צפייה בגרסה מלאה : נעילות לדאצ'יה דאסטר
אמרתם שרכב שטח שאין לו נעילות כמוצר אפטר-מארקט .. הוא לא רכב שטח.
או שהמינימום להגדרה של רכב כ"שטח" הוא שתהיינה נעילות אפטר-מארקט .. או משהו דומה ? ...
קדמית:
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-AWD-DUSTER-DACIA-FRONT-Diff-Lock-CD-31P-ATB-Limited-slip-differential-/112128596089?fits=Model%3ADuster&hash=item1a1b629879:g:hGoAAOSwxg5X0r4S&vxp=mtr
אחורית:
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-DUSTER-DACIA-AWD-REAR-Diff-Lock-CD-30P-ATB-Limited-slip-differential-/122480267687?fits=Model%3ADuster&hash=item1c846491a7:g:t4kAAOSwLnlWn50P&vxp=mtr
אז תאורטית ... יש דאסטר, נעול כפול, אוטומטי ...
יש לי צמרמורת ..
אתר החנות: http://stores.ebay.com/jetready41/
===============================
( יש להם נעילות אוטו' לכמעט כל רכב שיש ... )
זה לא נעילה אלא לימטיד סליפ, שזה נחמד אבל רחוק מנעילה אמיתית מבחינת ביצועים בשטח.
עולה כפול מנעילה אוטומטית ונותן חצי מהתועלת..
תכלס אני בעוד שבועיים במוסקבה ..
שלחתי לו מסר וכמה שאלות.
elephant man
23-05-17, 11:43
לפי התיאור- זה דיפרנציאל מוגבל החלקה.
לא הקישורים שאתה העלת, אלא זה:
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-DUSTER-DACIA-AWD-REAR-Diff-FULL-Lock-LOCKRIGHT-type/112291907533?_trksid=p2047675.c100005.m1 851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE% 26ao%3D2%26asc%3D40130%26meid%3D01992373 f4f64d46802651d5d302944f%26pid%3D100005% 26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D122480267687
בלי לטחון את המוח יותר מדי - פשוט לך על זה. פתחנו לך פורום דאצ'יה - עכשיו תמלא אותו במידע אמיתי ממקור ראשון במקום בדיוני סרק עם בעלי מותגים אחרים. אני מחכה לכתבה הטכנית הבאה שלך - "התקנת תואם-לוקרייט בדאציה דאסטר - חלק א' - דיפרנציאל אחורי". וכמובן שאחרי זה חלק ב'.
לפי התיאור- זה דיפרנציאל מוגבל החלקה.
מה שקצת מקל עלי את השלב ב' בשביל נמרוד .. כי נעילה אוטומטית אמיתית בהנעה קדמית .. לא נשמע לי כיף גדול.
בטח לא בחיפה בגשם ...
אולי מלאה מאחורה .. זה פחות משנה כי הסרן לא מחובר ב 99% מהזמן
ד"א - זה מתאים גם לניסאן איקס טרייל .... לחובבי הג'אנר ...
יש אוטומטית לאחורי שלך. לא יקר. כמו שכתבת, האוטו נוסע על הנעה קדמית בלבד בשגרה. אתה במוסקבה. תפסיק עם ההתלבטויות. אין חסרונות.
קדמית אחר כך, אם בכלל.
אני לא כותב סתם. הדאסטר הוא רכב 4X4 חשוב מאד, שנכנס לנישה המסורתית של הויטארה-גראנד-ויטארה-ספורטז' הישן - שננטשה אפילו על ידי סוזוקי. נישה של רכב 4X4 בגודל משפחתי סביר, פשוט, זול, חסכוני. אז אין לו הילוך כוח, את זה הבננו. אבל אם יש אפשרות לנעול אותו על אמת, מאחורה ואולי גם מקדימה, זה מקדם אותו מאד, מאד.
גיא, תוביל, במקום לשאול שאלות. תהיה הראשון ותכתוב על זה.
+1 לנמרוד.
תנעל כבר מאחורה, זה יביא אותך למחוזות אחרים, תשקיע רבע מהמאמץ שאתה משקיע היום במסלולים שאתה עושה, אם בכלל.
+1 לנמרוד.
תנעל כבר מאחורה, זה יביא אותך למחוזות אחרים, תשקיע רבע מהמאמץ שאתה משקיע היום במסלולים שאתה עושה, אם בכלל.
זה יוביל אותי להרג מהיר של האוטו ..
אני בסדר עם איך שהוא מתנהג עכשיו.
אני חושב ..
ואני חושב שאם היתה לי ברירה הייתי הולך על הנעילות מהסוג הראשון שהעלת, מהרבה סיבות.
הראשונה שבהן ,כי אני מכיר את הרכב,ויודע מה יאריך את חייו של הדיפרנציאל המרכזי תחת העומסים החדשים.
סיבה שניה היא סוג ה lsd שהעלת, -זה לא מוגבל דיסקיות ,אלא מוגבל חיכוך הרבה יותר מוצלח, והרבה יותר מתאים לדינמיות של הדאסטר -גם אם תתקין אותו קדימה .
בכל מקרה ,עם האוכל יבוא התאבון לתאי שטח חדשים ומאתגרים יותר ,השיפורים הנוספים יבואו גם הם ,אני לא בטוח שזה (נעילות אוטומטיות/מלאות)מתאים לפלטפורמה הבסיסית של הרכב הזה .שהיא מעולה בפני עצמה .
תודה טל.
אתה חבר אמיתי :)
כל השאר רק רוצים לראות דם ...
אגב .. יש !! לך ברירה !!
יש לך רכב שעל פניו קלאסי לנעילה אוטומטית אחורית, כי ביום יום אתה נוסע במצב של הנעה קדמית, בשטח אתה תשים במצב 4X4 ויש לך סרן אחורי נעול נקודה. את אותו מצב אוטומטי אתה לא צריך. זה יכול לעשות טוב לרכב מכל הבחינות כי אתה תעבור הכל בקלות וברגוע.
זה יקרה - זה יהיה הפתרון הסטנדרטי לדא'ציה דסטר, כשהוא יהיה התחליף לויטארה, לסמוראי ולג'ימני בקטגוריה של רכב 4X4 פשוט ב20-30 אלף שקל. אתה רוצה להיות זה שמביא את הבשורה? בשביל זה פתחנו לך פורום.
114912
זה יוביל אותי להרג מהיר של האוטו ..
אני בסדר עם איך שהוא מתנהג עכשיו.
אני חושב ..
ההפך הוא הנכון.
ושוב +1 לנמרוד :-)
יש לך רכב שעל פניו קלאסי לנעילה אוטומטית אחורית, כי ביום יום אתה נוסע במצב של הנעה קדמית, בשטח אתה תשים במצב 4X4 ויש לך סרן אחורי נעול נקודה. את אותו מצב אוטומטי אתה לא צריך. זה יכול לעשות טוב לרכב מכל הבחינות כי אתה תעבור הכל בקלות וברגוע.
זה יקרה - זה יהיה הפתרון הסטנדרטי לדא'ציה דסטר, כשהוא יהיה התחליף לויטארה, לסמוראי ולג'ימני בקטגוריה של רכב 4X4 פשוט ב20-30 אלף שקל. אתה רוצה להיות זה שמביא את הבשורה? בשביל זה פתחנו לך פורום.
114912
כן
אני מפחד.
אני מפחד שזה יתן לי לגיטימציה ללכת להרביץ ל20 מטר האחרונים ב 21, זה ידרבן אותי ללכת ראש בראש עם אילן .. זה ... בכל מקרה, אני רק עוד 3 שבועות נוסע למוסקבה .. ואז עוד 5 קילו במזוודה .. נראה .. נו .... תלחצו לאט .. חלש ..
:)
דיון תאורטי... גיא, על מה ממליצים בפורומים בעלי הניסיון המעשי בחו"ל ?
תאורטית ,אני לא משתכנע לעדיפות של האוטומטית ,צריך להכיר את הדאסטר דיזל הידני ,יש לו הילוך ראשון קצר ,אבל לא קצר מספיק בשביל לזחול עם נעילות מלאות/אוטומטיות בעליות תלולות טכניות ארוכות יחסית , בכל מקרה צריך לבוא עם תנופה קלה ,כי אחרת המנוע יכבה או שהמצמד יישרף מהחלקתו ,על אחת כמה וכמה שהנעילות המלאות לא מאפשרות להעלות טיפל'ה סל"ד בצורת גלגל מפרפר חלקית... מה שנותנת הנעילה המבוססת על חיכוך בסגנון של טורסן עם PRELOAD התחלתי .
בשביל כל שאר סיטואציות העבירות אין טעם לשנות ,כל עוד לא מקצרים את הראשון המקוצר.
מוני אורבך
23-05-17, 15:27
מצתרף לרשימת ה"דוחפים" וממש לא בשביל לראות דם.
אני מכיר אותך כבר כמה ?! נניח 15 שנה.
הרי אתה תמשיך עוד ועוד לחפש את הגבולות של הרכב.
עד שימאס לך ותחליף רכב או תרד לגמרי מהשטח.
ועד אז מערכת בקרת האחיזה שלך תעבוד שעות נוספות, עד שמשהו ידפק, או ישחק.
הנעילה האוטומטית מאחור פשוט תעשה חיים יותר קלים לבקרת האחיזה שעובדת אצלך כל כך קשה.
רק בשביל זה שווה לך להתקין את הנעילה האוטומטית
elephant man
23-05-17, 16:30
אמנם אני בעלים של פורסטר, אבל הדיון מרגיש לי רלוונטי.
בנסיעות בשטח (ואני עושה הרבה מעבר לשבילי ליסינג, תשאלו את יונתן) אני מרגיש שמה שיעזור הכי הרבה הוא נעילה כזו או אחרת.
האם לדעתכם בפורסטר, נעילה כמו זו שנימרוד הציע, תשפיע לרעה על התנהגות הכביש?
השאלה עולה מכיוון שאופי מערכת ההנעה שונה (4X4 קבוע ללא ניתוק הנעה אחורית).
בסובארו זה לא מתאים בגלל 4על4 כל הזמן.
אני גם בתחושה נוטה יותר ל lsd ... או להשאיר את המצב על כנו ..
כי תכלס, עם יד על הלב .. האוטו הזה מצויין.
נותן את הלב .. בלי הנחות.
ואני לא מרגיש שחסרה לי נעילה.
ואני יודע מה זה נעילה .. או שתיים ..
בהחלט אני הייתי רוצה הילוך ראשון יותר קצר.
Sent from my Pixel using Tapatalk
אמנם אני בעלים של פורסטר, אבל הדיון מרגיש לי רלוונטי.
בנסיעות בשטח (ואני עושה הרבה מעבר לשבילי ליסינג, תשאלו את יונתן) אני מרגיש שמה שיעזור הכי הרבה הוא נעילה כזו או אחרת.
האם לדעתכם בפורסטר, נעילה כמו זו שנימרוד הציע, תשפיע לרעה על התנהגות הכביש?
השאלה עולה מכיוון שאופי מערכת ההנעה שונה (4X4 קבוע ללא ניתוק הנעה אחורית).
אני נזכר בדיונים של לפני 15 שנה: "האם אפשר להתקין נעילה אוטומטית בלנדרובר" שאז היו יוצאי דופן בהיותם 4X4 קבוע. עובדתית, יש לא מעט בעלי דיפנדר שנסעו ונוסעים עם נעילה אוטומטית (דטרויט) בסרן אחורי, אך לא בקדמי.
היום הגענו לאותם דיונים, על דאסטר ועל פורסטר... :(
בסובארו זה לא מתאים בגלל 4על4 כל הזמן.
אני גם בתחושה נוטה יותר ל lsd ... או להשאיר את המצב על כנו ..
כי תכלס, עם יד על הלב .. האוטו הזה מצויין.
נותן את הלב .. בלי הנחות.
ואני לא מרגיש שחסרה לי נעילה.
ואני יודע מה זה נעילה .. או שתיים ..
גיא, עם יד על הלב... זה מתחיל להיות מביך. כולה אוטו.
מוכרח להגיד שאני מת על האשכולות של גיא.
בסופו של יום, זה תמיד מסתיים בגיא נגד הרוב.
בד"כ הוא יותר קיצוני, וכולם אומרים שהוא מגזים, ומדי פעם (כמו הפעם), גיא מהסס, והרוב מחמם אותו :-)
בכל מקרה, בניגוד לאמירות שלי נגד כננת למשל, בגלל שהבעיה מס' אחד של הרכבים מהסוג הזה זה מהלכי מתלה קצרים, אני חושב שנעילה אחורית עושה שכל.
הדבר היחידי שהיה מדאיג אותי, למי יש ניסיון? כמה משתמשים בזה? איך אתה בטוח שאתה לא גורם נזק לאיזה מנגנון אחר (גיר? דיפרנציאל?).
אני מנסה להגיד, שאני מסכים שביום יום, זה לא מעניין (כי ההנעה האחורית בכל מקרה מנותקת), אבל ברגע שאתה בשטח, אתה מחובר, ואז, חצי יום של מאמץ, עליה אחת לא טובה....
אני הייתי מחפש פורומים בחו"ל, ובודק כמה, וכמה זמן, כבר משתמשים.
או שהייתי פונה ליבואן, ומציע לו עיסקה, שיגבה במקרה של נזק,ויהנה מהפרסום במקרה של הצלחה.
גיא, אני לרשותך.
יש לי צילומים של העליה למעלה ציחור (מצפה צחיחה) שפירפרת וויתרת.
תתקין נעילה, ניסע עוד פעם, לאותה עליה, ונשווה.
מוגבל החלקה מקדימה בתור התחלה. זה עובד גם בכביש ועוזר גם בשטח במיוחד בעליות שם לקדמיים יש פחות אחיזה כי המשקל עבר אחורה.
אחרי זה אחורית אוטומטית כי ממילא האחורי לא משולב בכביש ובשטח נעול מלא יותר יעיל בכל מקום ממוגבל החלקה. כן, גם בסיטואציות שתוקפים עם תנופה מעט או הרבה.
זה מה שאני הייתי עושה...
אסף.
הבעיה היא לא אם נעילות זה טוב או רע ... בזה אין ויכוח. זה טוב נקודה.
השאלה היא האם אני צריך אותן ..
הבחור עם הסובארו שואל שאלות כאלו .. מין הסתם מיצה את האוטו והגיע הזמן לשדרג לג'יפ אמיתי .. כמו דאסטר !
אני טרם מיציתי את האוטו .. ובעיקר חושש מהשרידות של בית הדיפ' העשוי מאלומיניום דקיק ..
Sent from my Pixel using Tapatalk
השאלה היא האם אני צריך אותן ..
שאלה טובה, זו לא ההתמחות של פורום ג'יפולוג. נסה את אחד מאלו:
https://www.google.co.il/search?q=%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D+ %D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7% 95%D7%92%D7%99%D7%94&oq=%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D+%D7%A4 %D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%95%D7% 92%D7%99%D7%94&aqs=chrome..69i57j0l5.3223j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
הבחור עם הסובארו שואל שאלות כאלו .. מין הסתם מיצה את האוטו והגיע הזמן לשדרג לג'יפ אמיתי ..
Sent from my Pixel using Tapatalk
לא נגענו...
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
אני לא הייתי ממהר כל כך. יש לו בקרת אחיזה שגם אם זה לא נעילה, יש היום לא מעט "ג'יפים" שמסתובבים בשטח רק בזכות אותה המערכת. וגם אם היא לא הכי יעילה ולא הכי קשוחה, רבותיי...זה הרבה הרבה יותר טוב מרכב עם דיפ פתוחים ללא המערכת הזו.
מה שכן, הייתי משקיע על הגבהות והגדלת מידת וסוג הצמיגים, מה שישפר את העבירות לא פחות ביחס לנעילה, בהתחשב במערכת האחיזה שקיימת.
טל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא נגענו...
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
נגעת .. היה שם שם של ג'יפ אמיתי !
נמרוד, בעיה ידועה .. לכלל באי הפורום.
אני מייצר טראפיק לאתר ... אתם מייצרים לחץ חברתי מתון מאד .. בכל מקרה הכרטיסים הם לחלק השני של החודש הבא .. אז עד אז .. הכל יכול להיות.
הבעיה היא לא אם נעילות זה טוב או רע ... בזה אין ויכוח. זה טוב נקודה.
השאלה היא האם אני צריך אותן ..
Sent from my Pixel using Tapatalk
גיא,
כמה קילומטר עשית ומה מצב הצמיגים (עוד כמה אתה חושב שיש לך)?
אתם בטוחים שלא תהייה לנעילה אחורית אוטומטית השפעה בכביש ?
נכון שהדיפ' האחורי יהיה מנותק מהמנוע, אבל אין שם לוקרים ולכן הנעילה עדיין תרצ'ט בסיבובים...
שתרצ׳ט בכיף שלה. זה לא משפיע על כלום חוץ מהרעש.
אסף.
אני לא הייתי מתקין אוטומטית ברכב שכיף לי לרוץ איתו בשבילים מפותלים ב 4x4.
ועל פי הסרטונים של גיא ,נראה לי שגם לו, לא .
להיפך.
לפחות לאחורה.... זה הופך את החוויה לכיפית הרבה יותר...(:
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אתם בטוחים שלא תהייה לנעילה אחורית אוטומטית השפעה בכביש ?
נכון שהדיפ' האחורי יהיה מנותק מהמנוע, אבל אין שם לוקרים ולכן הנעילה עדיין תרצ'ט בסיבובים...
לא משפיע. כל עוד ההנעה לא מגיעה מהדרייבשאפט הנעילה פתוחה כל הזמן.
בקשר לאחורית- ב4X4 אתה צריך להיות Hoonigan אמיתי בשביל לגרום לנעילה האחורית לזרוק אותך. תאמין לי ניסיתי, גם השש בטור לא עזר.
GodsFather
24-05-17, 19:00
קצת כביש רטוב ושמנוני והיא זורקת... אבל זה עדיין כיף
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
http://www.izh-techno.ru/series/blokka-renault-duster
https://youtu.be/srNDQVDt3WA
מתחמם..
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.maariv.co.il/business/car/Article-640882?utm_source=mivzak&utm_medium=cpc&utm_campaign=start
מה זה קשור פה ? ובכל מקרה לא אהבתי את הכתבה. הכותב. שהוא מאושיות בלה בלה בלה ... מזלזל ומתנשא בצורה מגיעה ביותר. ניכר בוא שאין לו שום מושג על האוטו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צודק, טעות שלי, רציתי לשים בשירשור הכללי שלך, והאשכול הזה "נדחף"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.