צפייה בגרסה מלאה : שאלת התאמת מנועים שונים לדגמים שונים של ל"ר.
האם לנדרובר סידרה III (בתמונה) , מנוע 2250 סמ"ק בנזין, יכול לקלוט בתוכו את המנועים הבאים:
1. TDI 200?
2. TDI 300?
3. TD 5?
4. האם התושבות והמידות של 3 מנועי הדיזל זהים?
http://img205.imageshack.us/img205/1518/ubx929t013kh.jpg (http://imageshack.us)
5. האם דיפנדר 110 , TDI 200 יכול לקלוט בתוכו מנוע TDI 300 ?
6. האם זה BOLT-ON?
7. האם דיפנדר 110 , TDI 300 יכול לקלוט בתוכו מנוע TD 5 ?
8. האם זה BOLT-ON?
השאלות לא מתייחסת לנושא הרישוי כלל. אני שואל, מי מהנ"ל ידרוש את מינימום השינויים.
האם מישהו ביצע השתלה בסגנון זה.
האם דיפנדר יכול לקלוט 4.6HSE של ריינג'?
הכל אפשרי אבל לא בארך ישראל!!!
אפשרי גם לשדך לדיפנדר 6.5 טורבו דיזל של GM.
אופס קפץ לי, סליחה.
עד כמה שאני יודע (מוזמנים לתקן), TDI200 בשינוי תושבות מנוע וגיר + הגיר עצמו יעול לקלוט TDI300 ועוד מגוון מנועי בנזין כדוגמת ה 3.5 של רובר.
לא מכיר סדרות אבל מיקום תושבות זו בהחלט הבעיה הפחותה כאן עקב דמיון יחסי בין הרכבים.
מה בראש שלך לשתול ואיפה?
בסדרה 1, 2, 3 (עד ל3 האחרונים שבהם היה שינוי) תא המנוע קטן יותר מבדיפנדר (שים לב- הגריל שקוע יחסית לכנפיים, כמו בג'יפים). בשביל להכניס, פיזית, מנוע TDI לתוך תא המנוע הזה, צריך להזיז את כל הגריל קדימה (או לאמץ גריל של דיפנדר).
אסף.
בתוך דיפנדר, אפשר להתקין כל מנוע של דיפנדר. הTDIים זהים מבחינת ההתקנה, לTD5 צריך הרבה התאמות.
אסף.
itay-rover
09-12-05, 11:06
בתור אחד שמסתובב להנאתו בשטח עים סידרה שלוש ארוך וגם כאחד ששקל באופן מאוד רציני לעשות הסבה כזו,אני יכול להגיד לך שזה בהחלט אפשרי ואין צורך לשנות את מיקום הגריל(אם מדובר על מנועי לנד רובר בעיקר שזה מה שנישאל)שכן המנוע 2.25 המעולה של לנד רובר הסובל מחוסר פילפל אבל מיתברך באמינות אין קץ-כן כן אני מדבר על לנד רובר שנובעת בין היתר ממרווח אדיר בין בוכנה לבוכנה,למעשה אים תשווה בין אורכו של מנוע ארבע צילינדר זה למנוע שישה צילינדרים של סופה או סיק נניח,לא תימצא הרבה הבדל באורך מה שאומר שאין לך שום בעיה לשתול שם tdi-200\300 שהם למעשה ניגזרות (בקירוב גס...) של המנוע הזה.
בעיקרון גם ההתאמה לפעמון לא דורשת הרבה שינויים וישש צורך רק בהגבה קטנה של תושבת מנוע ימין.
אבל,ביצוע השתלה שכזו אינה ניגמרת בהתאמת המנוע-זה החלק הקל יחסית(שום דבר לא בעייתי אבל דורש שיקול של גורמים נוספים)הגיר הסטנדרטי הוא בן ארבעה הילוכים וההילוך הראשון והשני אינם מסונכרנים-צריך דאבל קלאץ' נכון במודלים קצת יותר מיתקדמים זה כבר לא ככה אבל טוענים שהגיר הזה עדין יותר.
והבעיה העיקרית שאתה תקוע עים גיר ארבעה הילוכים חזק אמין ומעולה-אבל בכל זאת ארבעה הילוכים ה-tdi שלך יצעק לא יעבוד בתחום המתאים לו ויצרוך הרבה דלק.
בעיה נוספת-הציריות בסרנים של הסדרות (עד 3a) אים זה לא סרן salisbury מעט חלשות-אפשר בהחלט להיסתדר איתן (אני נוסע עים זוג חדש ספייר ליתר ביטחון ונגד עין הרע..והחלפה בשטח לא מסובכת בתיקווה שלא נישארו הרבה שאריות בפנים)אבל זה כשמדובר על המנוע הסטנדרטי והחלש נכון אפשר לנהוג בעדינות ללא קשר לסוג המנוע אבל זה סוג של פשרה.....
בקיצור,אים משתילים מנוע אז גם מחליפים גיר אים מחליפים גיר אז גם מחליפים טרנספר ובלי שום קשר לזה גם מחליפים סרנים,האמת שמכאן ההתפצלות ממשיכה וממשיכה אים מחליפים סרנים אז אוליי כדאי להחליף את מערכת המתלים לסליליים?........בקיצור ניראה לי שהנקודה ברורה,
אפשר לעשות המון באמת המון שינויים בלנד רובר קלאסי ובאמת אנשים עושים זה.
לדעתי פלטפורמה מעולה לשינויים אבל כידוע בארץ הקודש דברים מיתנהלים קצת אחרת ואתה צריך לקחת בחשבון שיקולים נוספים שאינם הנדסיים והרבה יותר מסובכים מהם......
בתוך דיפנדר, אפשר להתקין כל מנוע של דיפנדר. הTDIים זהים מבחינת ההתקנה, לTD5 צריך הרבה התאמות.
אסף.
תושבות מנוע של tdi 200 אינן זהות ל tdi300 - לעומת זאת הן זהות לתושובת של ה v8.
תודה.
ברשותכם, מספר שאלות נוספת:
במידה וארצה לרכוש מנוע 2,250 סמ"ק מקורי של ל"ר, מי עוסק ביבוא של מנועים ישנים / לא נפוצים ?
מה סדר הגודל של המחירים (ללא התקנה).
בבריטניה ניתן לרכוש מנועים כאלו משופצים ממכרזים של הצבא,האם אני יכול ליבא מנוע לבדי?
itay-rover
10-12-05, 10:24
ברק,אים אתה מעונין במנוע דבר איתי.
בתוך דיפנדר, אפשר להתקין כל מנוע של דיפנדר. הTDIים זהים מבחינת ההתקנה, לTD5 צריך הרבה התאמות.
אסף.
תושבות מנוע של tdi 200 אינן זהות ל tdi300 - לעומת זאת הן זהות לתושובת של ה v8.
אנ לא מדבר על התושבות (שהן החלק הקל, יחסית), אלא על כל המסביב- החל במשאבת דלק וכלה בצמת חשמל.
אסף.
ברק שלום
תנסה בקישור הבא:http://www.reconditioned-engines.co.uk/index.shtml
יש שם מנוע חיפוש שבו אתה רושם מה אתה רוצה והם מבטיחים להשיב תןך שעה ולתת הצעת מחיר.
ניתן גם לבקש הצעת מחיר לגיר.
שיהיה בהצלחה
בנימין
תודה.
ברשותכם, מספר שאלות נוספת:
במידה וארצה לרכוש מנוע 2,250 סמ"ק מקורי של ל"ר, מי עוסק ביבוא של מנועים ישנים / לא נפוצים ?
מה סדר הגודל של המחירים (ללא התקנה).
בבריטניה ניתן לרכוש מנועים כאלו משופצים ממכרזים של הצבא,האם אני יכול ליבא מנוע לבדי?
ברק שלום, היה לי רכב כזה. ואכן ההשקעה להגיע לכך היא גדולה.
כלומר, החלפת מנוע+גיר TDI300,סרנים וחשמל.
מצרף תמונה:
אופיר
אני בדיוק מתלבט את אותן ההתלבטויות
מבדיקה מול מידע ברשת בעיקר מאנגליה, החלפת מנוע ל SIII ל TDI200 זה המהלך הפשוט ביותר.
ל TDI300 צריך להחליף גם גיר, אבל אולי שווה לעשות את זה, זמינות חלקים וכאלו. מבחינת אמינות ה 200 נחשב ליותר טוב, ומבחינת כוח אין הבדל.
בקשר לצריות, זה לא ממש נכון שהישנות חלשות יותר, במיוחד הקדמיות נחשבות אפילו לחזקות יותר.
בכל מקרה, ניתן לרכוש לסרנים המקוריים נעילות או בית סטליטים וכן צריות ופלנג'ים מחוזקים, 10, 24 או 31 חריצים.
צריך לזכור שמערכת ההינעה של SIII בנויה למנועה חלש יחסית, ולכן יחס ההעברה גבוה, אז עם מחזקים מנוע, שווה גם לשנות משהו בתמסורת.
אצלי יש Over Drive שזה יחסית בסדר, הילוך סופי קצת יותר איטי מהחמישי של דיפנדר.
אבל אולי אם נחליף גם גיר לחמישה הילוכים, במידה והמנועה יהיה TDI300 אז נעביר את ה Over Drive ל SI שזה אמור להתאים גם לה.
דבר נוסף שצריך לחשוב עליו זה הבלמים, לרכב 4 בילמי תוף, אם הרכב יסע מהר יותר בגלל מנוע, צריך גם דרך לעצור אותו !!!, ישנן הסבות סטנדרטיות לבילמי דיסק, מבוססות על מה שמיוצר ב Sntana, שמייצרת עד היום את ה SIII בשם חניבאל (אני חושב).... כמובן ישי שינויים, כמו מנועה של IVECO, פנים מודרני מבוסס על VITARA שגם היא מיוצרת על ידם וכן חוץ שיותר דומה לדיפנדר. אבל מבחינת הינעה, סרנים, מתלים ... זה SIII משופר.
http://www.brucehopkins.co.uk/santana_4x4.htm
יום טוב
אסי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.