לדבר.
כשאני אומר קומפרסור גדול זה אומר הוצאה של 600 עד 800 ש"ח . סע ל ל.כ. ברמלה יש להם כאלה.

lizard
03-04-17, 08:14
בטיול האחרון הקומפרסור ל.כ שקניתי לפני עשר שנים ניפח יפה מאוד מ11psi ל33psi. חד ראשי קטן יחסית. אתה לא חייב את ההכי גדול.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

boaz avrahami
03-04-17, 08:19
לי גם יש של ל.כ
חד ראשי צבע אלומיניום עלה כ 350.
מנפח במהירות סבירה אבל איך שלא תהפוך את זה עצירת ניפוח זה כ 10-15 דק.

liorh
03-04-17, 08:36
סופר ג'יפ ברחובות. מבחר של מוצרים, שירות ואחריות מצויינים. מומלץ.

omri_t
03-04-17, 09:03
בלי להסס אחד מהמוצרים של ל.כ

האפור הכי פשוט מחזיק אצלי כ10 שנים.
קצת נחלש כנראה בגלל בעיה אבל מנפח.
ל.כ כבר אמרו לי לפני שלוש שנים לבוא לתקן.

יש לי גם את התואם tmax
3 שנים בערך.

ביומיום הם בפרייווטים
מונעים ממני את הצורך להחליף פנצ'ר
ובטיולים מנפחים בשטח.

עובדים אחלה.
שווה כל שכל.
מוצר בדוק
ול.כ שכבר הוכיחו שיש להם גב ושירות.

סולי
03-04-17, 09:12
שים לב. כל המלצה שתקבל תלויה בגודל הצמיג שצריך למלא.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
03-04-17, 11:45
אצלי זה לוקח כארבע שניות לצמיג.

זה לא קומפרסור שניתן לקנות (;

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

נדב42
03-04-17, 13:31
עכשיו אתה חייב לפרט ...

shachar
03-04-17, 13:41
נדב,
אם אתה סוחב אצלך את הקומפרסור של חנן, לא תצטרך אישור הגבהה.

חנן-ג'יפולוג
03-04-17, 13:54
https://www.youtube.com/watch?v=pL4zdubmo1U&feature=youtube_gdata_player


http://imageshack.com/a/img907/6647/IgN4Xr.jpg

yoni_0000
03-04-17, 15:11
הקומפרסור הסיני שהיה אצלי שווק אחריי עשר שנים של שימוש בתדירות נמוכה ( 5 או 6 פעמים בשנה) אלה שנמכרים באזור ה450 ש"ח. קניתי אחד דומה עד זהה באיש שטח, רק שזה שווק בשימוש השני. איש שטח זיכו אותי עליו ועשו לי הנחה משמעותית על הvair המקביל. זה הקומפרסור הכי איכותי שנתקלתי בו ברמת מהירות הניפוח, צנרת האוויר (בסיני הצינור התפוצץ לי מספר פעמים), שקט יחסית, לא מחתמם, ובכללי זה משהו שנראה שיחזיק הרבה זמן. כמובן שהוא עולה כפול מהסיניים.

talw
03-04-17, 15:38
https://www.youtube.com/watch?v=pL4zdubmo1U&feature=youtube_gdata_player


http://imageshack.com/a/img907/6647/IgN4Xr.jpg

נו בטח,קומפרסור של מושבניקים,ממחזרים הכל,דודי שמש ומדחס של מכון חליבה בן מאתיים...13 באר ,יפה, ״כומו חדש״ .
[emoji1]

4by4
03-04-17, 16:06
ל.כ
קניתי את זה שעולה 900 פלוס מינוס עם הספיקה הכפולה שכחתי את השם שלו.
יכול לנפח גם צמיג שפרק (בצד אחד כמובן).
וכמו שאמרו. חסכוני בזמן בצורה משמעותית..
שווה את ההשקעה החד פעמית לדעתי.

ד ו ר ו ן
03-04-17, 17:00
בלי להסס אחד מהמוצרים של ל.כ

האפור הכי פשוט מחזיק אצלי כ10 שנים.
קצת נחלש כנראה בגלל בעיה אבל מנפח.
ול.כ שכבר הוכיחו שיש להם גב ושירות.
++ למוצר של ל.כ.

ה״אפור״ החזיק גם אצלי כ-10שנים של שימוש רב.

ה-Tmax , גם הוא מ-ל.כ., שהחליף אותו אמנם עולה כפול אבל מנפח בחצי זמן, זה אולי נראה שולי אבל זה ממכר.

shachar
03-04-17, 18:48
גם לי יש את הצהוב של ל.כ.
"האפור" גר בפורסטר של אחי.

גיתאי נוה
04-04-17, 21:44
לא יודע על איזה רכב מדובר, אבל אני מניח שמדחס-מזגן מונע ברצועת האביזרים אינו בא בחשבון במקרה זה, נכון?
אחרת זה קילר אפ.

boaz avrahami
04-04-17, 22:26
מעניין אם אפשר להחזיק מיכל בינוני ( גז מזגנים אולי) שהוסב וניתן למלאו בתחנת דלק וממנו לנפח גלגלים.
אם זה עובד זה יכול להיות זול ונוח

חנן-ג'יפולוג
04-04-17, 22:30
ניסיתי פעם אחת למלא את המיכל שלי בתחנת דלק. לאחר כמה שניות המכונה של התחנה נתנה הודעת שגיאה.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

talw
04-04-17, 22:40
מעניין אם אפשר להחזיק מיכל בינוני ( גז מזגנים אולי) שהוסב וניתן למלאו בתחנת דלק וממנו לנפח גלגלים.
אם זה עובד זה יכול להיות זול ונוח

ונניח שהיית יכול למלא בלחץ מקסימום של תחנת דלק מיכל גז קטן יחסית בעוד שלושה נפחים, בחישוב מהיר בראש ,עם גלגלים בגודל נורמלי (31) זה לא ממש מספיק.

boaz avrahami
04-04-17, 22:57
אז חיפשתי זריז ברשת.
לא צפיתי בהכול אבל נראה לי שזה פחות או יותר הרעיון שלי רק שמישהו כבר חשב עליו לפני
מתנצל אם טעיתי

https://youtu.be/ze6Iw2_SEJA

noamk
04-04-17, 23:36
הקומפרסור הסיני שהיה אצלי שווק אחריי עשר שנים של שימוש בתדירות נמוכה ( 5 או 6 פעמים בשנה) אלה שנמכרים באזור ה450 ש"ח. קניתי אחד דומה עד זהה באיש שטח, רק שזה שווק בשימוש השני. איש שטח זיכו אותי עליו ועשו לי הנחה משמעותית על הvair המקביל. זה הקומפרסור הכי איכותי שנתקלתי בו ברמת מהירות הניפוח, צנרת האוויר (בסיני הצינור התפוצץ לי מספר פעמים), שקט יחסית, לא מחתמם, ובכללי זה משהו שנראה שיחזיק הרבה זמן. כמובן שהוא עולה כפול מהסיניים.

תודה על ההמלצה יוני. הזמנתי עכשיו אחד מאישטח.

לגבי הקומפרסורים מל.כ- בעבר באמת היו שם קומפרסורים איכותיים. בביקור האחרון שלי שם לא התרשמתי לטובה מהאיכות של מה שמוכרים שם כיום...


תודה לכולם!

ariel-ro
04-04-17, 23:55
מתעלק-
איזה דגם מומלץ להזמין מאישטח עבור צמיגי 31'?
את ה88P או את ה300P?

yoni_0000
05-04-17, 00:01
תתחדש נועם.

אריאל, ה300. ה88 יעבוד אבל לאט..

talw
05-04-17, 00:33
אז חיפשתי זריז ברשת.
לא צפיתי בהכול אבל נראה לי שזה פחות או יותר הרעיון שלי רק שמישהו כבר חשב עליו לפני
מתנצל אם טעיתי

https://youtu.be/ze6Iw2_SEJA

מצטער על הסטיה מהנושא.
הבלון בסרטון גדול,כמו מיכל גז בישול של הבית, הרבה יותר גדול ממיכל גז מזגנים,אני לא רואה טעם להסתובב עם מפלצת כזו ברכב.
לפי מה שהבחור מספר לאחר מילוי של בלון כזה מקומפרסור ,נניח 10 באר (נפחים) ,הוא ממלא 4 צמיגי 33 בעוד כחצי נפח גלגל ,כל אחד -כשבע psi תוספת לגלגל.
שווה להסתובב עם בלון כזה ברכב ? אם אין לך טנדר ,זה נראה לי קצת חולני.

shachar
05-04-17, 06:10
לך על מיכל צלילה של 10 ליטר..

Sent from my SM-T700 using Tapatalk

boaz avrahami
05-04-17, 07:58
לך על מיכל צלילה של 10 ליטר..

Sent from my SM-T700 using Tapatalk

את זה אפשר למלא עד הנזלה ואז אתה מסודר לשנה בערך

נדב42
05-04-17, 09:00
איך ממלאים לכזה לחץ גבוה ?

shaypaj
05-04-17, 11:43
https://www.youtube.com/watch?v=R5dGZqJyS5Q

אני רק יניח את זה פה

talw
05-04-17, 18:28
https://www.youtube.com/watch?v=R5dGZqJyS5Q

אני רק יניח את זה פה

כן... רק שצריך להניח בחצר גם צעצוע בסגנון הזה.
http://www.ebay.com/itm/Worthington-Scuba-Paintballl-Fire-Scba-High-Pressure-Breating-Air-Compressor-Gng-/291399290259

boaz avrahami
05-04-17, 20:31
אפשר גם למלא אותם בסכום זעום.
אפשר גם להשתמש בבלוני חמצן או co2 של 4 קג.
יש מגוון אפשרויות.
אני עם קומפרסור ואין לי בעיה להמתין את הזמן המתבקש.
עוד דקה, פחות דקה. שטויות

alto
05-04-17, 21:35
איך ממלאים לכזה לחץ גבוה ?
במועדוני צלילה או תחנות מילוי.
לא יקר רק שמיכל כזה צריך טסט ובדיקה פעם בשנה.

yoni_0000
05-04-17, 21:58
נסחפתם... יש פתרונות מדף לכל מה שאתם מדברים עליו.

4by4
07-04-17, 01:54
נסחפתם... יש פתרונות מדף לכל מה שאתם מדברים עליו.

+100
תמיד יבוא זה שיתפרע בהגזמה על הפתרון הכי פשוט.
קומפרסור של TMAX מל.כ ייתן לדעתי את התמורה הכי טובה לזמן ארוך.

ד ו ר ו ן
07-04-17, 08:38
+100
קומפרסור של TMAX מל.כ ייתן לדעתי את התמורה הכי טובה לזמן ארוך.
לאחר שימוש ארוך טווח בסיני ללא מותג, ו-Tmax, לדעתי זה תלוי בשכלול כמות השימוש וגודל הצמיג.

בשביל מי שנוסע עם צמיג בסד״ג סמוראי, לדעתי הקומפרסור ״האפור״ הסיני של ל.כ. ודומיו, זה די והותר וגם לא יקר.

בשביל צמיג במידה 31 וקרוב, הקומפרסור הגדול יותר/מקביל של משווקים אחרים, מומלץ בחום לאור העומס המתמשך על הקומפרסור הקטן, ומהירות ניפוח עדיפה בהרבה בהתייחס לנפח הגדול של הצמיג.

idanw
07-04-17, 10:00
שלום,

קיבלתי לא מעט שאלות בפרטי לגבי ההבדלים בין דגמי הקומפרסורים שלנו אז אפרט כאן את ההבדלים בניהם:

87P - מדחס קטן המיועד לצמיגי פרייבט ורכבי שטח קטנים (סמוראי, ג'ימיני וכו') - יכול לנפח גם צמיגים גדולים בהרבה, אבל אני ממליץ לקחת את זה רק אם זה מתבצע אחת להרבה זמן כי הניפוח יהיה איטי - מנפח צמיג סמוראי (205/80/16) ודומיו בכ1.5 דקות מ15 ל30 PSI.
הדיוטי סייקל שלו (שזה אומר כמה זמן הוא יכול לעבוד רצוף עד שהוא מתחמם ומכבה את עצמו להתקררות) הוא 20 דקות בלחץ של 30 PSI.

300P - הוא כבר מדחס בגודל סטנדרטי שמתאים לניפוח כל גודל צמיג, מגיע עם צינור חיבור מהיר הכולל שעון לחץ ויכולת להפחתת לחץ האויר מהשעון.
מנפח צמיג "31 מ15 ל 30PSI בכ 2 דקות. הדיוטי סייקל הוא 20 דק' בלחץ של 100 PSI (זה אומר שבלחץ שימוש סטנדרטי (כ30PSI הוא לא יתחמם לעולם) - זה המדחס שמתאים לרוב המשתמשים בעלי רכב שטח - מכל סוג.

400P אוטומטי - מדחס מהיר (כ1.5 דק לניפוח צמיג "31 מ15 ל30 PSI) שהיתרון הגדול שלו הוא שיש לו פרסוסטט - שסתום המכבה את המדחס כאשר הוא מגיע ללחץ של 150 PSI. - על צינור האוויר יש אקדח ניפוח (כמו בפנצ'ריות), כאשר עוזבים את היד מהאקדח, הלחץ במערכת עולה והפרסוסטט מכבה את הקומפרסור. כאשר לוחצים על ידית האקדח, המכשיר נדלק שוב - התכונה הזאת מאפשרת לראות כל הזמן מה הלחץ בצמיג (בכל קומפרסור, השעון שנמצא על הצינור מדייק רק כאשר המדחס כבוי) ובכך חוסך ריצה אל המדחס (שבדרך כלל נמצא ליד המצבר) כדי לראות לאיזה לחץ הגעת בניפוח.
בנוסף - על האקדח יש כפתור הורדת לחץ. הדיוטי סייקל הוא 20 דק' בלחץ של 100 PSI. - למקרה שניפחת יותר מידי - זה מדחס שמיועד למשתמשים כבדים, שעושים שימוש רב במדחס ורוצים לסיים את תהליך הניפוח במינימום זמן.

440P - המדחס הכי מהיר שלנו. מגיע עם צינור באורך 7.62 מ' עם שעון ומפחית לחץ (כמו ב300P) ומנפח צמיג "35 בכ2.15 דק'.

יש לViair עוד מגוון עצום של מדחסים, בין השאר גם קיטים עם מיכל אוויר להתקנה קבועה - מדובר בערכה שתופסת הרבה מקום ומתאימה בעיקר לטנדרים או רכבי עבודה, התקנתי כזה על הדיפנדר שלי (שיש בו שפע של מקום מתחת לספסל האחורי) הוא מנפח צמיג בין 15 ל 30 PSI בכ15 שניות - מדובר בערכה שדורשת תקינה יקרה של מכון התקנים ואנחנו שוקלים אם יש לזה שוק בארץ (המחיר הסביר לצרכן יהיה סביב 3000-4000 ש"ח)

לגבי המדחסים הסיניים - גם לי יש מדחס שקניתי בל.כ לפני כ15 שנה והוא אכן עובד עדיין. אבל לא מדובר באותה איכות מדחסים שנמכרת היום (למרות שהם נראים בדיוק אותו הדבר). עד לפני כמה חודשים מכרנו את שני הקומפרסורים המדוברים גם כן והחלטנו שהם לא מתאימים לנו.
אין בהם אחידות באיכות ההרכבה, יש מדחס שמחזיק מהעמד כמה שנים ויש כאלה ששובקים השימוש הראשון בנוסף, איכות התיקים שלהם, שהם חלק בלתי נפרד מהמדחס, מבישה.
אולי למי שמשתמש מעט זה מספיק, אבל אנחנו לא מוכנים יותר לחתום את שמנו על מוצרים כאלה.

אם יש עוד שאלות - תרגישו בנוח לשאול.

עידן

נדב155
09-04-17, 15:30
יש בל.כ. כמה אופציות

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לי יש אחד מל.כ שקניתי בכמה מאות שקלים, מנפח מהר, רק שורף פיוז כל שלושה צמיגים

oren12000
03-12-17, 19:48
שלום,

קיבלתי לא מעט שאלות בפרטי לגבי ההבדלים בין דגמי הקומפרסורים שלנו אז אפרט כאן את ההבדלים בניהם:

87P - מדחס קטן המיועד לצמיגי פרייבט ורכבי שטח קטנים (סמוראי, ג'ימיני וכו') - יכול לנפח גם צמיגים גדולים בהרבה, אבל אני ממליץ לקחת את זה רק אם זה מתבצע אחת להרבה זמן כי הניפוח יהיה איטי - מנפח צמיג סמוראי (205/80/16) ודומיו בכ1.5 דקות מ15 ל30 PSI.
הדיוטי סייקל שלו (שזה אומר כמה זמן הוא יכול לעבוד רצוף עד שהוא מתחמם ומכבה את עצמו להתקררות) הוא 20 דקות בלחץ של 30 PSI.

300P - הוא כבר מדחס בגודל סטנדרטי שמתאים לניפוח כל גודל צמיג, מגיע עם צינור חיבור מהיר הכולל שעון לחץ ויכולת להפחתת לחץ האויר מהשעון.
מנפח צמיג "31 מ15 ל 30PSI בכ 2 דקות. הדיוטי סייקל הוא 20 דק' בלחץ של 100 PSI (זה אומר שבלחץ שימוש סטנדרטי (כ30PSI הוא לא יתחמם לעולם) - זה המדחס שמתאים לרוב המשתמשים בעלי רכב שטח - מכל סוג.

400P אוטומטי - מדחס מהיר (כ1.5 דק לניפוח צמיג "31 מ15 ל30 PSI) שהיתרון הגדול שלו הוא שיש לו פרסוסטט - שסתום המכבה את המדחס כאשר הוא מגיע ללחץ של 150 PSI. - על צינור האוויר יש אקדח ניפוח (כמו בפנצ'ריות), כאשר עוזבים את היד מהאקדח, הלחץ במערכת עולה והפרסוסטט מכבה את הקומפרסור. כאשר לוחצים על ידית האקדח, המכשיר נדלק שוב - התכונה הזאת מאפשרת לראות כל הזמן מה הלחץ בצמיג (בכל קומפרסור, השעון שנמצא על הצינור מדייק רק כאשר המדחס כבוי) ובכך חוסך ריצה אל המדחס (שבדרך כלל נמצא ליד המצבר) כדי לראות לאיזה לחץ הגעת בניפוח.
בנוסף - על האקדח יש כפתור הורדת לחץ. הדיוטי סייקל הוא 20 דק' בלחץ של 100 PSI. - למקרה שניפחת יותר מידי - זה מדחס שמיועד למשתמשים כבדים, שעושים שימוש רב במדחס ורוצים לסיים את תהליך הניפוח במינימום זמן.

440P - המדחס הכי מהיר שלנו. מגיע עם צינור באורך 7.62 מ' עם שעון ומפחית לחץ (כמו ב300P) ומנפח צמיג "35 בכ2.15 דק'.

יש לViair עוד מגוון עצום של מדחסים, בין השאר גם קיטים עם מיכל אוויר להתקנה קבועה - מדובר בערכה שתופסת הרבה מקום ומתאימה בעיקר לטנדרים או רכבי עבודה, התקנתי כזה על הדיפנדר שלי (שיש בו שפע של מקום מתחת לספסל האחורי) הוא מנפח צמיג בין 15 ל 30 PSI בכ15 שניות - מדובר בערכה שדורשת תקינה יקרה של מכון התקנים ואנחנו שוקלים אם יש לזה שוק בארץ (המחיר הסביר לצרכן יהיה סביב 3000-4000 ש"ח)

לגבי המדחסים הסיניים - גם לי יש מדחס שקניתי בל.כ לפני כ15 שנה והוא אכן עובד עדיין. אבל לא מדובר באותה איכות מדחסים שנמכרת היום (למרות שהם נראים בדיוק אותו הדבר). עד לפני כמה חודשים מכרנו את שני הקומפרסורים המדוברים גם כן והחלטנו שהם לא מתאימים לנו.
אין בהם אחידות באיכות ההרכבה, יש מדחס שמחזיק מהעמד כמה שנים ויש כאלה ששובקים השימוש הראשון בנוסף, איכות התיקים שלהם, שהם חלק בלתי נפרד מהמדחס, מבישה.
אולי למי שמשתמש מעט זה מספיק, אבל אנחנו לא מוכנים יותר לחתום את שמנו על מוצרים כאלה.

אם יש עוד שאלות - תרגישו בנוח לשאול.

עידן



עידן,
תודה על ההסבר הממצה.
עזר לי לעשות סדר בבלגאן ולהבין מה מתאים לי.

רכשתי את ה 300P
השתמשתי בו כמה פעמים והייתי מאוד מרוצה.

עכשיו לשלב הבא :)

הייתי מעוניין להתקין אותו באופן קבוע בבגאז' של הרכב.
הבנתי שלצורך כך יש למשוך כבלים עבים מהמצבר שבתא המנוע, להעביר אותם איכשהו במקומות לא בולטים בתוך הרכב ולסדר שקע או פשוט לחבר ישירות לקומפרסור שיותקן באופן קבוע בבגאז'.

האם מישהו בפורום מכיר ויכול להמליץ על חשמלאי באזור תל אביב שמתעסק עם דברים כאלו?

ד ו ר ו ן
04-12-17, 09:57
שים לב שהקומפרסורים האלו מושכים עד 50אמפר בעבודה בעומס.
זה דורש הגנה וכבלים מתאימים במיוחד אם אתה מושך כבלים ארוכים לתא המטען.
וכדאי גם שמנוע הרכב יעבוד בזמן הפעלת המדחס.

אני התקנתי שקע אנדרסן מאחורי פגוש קדמי, מחובר ישירות למצבר, עם הגנה כמובן, ותקע מתאים לכבל של הקומפרסור, ומחבר בלי לפתוח את תא המנוע.

oren12000
04-12-17, 19:29
שים לב שהקומפרסורים האלו מושכים עד 50אמפר בעבודה בעומס.
זה דורש הגנה וכבלים מתאימים במיוחד אם אתה מושך כבלים ארוכים לתא המטען.
וכדאי גם שמנוע הרכב יעבוד בזמן הפעלת המדחס.

אני התקנתי שקע אנדרסן מאחורי פגוש קדמי, מחובר ישירות למצבר, עם הגנה כמובן, ותקע מתאים לכבל של הקומפרסור, ומחבר בלי לפתוח את תא המנוע.



היי דורון,
תודה על האינפורמציה.
הבנתי מכמה אנשים שהקומפרסורים האלו דורשים ציוד והתקנה מתאימים - כי פוטנציאל הנזק במקרה של התקנה חאפרית הוא לא קטן...
לכן הייתי מעוניין לבצע את העבודה הזו אצל חשמלאי רציני, שאכפת לו ושידאג לאיכות מתאימה של רכיבים והתקנה.
אם מישהו מכיר ויכול להמליץ על חשמלאי כזה באזור המרכז אשמח לשמוע :)

erezgur
11-04-18, 09:52
מקפיץ קצת...

הקומפרסור שרכשתי לפני כ-10 שנים מל.כ. (הדגם הקטן יותר) כבר חלש ואני מוצא עצמי כמעט תמיד מוותר על התענוג של שימוש בו לאחר טיול ובדרך כלל - מושך בנסיעה איטית לתחנת הדלק הקרובה.

עברתי שוב על הנאמר כאן ואני מבין שהכיוון המומלץ הוא Viair 300P או אולי ה-T-MAX הצהוב בל.כ. (שאיני מוצא באתר שלהם נתונים טכניים עליו) שכרגע זול משמעותית מהקומפרסור של איששטח, שכבר לא במבצע.

מאלו שרכשו את אחד מהשניים הללו, לאחר שהשתמשו בהם מספר פעמים - האם מישהו יכול לציין את החסרונות של אחד מהשניים (משקל, התחממות, ירידה בביצועים וכו')?

גל מגל
11-04-18, 10:20
https://expeditionportal.com/the-overland-journal-air-compressor-test/

טרי מהיום
Viair מככבים שם

ד ו ר ו ן
11-04-18, 10:59
משתמש בקומפרסור של Tmax מס שנים, מוצר מצוין.

רצית חסרונות:
שעון הלחץ לא הכי מדויק, אני מוודא עם שעון נוסף.
כבד וגדול יותר מהקומפרסור שהיה לך, לא היסטרי.

זהו.

yoni_0000
11-04-18, 19:29
מאלו שרכשו את אחד מהשניים הללו, לאחר שהשתמשו בהם מספר פעמים - האם מישהו יכול לציין את החסרונות של אחד מהשניים (משקל, התחממות, ירידה בביצועים וכו')?


עם ה300p כבר יותר משנה... וואלה אין.

ariel-ro
11-04-18, 19:56
את ה300p ניתן להזמין מאמזון בכ-650ש"ח עד הבית.

erezgur
11-04-18, 21:11
תודה לעונים.
בשורה התחתונה - אני כנראה בכיוון נכון עם אחד משני הדגמים הנ"ל.


Sent from my LG-H960 using Tapatalk

קדחת השטח
08-10-18, 22:50
עם ה300p כבר יותר משנה... וואלה אין.הזמנתי מאמזון (720₪ עד הדלת) והגיעה הכלה.איכותית וחזקה אבל יש חיסרון אחד והוא כבל החשמל הקצרצר שמגיע.אמנם חוטים בריאים 4 ממ'ר אבל 2.40 מטר זו בדיחה.
אין מנוס אלא להאריך,אז הארכתי את הכבל בעוד 5 מטר שיהיה נוח ונעים ועכשיו היא אחלה.
אגב במבחן היכרות מילאה הפומפה צמיג 31 מ10 psi (נומך שאני לא מגיע אליו לעולם)ל 34 בשתי דקות ועשרים שניות.לא רע.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

avi1
23-03-21, 12:12
הקפצה קטנה. חשבתי שעדיף לרכז את הדיון באותו מקום.
לפורסטר, האם הדגם הזה של VIAIR (https://www.amazon.com/Viair-00088-88P-Portable-Compressor/dp/B005ASY23I/)מצדיק את המחיר בהשוואה לאלו שמוכרים בתחנות דלק בחצי מחיר?

erezgur
23-03-21, 13:14
כן, בהחלט

נשלח מהנייד

איל מ
23-03-21, 13:31
לא בטוח.
בפורסטר לא באמת תוריד אוויר ברמה כזאת שתצריך ניפוח בעליה לכביש.
לכן הקומפרסור הוא בעיקר לשעת חירום.
מה שצריך יותר להדאיג אותך הוא התפוררות של הצינור בגלל חוסר שימוש.
אפשר להחליף לצינור גומי איכותי יותר באמה שקלים.
אגב, הקומפרסורים הזולים עולים חמישית מויאייר.

avi1
23-03-21, 16:42
בעיקר למלא אויר בדרך לפנצריה או או הורדת אוויר בחולות. בשי המקרים לא מדובר במשהו תדיר.

ד ו ר ו ן
23-03-21, 16:57
בעיקר למלא אויר בדרך לפנצריה או או הורדת אוויר בחולות. בשי המקרים לא מדובר במשהו תדיר.

בשביל שימוש כזה לפרייבט קניתי משהו סופר פשוט במבצעי חגים וכו ב- 50שקל .

משרת את הפרייבט ואופניים בסדר גמור.

-->