גיתאי נוה
07-05-17, 05:33
חלקים שלא צויין בהם מפורשות לאיזה סוג רכב - הכוונה היא לג'יפ סופה
מניפת ברזל כולל פאן קלאץ', צ'ירוקי - 250
משאבת מים - 200
בלם-יד דגם ישן קומפלט - מכלול ידית (בתוספת כדור אחיזה\כיוונון), בית מפצל, זוג כבלים - 350
מיכל עודפים נוזל קירור, אוזן אחת שלמה - 50
זנב טרנספר 231 (שרוול האלומיניום האחורי) - 250 (קיימות שתי יחידות)
מדיד שמן מנוע - 100
חיישן קראנק תקע אובלי - 100
מפלג דור א' עם רוטור, ללא כובע וללא פיניון - 250
חיישן מפלג דור א' - 150
רוטור חדש למפלג דור א' - 20 (קיימות שלוש יחידות)
בוסטר + מאסטר צילינדר ("משאבת בלם ראשית") - 500
שעון וואקום חדש VDO בקופסה - 200
דוושת גז - 50
סט תושבות בזוקה: עליונה + תחתונה, תושבת אל הדש, מוט תמך לקיר האש - 100
זוג תופסני דלתות קדמיות לסופה סגורה - 250
זרוע פיטמן סטנדרט - 200
תושבת-פגוש לשאקל קדמי (תושבת משולש) - 150
פגוש קדמי - 250
קולר שמן מנוע כולל צנרת וניפלים - 400
סעפת יניקה כולל יציאות וואקום - 350
פיית מילוי דלק - 100
יחסי העברה מקוריים (קורונה + פיניון) דנה-ספייסר, לסרן דנה 30 - 750
קייס דנה-ספייסר ליחסי העברה מקוריים, לסרן דנה 30 - 500
קייס חדש ליחסי העברה 1:4.10, לסרן דנה 30 - 750
ברזנט חורף לכלוב סופה מקורי, כולל פיצ'ר המאפשר ניתוק חלון קדמי - 1,200
יוק קדמי טרנספר 231 - 200
יחסי העברה מקוריים (קורונה+פיניון) + קייס + סטליטים, הכל דנה-ספייסר, לסרן דנה 60 - 1,500
פלטת פח המפרידה בין המנוע לקלאץ\בל האוזינג - 100
מכלול קלאץ' (מצמד "שמש") - 300
מגש-פגוש קדמי - 150
גשר גיר 231 מותאם ל-241 - 300
סט\זוג תופסני מכסה-מנוע חדשים בקופסה - 120
מגן גחון קדמי סופה - 150
מכסה משאבת-בלם ראשית סופה - 50
כסא קדמי מקורי סופה - 400
מיכל אוויר כ-20 ליטר כולל יציאות, מיועד ללחצים גבוהים - 300
זוג מראות-צד חדשות בקופסה, מקוריות Mopar, כנראה מתאימות לפיק-אפים דודג' מסוף שנות השבעים - 300
גיר אוטומטי TH400 (http://viglink.pgpartner.com/search.php?form_keyword=th400&mode=&r=999999) שלושה הילוכים, זנב ל-4x4. ירד ממנוע V8 דיזל GM, מתאים לפולסייזים - 2,500 ש"ח
טרנספר NP205 (גג''ש, ברזל), להתקנה ישירות על הגיר - 2,500 ש"ח
ממיר מומנט (טורק קונברטר) מתאים לגיר הנ''ל - 1,500 ש"ח
114709114710114711114713114714114715
- - - Updated - - -
מניפת ברזל כולל פאן קלאץ', צ'ירוקי - 250
משאבת מים - 200
בלם-יד דגם ישן קומפלט - מכלול ידית (בתוספת כדור אחיזה\כיוונון), בית מפצל, זוג כבלים - 350
מיכל עודפים נוזל קירור, אוזן אחת שלמה - 50
זנב טרנספר 231 (שרוול האלומיניום האחורי) - 250 (קיימות שתי יחידות)
מדיד שמן מנוע - 100
חיישן קראנק תקע אובלי - 100
מפלג דור א' עם רוטור, ללא כובע וללא פיניון - 250
חיישן מפלג דור א' - 150
רוטור חדש למפלג דור א' - 20 (קיימות שלוש יחידות)
בוסטר + מאסטר צילינדר ("משאבת בלם ראשית") - 500
שעון וואקום חדש VDO בקופסה - 200
דוושת גז - 50
סט תושבות בזוקה: עליונה + תחתונה, תושבת אל הדש, מוט תמך לקיר האש - 100
זוג תופסני דלתות קדמיות לסופה סגורה - 250
זרוע פיטמן סטנדרט - 200
תושבת-פגוש לשאקל קדמי (תושבת משולש) - 150
פגוש קדמי - 250
קולר שמן מנוע כולל צנרת וניפלים - 400
סעפת יניקה כולל יציאות וואקום - 350
פיית מילוי דלק - 100
יחסי העברה מקוריים (קורונה + פיניון) דנה-ספייסר, לסרן דנה 30 - 750
קייס דנה-ספייסר ליחסי העברה מקוריים, לסרן דנה 30 - 500
קייס חדש ליחסי העברה 1:4.10, לסרן דנה 30 - 750
ברזנט חורף לכלוב סופה מקורי, כולל פיצ'ר המאפשר ניתוק חלון קדמי - 1,200
יוק קדמי טרנספר 231 - 200
יחסי העברה מקוריים (קורונה+פיניון) + קייס + סטליטים, הכל דנה-ספייסר, לסרן דנה 60 - 1,500
פלטת פח המפרידה בין המנוע לקלאץ\בל האוזינג - 100
מכלול קלאץ' (מצמד "שמש") - 300
מגש-פגוש קדמי - 150
גשר גיר 231 מותאם ל-241 - 300
סט\זוג תופסני מכסה-מנוע חדשים בקופסה - 120
מגן גחון קדמי סופה - 150
מכסה משאבת-בלם ראשית סופה - 50
כסא קדמי מקורי סופה - 400
מיכל אוויר כ-20 ליטר כולל יציאות, מיועד ללחצים גבוהים - 300
זוג מראות-צד חדשות בקופסה, מקוריות Mopar, כנראה מתאימות לפיק-אפים דודג' מסוף שנות השבעים - 300
גיר אוטומטי TH400 (http://viglink.pgpartner.com/search.php?form_keyword=th400&mode=&r=999999) שלושה הילוכים, זנב ל-4x4. ירד ממנוע V8 דיזל GM, מתאים לפולסייזים - 2,500 ש"ח
טרנספר NP205 (גג''ש, ברזל), להתקנה ישירות על הגיר - 2,500 ש"ח
ממיר מומנט (טורק קונברטר) מתאים לגיר הנ''ל - 1,500 ש"ח
114709114710114711114713114714114715
- - - Updated - - -