PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר 2003 לא מניע



ש_ר_ו_ן
23-04-17, 21:45
טרופר 2003 דיזל, הבוקר סובבתי מפתח, הסימן של הסליל התחיל לרצד כמה פעמים ונעלם,
לאחר מכן ניסתי להניע ללא הצלחה, כמו כן בזמן נסיונות ההתנעה מהבהבת נורית "check trans".
בשיחה עם המוסך (מבלי לראות את הרכב) הניחוש שלו היה שמשאבת הלחץ שמן כנראה הלכה.
יש למישהו נסיון עם התופעה הזאת?

תודה מראש שרון

נדב ש.
23-04-17, 22:57
מה הקשר למשאבת שמן?
צ׳ק טראנס מהבהב, בדוק את כל הקונקטורים של המחשב מנוע, מצד שמאל למחשב בחלק התחתון יש קונקטור אחד שחור ואחד ירוק, בדוק את הפינים, תנקה את כולם עם ספריי מגעים.
כמו כן בדוק את המינוסים מהאלטרנטור, אחד יושב ליד המדחס מזגן ומצד שני אחד על הבלוק.

ש_ר_ו_ן
23-04-17, 23:09
לא ברור לי למה הוא אמר משאבת שמן.
בכל מקרה אני אבדוק את הקונקטורים ווהמינוסים.
אעדכן תודה שרון.

איל מ
24-04-17, 08:33
המצבר בריא? כלומר סטארטר חזק ומהיר?

נדב ש.
24-04-17, 11:26
לא ברור לי למה הוא אמר משאבת שמן.
בכל מקרה אני אבדוק את הקונקטורים ווהמינוסים.
אעדכן תודה שרון.

אם לא מצאת משהו חשוד כדאי לחבר טק2 לפני כל ניחוש אחר.

wonderd
26-04-17, 23:45
תחפש פיוז חצי שרוף - יש פיוז קטן יחסית - 10A או 20A אם אני זוכר נכון, בשורה הארוכה שבתיבת פיוזים.
אין שום קשר למשאבת שמן.

ש_ר_ו_ן
29-04-17, 22:07
תודה לכולם על התגובות, עידכון...

נשרף לי חיבור של המחשב שגרם לבעיית תקשורת (שעדין לא נפתרה), ע"פ המוסך כנראה בגלל כבל מינוס שהיה חשוף ועשה קצר.

כרגע אני עם מחשב חלופי כי בהתחלה חשבו שהבעיה היתה רק בחיבור אבל לאחר ה"תיקון" עדין נשארה אותה הבעיה ואותו חיווי...
לכן הרכבנו מחשב זמני עד שהמחשב שלי יתוקן.
כרגע הרכב עובד עם סוג של רעידות בעמידה ונסיעה בפקקים...
נעדכן בהמשך

wonderd
29-04-17, 22:18
יש מצב שצריך לאפס חיישן מסילה ולקודד מזרקים.
או שהבעיה לא דווקא במחשב

נדב ש.
29-04-17, 22:31
תודה לכולם על התגובות, עידכון...

נשרף לי חיבור של המחשב שגרם לבעיית תקשורת (שעדין לא נפתרה), ע"פ המוסך כנראה בגלל כבל מינוס שהיה חשוף ועשה קצר.

כרגע אני עם מחשב חלופי כי בהתחלה חשבו שהבעיה היתה רק בחיבור אבל לאחר ה"תיקון" עדין נשארה אותה הבעיה ואותו חיווי...
לכן הרכבנו מחשב זמני עד שהמחשב שלי יתוקן.
כרגע הרכב עובד עם סוג של רעידות בעמידה ונסיעה בפקקים...
נעדכן בהמשך

כמו שחשבתי, אחד הקונקטורים ו/או המינוסים.
איזה מהקונקטורים היה הבעייתי אתה יודע?
יש מצב שהקצר גרם לנזק באחד מהחיישנים או מזרקים, כדאי לבדוק את הנתונים בעזרת טק2.

חוץ מהרעידות יש עוד תופעות? זיופים, סחיבה, עשן?

ש_ר_ו_ן
13-05-17, 20:00
סורי שלקח לי זמן להגיב,

התכוונתי שהמחשב הזמני עושה בעיות... ניסינו להרכיב את המחשב שלי התיקון הראשון אבל הרכב לא הניע ועדין נדלקת מנורת "צק' טראנס".
בכל מקרה גם אחרי הנסיון לתיקון השני אותם תוצאות, מרכיבים את המחשב שלי ואין הנעה ומנורת "צק' טראנס" מהבהבת...
כרגע ע"פ המוסך יש לי שתי אופציות:


להחליף מחשב- יוצא יקר (מבחינתי בכל אופן).
לפגוש את הטכנאי שתיקן את המחשב (מיקור חוץ) לבדיקה נוספת ,הבחור טוען שבוודאות היתה תקשורת.
אני מבחינתי יש אופציה נוספת
לקחת את המחשב שלי לטכנאי נוסף לבדיקה.


אז השאלה היא אם אתם מכירים מישהו שיודע לטפל במחשבים האלו של הטרופר,לפני שאני נאלץ להחליף מחשב?
ובכלל כמה אמור לעלות מחשב (קיבלתי מחיר במוסך באזור ה2500 ש"ח כולל שכפול מפתחות)?

תודה שרון

wonderd
13-05-17, 20:24
תיכנס ל car-part.co.il, תירשם ותעשה חיפוש.
לדעתי מחשב לא אמור לעלות יותר מ 1000 שקל. אולי אני טועה.
באיזה מוסך אתה מטפל אם מותר לשאול?

דרך אגב, אני לא חשמלאי רכב, אבל כבל מינוס שהיה חשוף וקיצר? עם מה הוא קיצר בדיוק?
לא שמו אצלך מחשב אחר זמני לבדיקה?

נדב ש.
13-05-17, 20:59
זה רק אומר לך שהבעיה לא במחשב לדעתי.
צ׳ק טראנס מהבהב זה בוודאות בעיה של מינוס ברכב, תבדוק שמחוברים טוב ובטעות מישהו לא הזיז את אחד המינוסים למקום אחר, תבדוק טוב את הכל כולל הקונקטור הקטן של המתח בכניסה למחשב.

בכל מקרה שליחת המחשב לבדיקת במעבדה לא עולה יותר מ 400 שח, ביצעתי את זה לא מיזמן.

ש_ר_ו_ן
13-05-17, 21:24
דווקא עם המחשב החלופי שקיבלתי מהמוסך, הכל עובד (קצת מזייף בפקקים) אבל עובד.
אתה יכול לרשום את השם,מס' טלפון של המעבדה?
מטפל במוסך צמרת בהוד השרון.
לגבי מה קיצר בדיוק אני לא בטוח, ראיתי שהכבל של המינוס של המצבר שבצד הנהג היה חשוף כולו ואחד הקונקטורים (הקטן יותר) של המחשב היה מפוחם קצת בחיבורים.
לגבי המינוס, היה לי בהתחלה בעיות התנעה והתברר שיש כבל מינוס (גם מהמצבר שבצד הנהג) שלא מחובר כשמצאו את זה חיברו את הכבל לא למקום שלו (באזור של הגיר) אלא לבורג בחלק העליון של המנוע (אצלם מחר).

שרון

נדב ש.
13-05-17, 22:42
המעבדה הזאת לא עובדת עם לקוחות פרטיים לכן שלחתי דרך חבר בעל מוסך.
בצד נהג נימצא גם הסטרטר אז תיבדוק טוב מה קורה שם, כבר היו מקרים שרכב עלה באש בגלל איזו שטות.
מאוד מוזר שלא קפץ לך פיוז ראשי(80A) או הפיוז של המחשב (50A) נימצא לידו בתא מנוע, תיבדוק גם מה קורה שם.

ש_ר_ו_ן
13-05-17, 23:33
יבדק... תודה

-->