צפייה בגרסה מלאה : נעילה אחורית מלאה לדאצ'יה דאסטר?
שלום לכולם,
מצאתי באיביי את הנעילה האחורית הזאת http://www.ebay.com/itm/112291907533?_trksid=p2055119.m1438.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
מדובר בנעילה מלאה שלמיטב הבנתי נכנסת לפעולה באופן אוטומטי כאשר הפרשי המומנט בין הגלגלים גבוה מ-10 קג"מ. אני לא מכיר את התחום יותר מידי אבל עד עכשיו הכרתי הפעלה ידנית של הנעילה. מישהו התנסה בזה? האם זה טוב? מקובל?
רונן
נעילה אוטומטית לוקרייט - מאד מוכרת כאן ...
יש משתמשים רבים מרוצים, אבל למיטב ידיעתי כולם על רכבים אחרים ולא על דאסטר, לא יודע אם זה משנה לך.
six 4 life
17-04-17, 00:13
ארז, לא מדובר על לוקרייט אלא נעילה שבנויה על עיקרון של לוקרייט - הבדל גדול. לפי הפרטים בקישור היצרן רוסי ושמו KMZ.
רונן - נעילה אוטומטית נעולה כל זמן שהסרן מקבל כח מהגיר, כלומר כל זמן שאתה לוחץ על דוושת הגז. היא משתחררת (מרצ'טת) בסיבובים כאשר יש הפרש מהירות בין 2 הגלגלים האחוריים (בסיבוב הגלגל הפנימי מסתובב פחות מהחיצוני וכך הלאה).
לעניות דעתי לפי התמונות שמופיעות בקישור הנעילה הזו לא תחזיק הרבה, ההתאמה בין השיניים מזעזעת ובאופן כללי זו נראית נעילה שמישהו מכין בבית על מחרטה ועושה פיניש עם שופין ידני, אבל זו רק דיעה ועל סמך תמונות בלבד.
תודה לעונים.
עד עכשיו מה שמצאתי לדאסטר זה נעילות חלקיות או הנעילה הנ"ל כולן לדעתי מיוצרות ע"י יצרנים משניים אולי אפילו אותו יצרן רוסי ונמכרות גם ב-mudster (http://mudster.ro/en/duster-off-road-accesories/limited-slip-differential-locker4duster/) וגם באיביי, קשה לי לחוות דעה על איכות ההתאמה אבל ברור שכדאי לחפש סקירות, לא הייתי רוצה להיות שפן נסיונות.
אשמח לשמוע על מקורות נוספים.
מהמעט שראתי בעיניים, האלקטרוניקה בדאסטר עובדת לא רע, למה אתה צריך נעילה אוטומטית שמשפיעה לך על התנהגות הכביש ומגבירה את הבלאי של מכללי ההנעה ?
כי אחרי התפרעות מסויימת הבלמים מתחממים והמחשב מנטרל את הבקרת משיכה ואחרי זה את ה 4על4 .. ואם אתה עם נעילה מכנית . אתה לא אמור להגיע למצבים האלו.
מצד שני .. אז כדאי אולי לבחור אוטו אחר לפני שדברים אלרים יתחילו להשבר
..
Sent from my Pixel using Tapatalk
מהמעט שראתי בעיניים, האלקטרוניקה בדאסטר עובדת לא רע, למה אתה צריך נעילה אוטומטית שמשפיעה לך על התנהגות הכביש ומגבירה את הבלאי של מכללי ההנעה ?
בנוסף למה שגיא כתב,לפעמים הזמן הקצר עד שהאלקטרוניקה נכנסת לפעולה מפריע לתנופה ובעליות של פודרה, דרדרת והצלבות התוצאה היא עצירה שלא הייתה מתחייבת עם נעילה. מעבר לזה להבנתי האלקטרוניקה משפיעה לא מעט על חיי הבלמים והצמיגים (לרעה כמובן),אלו מכלולים מתבלים יותר עם נעילה?
בנוסף למה שגיא כתב,לפעמים הזמן הקצר עד שהאלקטרוניקה נכנסת לפעולה מפריע לתנופה ובעליות של פודרה, דרדרת והצלבות התוצאה היא עצירה שלא הייתה מתחייבת עם נעילה. מעבר לזה להבנתי האלקטרוניקה משפיעה לא מעט על חיי הבלמים והצמיגים (לרעה כמובן),אלו מכלולים מתבלים יותר עם נעילה?
הנעילה עצמה נשחקת בזמן הריצוט ... מצד שני בכל הלוקרייטים שהיו לי .. לא הגעתי למצב הזה.
פה באתר היו שרשורים על זה .. אולי פשוט לא נסעתי מספיק.
הצמיגים יסבלו גם כי עד שהנעילה משתחררת .. אחד מהם מחליק ואם נותנים גז בסיבוב אז הנעילה נשארת נעולה והגלגל החיצוני לסיבוב יחליק ...
הבלמים לא בעסק ..
בצד החיובי .. הבלמים יעבדו הרבה פחות בשטח .. הצמיגים ... תמיד עם נעילה אוטומטית היו לי צמיגי שטח מלא .. ואז נתלשות קוביות כי יש מצבים שכל האוטו תלוי ומתקדם על קוביה אחת בצמיג אחד ... מה שלא קורה בלי נעילות .. כי אז הצמיג מפרפר וכולו נשחק ..
לאוטו אין מספיק מומנט וסל''ד נמוך בשביל לנסוע עקב בצד אגודל עם נעילות .. זה לא רכב זחילת סלעים .. זה רכב טיולים.
עוד משהו .. אין לדעת אם הדיפרנציאלים מאלומיניום ישרדו את העומס ..
אני לא רואה את עצמי מרכיב נעילות .. אלא אם יהיה אפשר להוריד יחס ולהחליף לגלגל גדול יותר.
האוטו כפי שהוא .. מיגון פלוס הגבהה חוקית. זה אוטו מושלם ככל שאפשר. לטעמי :)
אבל אם השואל ירכיב .. אני אשמח לראות.
Sent from my Pixel using Tapatalk
השואל עדיין עם סימני שאלה, מתעניין, מברר :-)
אם זה יהפוך ממחשבות למעשה אשמח לשתף.
בהצלחה.
Sent from my Pixel using Tapatalk
שלום לכולם,
מצאתי באיביי את הנעילה האחורית הזאת http://www.ebay.com/itm/112291907533?_trksid=p2055119.m1438.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
מדובר בנעילה מלאה שלמיטב הבנתי נכנסת לפעולה באופן אוטומטי כאשר הפרשי המומנט בין הגלגלים גבוה מ-10 קג"מ. אני לא מכיר את התחום יותר מידי אבל עד עכשיו הכרתי הפעלה ידנית של הנעילה. מישהו התנסה בזה? האם זה טוב? מקובל?
זה נראה כמו חיקוי רוסי לנעילת לוקרייט. אם זה מה שזה נראה, זה מצויין! מה זה לוקרייט? מדריך ג'יפולוג לנעילות דיפרנציאל. (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1113-jeepolog-archive?styleid=18)
לא רואה סיבה שזה לא יהיה איכותי, המכוניות האלו פופולריות ברוסיה אז טבעי שמשם יבוא הפתרון, עיבוד שבבי זה תחום שהרוסים אלופים בו מאז ומתמיד.
נעילה אוטומטית - שדרוג משמעותי ביותר ליכולת השטח, בכל רכב, בפרט כשיש מגבלות של מהלך מתלה וגובה.
לך על זה.
לא חסרים קפיצים קטנים שם ?
Sent from my Pixel using Tapatalk
זה נראה כמו חיקוי רוסי לנעילת לוקרייט. אם זה מה שזה נראה, זה מצויין! מה זה לוקרייט? מדריך ג'יפולוג לנעילות דיפרנציאל. (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1113-jeepolog-archive?styleid=18)
לא רואה סיבה שזה לא יהיה איכותי, המכוניות האלו פופולריות ברוסיה אז טבעי שמשם יבוא הפתרון, עיבוד שבבי זה תחום שהרוסים אלופים בו מאז ומתמיד.
נעילה אוטומטית - שדרוג משמעותי ביותר ליכולת השטח, בכל רכב, בפרט כשיש מגבלות של מהלך מתלה וגובה.
לך על זה.
תודה
זו כבר לא חדשה, ובכל זאת לסגור מעגל - הגיעה הנעילה עם חבר שחזר מהמונדיאל, נקנה בחנות אינטרנטית במוסקבה עם משלוח חינם עד למלון.
עכשיו צריך להתקין.
120222
תתחדש
בסוף אני אהיה אחרון ;(
Sent from my iPhone using Tapatalk
בהצלחה.
Sent from my Pixel using Tapatalk
תודה. גם על הנכונות לעזור.
החלק שקיבלתי נראה כמו החלק הפנימי של הנעילה שמוכרים ב-mudster. מוזר לי קצת. עדין לא נכנסתי מתחת לרכב כדי להבין איך זה מסתדר.
זה בדיוק אותה נעילה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתחדש צור איתי קשר לגבי ההתקנה. בכל מקרה כמה מסקנות בנתיים.. עבר שבוע. הנעילה עובדת פיקס. אם לא באים בתנופה למכשול צריך לעבוד עם חצי קלאצ' שמחמם את המערכת ומנתק את ה 4 על 4. אין כבר פירפור במקום ולחכות לבקרת אחיזה. נראה לי שברגע שמתקינים את הנעילה אי אפשר ליסוע בכביש עם 4על 4. אני לא מנסה ולא לוקח את הסיכון. כך שאם מישהו סוחב עגלות ביום יום וזקוק ל4 על 4 אז זה יהווה לו בעיה. סהכ תמורה גבוהה ביחס למחיר..
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
GodsFather
06-07-18, 17:44
החשש שלך הוא מלחץ למערכת או מתפקוד לא נכון בכביש כתוצאה מהנעילה?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
החשש שלי הוא שהדיפרנציאל יינעל תוך כדי נסיעה. ובנוסף חשש משבירת צריה
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
הדיפרנציאל נעול כל הזמן ונפתח בפנייה בכביש כתוצאה מהפרש המהירויות. אין מה לדאוג.
אסף.
רכב בלי דיפ׳ מרכזי לא לנסוע 4 על 4 בכביש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
השאלה היא לגבי מצב 4X4 אוטומטי. אני משתמש בו בימים גשומים בחורף. לא ברור איך המערכת תתנהג עם נעילה אוטומטית.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.