צפייה בגרסה מלאה : Article: בשביל כבוד צריך לעבוד: טטרה 8X8 במבחן שטח
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3805-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%98%D7%98%D7%A8%D7%94-8X8-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A9%D7%98%D7%97
סליחה על הבורות אבל מה זה רכינה?
סליחה על הבורות אבל יחס העברה נמוך 1 ל 144???
לא רואה את עצמי קונה משאית רכינה בעשורים הקרובים, אבל מהכתיבה והכתבה נהנתי
סליחה על הבורות אבל יחס העברה נמוך 1 ל 144???
1:1.44 כמובן..
סליחה על הבורות אבל מה זה רכינה?
רכינה זה הארגז המתהפך שמורכב במשאיות של אגריגטים.
אסף.
שלום,
יש גם סרט קצר על יכולות של הרכב:
https://www.youtube.com/watch?v=GgnXMqKgMXw
הכוכב הןא בכלל "יניב"
אחלה כתבה
malikmalik
04-04-17, 21:32
הסיפור על יניב מדליק הפנסים הוא לפנטאון
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אתה חייב להזמין אותי פעם למבחן כזה.
אתה חייב להזמין אותי פעם למבחן כזה.
של הדלקת פנסים או של כיוון השעון במעבר בין קיץ לחורף?
הכתיבה יפה , כרגיל. התמונות מגניבות והכל יפה ונוצץ ואחלה . אבל במקרה של משאית , שזה כלי ייצור מסחרי לכל דבר מעניין רק דבר אחד : COST PER TON!!!
או. נגעת בנקודה מעניינת.
אני חושב שבעולם של חציבה והובלת אגריגטים זה באמת השיקול היחיד. וכאן דווקא למרות שהמטען המועיל נמוך יחסית למפרקית למשל - עלויות התפעול גם הן נמוכות משמעותית. מספיק עצם זה שאפשר להוביל את המשאית מאתר לאתר על הגלגלים ולא על מוביל, או שאפשר להיכנס למוסך לטיפול במקום להביא צוות לשטח. מן הסתם במחצבה השיקול שונה מאשר בעבודות תשתית, ובטח שבתחום של עבודות שטח וייעור שבהם המשקל המועיל פחות חשוב והעבירות יותר חשובה - זה בכלל משחק אחר.
המחיר אגב בין 220 ל250 אלף יורו. תלוי בתצורה ובתוספות.
ועם יד על הלב... אין לי מושג איך מחשבים את העלות לדגם חדש בארץ...
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.