PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: דגשים להרכבת קורונה פיניון בסרן GM 8.5



rob
22-04-17, 20:02
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3799-%D7%93%D7%92%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A1%D7%A8%D7%9F-GM-8-5

tallevi
26-04-17, 23:45
יפה מאוד.
לא ברור היכן וכיצד נעשה תיקון החופש בין הקורונה לפיניון ומה המידה המקובלת?
כנ"ל לגבי שטח המגע בין הקורונה לפיניון {היכן וכיצד מתבצע התיקון לקבלת הציור הנפלא שקיבלת בסופו של דבר).



טל.

rob
27-04-17, 21:09
החופש בין הקורונה לפיניון נקרא backlash, החופש צריך להיות בין 0.15-0.25 מ"מ.
הכיוון שלו מתבצע בעזרת שימסים שנמצאים משני צידי הקייס (בית הדיפרנציאל).
שלב ראשון הוא לבדוק כמה שימסים אפשר להכניס משני צידי הקייס (לא משנה איזה צד).
אחרי שהגעת לעובי המקסימלי, מתחילים בחלוקה של חצי מהשימסים לצד ימין וחצי לצד שמאל.
עכשיו בודקים חופש
אם החופש גדול מדי אז יש להזיז את הקורונה קרוב יותר אל הפיניון על ידי העברת שימס מצד לצד.
אם החופש קטן מדי אז יש להזיז את הקורונה רחוק יותר מהפיניון על ידי העברת שימס מהצד השני.
נשמע אולי מסובך בכתיבה יבשה בלי תמונות, אבל בפועל דיי פשוט.

לגבי הציור על הקורונה, זה כבר טיפה יותר מסובך
הציור תלוי (וישתנה) כתלות בחופש (backlash) ככה שאם כיוונת נכון את החופש אז אתה כבר באמצע הדרך, החצי השני של כיוון הציור הוא על ידי הוספה או החסרה של שימסים בפיניון.
בשביל להחליף שימסים אלו יש לפרק את הקייס ואת הפיניון (תהליך ארוך וכבד).

tallevi
27-04-17, 22:51
...much much better

-->