התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקטון: גוז'ונים ללוקר של ג'יפ CJ



hitoy
28-04-17, 10:14
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3806-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7% 95%D7%9F-%D7%92%D7%95%D7%96-%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92-%D7%99%D7%A4-CJ

six 4 life
28-04-17, 17:59
מאז ששמתי אצלי גוז'ונים לפני 8 שנים עד היום לא נפתח אף אחד מהם עצמאית.
אהבתי את התגלית שגוז'ונים של טרנספר NP מתאים למשימה, לי ג'ו דאג לסט מתאים מארץ האבות.

hitoy
29-04-17, 11:15
מאז ששמתי אצלי גוז'ונים לפני 8 שנים עד היום לא נפתח אף אחד מהם עצמאית.
אהבתי את התגלית שגוז'ונים של טרנספר NP מתאים למשימה, לי ג'ו דאג לסט מתאים מארץ האבות.


כנראה שזה אתה היית ה"מישהו" שסיפר לי בזמנו, בעצם זה מסתדר לי:rolleyes:, תודה.

udical
05-05-17, 16:00
למה עקרוני שהתבריג של הניילוק יהיה UNF ולא גם UNC כמו התבריג של הנאבה?

PW
05-05-17, 19:05
למה בעצם צריך לפרק את הגלגל?
אפשר לבצע את כל העניין "רק" עם הלוקר והנאבה ללא הרמת האוטו ופירוק הגלגל...?

hitoy
07-05-17, 11:19
לגבי התבריגים, יש פה מהנדסים שאולי יתנו תשובות:rolleyes:
ולגבי הפרוק - צודק.
אבל, אני מוצא שזה יותר נח לעבוד בלי הגלגל שמפריע, זה יותר נכון לניקוי של התבריגים מהבחינה של לסובב את התבריג שעובדים עליו שיהיה התחתון ולא ינזל אל תוך הנאבה הפתוחה, את ה"קונטרה" לעבודה על הגוזו'נים אני מקבל בעזרת מברג שאני תוקע בצלחת בלם אל מול הקליפר.
בנוסף והיות ומדובר בCJ אז תמיד טוב לראות מה המצב של שאר המכלולים באיזור,

udical
09-05-17, 08:12
למה עקרוני שהתבריג של הניילוק יהיה UNF ולא גם UNC כמו התבריג של הנאבה?


לגבי התבריגים, יש פה מהנדסים שאולי יתנו תשובות:rolleyes:
ולגבי הפרוק - צודק.
אבל, אני מוצא שזה יותר נח לעבוד בלי הגלגל שמפריע, זה יותר נכון לניקוי של התבריגים מהבחינה של לסובב את התבריג שעובדים עליו שיהיה התחתון ולא ינזל אל תוך הנאבה הפתוחה, את ה"קונטרה" לעבודה על הגוזו'נים אני מקבל בעזרת מברג שאני תוקע בצלחת בלם אל מול הקליפר.
בנוסף והיות ומדובר בCJ אז תמיד טוב לראות מה המצב של שאר המכלולים באיזור,

אחרי כמה חפירות בנושא התבריגים, קראתי שתבריגי UNF יותר עמידים ברעידות מאשר UNC.

תודה על המדריך. גוז'ונים הבדרך ;-)

אגב, באתר של summit-racing אפשר למצוא כאלה, grade8 במחיר לא רע בכלל.
קוראים להם dorman 675-003. מגיעים בחבילות של 10.
אומי ניילוק לא בעיה למצוא פה.

asafk
09-05-17, 15:03
אני מציע להשתמש באומי נעילה עצמית מתכתיים ולא ניילוק, יחד עם לוקטייט מתאים.

אסף.

eliv1
09-05-17, 16:17
דוגמא/תמונה למה כוונת המשורר?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

asafk
09-05-17, 16:46
למשל

http://m.oreillyauto.com/h5/r/oap/site/c/detail/DAG0/44090/N2134.oap?ck=Search_N2134_-1_-1&pt=N2134&ppt=C1965


https://www.boltdepot.com/Prevailing_torque_lock_nuts_Zinc_plated_ grade_C_steel.aspx

אסף.

yoni_0000
17-05-17, 10:04
בנושא...

הברגים שמחזיקים את המכסה של הלוקר, צרים ארוכים עם הברגה עדינה וראש אלן/כוכב, כמו שבתמונה. איפה אפשר לקנות?

114861

six 4 life
17-05-17, 11:25
אתה לא חייב ראש קוני. יש ראש רגיל באורך המתאים בכל-תבריג בתל אביב (ליד גשר מעריב), תקח איתך אחד דוגמה.

yehuda75
25-05-17, 13:24
איזה לוקר זה?
שהתקנתי את ה superwinch החדשים שלי, עשיתי זאת לפי ההוראות ההתקנה המצורפים ושם צוין באופן מפורש:

1. לא לגרז את הלוקר.
2. להוציא את ה C clips.

אפילו הוסיפו:

USE OF SUPERWINCH HUBS WITH GREASE AND/ORLOCKING DIFFERENTIALS WILL VOID WARRANTY

https://www.quadratec.com/sites/default/files/installation_instructions/11060.pdf

six 4 life
25-05-17, 19:44
אתה טועה לגביי הפירוש שלך למה שכתוב בהוראות בהקשר של להוציא את הסנאפ-רינגס (סי קליפס). ההוראה שלהם היא כחלק מההסבר של פירוק הפאלנג' המקורי הקבוע והרכבה של גוף הלוקר במקומו, שם גם הם מציינים להחליף את הסנאפ-רינגס במידה ויש צורך.
באופן כללי הם חייבים להיות על הציריה אחרת היא תשחק פנימה והחוצה בסיבובי הגה מה שעלול להגמר רע מאוד, והשלב שמרכיבים אותם על הציריה הוא מן הסתם לפני הרכבת המכסה של הלוקר ולכן אם הבנתי אותך נכון ואתה נוסע כרגע בלי סנאפ-רינגס בקצה הציריה, אני ממליץ לך להחזיר אותם למקום.

נמרוד
25-05-17, 21:13
כתוב בהוראות להחזיר את הסנאפ רינג.

yehuda75
28-05-17, 16:05
תודה שהסבתם את תשומת ליבי. לא היה לי בכלל וככל הנראה פספסתי את הקטע של ההחזרה...
ברגע זה דואג לרכוש זוג חדשים.

תודה!
יהודה

yoni_0000
27-10-20, 15:13
לתשומת לב מי שעושה את זה.. נשברו לי 3 מתוך חמש גוזונים בנאבה אחת.. עם הלוקטייט זה סיפור בלתי אפשרי לחלוץ את הגוז'ון השבור. אני צריך נאבה אחרת ולמצוא פתרון אחר.

udical
27-10-20, 15:54
בשביל לפתוח לוקטייט, מחממים עם ברנר. זה ממיס את הלוקטייט ואז ברגים יוצאים בקלות.
ברגע שהם גזורים ומודבקים עם לוקטייט, זה כבר הופך לתענוג מפוקפק...

חשוב להקפיד על גוז'ונים באיכות גבוהה ו-GRADE גבוה למי שעושה את השינוי הזה.

-->