PDA

צפייה בגרסה מלאה : בולמים וקפיצים לדיפנדר



rlzel
07-12-05, 21:52
אני צריך להחליף בולמים וקפיצים בדיפנדר (110 96' סגור) ואשמח לשמוע על נסיונם האישי של החבר'ה עם קפיצים ובולמים של החברות השונות,הרכב ישמש בין השאר לעבודה כך שצפוי לשאת משקל.
בתודה מראש,

asafk
07-12-05, 22:38
יש מגוון ע-צ-ו-ם של קפיצים ובולמים, וצירופים שלהם לדיפנדר.. תעזור לי לכוון אותך-
אתה נוסע הרבה בשטח? שטח טכני או מהיר או גם וגם?
איך אתה נוהג בכביש? בסגנון "זה 4X4 קבוע אז אפשר לקחת סיבובים ב150 קמ"ש" או בסגנון "גם בנפילה חופשית אני לא מגיע ל100" ??
הגבהה? של כמה אתה רוצה? מה מידת הצמיגים שבסוף תהיה לך על הדיפנדר?
מהלכי מתלה- חשובים או לא?
עומס- עם יד על הלב- מה העומס הקבוע על הדיפנדר (כולם אומרים לי שיש להם לפחות חצי טון על הדיפנדר, וכשהם מגיעים לסדנא אנחנו מוצאים משהו כמו 100 קילו)... מצד שני מה העומס שאתה יוצא איתו לטיול? ועם כמה אנשים? יש גגון? כבד או קל? עמוס (גלגל ספר וג'ריקן סולר) או ריק (שקי שינה ומחצלת)?

אסף.

rlzel
08-12-05, 15:14
אז ככה...
כשאני עמוס,זה עמוס! 8 אנשים +ציוד על הגגון(אני עובד עם האוטו).
בכביש אני רגוע לא ממהר לשום מקום.
בשטח...יש לי נטיה לנסוע מהר בנקרות(לא בזמן עבודה), וגם שטח טכני לא חסר(אני גר בערבה) .
הגבהה אני לא מחפש כרגע וצמיגים יהיו ככל הנראה G90 .
מהלך מיתלים תמיד חשוב אבל מסתדר מצויין גם עם המקורי.
בתודה מראש,
הראל

gp1
09-12-05, 19:44
הסט-אפ שלי ואני מדברי(אותו תחום עבודה) רק בלי גגון !
קדמיים-קאונטי פרוגרסיביים ובולמי קוני
אחוריים- HD ובולמי קוני
3 שנים של נסיון - בשבילי 10 , מרוצה מאוד.
נועל MTR235/85/16

נ.ב מכיר עוד 4 רכבים עם הסט-אפ הזה ,גם מדבריים . מרוצים מאוד. ומחזיק מעמד הרבה זמן . משמע !!! חוסך בהוצאות מיותרות (חשוב מאוד בתחום עבודה זה)

שלומי
11-12-05, 00:08
איזה קוני ? (הספק שלהם מציע "קשים" ו "רכים")

asafk
11-12-05, 01:05
יש כמה סוגים של קוני, וההבדלים ביניהם הם לא בקושי, אלא בדברים אחרים. היתרון של הקוני הוא האפשרות לכוונן את הבולם בזמן ההתקנה לקשיחות הרצויה.
לגבי הקפיצים- קפיצי מדיום דיוטי של אחד היצרנים הגדולים יעשו את העבודה, או אולי אפילו HD מאחור (אבל חשוב שתזכור שזה קפיץ מאוד קשה).

אסף.

gp1
11-12-05, 20:00
לפי מה שזכור לי לי יש את הקוני הללו
קדמיים 84-1190 N/P
אחוריים 84-1189 N/P

שזה H/D ולדרכים קשות

ונדמה לי שיש דגם חדש
קדמיים 30-1311
אחוריים 30-1312


מנסיוני האישי (וללא גגון) באחוריים רק H/D כשיש 9 אנשים בוגרים
ברכב , זהו המשקל גבוה יותר מכל מטען אחר שתטעין אי-פעם (באזור 700 ק"ג) (ואתה מרגיש שהרכב מתנהג אחרת ממטענים אחרים)
ובמקרה שלך יש גם גגון שזה תוספת לא קטנה


תשאל בעלי דיפנדרים מדבריים (תעשה סקר) איזה סט-אפים יש להם. ואז תחליט
אין כמו הנסיון.
אל תשכח מה שתקנה ולא יתאים לך לאחר מיכן , יהיה הפסד כספי לך .
ומה שתיקנה צריך לשרוד לאורך זמן .

ניב151
29-01-06, 16:42
אני מתנצל שאני מתעלק לך על השירשור(:
האם יש למישהו דעה לגבי בולמי מונרו אדונצ'ר ל110 סגור.
נסיעה רגועה בכביש ובשטח.
מבחינת משקל ציוד לטיול שני מבוגרים + שני ילדים, ללא גגון וללא תוספות

תודה
ניב

ארז
30-01-06, 00:13
אני בלשון המעטה לא מתלהב מהמונרו, בטח ובטח שלא על רכב כבד כמו הדיפנדר.
אם כבר חוסכם בתקציב לך על המקוריים, לא פחות טובים וזולים בהרבה(יש מבצע בחברת המזרח)

-->