צפייה בגרסה מלאה : מיגון נגד גניבות ל"ק
הרכב שלי הגיע לגיל שהביטוח לא דורש שום אמצעי מיגון פרט לאימובילייזר מקורי.
כרגע מותקן ברכב איתוראן ללא מנוי ואני רוצה לפרק אותו ולהתקין משהו אחר במקום, חשבתי על משהו עם gps ואפשרות לדומם את הרכב מרחוק באמצעות הטלפון.
הדרישות הן, לא עוד שלט ורצוי משהו שלא דורש קוד או מפתח נוסף.
ראיתי כל מיני מוצרים שלרובם יש שלט נפרד.
חשבתי על משהו שמתחבר עם rfid שמחובר לצרור המפתחות או משהו שמזהה את הנהג לפי הטלפון דרך הבלוטות וכזה לא מצאתי.
אופציה נוספת היא gpstracker עם ניתוק ולחבר אותו לנעילה המרכזית של הרכב.
רגע לפני שאני לוקח ארדואינו ועושה משהו, יש הצעות אחרות?
האם אפשר להוציא מהנעילה המרכזית סיגנל שמראה אם הרכב נעול או פתוח?
תודה לעוזרים
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
האיתוראן הוא עוד אימובילייזר גם כשהוא לא מחובר למוקד. למה לפרק (אם הוא תקין)?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
כי הוא דורש יותר מידי תשומת לב.
כל פתיחה של הרכב צריך קוד.
אתה יושב לקפה והרכב פתוח - כל 8 דקות צריך קוד.
אם כבר אז עדיף קודנית ולא איתוראן.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
1. מי שמתקין איתוראן ביום, מפרק אותו בלילה. המבין מבין.
2. חברות הביטוח הן הטריגר העקרי להתקנה
3. לנטרל או לשבש אות לווין זו לא משימה קשה
4. כוחות הביטחון לא ששות לעזור שהרכב הגנוב עובר לרשות
5. עדיף להתקין מערכת המבוססת בעיקר על אות סלולארי
6. ברזלים ועוד ברזלים (סנדל גלגל, סנדל דוושות, קת, גרזן וכדומה)
אני חושב שצריך להפריד בין שני דברים: אתה רוצה למנוע את גניבת הרכב ? שים הרבה ברזלים, קשור דוברמן לכננת ושים את הרכב בחנייה האחורית של הבית ולא ברכבת...
אתה רוצה לעשות פרוייקט מגניב שכולל GPS, ארדואינו ואפליקצייה לטלפון שמראה בזמן אמת איך הרכב שלך דוהר לכוון מזרח תוך סיכון חיים של חפים מפשע --- לך על זה ! רק שיהיה ברור שכנראה זה לא ימנע את הגניבה עצמה.
גנבי הרכב, נחושים, אלימים ומאד מאד מנוסים !
שקראתי את הסיפור על הזיבאר שנגנב ונמצא, חייכתי בעצב ונזכרתי שאני לא עידו כהן והפג'רו שלי לא כזה חשוב לאף אחד חוץ ממני.
יאיר
הרכב של עידו נמצא כי הגנב היה עד כדי כך חסר תושיה שהצליח לתקוע את הרכב במקום שאפילו הזיבאר לא עובר..
boaz avrahami
08-05-17, 19:15
הגנב של הזיבאר יודע לגנוב(עובדה) אבל לנהוג קצת פחות
אני חושב שצריך להפריד בין שני דברים: אתה רוצה למנוע את גניבת הרכב ? שים הרבה ברזלים, קשור דוברמן לכננת ושים את הרכב בחנייה האחורית של הבית ולא ברכבת...
אתה רוצה לעשות פרוייקט מגניב שכולל GPS, ארדואינו ואפליקצייה לטלפון שמראה בזמן אמת איך הרכב שלך דוהר לכוון מזרח תוך סיכון חיים של חפים מפשע --- לך על זה ! רק שיהיה ברור שכנראה זה לא ימנע את הגניבה עצמה.
גנבי הרכב, נחושים, אלימים ומאד מאד מנוסים !
שקראתי את הסיפור על הזיבאר שנגנב ונמצא, חייכתי בעצב ונזכרתי שאני לא עידו כהן והפג'רו שלי לא כזה חשוב לאף אחד חוץ ממני.
יאיר
יש לי מספיק פרוייקטים מגניבים שכוללים gps ורכב ביומיום בעבודה ואין לי שום אינטרס לשבת בבית, בזמני החופשי, ולעשות עוד אחד.
אני גם לא רוצה עודף ברזלים ובטח לא דוברמן.
אני כן חושב שאם גנב יצליח להתניע את הרכב ואחרי שהוא התחיל לברוח הרכב ידומם יש סיכוי גבוה שהוא לא ימשיך להתעסק איתו.
מצאתי משהו נחמד שכימעט עונה לדרישות, השאלה היא אם אפשר לחבר אותו לנעילה של הרכב ולא להשתמש בשלט שלו.
מישהו יודע אם אפשר להוציא סיגנל שמראה אם הרכב נפתח ע"י השלט או לא?
http://m.ebay.com/itm/TK103A-Vehicle-Car-GPS-SMS-GPRS-Tracker-Real-Time-Tracking-Device-System-Alarm-/391773888584?hash=item5b378b2048%3Ag%3Ay FwAAOSwGtRXzi1d&_trkparms=pageci%253Ac6890f94-3418-11e7-8591-74dbd18067b1%257Cparentrq%253Ae93be0d415 b0ab64c59aadb9fffd69ea%257Ciid%253A1
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הסיניים הזולים זה זבל, הייתי שם אותם על אופניים חשמליות ולא על רכב שטח.
תבדוק משהו בכיוון של זה :
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/6z2yAVfM
וגם אם יגנבו את הרכב, מה תעשה? תיכנס לג׳נין? לא עדיף לייצר איזה מנתק על משאבת הסולר או משהו?(וקודנית היא פיקציה של חברות הביטוח שעוקפים בדקה)
וגם אם יגנבו את הרכב, מה תעשה? תיכנס לג׳נין? לא עדיף לייצר איזה מנתק על משאבת הסולר או משהו?(וקודנית היא פיקציה של חברות הביטוח שעוקפים בדקה)
נעילה מכנית תוצרת בית למכסה מנוע, דרך הקורה הקדמית העליונה.
בלי לפתוח את המכסה מנוע, יהיה קשה מאד להתגבר על ניתוק למשאבת סולר.
הסיניים הזולים זה זבל, הייתי שם אותם על אופניים חשמליות ולא על רכב שטח.
תבדוק משהו בכיוון של זה :
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/6z2yAVfM
וגם אם יגנבו את הרכב, מה תעשה? תיכנס לג׳נין? לא עדיף לייצר איזה מנתק על משאבת הסולר או משהו?(וקודנית היא פיקציה של חברות הביטוח שעוקפים בדקה)
לסיני הזה יש ניתוק שאפשר להפעיל מרחוק וקראתי עליו ביקורות טובות.
מה שהכי מפריע לי בו זה השלט הנוסף
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
נעילה מכנית תוצרת בית למכסה מנוע, דרך הקורה הקדמית העליונה.
בלי לפתוח את המכסה מנוע, יהיה קשה מאד להתגבר על ניתוק למשאבת סולר.
זה מוצא חן בעיני, רק צריך למצוא רעיון איך לנעול.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מכיר את מנעולי פיטריה?
אז הזכר מחובר למכסה מנוע, ובסגירה, עובר דרך הקורה הקדמית, אל גוף המנעול הנמצא מתחת לקורה.
מצאתי משהו נחמד שכימעט עונה לדרישות,
http://m.ebay.com/itm/TK103A-Vehicle-Car-GPS-SMS-GPRS-Tracker-Real-Time-Tracking-Device-System-Alarm-/391773888584?hash=item5b378b2048%3Ag%3Ay FwAAOSwGtRXzi1d&_trkparms=pageci%253Ac6890f94-3418-11e7-8591-74dbd18067b1%257Cparentrq%253Ae93be0d415 b0ab64c59aadb9fffd69ea%257Ciid%253A1
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
עדיף ללכת על TK104
יש לו סוללה פנימית הוא מאוד אמין והניתוק נהדר
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=tk104&_frs=1
עדיף ללכת על TK104
יש לו סוללה פנימית הוא מאוד אמין והניתוק נהדר
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=tk104&_frs=1
הבעיה של המכשיר הזה הוא זרם הטעינה שלו של 1A.
יכול לרוקן סוללה מהר של רכב שחונה מעל שבוע בלי תזוזה.
חנן-ג'יפולוג
09-05-17, 08:22
הצריכה של המכשיר היא 82 מיליאמפר, שזה לא מעט בפני עצמו.
זרם הטעינה לא רלוונטי לעניין. במצב נורמלי הסוללה טעונה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
הבעיה של המכשיר הזה הוא זרם הטעינה שלו של 1A.
יכול לרוקן סוללה מהר של רכב שחונה מעל שבוע בלי תזוזה.
אצלי האוטו זז רק בסופשים בנתיים לא נרשמה בעיה מיוחדת . ההתקן אצלי מחובר לשרת איתור אונליין ומדווח כל דקה מיקום.
בנוסף , אני מתכננן לחבר לו טיימר שמאפשר לו טעינה ל 3 שעות כל 24 שעות בזמן שהאוטו כבוי וטעינה מלאה בזמן שהרכב מונע.
אצלי האוטו זז רק בסופשים בנתיים לא נרשמה בעיה מיוחדת . ההתקן אצלי מחובר לשרת איתור אונליין ומדווח כל דקה מיקום.
בנוסף , אני מתכננן לחבר לו טיימר שמאפשר לו טעינה ל 3 שעות כל 24 שעות בזמן שהאוטו כבוי וטעינה מלאה בזמן שהרכב מונע.
איך אתה מחובר לשרת?
בהתחלה שילמתי על חיבור כזה לפי IMEI של המכשיר אך הקישורים לא עובדים כבר.
אצלי האוטו זז רק בסופשים בנתיים לא נרשמה בעיה מיוחדת . ההתקן אצלי מחובר לשרת איתור אונליין ומדווח כל דקה מיקום.
בנוסף , אני מתכננן לחבר לו טיימר שמאפשר לו טעינה ל 3 שעות כל 24 שעות בזמן שהאוטו כבוי וטעינה מלאה בזמן שהרכב מונע.
תוכל להרחיב לגבי הטיימר? מחפש משהו דומה.
הצריכה של המכשיר היא 82 מיליאמפר, שזה לא מעט בפני עצמו.
זרם הטעינה לא רלוונטי לעניין. במצב נורמלי הסוללה טעונה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
זה 82 מיליאמפר בזמן שידור gprs, בשאר הזמן זה, כנראה, 1.8 מיליאמפר.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
09-05-17, 16:47
זה כבר נתון מצוין. מקווה שזה תואם למציאות בפועל.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אני יודע מה כתוב...😀 אבל לפעמים המציאות שונה
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אצלי האוטו זז רק בסופשים בנתיים לא נרשמה בעיה מיוחדת . ההתקן אצלי מחובר לשרת איתור אונליין ומדווח כל דקה מיקום.
בנוסף , אני מתכננן לחבר לו טיימר שמאפשר לו טעינה ל 3 שעות כל 24 שעות בזמן שהאוטו כבוי וטעינה מלאה בזמן שהרכב מונע.
יש לו התראה אם גונבים את הרכב? יש לו שלט או שיש אפשרות להפעיל אותו ללא שלט?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תוכל להרחיב לגבי הטיימר? מחפש משהו דומה.
זה מעגל אלקטרוני שבנה חבר שלי עבור המקרר שלו , אני מתכננן לבנות (שהוא יבנה ) דומה עבור הטרקר . הוא ניסה להסביר לי איבדתי אותו אחרי לוח מודפס .
- - - Updated - - -
איך אתה מחובר לשרת?
בהתחלה שילמתי על חיבור כזה לפי IMEI של המכשיר אך הקישורים לא עובדים כבר.
גם אני הייתי מחובר לשרתים הסניים , רוב הזמן הם לא זמינים , הקמתי שרת בארץ עם זמינות גבוהה ובעברית .
- - - Updated - - -
יש לו התראה אם גונבים את הרכב? יש לו שלט או שיש אפשרות להפעיל אותו ללא שלט?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ניתן לשלוח פקודת ניתוק באמצעות SMS , או באתר . אין צורך בשלט.
מבחינתי כל העניין היה לבנות מערכת שהיא לא סטנדרטית ומספיק קטנה להסלקה מבלי לפריע לגנב ( בשביל זה יש ברזלים , וקודנים ) .
יש כאן שלל רעיונות טובים,לדעתי הפתרון האידיאלי הוא :
1. לקבל התראה על תנועת הרכב,בשביל זה צריך להתעורר משינה,ולא כולם מתעוררים מ sms !
2.צריך פיקוד 232 rs שיידע לדבר עם משאבת הדלק ויסגור אותה בצמצום איטי בכדי להימנע מהדממה מהירה,כי אם אין הידראווליקה, הדרך סלולה לתאונה,ולכן צמצום הזנת הדלק חייב להיות איטי על 100% בסופו !
3. כל המערכת הזו,חייבת לרחף על אנרגיה פנימית שאינה תלויה במצבר הרכב,אבל יכולה להיטען ממנו.
זה דורש פיתוח ,בדיקות והתאמות למערכת. לא פשוט אבל לא ככ מסובך למי שיש לו זמן ורצון.
בהצלחה
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
מנסה להבין איך הTK104B עובד בהשוואה לTK103B.
ל103B יש חיבור לדלת, כאשר הדלת נפתחת הוא שולח SMS התראה.
יש לו חיישן רעידות ששולח SMS כאשר הוא מבחין בתזוזה.
בנוסף יש חיבור לצופר וניתוק הצתה.
לא ראיתי את האפשרויות האלה ב104B.
מצד שני ה104B בעל סוללה הרבה יותר איכותית וגדולה.
כמו כן, ל103B יש שלט לדריכה וניתוק. איך זה מתבצע ב104B?
מישהו יכול להאיר עיני בעניינים הנ"ל?
ואני חוזר לפשטות..
מתג סודי פשוט שמנתק את ה+ למשאבת הזרקה ונעילה מכנית טובה למכסה מנוע שלא תאפשר גישור.
שייתנו סטארטר עד שהמצבר יגמר.
מנסה להבין איך הTK104B עובד בהשוואה לTK103B.
ל103B יש חיבור לדלת, כאשר הדלת נפתחת הוא שולח SMS התראה.
יש לו חיישן רעידות ששולח SMS כאשר הוא מבחין בתזוזה.
בנוסף יש חיבור לצופר וניתוק הצתה.
לא ראיתי את האפשרויות האלה ב104B.
מצד שני ה104B בעל סוללה הרבה יותר איכותית וגדולה.
כמו כן, ל103B יש שלט לדריכה וניתוק. איך זה מתבצע ב104B?
מישהו יכול להאיר עיני בעניינים הנ"ל?
בדקתי את זה היום ומסתבר שלא תמיד מספר דגם גבוה יותר הוא אינדיקציה למוצר טוב יותר.
כפי שכתבת ל TK 104 יש סוללה חזקה יותר אבל בשאר הפרמטרים ה 103A יותר מתאים.
יש לו שני ניתוקים במקום ניתוק אחד ב 104 ויש אפשרות לחבר אותו לאזעקה של הרכב.
אני חושב על אופציה להתחבר לאימובילייזר במקום לאזעקה.
Sent from my I960 using Tapatalk
ואני חוזר לפשטות..
מתג סודי פשוט שמנתק את ה+ למשאבת הזרקה ונעילה מכנית טובה למכסה מנוע שלא תאפשר גישור.
שייתנו סטארטר עד שהמצבר יגמר.
אם זה ישלח לי SMS בניסיון גניבה זה מצויין.
יכול להיות שאפשר לשלב את זה עם ה GPS tracker
Sent from my I960 using Tapatalk
מנסה להבין איך הTK104B עובד בהשוואה לTK103B.
ל103B יש חיבור לדלת, כאשר הדלת נפתחת הוא שולח SMS התראה.
יש לו חיישן רעידות ששולח SMS כאשר הוא מבחין בתזוזה.
בנוסף יש חיבור לצופר וניתוק הצתה.
לא ראיתי את האפשרויות האלה ב104B.
מצד שני ה104B בעל סוללה הרבה יותר איכותית וגדולה.
כמו כן, ל103B יש שלט לדריכה וניתוק. איך זה מתבצע ב104B?
מישהו יכול להאיר עיני בעניינים הנ"ל?
ב104 יש גם חיישן רעידות כולל אפשרות ניתוק כו או אחרת.
אצלי הוא במצב GPRS מה שאומר שהוא משדר ללא הפסקה.
אני מקבל במייל או במפה כל התראה על תזוזה , יציאה או כניסה מהגדר הוירטואלית , סטטוס המכשיר בכל רגע ועוד .
יש המון סוגים של טרקרים כל אחד עושה משהו קצת שונה.
יש עוד דגם שהרגישות שלו לתזוזה היא יותר טובה מה 102/103/104 .
הוא גם מתקשר ולא שולח SMS אבל אין לו אופציית ניתוק.
ב104 יש גם חיישן רעידות כולל אפשרות ניתוק כו או אחרת.
אצלי הוא במצב GPRS מה שאומר שהוא משדר ללא הפסקה.
אני מקבל במייל או במפה כל התראה על תזוזה , יציאה או כניסה מהגדר הוירטואלית , סטטוס המכשיר בכל רגע ועוד .
האם הוא שולח SMS התראה ברגע שהרכב זז?
כלומר, בכל פעם שאתה מניע את הרכב אתה מקבל התראה לנייד?
יצא לי לראות את המערכת של שי בפעולה - השילוב של המכשיר שהוא בחר יחד עם השרת שהקים נראים כמכת-מחץ לגנבים.
הוא מגדיר גדר וירטואלית, כל תזוזה של האוטו מחוץ לה מפעילה התראה (ניתן להגדיר רינגטון ייעודי שיעיר אפילו מתים מקיברם) ומאותו רגע הכל בקונטרול: אתה רואה את הרכב באונליין (במקום קבלת קישור בסמס כל כמה שניות\דקות כמו שראיתי במערכות רבות כאלה), ראיתי איך אתה יכול להתקשר לטראקר ופשוט להאזין למה שקורה באוטו, והדובדבן - חיבור לניתוק כלשהו לבחירת המתקין, כאשר פקודה פשוטה מדוממת את האוטו, נגיד, באמצע צומת מרומזרת...
שי הגדיר שכל מנוי על השרת יכול לאפשר לחברים שלו לראות גם הם את הרכב שלו, מה שמוסיף נדבך משמעותי לגילוי סמוך לפעולת הגניבה.
לפי מה ששמעתי לא מזמן, נשאר רק להוציא רשיון נשק... מר בחור יצא החוצה בלילה עם אלת בייסבול, הם הראו לו בעזרת הקנה-המעשן שלהם את הדרך חזרה הביתה, ולקחו את האוטו ללא הפרעה.
קיצר נראה מגניב
עזוב רישיון נשק, אם תעיז לירות בגנב תסתבך קשות.
מעבר לזה בקונפיגורציה הזאת צריך להגדיר "גדר" בכל פעם שמחנים את הרכב?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
לפני 20 שנה היו נפוצים בדרום אפריקה מיגונים שמנתקים את הדלק כמה זמן לאחר ההנעה, כאמצעי מיגון במקר שוד.
השודד היה לוקח את את הרכב. נוסע, והמערכת הייתה נדרכת שוב, ומנתקת את הדלק, כשהן כבר רחוק ולא יכול לפגוע בבעלי הרכב.
שם העקרון היה שהשלט אפשר הנעה, ואחרי כמה דקות, המערכת צפצפה והיה לך זמן קצר להפעיל קוד שונה מהפתיחה כדי למנוע כיבוי של המנוע.
לצערינו כיום חבורת הגנבים מאוד משוכללות, כמו שכולם קוראים עיתונים, כיום הם עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות שימוש Jammer,זהו מכשיר שמשבש את תדרי הסלולרי, וגם אם יש לך מודם שאמור לשדר לך,הרי לאחר הפעלת Jammer לא תקבל אף התראה,ולא תוכל להתקשר עם המודם / מערכת ברכב. כך למעשה הם גם מערימים על איתורן !
מכשיר כזה אינו חוקי לשימוש ,ועולה 100$ בסין. למי שמתעניין , ציוד זה פותח להתמודד עם מטעני חבלה שמופעלים מרחוק. בשימוש חבלנים !
אני בדעה שמתג סודי וחכם כמו שכבר הציעו בשירשור זה ,הוא הפתרון האידיאלי,או מערכת אוטומטית עצמאית,שמכבה באופן אוטומטי את משאבת הדלק לאחר כ 5 דקות ,אם לא הוזן לה קוד נטרול.
למעשה גם התחום זה המדינה, בחרה לעשות חיל עם הגנבים,ולא משנה כמה הם גונבים ,בסוף שופטי ישראל,מחליטים לשחרר אותם בנקל, עצוב מאוד .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.