צפייה בגרסה מלאה : חיישן טמפרטורה של שעון דיגיטלי
צריך להיות בתוך נוזל קירור לפני תרמוסטט
אז תהיה מידה מדויקת של טמפי את המנוע תמיד
ומה קורה עם בשל בעיה כלשהיא ברחו המיים המיים מהרדיאטור? האם החיישן יראה טמפרטורה גבוהה במקרה כזה?
אצלי הוצמד החיישן לבלוק המנוע כדי לוודא שהטמפרטורה המוצגת לא תלויה בגורמים אחרים מלבד חום המנוע עצמו
boaz avrahami
05-05-17, 19:41
ארז, אתה רוצה טמפ׳ מדוייקת או התראה בפני התחממות כתוצאה מאובדן מים?
שני דברים שונים בתכלית
הוא רוצה להבין את גרשון.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
boaz avrahami
05-05-17, 21:22
RTFM
boaz avrahami
05-05-17, 22:18
ה manual של גרשון
אני רוצה התרעה לפני שנגרם נזק...
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אז תשים התרעה על גובה נוזל הקירור יחד עם מדידת חום הראש.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני מבין שעדיף גם התרעה על גובה נוזל הקרור וגם על חום המנוע.
אבל שאלת תם - נניח שיש תקלה ואיבדתי את נוזל הקרור, מהר מאד המנוע יתחמם ויחרוג מהסף שהגדרתי ואראה זאת בעזרת החיישן הצמוד לבלוק המנוע וגם אשמע את הזמזם שהגדרתי שיופעל כאשר המנוע מתחמם (הגדרתי ל-100 מעלות צלזיוס, עדיין בתחום שהוא מסוגל להגיע אליו ללא נזק). מה אני מפסיד?
boaz avrahami
06-05-17, 08:27
בואו נתחיל מההתחלה.
גרשון זרק משפט סתום בלי קשר לכלום.
עכשיו מה הנושא לדיון?
על מה שגרשון התכוון או על איזו מערכת התראה עדיפה ( ואם כך אז התראה בפני מה?)
אגב, לדעתי גרשון התכוון איפה צריך למקם את החישן בכדי לקבל מדידה הכי מדוייקת של חום המנוע. זהו
ארז,
מה שתפסיד זה את הזמן שבו יקח לך להבין שאין מה שיקרר את המנוע.
לדעתי המדידה המדויקת פחות חשובה מהשינוי או החריגה של הטמפרטורה המוכרת לנהג.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לדעתי מיקום החישן פחות קריטי, כל זמן שהוא נותן קוראלציה טובה לטמפרטורת המנוע.
מה שחשוב הוא סטיה מהנורמה, ובמקרה וזה קורה בלי סיבה ברורה, אני עוצר ובודק.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
כאשר הרכב עמד במקום-מידה פלוס\מינוס נכונה
כאשר הרכב נסיעה-מידה לא נכונה-קירור אוויר של חיישן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.