צפייה בגרסה מלאה : רכב ליסינג חדש - מה בוחרים?
הגיע הזמן להחזיר את האוקטביה.
בשל האמינות הבעייתית, לסקודה לא מתקרב שוב.
ברשימה הרכבים המוצעים יש בערך את כל המשפחתיות הנפוצות (כולל xv בתוספת תשלום).
קצת פרטים:
פחות מ 20k לשנה.
נהג יחיד, לרוב לבד (לעייתים רחוקות מאוד בתפוסה מלאה).
משמש כרכב שני בבית - בעיקר לנסיעה לעבודה וחזרה והקפצת ילדים.
הרכב העיקרי והמשפחתי - אקספלורר
רכב הטיולים - דיפנדר
אשמח מאוד לקבל המלצות.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מתוך הנחה שאין לך הטבות גילום על הרכב ואם אתה פתוח לרעיון של ויתור על רכב חברה - בדוק שנית האם משתלם לך כלכלית לקחת רכב ליסינג...
20K בשנה זה לא מעט אבל גם לא הרבה מאד.
אני היום עם מאזדה 3 חדשה שלנהג יחיד הוא נחמד ו4 נוסעים גם יכנסו. אבל אם יכולתי לבחור היום הייתי הולך על רכב זול יותר כמו איביזה 1.0 טורבו, ההפרש בנטו הוא כמעט 500₪. במקום העבודה שלי בתפקיד שלי לא ניתן להמיר רכב בכסף, לצערי.
עם הנסועה הנמוכה והשימושים שהוצגו פה, הייתי בודק אפשרות לדאצ'יה לוגן סטיישן, ידנית או מה שזמין בליסינג. לא כל חברה מחזיקה כאלה, אבל היכן שיש זה עשוי להיות ורסטילי ומשתלם ביותר.
תבדוק את הפוקוס החדשה
מנוע בריא, אבזור מלא, גיר פלנטרי טיפש וטוב
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מתוך הנחה שאין לך הטבות גילום על הרכב ואם אתה פתוח לרעיון של ויתור על רכב חברה - בדוק שנית האם משתלם לך כלכלית לקחת רכב ליסינג...
20K בשנה זה לא מעט אבל גם לא הרבה מאד.
יש הטבת גילום.
בגדול לקורולה, סיד, i30, אוקטוביה וכו׳ לא נדרש להוסיף כלום.
מזדה תוספת של כ 200שח ו xv של כ 400 שח (נטו).
יש גם אפשרות לכל מיני היברידיות (טויוטה ויונדאי) שלא ממש מעניינות אותי.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אני, באופן מפתיע מאוד מרוצה מהסיד. מכונית באמת מוצלחת. מנוע קצת חלש וקצת מחוספס אבל כשצריך נותן עבודה. אחלה שלדה. המון מקום בתא המטען. כושר גרירה 1400 קג.
בטוח יש מכוניות טובות יותר אבל ממה שנתנו לי לבחור זה הכי מתאים לי.
אסף.
כבר חצי שנה ולמעלה מ-20K ק"מ עם הפוקוס החדשה.
מרוצה מאוד.
אבזור לא רע (מסך 10" אנדרואיד כסטנדרט),
מנוע הכי חזק בקטגוריה (1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס), בתחילת שנות ה-200 מנועים עם הספק כזה מותגו כרכבי ספורט.
גיר טיפש שעושה את העבודה.
נוחות נהיגה. בניה והרכבה לא רעות.
חברה אמריקאית, ייצור בגרמניה. אין מקום לטעויות.
אם אתה לרוב לבד למה לא ללכת על מיני או סופר מיני?
מקום העבודה ישמח על החסכון בדלק.
לך התשלום יהיה נמוך וגם המיסוי
הרכב יותר קטן ויותר קל לחנות בערים במידת הצורך.
בשביל פעם ב, גם 4 נוסעים יכנסו בלחץ (אולי אפילו 5).
My 2 Cents
תודה למגיבים.
נוסע לא מעט לצפון ולכן פחות מתלהב ממיני.
כרגע מכוון לבחירה הכי בנאלית שיש - קורולה (אלא אם תניעו אותי מכך).
לצערי, הפוקוס לא כלול ברשימה ואינו אופציה.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
תודה למגיבים.
נוסע לא מעט לצפון ולכן פחות מתלהב ממיני.
כרגע מכוון לבחירה הכי בנאלית שיש - קורולה (אלא אם תניעו אותי מכך).
לצערי, הפוקוס לא כלול ברשימה ואינו אופציה.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
למי שיש אצלנו קורולות מאוד מרוצים במיוחד מהמערכת קדם התנגשות ( ברכב יש מוביל איי משולב ברכב שגם מפעיל את הבלמים אם הוא מזהה שיש מצב להתנגשות קדמית )
הדגם החדש עם ה 132 כ"ס נוסע לא רע , יש בלוח שעונים זיהוי תמרורי וצג מולטימדיה 7"
חבל שבליסינג זה מגיע בלי מערכת ניווט
אל תיקח קורולה. גם הדגם החדש וגם הקודם נחותים יחסית לרבים מהמתחרים כמעט בכל פרמטר. חוץ כמובן מהסמל על האף.
בזה הוא האוטו הכי טוב.
אסף.
אף אחד לא הזכיר פה צרפתיות וחבל
דווקא בליסינג לא הייתי חושב פעמיים ולוקח C4 פיקסו או 308
רכב אירופאי נוח בטוח ובגלל שזה ליסינג לא תסבול מהמחלה הישראלית של ירידת הערך שלהן
ותהנה רק מהיתרונות שלהן
בועז
אל תיקח קורולה. גם הדגם החדש וגם הקודם נחותים יחסית לרבים מהמתחרים כמעט בכל פרמטר. חוץ כמובן מהסמל על האף.
בזה הוא האוטו הכי טוב.
אסף.
כנראה שחסרון לאחד זה יתרון לאחר..
לפחות אצלנו יש כ 30 קורולות ורוב מי שמשתמש הבן מרוצה ( ויש להם אפשרות לקחת משפחתית בנזין אחרת )
לדוגמא : אני לא חושב שרנו פלואנס דיזל זה הרכב המושלם אבל אני צריך את תא המטען הענקי שלו וזה היתרון בשבילי על פני דברים אחרים שאין ברכב
אני יודע שפוקוס אינו אופציה, אבל חסרון גדול שאני ראיתי בפוקוס הוא המרווח בין הספסל האחורי לקדמי, מה שלא מאפשר להכניס סלקל מאחורי הנהג.
לי יש היום ג'טה, והייתי בוחר את האוקטביה בעיקר בזכות פתח ההטענה הענק שיש לה לעומת הג'טה, אבל , במקרה שלי, אני לא יכול לבחור בה.
אם יורשה לי, אנצל את השרשור לשאול את דעת העם על אופל אסטרה סטיישן 2017.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
בועז,
חבר שלקח סיטרואן ליסינג קילל את הרגע ובסוף החזיר אותה לפני תום התקופה, אמנם התיקונים לא על חשבונו . .אבל האוטו נתקע ובילה כל כך הרבה במוסך .. שהחלפות רכב חילופי וביזבוזי זמן עד שיגיע הנציג לחכות לגרר ולתת רכב חילופי .. יצאו שכרו בהפסדו ..
לא הייתי שש לסיטרואן.
Tzvika-Pick
18-05-17, 09:45
לעניות דעתי אין היום בקטגוריית ה״סתם משפחתיות 1600״ שום דבר באמת מעניין.
הקורולה סבבה לגמרי אבל די אפרורית ובנאלית. זה כמו כריך אבוקדו שלם מלחם רגיל בארומה, נחמד אבל לא תעוף מזה.
הסיד הייתה אחלה מכונית והיא עדיין לא רעה אבל הגיל שלה מתחיל לתת את סימניו. בלי מולטימדיה מקורית, בלי עזרי בטיחות אקטיביים, בלי טורבו. לא התקדמות מהאוקטביה הנוכחית.
סקודה ופולקסווגן חולקות גירים ומנועים אז אפשר להניח שבעיות האמינות שהיו לך באוקטביה יעברו גם לג׳טה.
בקיצור, המציאות לדעתי מסתתרות במקומות אחרים. למשל יונדאי איוניק ההיברידית שמגיעה ברמת אבזור גבוהה מאוד והיא מכונית די מוצלחת. או מאזדה 3 אבל תנסה ללכת על גרסת ה-2.0 ליטר כי ה-1.5 הסטנדרטי חלש. או אולי אפילו הרנו גרנד קופה החדשה שנראית לא רע על הנייר (רק ישבתי בה, עוד לא נהגתי).
בועז,
חבר שלקח סיטרואן ליסינג קילל את הרגע ובסוף החזיר אותה לפני תום התקופה, אמנם התיקונים לא על חשבונו . .אבל האוטו נתקע ובילה כל כך הרבה במוסך .. שהחלפות רכב חילופי וביזבוזי זמן עד שיגיע הנציג לחכות לגרר ולתת רכב חילופי .. יצאו שכרו בהפסדו ..
לא הייתי שש לסיטרואן.
בשבילי זה מעולה שיש לך כאלו חברים. תמשיך לפרסם כאלו פוסטים
זה רק יוזיל לי את המכונית הבאה שארצה לקנות
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
בשבילי זה מעולה שיש לך כאלו חברים. תמשיך לפרסם כאלו פוסטים
זה רק יוזיל לי את המכונית הבאה שארצה לקנות
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
חח
כיום הוא נוהג באוריס היברידית.
Sent from my Pixel using Tapatalk
מתרשם שזה לא רכב ראשון ולא עושה המון קמ ויש רצון לחסוך לכן לא ברורה לי הסחיפה לכיוון המשפחתיות 1600.
לי היו שיקולים דומים בזמנו ולכן הטכניקה לבחור רכב ליסינג היתה שהתחלתי לבדוק מלמטה מהפשוטות ביותר i10 i20 קיה ריו שכולם הרגישו פחנועים ועם חסרונות כמו מיכל דלק קטן מדי ופשוט נעצרתי כשהגעתי לפג'ו 208 . הראשון שמרגיש כמו רכב ותכלס יותר נוח גם מקורולה ובעלות נמוכה יותר. אין בעיה של מרחב פנים.
אחרי שנה פלוס ומעל 40 אלף קמ, אפס תקלות. בקורולה כבר היו בשלב זה...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
חח
כיום הוא נוהג באוריס היברידית.
Sent from my Pixel using Tapatalk
תחליף חבר
אוטו הכי משעמם שיש
אבל אני מבין אותו, רוב העם איתו
ידני בא בחשבון מבחינת חברת הליסינג?
מה היה לסקודה? רק בעיות של הגיר 7 הילוכים?
308 סטיישן עושה רושם מצויין. לא יודע לומר איך זה לאורך זמן ומה האמינות אבל לא נראה לי שמעבר לתדמית יש בעיה אמיתית.
אסף.
ידני בא בחשבון מבחינת חברת הליסינג?
מה היה לסקודה? רק בעיות של הגיר 7 הילוכים?
308 סטיישן עושה רושם מצויין. לא יודע לומר איך זה לאורך זמן ומה האמינות אבל לא נראה לי שמעבר לתדמית יש בעיה אמיתית.
אסף.
לצערי ידני לא באופציות.
ברכב הנוכחי הוחלף גיר, מחשב גיר, מערכת מולטימדיה.
המנוע שותה שמן כמו שיכור (מנורת check oil נדלקת על בסיס דו חודשי).
שלא נתבלבל הרכב בן 3 עם 57k קמ...
היו גם תקלות קטנות ומעצבנות של קרקושים ממנורת ברקס אחורי (שהדבק לשמשה התייבש וניתק) ועוד.
308 כבר לא ברשימה (היתה בעבר).
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
לצערי (או לצערך) כנראה נפלת על רכב בעייתי נקודתית (פעם קראו לזה אפקט 4% כי 4% מהרכבים הגיעו עם בעיות מהיצרן), אני נפלתי כך פעם עם 306 1.8 ידנית שאמורה היתה להחליף אלפא 33.
אוקטביה נחשבת אחד הרכבים הטובים והמובילים בקטגוריה.
חולקת מכלולים עם סיאט, פולסווגן ואאודי.
אם לא משמש לנסיעות משפחתיות, וחשוב לך הדינמיות והנוחות, הייתי הולך לכוון של לאון (1400)
אישית, הייתי נשאר עם אוקטביה.
לצערי (או לצערך) כנראה נפלת על רכב בעייתי נקודתית (פעם קראו לזה אפקט 4% כי 4% מהרכבים הגיעו עם בעיות מהיצרן),.
אכן לצערי, אבל לא מדובר רק על הרכב שלי. מכיר עוד מספר עמיתים עם אוקטביות בעיתיות, חלקן החזירו מנוע לבורא...
חברת הליסינג הספציפית הפסיקה להציע אוקטביה אחרי שספגה הפסדים (ניתן היום לבחור אוקטביה בחברת ליסינג אחרת).
בקיצור, מכיר יותר מידי אנשים עם רכב "יום שני" ולכן לא מוכן לקחת את הצאנס....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אוקטביה נחשבת אחד הרכבים הטובים והמובילים בקטגוריה.
חולקת מכלולים עם סיאט, פולסווגן ואאודי.
.
וזאת בדיוק הבעיה. קונצרן ואג נגוע קשה בבעיית אמינות.
יש לי נסיון עם סקודות, וולקסוואגנים, כולם מהשנים האחרונות עד רכבים חדשים, מדגמים שונים (בנזין, דיזל, משפחתי, סופר מיני, מסחרי, הכל).
בכולם אותן מחלות מעצבנות של גיר, צ'ק אנג'ן ועוד רעות חולות.
ואוקטביה ללא ספק "ה" רכב המוביל בקטגוריה. רק שכשעושים מבחני דרכים לא מכניסים לשיקול את בעיית האחזקה והתקלות.
וזאת ההזדמנות לומר לברלי תודה על שהמליץ לפני 4 שנים: "אם יטי, רק ידני" ;)
הקורולה זה פח של זבל... אשתי עם הקורולה החדשה אין בה שום דבר טוב ומהנה...
מנוע 132 כס שמסורס בגלל גיר רציף עצלן.
מערכת מולטימדיה ששיכת לשנות ה2000 המוקדמות
מערכת בטיחות אקטיבית שמתיחסת רק לרכבים לבנים בתור סכנה
נוחות של כסא בית ספר
למרות שהיא הליסינג, את הנסיעות אני מעדיף לעשות עם הפוקוס 2.0 או עם הג'יפ...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני כבר עם אוקטביה 1.2 שניה, הנוכחית עם 60000 ק"מ בפחות משנה וחצי, רק מילים טובות יש לי, והגיר נהדר עד כה.
יצא לי גם לנהוג בלא מעט משפחתיות אחרות מקבילות ועדיין לא מצאתי חבילה מוצלחת יותר, במקביל אלי יש כ5 חברים מחברות ליסינג שונות עם אוקטביה ללא תלונות.
הערה לבעלי אוקטביה, לא לשכוח שבסט הגלגל הרזרבי יש מלקחיים לשליפת כיסוי אום הגלגל, בלעדיהם החיים קשים בפתיחת הגלגל.... https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170518/758b02aa26c6712b454c7e2f0f8248cd.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170518/5603e8a95004deb6878e3b7ddcbe475b.jpg
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הרגע ירדתי מאסטרה סטיישן חדשה של חבר (הר לעמק ..)
הרכב מטוס קרב ביחס למה שהכרתי עד כה בליסינג..
מה שאתם מספרים על האוקטביה מפתיע אותי.
יש לי כרגע ג'טה 2014, 3 שנים על הכביש ו120 אלף ק"מ בשעון.
לא מילאתי שמן אף פעם (כן... אני בודק!), היתה במוסך על תקלת גיר פעם אחת כשהייתה בת שבועיים.
אני גורר איתה מעט עגלה קטנה, ולא הרגשתי אף פעם בעיות.
מידי פעם כשהיא הולכת לטיפול / פחחות (משום מה נשים אוהבות לבדוק לי את הפגוש האחורי) אני מגלה כמה רכבים זבל יש בחברות הליסינג וכמה הג'טה היא דובדבן.
מבין הרכבים החלופיים שעברו אצלי, מזדה 6 הייתה משמעותית איכותית יותר., אבל היא ממש לא באותה קטגוריה.
"לצערי", אני "תקוע" רק עם רכבים גרמניים....
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הרגע ירדתי מאסטרה סטיישן חדשה של חבר (הר לעמק ..)
הר לעמק הפך לוודסטוק של הרצים....
אסטרה נמצאת ברשימה, נבדוק אפשרות לנסיעת מבחן
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הרגע ירדתי מאסטרה סטיישן חדשה של חבר (הר לעמק ..)
הרכב מטוס קרב ביחס למה שהכרתי עד כה בליסינג..
החסרונות שאני מצאתי באסטרה:
מושב אחורי צר וקשה
מזגן בעוצמה שמתאימה לאירופה ולא לישראל
וכן חוסר בפתחי מזגן לספסל האחורי, אין סיבה להסתפק בפחות מזה במשפחתית מודל 2017
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
באיזה רכבים מהקטגוריה הנ"ל יש מיזוג אוויר אחורי?
אוקטביה, ג'טה, הבת דודה מבית סיאט כנראה ו.... מי עוד?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני חושב שקיים גם בi35 האחרונות, בעבר בפלואנס הגרסאות הבכירות בנזין 2000
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אאזנ גם בקיה פורטה.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
היה לי 208 ליומיים, נראה לי שגם שם היה בקורות בין הדלתות
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תיקון, 2008
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
בסיד פתח המיזוג האחורי הוא באזור הרגליים.
אסף.
מרווח, נח מאד וזריז. (יש גם פתח אוורור למושב האחורי)
ראיתי השבוע את המגאן החדשה (קופה) - נראית יפה מאד ומאובזרת די בנדיבות.
אני עם פלואנס דיזל כבר 3 שנים ומאד מרוצה.
אהלן,
אני עם סקודה אוקטביה 1.2 בליסינג כמעט שנה ו-33k קמ - אפס תקלות!
הגיר עובד חלק,לא מרגישים העברות הילוכים בכלל...
אגב, כמוני גם עוד שני חברים בעבודה.
לדעתי זו אחלה בחירה, מנוע חזק (רק טורב) מרווח מגפנים ובאגז׳ ע נ ק!
אביב
אהלן,
אני עם סקודה אוקטביה 1.2 בליסינג כמעט שנה ו-33k קמ - אפס תקלות!
הגיר עובד חלק,לא מרגישים העברות הילוכים בכלל...
אגב, כמוני גם עוד שני חברים בעבודה.
לדעתי זו אחלה בחירה, מנוע חזק (רק טורב) מרווח מגפנים ובאגז׳ ע נ ק!
אביב
לי יש 3 חברים עם כ 100k קמ בלי תקלות (3 שנים) ועוד 2 חברים אחרים שהחליפו מנוע....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אצלנו החליפו מנוע באופל אסטרה דור קודם (2015) אחרי 10 אלף ק"מ, איך זה קורה?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני עם אוקטביה 1.2 ובשנה וחצי עשיתי 60000 ק"מ , והרכב נהדר,
היום הייתי מגדיל בשני גרוש ל 1.4 על פני ה 1.0, ב 1.0 שיא המומנט מגיע ב2k לעומת 1.4k סל"ד ב1. 2
מי שמאוד מעניינת דרך אגב זו הסיד טורבו דיזל, המון מומנט (30 קגמ) שנותן ביצועים יפים וחיסכון בדלק במחיר כמעט זהה לסיד בנזין.
לי הייתה התלבטות דומה.אחרי שתי אוקטביות אני מעדיף לשנות לרכב אחר אך לא מצאתי רכב ליסינג בעלות זהה שמסוגל לתת את הביצועים,הנוחות ונפח הבגז' של האוקטביה.
נקווה שהמנוע 1000 החדש לא יאכזב.
ההתלבטות הייתה קאיה ספורטג' 1600 אבל מכיוון שרוב הנסיעות שלי הן בכביש 6,האוקטביה לקחה
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
קבלתי אופל אסטרה סטיישן ליום ניסיון, אלו הרשמים שלי לאחר נסיעה של שעה ברובה על כביש 6(ההשוואה היא מול ג'טה 1.2) מחר נסיעה דומה דרומה...
אהבתי:
הכסא נהג נוח, תמיכה טובה מאוד, תנוחת נהיגה טובה.
הרכב מאיץ מדהים עד מהירות תלת ספרתית, שמה בגבוהים, היה חסר לי הורדת הילוכים מהירה כפי שיש בג'טה.
סטיישן = בגאז ענק ונגיש.
לא אהבתי:
מערכת מולטימדיה באופן כללי, הסאונד גרוע (יש רק רמקולים קדמיים).
הממשק לאנדרואיד אוטו לא עובד בארץ.
הנגישות להפעלת הטלפון מההגה מוגבלת ודורשת הפעלה על גבי המסך, ולאנשים גבוהים המסך רחוק ולא נוח.
המושב האחורי בזוית מאוד גבוהה, וזה מעמיד את המושבים של הילדים בזווית נטייה לאחור, מושב ילד (לא בוסטר) נוטה אחורה ולא נוח
סל קל, נוטה לאחור גם כן, מה שגורם לתינוק לשבת ולא לשכב על הגב.
המושב האחורי צפוף יותר מאשר בג'טה, לפעמים אני יושב בין הכסא לסלקל עם הילדים, ובאופל מרגיש צפוף יותר.
אגב... הכניסה למרכז הכסא האחורי מרווחת יותר מאשר בג'טה.
גיהוץ במפים - האסטרה קשה יותר מאשר הג'טה.
עוד משהו,
אין פתח מיזוג אחורי,
ואני לא יודע אם זה בעייה ברכב הספציפי הזה, אבל המזגן חלש. היום היה חם מאוד, ובג'טה השחורה שלי, קר מהר יותר.
סיכום שלי, אני בודק אופציה לטיגואן החדשה ואם לא אז אני הולך על הג'טה שוב, הלוואי ויכולתי לקחת אוקטביה סטיישן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
עוד משהו קטן,
שדה הראייה במראות הצד קטן יותר מאשר בג'טה, בג'טה אני מכוון את המראות כך שאני רואה את קצה הרכב שלי וגם את הרכב שנוסע בנתיב הצמוד גם מימין וגם משמאל.
לא הצלחתי להגיע לזה באסטרה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מכוון שאין לך דרישות מיוחדות לגבי גודל ולא חייב דיזל לא הייתי מתפשר על בטיחות
הייתי לוקח רכב עם בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית
יש את ה יונדאי איוניק וקיה נירו שניהם היברידיות ונכון לשנת 2017 אתה מקבל גם החזר מס על הרכבים האלה
אני לקחתי גולף חדשה, מתיחת פנים 2017.
בחודש ימים לרכב 5500 קילומטרים על השעון (200+ קילומטרים ביום)
רכב באיכות גבוהה, נעים נח ושקט, מערכת מולטימדיה מעולה ומערכות בטיחות מתקדמות.
חייב לצין לטובה את מערכת השיוט האדפטיבית, המערכת עובדרת נהדר ומקלה מאד על הנהיגה (במיוחד בפקקים). הרכב שומר על מהירות, מאט ושומר מרחק בעצמו, עד למצב עצימה וזחילה בפקקים. הבעיה העיקרית כשנדחפים לנתיב ואז הרכב בולם קצת חזק - חוץ מזה עובד אש.
הרכב עצמו מצויין, יש כח זמין לכל אורך הסל"ד (לא ספורט אבל כל ה125 סוסים שם ומוכנים לעבודה) - רב הזמן (שיוט) עובדת מערכת הACT, כיבוי שני בוכנות. ממש לא מפריע לנסיעה\שיוט, ברגע שצריך את הכח היא מתעוררת בפחות מחצי שניה.
פלוס אדיר הוא בצריכת דלק, 1:17. אצל החברה זה 1:19.
השנקל שלי,
פבל
עריכה:
אנדרואיד אוטו עובד מעולה, מביוחד עכשיו שיש וייז (בטה)
אני לקחתי גולף חדשה, מתיחת פנים 2017.
בחודש ימים לרכב 5500 קילומטרים על השעון (200+ קילומטרים ביום)
רכב באיכות גבוהה, נעים נח ושקט, מערכת מולטימדיה מעולה ומערכות בטיחות מתקדמות.
חייב לצין לטובה את מערכת השיוט האדפטיבית, המערכת עובדרת נהדר ומקלה מאד על הנהיגה (במיוחד בפקקים). הרכב שומר על מהירות, מאט ושומר מרחק בעצמו, עד למצב עצימה וזחילה בפקקים. הבעיה העיקרית כשנדחפים לנתיב ואז הרכב בולם קצת חזק - חוץ מזה עובד אש.
הרכב עצמו מצויין, יש כח זמין לכל אורך הסל"ד (לא ספורט אבל כל ה125 סוסים שם ומוכנים לעבודה) - רב הזמן (שיוט) עובדת מערכת הACT, כיבוי שני בוכנות. ממש לא מפריע לנסיעה\שיוט, ברגע שצריך את הכח היא מתעוררת בפחות מחצי שניה.
פלוס אדיר הוא בצריכת דלק, 1:17. אצל החברה זה 1:19.
השנקל שלי,
פבל
עריכה:
אנדרואיד אוטו עובד מעולה, מביוחד עכשיו שיש וייז (בטה)
גם אם אתה לא משלם על הדלק למה עם ק"מ כזה לא לקחת רכב דיזל ?
גם אם אתה לא משלם על הדלק למה עם ק"מ כזה לא לקחת רכב דיזל ?
מקבל כמה ליטרים בחודש, וגם אם חורג עדיין משתלם. כך גם מבחינת קילומטרג'.
עם צריכת דלק כזו והמחיר ליסינג לדגם בנזין לעומת דיזל, היה לי עדיף בנזין.
לאחר חצי שנה של חישובים ומחשבות, מספר נסיעות מבחן (גם רכבים לסופ"ש). לי הכי התאימה הגולף - נוחה, מאובזרת, חזקה, חסכונית, יחסית קטנה.
אשמח למשוב ממנוסים כאן ברכבים הספציפיים:
נוהג כרגע זמנית לחודשיים הקרובים בקיה 2015 סיד סטיישן בנזין, רכב חסר מנוע, יושבים נמוך מדי, נטול מזגן מאחורומערכת שמע/דיבורית מהתחת...אני מתגעגע לאוקטביה סטיישן 1.2 בה נהגתי עד לא מזמן.
נוסע כ 50000 ק"מ בשנה.
עקרונית אני מעדיף סטיישנים אבל המבחר בעבודה זעום.
מבין ה3 מה הרע במיעוטו, יונדאי איוניק אטמוספרי + היברידי (יש בה מנוע שנותן תזוזה סבירה?? ) אני חושש שהרכב עגלה וצפוף מדי מאחור ובמרווח ראש מאחור, לא ברורה תשתית לגגון אופניים, מאידך יש מזגן מאחור והרכב מאובזר יפה כולל מערכות בטיחות מרובות,
סיד סטיישן בנזין חדשה, רכב מאוד בינוני אותו אני מכיר, לא יודע מתי המנוע טורבו שביונדאי i30 החדשה יגיע לקיה
שברולט קרוז החדשה, סדאן, לא סטיישן וללא מערכות בטיחות וללא מזגן מאחור, אבל יש מנוע בריון והביצועים יפים..
בהנחה ששווי מס וצריכת דלק לא מעניינים, אלא ביצועים ואחיזה, שקט נוחות ומרווח ל5 כולל נהג גבוה (וללא צורךבכסאות ילדים) , ותשתית לגגון אופניים...
מבין 3 האופציות החלביות האלו, יש מי שהתנסה בכולן או חלקן ויכול לתת משוב?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני כאמור עם סיד סטיישן בת פחות משנתיים, עוד עם המושבים היותר מוצלחים אבל צמיגי חתך גבוה וצרים ממה שנותנים היום.
המזגן, אגב, כיוון שהזכרת אותו, עובר לנוסעים מאחורה כשהוא במצב רגליים. הוא גם די חזק באופן כללי. אז בסעיף הזה לנו לפחות אין תלונות.
המנוע האטמוספרי אכן מיושן אבל מצב S בבורר ההילוכים מכניס לו קצת פלפל. זה נכון שאין את התחושה של מנועי הטורבו המודרניים אבל הטריק הוא פשוט לסחוט את הנבלה ואז היא זזה. להשוואה קיבלתי רכב חלופי לשבועיים לאון סטיישן וחוץ מהמנוע הסיד לא נופלת ממנה בכלום. ואפילו מתנהגת טוב יותר. אני יכול להשוות על אותו קטע כביש קצר שאני עושה כל יום מפותל ואפילו מאתגר הסיד מהירה יותר מגלגלת פחות ומרגישה יותר טוב.
מכלול גלגל תנופה ומצמד כשל אצלי פעמיים ורק בגלל שלא טיפלו בו מייד כשדיווחתי כשהתחילו הרעידות וחיכו שזה יגיע לבום גדול שאחריו מחליפים את הגיר. אז זו נקודת תורפה ברכב שלי שאני לא מכיר אף אחד אחר עם סיד או איי30 שנתקל בה (ואם מישהו מסיק מזה שהבעיה אצלי ולא ברכב אני חייב לומר שחשבתי על זה).
פרט לזה דיבורית עם מולטימדיה מקורית וכל הכפתורים בהגה ורמקולים סבירים שאפשר לשמוע בהם מוזיקה טובה בווליום גבוה - לא מובן מאליו ברכב ליסינג.
ושורה תחתונה אחרי שורה ארוכה של מכוניות של העבודה שסבלתי מהן, זו הראשונה שאני ממש מרוצה ממנה.
לא, בחיים לא הייתי קונה מכונית פשרה בינונית כזו לעצמי, בכסף שלי - אבל זה דיון על מכוניות שמישהו אחר משלם עליהן.
אז מהשלוש שהזכרת אני הייתי מתלבט בין יונדאי לקיה. קרוז מרגיש ונראה ונוסע כמו משהו מוזיאוני לידם.
אסף.
אסף, אתה מתייחס לקרוז החדשה? הקודמת אכן מיושנת, החדשה עושה רושם מודרני עם ביצועים יפים וחריגים לטובה, חבל שאין סטיישן.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אסף, אתה מתייחס לקרוז החדשה? הקודמת אכן מיושנת, החדשה עושה רושם מודרני עם ביצועים יפים וחריגים לטובה, חבל שאין סטיישן.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הקרוז והאסטרה זה בעצם אותו רכב, ויש אסטרה סטיישן חדשה.
האסטרה סטיישן לצערי לא ברשימה, לך תבין..
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
נהגתי עליה לכמה דקות בהר לעמק, הרכב ממש מהיר ביחס למאזדה שלי שהיא גם לא רעה.יש בה הרבה מקום למי שצריך.
באסטרה יש מזגן חלש.....
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
באסטרה יש מזגן חלש.....
Sent from my GT-I9500 using Tapatalkאז אני מבין שזו לא בעיה נקודתית ברכב המבחן שקבלתי....
אגב, אם זה כן היה רק בעיה ברכב המבחן, הבעיה ביבואן שבכלל מעמיד רכב כזה למבחן.
במקרה שלי, זו לא הייתה הסיבה היחידה לפסול את האסטרה החדשה.
נשמע שהקיה היא הבחירה העדיפה (לא מכיר את הדגם החדש)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מתניע שירשור רדום, לטובת מי שצריך לבחור רכב בקרוב בליסינג בזמן הקרוב.
אני מגלה שתחום המשפחתיות סטיישן בארץ כמעט הוכחד בנקודת זמן זו, כנראה על מזבח הקרוסאוברים, הבעיה שקרוסאובר בגודל מקביל לסטיישן כגון קיה סיד וכו' יקר יותר, קרוסאובר מקביל במחיר קטן משמעותית, איוניק גם קטנה יחסית שזה עוד נסבל אבל הוקרב בה מרווח הראש מאחור, בנירו מרווח הראש תקין אך קצרה על חשבון עומק תא מטען
אותה אופנה של מראה קופה דפקה את מרווח הראש גם בקרוז החדשה, אלנטרה, מגאן.
I30cw , ceed סטיישנים: פוקוס, אוקטביה ספייס , אוריס כגון
כבר לא בשוק בטווח הקרוב, אין צפי קרוב להגעה, חנן האם יכול לפרשן מצד יונדאי? אין יותר ביקוש?
נותרו אך רק מגאן ואסטרה סטיישן שלא קיימות בכל החברות.
מעניין איך שאופנות רכב משתנות כל כך מהר.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
סטיישן מעולם לא היה אופנתי.
אבל מוזר. הם כן היו להיט ליסינג (ובצדק).
נשאר כנראה לקחת מה שיש.... אם אין הרבה בחירה.
אסף.
אסף,
בהנחה שעד היום העדפתי סטיישן (לפני כל הטרנד של הצעצועי SUV), ואני לא מפחד מסוללות ברכב, ואני כן אשמח למערכות בטיחות כמה שיותר חכמות.
אני לא מוגבל יצרן (יבואן), ואני בתחום של 110-140 אלף עלות רכב, על מה הייתה מסתכל?
לא יודע אם התכוונת אלי או לאסף השני, אבל אישית הייתי הולך על אוקטביה סטיישן 1.4/1.5 כנראה הוחלף המנוע לאחרונה.
הייתה לי כזו 1.2 ואהבתי.
ה1.0 כנראה לא מגיעה סטיישן ומגיעה יחסית ספרטנית
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הבנתי מבאדגט שאין ייבוא של אוקטביה סטיישן כי הרוב לוקחים את הקארוק ודומיו
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
צריכה להגיע 308 סטיישן מחודשת, עם מנוע דיזל ומערכות בטיחות מקוריות.
היתה אמורה להגיע לקראת סוף 2018, לא ראיתי שנחתה כאן.
פוקוס מעולה, מנוע / גיר מצויינים אבל צפופה מאוד. לא הייתי ממליץ למשפחה עם 3 ילדים.
zivo- ( זיו? )
הייתי לוקח את הC4 Picasso, רכב מעולה בעיני.
ה5 מושבים עם מנוע בנזין 1.6T עולה 139,000ש"ח.
boaz avrahami
10-12-18, 23:14
אסף,
בהנחה שעד היום העדפתי סטיישן (לפני כל הטרנד של הצעצועי SUV), ואני לא מפחד מסוללות ברכב, ואני כן אשמח למערכות בטיחות כמה שיותר חכמות.
אני לא מוגבל יצרן (יבואן), ואני בתחום של 110-140 אלף עלות רכב, על מה הייתה מסתכל?
אני חושב שדי מוסכם שהאיוניק זה המכונית הכי חכמה בקטגוריה הזו בהנחה שהיא מתאימה לך.
אני פסלתי אותה בשל החוסר אפשרות לוו גרירה.
מהסיבה הזו אגב היו לי רק סיד או אוקטביה 1.0 .
אסף ק. המליץ על הסיד אבל מדובר באוטו קצת מיושן וגם כבר אין בתצוגה להתרשם ממנו אז אני כנראה בוחר באוקטביה.
לא הכי חכמה מבחינת מע׳ אקטיביות אבל עושה רושם שזה הכי אוטו בקטגוריה הזו
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
סיד הנוכחית והמוכרת כבר לא נמכרת.
סיד החדשה 1.4 טורבו עדיין לא כאן, אמורה להיות משופרת מהותית לעומת הסיד הנוכחית כולל מנוע ומערכות בטיחות, המפרט שלה אמור להיות עדיף על אוקטביה 1.0
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
boaz avrahami
10-12-18, 23:59
אמורה...
אין להם מושג מה יהיה המפרט ואין ערכב תצוגה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
חנן-ג'יפולוג
11-12-18, 01:49
I30cw , ceed סטיישנים: פוקוס, אוקטביה ספייס , אוריס כגון
כבר לא בשוק בטווח הקרוב, אין צפי קרוב להגעה, חנן האם יכול לפרשן מצד יונדאי? אין יותר ביקוש?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני רחוק מאוד מתחום השיווק, אבל למיטב הבנתי האיוניק פשוט פירקה את המוטיבציה לרכישת איי30. הרכב היה בעשר רמות בטיחות מעל לאיי30 הקודמת, וגם נתן הטבת מס משמעותית וחסכון אדיר בדלק, והוא עדיין עולה בכל פרמטר כמעט על האיי30 החדש. מהמעט ששמעתי מתחום השיווק, כלמוביל לא הצליחה להביא איי30 חדש במחיר תחרותי לאיוניק, ולכן גם היה חור של כשנה בשיווק האיי30.
אני כבר עם האיוניק השני שלי, לאחר מסורת של ארבעה איי30.
הרכב הזה הוא יציאה מופלאה של יונדאי ותמורה אדירה למחיר, אם לא נכנסים לעומק ל"רמאות" הרגולטורית והמיסויית של נישת הרכבים ההיברידיים והחשמליים, אבל זה כבר דיון אחר לגמרי.
יש עדיין את האוריס הישנה, שבקרוב תוחלף בקןרולה סטיישן משודרגת.
סיד חדשה עומדת להגיע.
וכן יש לחברות ליסינג שיקולים נוספים של מלאים ושנת עליה לכביש. לדעתי אחרי תחילת שנה יהיו הפתעות בתחום.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אני רחוק מאוד מתחום השיווק, אבל למיטב הבנתי האיוניק פשוט פירקה את המוטיבציה לרכישת איי30. הרכב היה בעשר רמות בטיחות מעל לאיי30 הקודמת, וגם נתן הטבת מס משמעותית וחסכון אדיר בדלק, והוא עדיין עולה בכל פרמטר כמעט על האיי30 החדש. מהמעט ששמעתי מתחום השיווק, כלמוביל לא הצליחה להביא איי30 חדש במחיר תחרותי לאיוניק, ולכן גם היה חור של כשנה בשיווק האיי30.
אני כבר עם האיוניק השני שלי, לאחר מסורת של ארבעה איי30.
הרכב הזה הוא יציאה מופלאה של יונדאי ותמורה אדירה למחיר, אם לא נכנסים לעומק ל"רמאות" הרגולטורית והמיסויית של נישת הרכבים ההיברידיים והחשמליים, אבל זה כבר דיון אחר לגמרי.תודה חנן,
מעניין שאין צורך שיווקי באיוניק סטיישן שתתחרה באוריס/ קורולה סטיישן.
גם בסונטנה ההיברידית אין סטיישן? גם בחו"ל?
בטויוטה הן לפריוס והן לאוריס יש גרסאות סטיישן / +.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
סיד הנוכחית והמוכרת כבר לא נמכרת.
סיד החדשה 1.4 טורבו עדיין לא כאן, אמורה להיות משופרת מהותית לעומת הסיד הנוכחית כולל מנוע ומערכות בטיחות, המפרט שלה אמור להיות עדיף על אוקטביה 1.0
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
נהגתי בגרמניה באחת קצת מאכזבת ,
לפחות בהשכרה לא היו מערכות בטיחות אקטיביות ומסך מולטימדיה 6"
כיום משווקים בארץ את המגאן טור סטישן בגרסת דיזל גם ללא מערכות בטיחות אקטיביות אבל מסך יפה של 10" אנדרואיד
מנהג מונית שלקח אותי אתמול מהמוסך בכזאת. קילל את הרגע שלקח אותה.
אוטו עדין עם מליון בעיות חשמל לטענתו.
גשמי שבוע שעבר תקעו אותו עם גיר לא מתפקד ...
אולי רק דוגמה אחת אבל ההיסטוריה של רנו היתה מעוררת בי אי נוחות.
לטענתו .. רק קיאה / יונדאי ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
11-12-18, 07:45
אסף, לא ידוע לי על איוניק/סונטה סטיישן קיימים או בתכנון. גם ככה האספקה של האיוניק נעצרת מדי פעם בגלל קשיים בעמידה ביעדי אספקת ליטיום בעולם.
[QUOTE=גיא;823517
אולי רק דוגמה אחת אבל ההיסטוריה של רנו היתה מעוררת בי אי נוחות.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
אתנ זה שנוסע ברנו.. רומנית.
אסף.
אתנ זה שנוסע ברנו.. רומנית.
אסף.
לי אין תלונות.
כידוע.
אבל לי אוטו יחסית טיפש מאד מול הרנו החדשה
וברובוטית שלנו כפולת המצמדים. לא נרשמו בעיות בגשם ובשלוליות.
וניסיתי ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
הבנתי מבאדגט שאין ייבוא של אוקטביה סטיישן כי הרוב לוקחים את הקארוק ודומיו
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
סיבה נוספת אולי היא שתא המטען באוקטביה הרגילה עצום בגדלו, ואם מפרקים את ה'דש' שלו בכלל ההבדל מסטיישן נהיה די זניח.
אפשר להכניס לאוקטביה עם מושבים אחוריים מקופלים שני זוגות אופני שטח 29" (לאחר פירוק גלגלים קדמיים).
אתה מדבר על המגאן סטיישן ?
נשמע לי מוזר כי זה לא רכב חדש . באירופה הוא נמכר מעל שנה ורק עכשיו עשה עליה לארץ כי כנראה בקרסו ראו שיש ואקום בסטיישנים שיונדאי I30 CW וקיה סיד לא נמכרות עכשיו
מנהג מונית שלקח אותי אתמול מהמוסך בכזאת. קילל את הרגע שלקח אותה.
אוטו עדין עם מליון בעיות חשמל לטענתו.
גשמי שבוע שעבר תקעו אותו עם גיר לא מתפקד ...
אולי רק דוגמה אחת אבל ההיסטוריה של רנו היתה מעוררת בי אי נוחות.
לטענתו .. רק קיאה / יונדאי ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.