התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איסוזו טרופר לא עובד עגול



chimo
03-05-17, 12:15
שלום לכולם הרכב הוציא הרבה עשן שחור שמתי תוסף .מאז ירד העשן להתחיל לעבוד לא עגול ,רוקד קצת וגם הסחיבה שלא לא כמו של איסוזו..הלכתי למוסך אמר שיכול להיות זה אינגקטור פגום החלטתי לעבוד לבד על הפירוק האינגקטורים (מיכייון שהמוסכים מבקשים הרבה וזה לא חלק מתקציב הבית)וגם בגלל שאני אוהב לעבוד עם מנועים.
בעיה היא לאחר שפירקתי נודע לי שאני צריך מחשב כדי לבדוק איזה אינגקטור לא עובד ,ניסיתי עם המחבר שמתחבר למחשב של הרכב לא עובד לי כרגע .חשבתי אולי אני יפרק את האחד שנראה מאוד מפוחם יחליף אותו וינסה להניע ...מה דעתכם?? בתודה מראש

ofer24
03-05-17, 12:44
שלום CHINO,

בבקשה פרסם תמונות של המזרקים והמכשיר שניסית לחבר לשקע ה-OBD.
בהמשך לשאלתך בפרטי, ניתן למצוא אטמים רבים (לא מקוריים) בחנות ממסרית ברח' המקצוע 7 ת"א. רצוי מאוד להגיע עם דוגמה אחרת יהיה יום ארוך שם...
לשאלתך לגבי החלפת מזרק (או בכלל מזרקים) לא כדאי ללא ביצוע כיול דרך מחשב "טק 2" של איסוזו (GM). על כל מזרק רשום את סטיית מינון ההזרקה שלו מהנומינלי ואת זה יש להזין למחשב. אחרת... לא יעבוד עגול. בכלל יתכן גם שזאת הבעיה שיש לך אבל אין לי די מידע בכדי לדעת.
אגב... האם הרכב עבר ריקול מזרקים? ניתן לבדוק במוסך איסוזו עפ"י מספר רכב.
שלח תמונות,

נדב ש.
03-05-17, 13:46
לא ניתן לבדוק את תפקוד המזרקים מחוץ למנוע.
שים לב לחלק החשוב בהרכבה-סגירה נכונה של הכל(שלבים), לפי מומנטים.

דניאל מאירי
03-05-17, 13:58
הערה קטנה :
מימסרית לא קיים עוד.
דניאל

ofer24
03-05-17, 16:24
שלח תמונות יא חיים...
חבל שממסרית סגרו... היה להם הכל. ברר באינטרנט לא חסר מקומות.

ofer24
03-05-17, 17:16
114651
מצאתי סט אטמים לא מקורי אצלי. אתה יכול לבוא לקחת תמורת סכום סמלי לבחירתך.

chimo
03-05-17, 20:44
114651
מצאתי סט אטמים לא מקורי אצלי. אתה יכול לבוא לקחת תמורת סכום סמלי לבחירתך.

114654

chimo
03-05-17, 22:11
עופר תשמור לי בבקשה את הסט ..יש לך גם את הנחושת שיושב על הראש של האינגקטור? (שלא יברחו גזים מהבוכנה )

erezgur
03-05-17, 22:28
סט מקורי לא כל כך יקר בחברה וכולל את כל מה שאתה צריך.
לא הייתי שם חליפי...

wonderd
04-05-17, 13:39
איך פירקת מזרקים בלי לחפור ולהבין קודם מה אתה עושה?

1. עשן שחור לא אומר שצריך לפרק מזרקים.
2. מנוע לא עובד עגול - יש כל מיני סיבות חבל שקודם פירקת מזרקים.
3. לא ניתן לבדוק מזרקים בצורה טובה ללא טק2, חבל שהוצאת אותם לפני הבדיקה.
4. צריך ידית מומנט וסדר סגירה נכון
5. אל תתקמצן על אטמים - כל הסט, מקורי!, יעלה לא יותר מ 400 שקל (כולל שרוולים)
6. אם כבר פתחת להחליף אטמים - תחליף גם בשרוולים (מצריך חולץ ייעודי).
7. מה עשית עם המחבר של המחשב לא הבנתי..

chimo
04-05-17, 14:11
איך פירקת מזרקים בלי לחפור ולהבין קודם מה אתה עושה?

1. עשן שחור לא אומר שצריך לפרק מזרקים.
2. מנוע לא עובד עגול - יש כל מיני סיבות חבל שקודם פירקת מזרקים.
3. לא ניתן לבדוק מזרקים בצורה טובה ללא טק2, חבל שהוצאת אותם לפני הבדיקה.
4. צריך ידית מומנט וסדר סגירה נכון
5. אל תתקמצן על אטמים - כל הסט, מקורי!, יעלה לא יותר מ 400 שקל (כולל שרוולים)
6. אם כבר פתחת להחליף אטמים - תחליף גם בשרוולים (מצריך חולץ ייעודי).
7. מה עשית עם המחבר של המחשב לא הבנתי..

אני כן חפרתי על הרכב בסרטונים והלכתי גם למוסך של דיזל הוא אמר שזה רעידות של אינגקטור וגם שפירקתי את שהמזרקים אחד יצא משם מאוד מפוחם וכל הראש היה מכוסה בפחם כולל החורים של יציאת הדיזל לגבי המכשיר לבדיקה אין לי עדיין משהו טוב המכשיר שהיה אצלי לא הצליח להתחבר אם יש לך אייך לעזור נשמח ולגבי האטמים קראתי בכמה מקומות שלא לחייב את המקורי

erezgur
04-05-17, 14:23
אולי אני טועה ואיני מכיר אותך כלל, אבל לי זה נשמע שאתה פזיז מדי בצעדים הללו.

היה עדיף להתייעץ כאן לפני הפירוק. בכל מקרה, סט מקורי מהחברה לא עולה הרבה וברכב הזה לא הייתי מנסה לחסוך דווקא אץ הסכום הקטן הזה. חפש מישהו שיש לו טק2 כי בלי זה אתה בוודאות לא תצליח להתקדם לאורך זמן (במקרה הטוב) או שתגרום נזק / תעשה עבודה מיותר...

wonderd
04-05-17, 14:51
זה ההבדל בין בעלי טויוטה לבעלי טרופר - בעלי הטויוטה לא יחפשו לחסוך 2 שקל, בטח שלא במקומות קריטיים.
לך תקנה סט מקורי של אטמים קודם כל.

דבר שני - לא מפרקים מזרקים לפני שבודקים את תקינותם, הפיח לאו דווקא מצביע על בעיה במזרק עצמו.

דבר שלישי - אני אשמח לעזור לך - תרכיב הכל בחזרה ונבדוק את המזרקים.
רק שאני גר רחוק ותצטרך להגיע אליי כדי להתחבר למחשב.

לחילופין - תנסה למצוא מישהו עם מחשב טק2 שיתחבר ויבצע בדיקה (אפשר גם ב UMI כמובן תמורת תשלום..)

glaydi
04-05-17, 14:57
גם אצלי יש עבודה לא עגולה של המנוע בלי עשן שחור.
הקשבתי לעוד כמה טרופרים וכנראה שתמיד מזרק אחד לא מכוייל
נשמע כמו תופעה שכיחה.

http://www.ebay.com/itm/232297380241?_trksid=p2057872.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ofer24
04-05-17, 15:36
שלום חיים,

למרות כל ההערות המטיפות שקיבלת (אני אישית חושב שזה לא מקדם) תזכור שכולם בעצם רק מנסים לעזור.
דעתי:
אם תמצא טק 2, אחלה
אם לא תנסה בכל זאת למצוא מישהו עם מכשיר ELM 327 שמתחבר לOB2 ובדוק אם יש שגיאה של Cylinder misfire
עדיף באמת לרכוש אטמים מקוריים אבל אני לא נכנס לך לכיס, גם חלופי יותר טוב מבלוי
שאמרתי תשלח תמונות התכוונתי להרבה תמונות באיכות טובה, מקרוב על כל המזרקים, האטמים עם דגש על קצה המזרק
כפי שכתבתי לך קודם, אל תשפשף את הקצה של המזרק עם מברשת פלדה
בכדי לפרק את המזרקים אין צורך בידית מומנט אך בכדי להרכיב אותם יש. תתארגן על ידית. מומלץ מאוד. ויותר מזה על ספר המוסך של ה-4jx1 ובו סדר הפעולות במידה ואין לך כזה עדיין.
בהצלחה.

chimo
04-05-17, 22:00
שלום חיים,

למרות כל ההערות המטיפות שקיבלת (אני אישית חושב שזה לא מקדם) תזכור שכולם בעצם רק מנסים לעזור.
דעתי:
אם תמצא טק 2, אחלה
אם לא תנסה בכל זאת למצוא מישהו עם מכשיר ELM 327 שמתחבר לOB2 ובדוק אם יש שגיאה של Cylinder misfire
עדיף באמת לרכוש אטמים מקוריים אבל אני לא נכנס לך לכיס, גם חלופי יותר טוב מבלוי
שאמרתי תשלח תמונות התכוונתי להרבה תמונות באיכות טובה, מקרוב על כל המזרקים, האטמים עם דגש על קצה המזרק
כפי שכתבתי לך קודם, אל תשפשף את הקצה של המזרק עם מברשת פלדה
בכדי לפרק את המזרקים אין צורך בידית מומנט אך בכדי להרכיב אותם יש. תתארגן על ידית. מומלץ מאוד. ויותר מזה על ספר המוסך של ה-4jx1 ובו סדר הפעולות במידה ואין לך כזה עדיין.
בהצלחה.

תודה באמת לכולם על העצות המחכימות
כמו שכתבתי אני לקחתי את הסיפור הזה בתור פרוייקט ונקווה לעבור אותו בשלום אולי בזכותכם...
אני גר באיזור בת ים אם יש למישהו את המחשב טק 2 באיזור אני ישמח
לגבי התמונות הobd ביקש שאני יניע את האוטו אז חיברתי הכל הנעתי והמכשיר לא זיהה משום מה .
שבוע הבא יהיה לי זמן לעבוד על האוטו ואם אני לא יצליח לארגן טק 2 אני יקח את האוטו למוסך עם מחשב
ולגבי הגומיות אני יעדיף את הזול כי אני לא הולך לנסוע עם האוטו הרבה רק לטיולים. ואם תהיה בריחה אני כבר ידע לפתוח ולהחליף בקלות ..ולגבי הסדר סגירה ראיתי בסרטונים אייך עושים את זה נכון

chimo
09-05-17, 19:53
תודה רבה לך ...אבל בסוף הלכתי למישהו בתל אביב והחלפתי את האינגקטור כי לא היה לי זמן לעבוד על האוטו.... הרכב עובד תענוג העלות הייתה 450 על פירוק הרכבה וחיבור למחשב ואני הבאתי את האינגקטור שעלה לי 500₪ סט רינגים נחושת עלה 140 מקורי

glaydi
09-05-17, 20:08
אהלן
האם תוכל לציין מי עשה את העבודה במידה ואתה מרוצה?
איך השגת מזרק ב500?

wonderd
09-05-17, 20:12
אהלן
האם תוכל לציין מי עשה את העבודה במידה ואתה מרוצה?
איך השגת מזרק ב500?

אין בעיה להשיג מזרק משומש ב 500, מחיר העבודה נשמע נמוך משהו ומחיר האטמים גם כן - האם החליפו את כל האטמים של המזרקים או רק את הנחושת?

בעיקרון אם אתה מרוצה והכל תקין - זה הכי חשוב.

נדב ש.
09-05-17, 20:25
אין בעיה להשיג מזרק ב 500 שח ואפילו גם פחות מיזה, מה שצריך לדעת זה מה מיספר הסידרה של המזרק(יש פה בפורום מידע לגבי איך ניתן לזהות), לדעת שבמידה ואתה סיפקת את המזרק והוא לא תקין לאחר ההתקנה הפירוק והרכבה הנוספים יהיו עליך, לכן חשוב לדעת מאיפה ואיזה מנוע המזרק הנ"ל הגיע, ויש גם נוזא אחריות למזרק, ניתקלתי כבר בכאלה שאומרים לך "נגעת-נסעת", ומכאן גם נובע המחיר, מזרק מסידרה חדשה יחסית ושהמוכר בדק אותו ויודע בוודאות שתקין יעלה יותר מ 500 שח, יותר לכיוון ה 800, ויכלול גם סוג של אחריות, גם אם זה לחודש או 3 חודשים.

לגבי האטמים-אני מקווה שהחלפת גם את האטם שעל גוף המזרק וזה שבין המזרק למסילת שמן.

לגבי העבודה, אכן נישמע זול, אמור לעלות בסביבות ה 700 שח.

-->