צפייה בגרסה מלאה : איזה מצבר חדש אתם ממליצים
בהמשך לשאלה שעלתה פה לגבי מצברי וולטה, כנראה האוטו שלי נדבק במחלה וגם אני צריך מצברים.
רוצה מצברים טובים גם אם צריך לשלם טיפה יותר..
אצלי ברכב נכנסים מצברי 72-80 אמפר, אני מעדיף 80 כי יש לי כל מיני צרכנים ברכב.
תנו דעתכם למען הכלל...
ואם פיספסתי שירשור כלשהו שכבר כתבו שם הכל - אני אשמח לקישור..
אלעד.
באמת פספסת.
יש שרשורים.
אסכם לך.
טענות על שנפ שנוזלים/מזיעים.
יש הטוענים לוורטא כחול.
יש הטוענים לקאטרפילר.
לאחרונה יש דיווחים על ירידה באיכות גם בחברות היקרות.
הרבה מדווחים על סטארט אפ כתמורה טובה לשקל. (לא רוצה לפתוח פה אבל אצלי סטארט אפ מ2011).
בועז נוהג לתת נוסחא של עלות המצבר חלקי מספר חודשי האחריות ולא לבנות על אף מצבר שיחזיק מעבר לזה.
זהו בגדול.
גם לי יש נסיונות טובים מאוד עם ורטה כחול.
לפני שבועיים פירקתי מהדיפנדר את המצבר הישן שהיה עדיין תקין (ועכשיו פועם וחי בליבו של פאג'רו של בן משפחה).
קטרפילר Made in USA.
על המדבקה הופיע מועד הייצור/מכירה - Oct. 2009.
אגב,
המצבר הנ"ל הוחלף בשני קטרפילר חדשים, קטנים יותר פיזית, 880CCA. גם הם תוצרת ארה"ב. 860 ש"ח לאחד, לפני מע"מ.
יונימוג אדום
15-05-17, 20:54
ורטה כחול ללא ספק .
אצלי בכל צי הרכבים אך ורק ורטה כחול .
יש לי שתי משאיות ( 24V ) וארבע מכונות קידוח וכן עוד סיקס , סמוראי , דה שבו , קיה פורטה , שאמשיך ??
במשאיות הגעתי למצב של החלפה יזומה לאחר 4!!! שנים , וזאת על מנת למנוע עומס יתר על מערכת החשמל ( מצבר ישן יתן עוצמת התנעה פחותה וכן יעמיס על האלטרנטור - הדבר מתבטא באורך חיים של כל מערכת החשמל ) .
רק השבוע רכשתי מצבר 60A ורטה . הפעם ( בהמלצת המוכר ) לקחתי מצבר שחור עם 12 חודשי אחריות בעלות של 400 ש"ח ( כולל ) .
מחיר אותו המצבר אך כחול ( 20 חודשי אחריות ) - 650 ש"ח .
לדברי המוכר מדובר על מצבר זהה ( אני גם בחנתי אותו היטב ) אך עם אחריות מופחתת , ולכן ההפרש במחיר .
למרות ריבוי המצברים אצלי , מועטים מאוד המקרים שנזקקתי לאחריות .
אילן
קטרפילר באמת היה אצלי פעם ועשה עבודה מצויינת, אבל אין בסביבה שלי מי שמוכר, עד כמה שידוע לי לפחות..
מכירים במקרה את ה BOSCH?
הרבה מדווחים על סטארט אפ כתמורה טובה לשקל. (לא רוצה לפתוח פה אבל אצלי סטארט אפ מ2011).
בועז נוהג לתת נוסחא של עלות המצבר חלקי מספר חודשי האחריות ולא לבנות על אף מצבר שיחזיק מעבר לזה.
זהו בגדול.
סטארט אפ חי אצלי מסוף 2012 ולא עושה סימני עייפות.
לפני זה היה לי קטרפילר שהחזיק רק 7 שנים.
תחזיקו פעם ורטה כחול ביד אחת וורטה שחור בקיבול זהה ביד השניה ותבינו למה יש הבדל באחריות.
בכחול יש פשוט יותר עופרת.
הכחול הראה סימני גסיסה קרוב לגמר האחריות, אז לא בטוח שזה נכון.
התחליפי שקיבלתי הוא הסטארטאפ, והיום יש לי 2 כאלו.
חבר שמוכר אותם אומר שאחוזי ההחזרה נמוכים מאד.
היה לי ורטה כחול - איכזב
קטרפילר - אין דרך אחרת להגיד את זה...איכזב.
עכשיו אני בודק את הוולטה, ראיתי באמת רטיבות ממנו בנסיעה הראשונה...לא יודע עד כמה זה רע.
טל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ספטמבר 2015, זוג וולטה 80A חדשים.
אחרי שבוע התחילו לנזול - בדקתי אצל חשמלאי פעמיים את הטעינה - הכל בסדר.
לפני כמה ימים אחד החליט שלא בא לו לשמור על מתח יותר.נבדקה שוב טעינה - הכל תקין. מצבר אחד שומר מתח השני כבר לא. וולטה לא בשבילי כנראה או שאני מפספס פה משהו
מה דעתכם על MCT מבית ורטה? מצבר ג'ל סגור כד כמה שהבנתי עם 24 חודש אחריות
liontamer84
17-05-17, 10:27
אצלי בשמופר שמתי שני מצברים 80 אמפר של מוטלו.
כבר שנתיים וטפו טפו עובדים כמו שצריך.
ממליץ בחום.
לא ידעתי שיש מצבר 80 אמפר שעה שנכנס, מבחינת הגודל, בטרופר.
היית צריך לשנות משהו?
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
שלילי..מתאים בול
אצלי בשמופר שמתי שני מצברים 80 אמפר של מוטלו.
כבר שנתיים וטפו טפו עובדים כמו שצריך.
ממליץ בחום.
איפה מוצאים מצברים כאלה?
אצלי ורטה כחול החזיק 5 שנים.
לאחר בדיקות:
ורטה, בוש, MCT, סטארטאפ, אנרגייזר מיוצרים באותו מפעל בדיוק ונושאים מק"ט זהה. ההבדל בצבע ומספר חודשי אחריות.
המחיר הזול ביותר לורטה כחול: אצל איציק מצברים. 580 ש"ח ל 70 אמפר ו 20 חודשי אחריות.
למה אנשים מנסים לשכנע אותי לקחת 70A במקום ה 80A?
הקיבולת של ה 80 יותר גדולה לא? אמורה להספיק ליותר צרכבים כשהרכב כבוי או שאני מבין לא נכון?
נתתי דוגמא למחיר. תקנה את הגדול ביותר שנכנס לך ברכב. זו דעתי
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
boaz avrahami
17-05-17, 15:29
אתה מבין נכון.
מי הם האנשים האלו?
מה המצבר המומלץ על ידי היצרן?
ה 80 גם יותר גדול פיזית.
בדוק אם נכנס למקומו ברכב וניתן לעגנו היטב למקום.
יכול להיות שהוא פחות זמין אצל המשווקים והם מנסים למשוך אותך לאן שנוח להם.
4 ספקים שהתקשרתי אליהם היום התעקשו שה 70A מספיק לי...
עד היום היו לי 80A כאמור..
liontamer84
17-05-17, 16:27
לא ידעתי שיש מצבר 80 אמפר שעה שנכנס, מבחינת הגודל, בטרופר.
היית צריך לשנות משהו?
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
גילוי נאות - היבואן למד איתי בשכבה. לא חברים קרובים.
נכנס בלי שום מודיפיקציה.
זה הטלפון של היבואן
1700-55-15-15
חשוב לציין שלא כל מצבר מאותו הסוג מתנהג זהה. יש התפלגות ולכן יהיו דעות לכל כיוון. אצלי 2 דוגמאות של ורטה כחול ומצברי מוטלו לא החזיקו מעמד שנתיים (למרות שמוטלו נותן אחריו לשנתיים. איבדתי אמון בנסיון הראשון ולא חזרתי אליהם כנ"ל לגבי ורטה כחול). כפי שבועז ציין עלות תועלת. ולהבין שרוב המצברים לא יעברו את השנתיים. :-(
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
לדעתי יש עוד כמה פרמטרים חשובים:
איך מאופיין מחזור הפריקה - מצבר התנעה בנוי לתת סטרטר קצר ואז להיטען מחדש. פריקות עמוקות, זרמים גבוהים כגון צריכה של כננת, זמנים ארוכים ללא טעינה או טעינה גבוהה מדי - יקצרו את חייו.
טמפרטורת עבודה - טמפרטורות גבוהות מקצרות את חיי המצבר.
זעזועים - אתם מבינים לבד.
כנראה שמצבר שמחובר למטען חכם כל חייו, יזכה לחיים ארוכים יותר.
מעבר לזה, בהחלט יכולים להיות פריטים פגומים כמו בכל מוצר - בשביל זה יש אחריות.
בוזי,
אתה יכול בבקשה להסביר את ההערה על "
כנראה שמצבר שמחובר למטען חכם כל חייו, יזכה לחיים ארוכים יותר. "
בניגוד לטעינה של מצבר שפרק \ התרוקן, שאז צריך זרמים חזקים יותר וטעינה בעוצמה מדורגת, ביום יום, אני חושב שמדובר באתגר הרבה יותר פשוט.
בהנחה שבסוף נסיעה המצבר טעון, ונגיד ויש לי זרם פריקה של כמה עשרות עד 200 מילאמפר, נראה לי שהאתגר טעינה, הרבה יותר פשוט.
אני משתמש במטען ביתי 250MA 12V , הכי פושט , וזהוא.
מצד אחד זה מספיק כדי לכסות על הזליגה שיש לי, ומצד שני לא נראה לי שהוא מסוגל לגרום נזק של טעינת יתר לשני מצברים של 70AH שיש בטרופר.
אני טועה? זה באמת הבדל משמעותי?
אני לא משתמש במטען כלל. פשוט הרכב שלי הוא גם הרכב היומיומי.
המצבר אצלי חי כבר מ2011 וכנראה שמחזורי הטעינה היומיים עושים לו טוב..
(ברור לי שפתחתי ג'ורה ומחר ימות המצבר...).
אנחנו מדברים על רכב טיולים, כן? כזה שיכול לעמוד גם שבוע, חודש או חצי שנה לפעמים.
מטען חכם יודע להטעין את המצבר בפולסים קצרים (וכנראה גם למדוד את המתח ללא טעינה מדי פעם), לשנות את מתח, זרם ואופיין הטעינה בהתאם למצב המצבר.
ספק כח הוא ספק כח. מייצר מתח קבוע ומספק זרם ע"פ כמה שהמצבר "מושך" (=מתנגד חשמלית).
לא בטוח שזה אופטימלי ועונה על כל התרחישים, כנראה שבשביל לשמור על מצבר טעון - זה מספיק טוב.
להזיק זה לא יכול - ספק אם המתח גבוה מספיק, ורבע אמפר על שני מצברים של 72 א"ש, זה מעט.
אצלי בשמופר שמתי שני מצברים 80 אמפר של מוטלו.
כבר שנתיים וטפו טפו עובדים כמו שצריך.
ממליץ בחום.
היה לי מוטלו.
כשהתקרב לגבול האחריות התחיל לזייף.
הרכב נבדק ע"י המתקין של המצבר, והטעינה הייתה תקינה וכך גם הזליגות.
למצבר יש חלונית אינדיקטור שאומרת מה מצבו, למרות חיווי עצמי של המצבר שיש לו בעיה, לא הוחלף באחריות.
בקיצור,
מבחינתי "עוד מצבר", לא שונה לחיוב לאחרים.
היה לי מוטלו.
כשהתקרב לגבול האחריות התחיל לזייף.
הרכב נבדק ע"י המתקין של המצבר, והטעינה הייתה תקינה וכך גם הזליגות.
למצבר יש חלונית אינדיקטור שאומרת מה מצבו, למרות חיווי עצמי של המצבר שיש לו בעיה, לא הוחלף באחריות.
בקיצור,
מבחינתי "עוד מצבר", לא שונה לחיוב לאחרים.
1+
בדיוק מה שקרה אצלי, רק שהמצבר מת לאחר הבדיקה שהיתה בגבול האחריות בערך לאחר שנה ו 9 חודשים, כחודש לפני תום האחריות. בכלל לא טרחתי לחזור ולבקש חלופי פשוט ויתרתי עליהם.
יכול להיות מאד שיש תקלות במצברים אבל החברה מתהדרת בשרות שלה שנתיים ובמצבריה החזקים.
איך יכול להיות שאתה מגיע אם מצבר מגמגם וטוענים שהכול טוב, במקום להחליף (בזמן) ולקנות את הלקוחות.
נק' למחשבה.
אתמול מת אצלי הוורטה הכחול אחרי 4 שנים בדיוק, שימוש פחות או יותר יומיומי ברכב, וכמה טראומות בדמות פריקות עמוקות מדי.
כנראה ששלושה לילות של הפעלת מקרר בטיול סוכות הרגו אותו סופית.
עכשיו להתייעצות: יש לי נסיון מצויין עם וורטה כחול. הספק טוען שהאיכות כבר לא כמו פעם, אין יותר 95ah אלא רק 90 וגם חודשי האחריות ירדו ל 20.
מאידך, מצבר של בוש 95ah עולה קצת פחות, מקבלים עליו 24 חודשי אחריות, ופה בשרשור מישהו אמר שהם מיוצרים באותו מפעל.
מה דעתכם?
וורטה של וולקן?
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
וורטה של וולקן?
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalkלא.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
יש לי נסיון טוב מאד עם startup של ורטא.
חבר שמוכר אותם אומר שיש מעט מאד תקלות.
אז אחרי הורטא הכחול היקר עברתי לstartup.
יש לי נסיון טוב מאד עם startup של ורטא.
חבר שמוכר אותם אומר שיש מעט מאד תקלות.
אז אחרי הורטא הכחול היקר עברתי לstartup.תודה,
מה זה ניסיון טוב מאוד?
כמה רכבים/שנים?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אין לי ניסיון עם בוש, אבל אם יש יותר אחריות ופחות כסף, וזה 95 כמו שאתה רוצה הייתי הולך עליו.
boaz avrahami
01-10-18, 14:02
שיעשו מחיר לשנים בוש. אני צריך 75 א״ש
תבדוק מה מדיניות האחריות.
מה מקבלים במקום אם המצבר מת.
לא יודע איך מחזיק לכם 4 שנים, אצלי כל שנתים מצבר ( ורטה). ו 90 אחוז מהזמן המצבר יושב בחניה עם מטען...
שיעשו מחיר לשנים בוש. אני צריך 75 א״ש
תבדוק מה מדיניות האחריות.
מה מקבלים במקום אם המצבר מת.
לא יודע איך מחזיק לכם 4 שנים, אצלי כל שנתים מצבר ( ורטה). ו 90 אחוז מהזמן המצבר יושב בחניה עם מטען...תנתק את המטען ותתחיל לטייל
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
תודה,
מה זה ניסיון טוב מאוד?
כמה רכבים/שנים?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
3 רכבים, 2 פרייבט והטנדר.
אני מחשיב את הטנדר בתור נסיון אמיתי כי זה גם מצבר ראשי להנעת מנוע דיזל, וגם מצבר שני שעובד רק לצרכנים.
החזיקו מעבר לאחריות.
3 רכבים, 2 פרייבט והטנדר.
אני מחשיב את הטנדר בתור נסיון אמיתי כי זה גם מצבר ראשי להנעת מנוע דיזל, וגם מצבר שני שעובד רק לצרכנים.
החזיקו מעבר לאחריות.מעבר לאחריות זה לילדות... אני מחפש משהו ברמה של הוורטה - 4 שנים של עבודה לא קלה לפעמים. החזיקו פי 2 מהאחריות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
והכי חשוב שכחתי..
החזיק כמו הורטא הכחול שעלה הרבה יותר,
בנוסחא של שקל לחודש אחריות, מנצח בגדול.
שיעשו מחיר לשנים בוש. אני צריך 75 א״ש
תבדוק מה מדיניות האחריות.
מה מקבלים במקום אם המצבר מת.
לא יודע איך מחזיק לכם 4 שנים, אצלי כל שנתים מצבר ( ורטה). ו 90 אחוז מהזמן המצבר יושב בחניה עם מטען...
תחליף מטען.
העמידה הזאת לא עושה חסד עם מצברים. גם כשזה מחובר למטען.
אני עם startup שני כבר (הקודם החזיק מ2011 עד לפני שנה, אם החדש יחזיק חצי מזה אני אהיה מבסוט).
הרכב נוסע, ולא עומד יותר מיומיים.
boaz avrahami
01-10-18, 17:54
תחליף מטען.
סיטק 7 אמפר כבר לא מספיק טוב ליהודים?
סיטק 7 אמפר כבר לא מספיק טוב ליהודים?לאיזה טווח של קיבולים הוא מיועד?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצטער, מעולם לא קניתי את סיפור המיתוס של סיטק.
יש פה הרבה סיפורי אכזבה, ולעומת זאת הוורטה הכחולים שלי החזיקו ארבע שנים עם מטענים סינים זולים ( והטרופר שלי עומד לפעמים חודש מבלי לזוז).
אבל שים לב לשאלה ששאלו אותך לגבי הטווח שהמטען מיועד לעומת המצבר(ים) שיש לך.
אני חושש שהרבה אנשים מפקששים את הנתון הזה.
מטען חלש! מדי, יכול לגמור מצברים ( כי הוא לעולם לא נכנס למצב "ציפה").
boaz avrahami
01-10-18, 18:40
14-155 א״ש לטעינה
225 תחזוקה.
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/850000-874999/855277-an-01-en-Automatik_Ladegeraet_MXS_7_0.pdf
ע"פ צריך להתאים.
שאתה משאיר מחובר , מספיק זמן, המטען מגיע למצב ציפה?
הוא מראה לך 100%?
או שהוא מגיע ל 90+ וממשיך להראות טעינה של 1-2 אמפר?
אולי מישהו יצליח לעשות קומבינציה בין בקר טעינה סולרי פשוט למצבר לבין חיבור למתח בייתי.
הבקרים הסולריים מחזיקים את המצבר במצב ציפה על 12.8~ כל הזמן כשיש אור.
מצבר שבבוקר עומד על פחות מ-12.5v, הוא אינדיקציה לבעיה אחרת, או שהמצבר בסוף ימיו או שיש זליגות לא תקינות ברכב.
Slowly..
boaz avrahami
01-10-18, 19:00
ע"פ צריך להתאים.
שאתה משאיר מחובר , מספיק זמן, המטען מגיע למצב ציפה?
הוא מראה לך 100%?
או שהוא מגיע ל 90+ וממשיך להראות טעינה של 1-2 אמפר?
הוא מגיע למנורה האחרונה הירוקה ומראה מלא.
מה הוא עושה ברקע אני לא זוכר אבל לכאורה הוא מטען מחונן. אמור לטפל במצבר הכי בנימוס שיש
לעניות דעתי מצבר של קאטרפילר זה בזבוז של כסף , עולה כפול ולא מוצדק.
גילוי נאות עבדתי שם בעבר
+1 לסטארטאפ, כבר שני רכבים ושלושה מצברים. מחזיקים יפה, לא יקרים אבל הפאגרו מונע על בסיס כמעט יומי.
יש עוד איזה יצרן של מצברי פריקה עמוקה שהתחילו לשווק לפני איזה שנה שהיה אטרקטיבי במחיר, חבר קנה לרכב שלו, נראה לי שהוא משתמש בו עד היום.
חפש את מקס מצברים ברשת ותעשה לו טלפון, המחירים שלו טובים ויש לו תודעת שירות טובה.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לעניות דעתי מצבר של קאטרפילר זה בזבוז של כסף , עולה כפול ולא מוצדק.
גילוי נאות עבדתי שם בעברמסכים לגמרי.
היו לי שניים, חשבתי הרולס רוייס של המצברים, והאכזבה (שלא אחרה לבוא...) היתה כגודל הציפייה.
אבל גם מהוורטה הכחול די התאכזבתי, בקושי שרד את תקופת האחריות.
כרגע אני עם מצבר וולטה. מבחינת הביצועים אני דווקא מרוצה אבל לא הייתי ממליץ לגביו לאף רכב שטח. החומצה ניתזת ממנו לכל עבר וזה אוכל כל דבר שיש בסביבה.
כרגע אני דואג לשטוף כל הזמן עם מים עד שיגמר, אחרי זה כנראה שאקנה את הוולטה שממליצים כאן.
ד"א מצאתי power up של וולטה ולא start up, זה אותו אחד בעצם?
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
סטארט אפ זה של וורטה לפי מה שאני זוכר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סטארט אפ זה של וורטה לפי מה שאני זוכר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אכן.
Slowly..
הגיע הבחור של מקס, התקנתי בוש.
להתראות עוד 4 שנים (אני מקווה).
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
1(כרגע אני עם מצבר וולטה. מבחינת הביצועים אני דווקא מרוצה אבל לא הייתי ממליץ לגביו לאף רכב שטח. החומצה ניתזת ממנו לכל עבר וזה אוכל כל דבר שיש בסביבה.
2)ד"א מצאתי power up של וולטה ולא start up, זה אותו אחד בעצם?
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
1) עדיין באחריות? תחליף אותו
2) פאוור אפ זהו כביכול מוצר הפרימיום של סטארט אפ
2) פאוור אפ זהו כביכול מוצר הפרימיום של סטארט אפ
סטארט-אפ זה מותג של varta, לא של וולטה.
מותג הפרמיום של varta זה הסדרה הכחולה.
יש מצב שפוואר-אפ זה פשוט סטארט-אפ עם יותר אחריות?
Slowly..
boaz avrahami
02-10-18, 06:46
שניהם של היבואן שלמורטא שמנסה מסיבה כלשהי לזהות אותם עם ורטא-
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181002/5f42a3e3053550a26ab64a55f54c589b.png
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181002/1ef9dac48dec4005a111063ceab35846.png
שניהם של היבואן שלמורטא שמנסה מסיבה כלשהי לזהות אותם עם ורטא-
מצידי שיהיה שמארטא..
בשורה התחתונה, startup זה מצבר שנתן לי עד עכשיו תמורה טובה לכסף.
Slowly..
לא מבין איך אנשים אומרים שמצבר שמחזיק מעבר לאחריות זה ערך טוב לכסף.
אם היה הולך לך מנוע או גיר שבוע או שנה אחרי תום האחריות היית חושב שזה מוצר טוב?
אם כי אני מסכים שצריך להשוות בין מצברים על אותו רכב ואותו אופיין שימוש.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הוא מגיע למנורה האחרונה הירוקה ומראה מלא.
מה הוא עושה ברקע אני לא זוכר אבל לכאורה הוא מטען מחונן. אמור לטפל במצבר הכי בנימוס שישאנחנו יודעים שהטמפ' בתא המנוע של ה ZJ גבוהה יחסית, וזה בטוח לא מוסיף חיים למצבר.
בדוק את הזרם שהסטרטר צורך. אם הוא גבוה מ 50% מה- CCA של המצבר, בדוק את הסטרטר או החלף למצבר יותר גיבור.
ותבוא לטייל כבר
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
1) עדיין באחריות? תחליף אותו
2) פאוור אפ זהו כביכול מוצר הפרימיום של סטארט אפ1. האמת...? לא זוכר. צריך לבדוק את זה.
2. טעות סופר...(פ' מודגשת...) רציתי להגיד פאוור אפ של וורטה. לא וולטה.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
גם המצבר וורטה כחול 100 אמפר שבק חיים ממש בפטאומיות ( לא היה סטארטר) התנעתי עם כבלים
החזיק בדיוק 37 חודשים.
צריך מצבר 100 אמפר
מה מומלץ ?
בפעם אחרונה לקחתי מצבר של (סטארט אפ מבית ורטה) 105 אמפר
לא יודע באיזה רכב מדובר, צריך לבדוק שנכנס פיזית
אצלי בקיה סורנטו נכנס גבולי אבל נכנס ולא נוגע.
עלות ששילמתי 850 ש"ח 12 חודשי אחריות (נושא האחריות עלות תועלת)
אני מרוצה
כל מה שאתה צריך נמצא כאן
https://www.encyclopedia.com/manufacturing/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/batteries
אתה זקוק למצבר שמבצע ACR ביחד עם דיליגציה של התאים, אבל לא ה EMD אלא רק הווקטור של ה DVRM.
אם משהו לא ברור, דבר איתי. גרשון.
המצבר הנוכחי החזיק 37 חודשים? הייתי קונה עוד אחד כזה.
המצבר הנוכחי החזיק 37 חודשים? הייתי קונה עוד אחד כזה.+1
במיוחד אם זה דיזל
נשלח מהנייד
המצבר הנוכחי החזיק 37 חודשים? הייתי קונה עוד אחד כזה.אכן דיזל
WJ 2.7 CRD
הוחלף מצבר ורטה כחול H3
כמו שהיה לי ל 24 חודשי אחריות.
דרך אגב
המצבר לא הניע לי כאשר היה מתח של 12.30v במצב כבוי, לא בדקתי בזמן הנעה כנראה ירד מתחת ל10v
לאחר נסיעה בבוקר למשך חצי שעה והמתנה של 4 שעות , שוב לא הניע ומשם ישר לקניית מצבר.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201026/feb68243480fc275bc2dc478323e97b4.jpg
רק משמועה,
היבואנים של אופטימה מתכננים ייבוא סדיר של מגוון רחב של מצברי אופטימה, כבר ממש בקרוב.
אם מישהו מתכנן על זה, להערכתי שווה להמתין כמה שבועות.
כאמור משמועות.
המצבר הבא שלי, רק Die Hard:
https://www.youtube.com/watch?v=W7kFGGFI9Xo
הרוח הכללית פה קצת פוגענית בציבור המצברים. גם למי שליבו עופרת יש רגשות. זה לא אשמתם של מצברי רכב פשוטים שהם מתים אחרי שנה וחצי.
1. ג'יפאים מעמיסים על המצבר עוד צרכני זרם גם כשהמנוע לא עובד. רק גרלנדת לדים ורק להדליק את המקרר לעוד כמה שעות בלילה.
2. רכבי טיולים עומדים פרקי זמן ארוכים.
זה אמור להיות די ברור אבל מצבר כן מחזיק 3-4 שנים ואפילו יותר בשימוש רגיל, אם מקפידים על שני הכללים המשלימים:
1. לא מחברים שום דבר כשהמנוע לא עובד מעבר למינימום ההכרחי (שזה לכל היותר מערכת איתור).
2. הרכבים נוסעים יום-יומית כדי לכסות על הצריכה של אותו מינימום הכרחי.
מי שסובל באופן קבוע ממצברים שמתים אחרי פחות משנתיים, ברכב שעומד ובלילות בשטח הוא מעמיס על הרכב מקררים ותאורות וכיו"ב, צריך לקרוא את השרשורים של זיו דורון ושות' על מצברי צרכנים ומערכות ניהול אנרגיה. או לקבל את זה שהוא יחליף מצבר בתכיפות גבוהה יותר ולא לצאת בהאשמות שווא :rolleyes:
כל מה שאתה צריך נמצא כאן
https://www.encyclopedia.com/manufacturing/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/batteries
אתה זקוק למצבר שמבצע ACR ביחד עם דיליגציה של התאים, אבל לא ה EMD אלא רק הווקטור של ה DVRM.
אם משהו לא ברור, דבר איתי. גרשון.
;););););););););)
אבל ברצינות רגע, אני קניתי מצבר בוש 95 אמפר עם 24 חודשי אחריות ב820 שקל.
בחישוב מחיר המצבר חלקי האחריות אין לו מתחרים (שאני מצאתי).
הגיעו להתקין עד הבית
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.