התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נגמר לי הוורטה.



חנן-ג'יפולוג
23-05-17, 21:17
נקנה בספטמבר 2012.
זה כבר הוורטא החמישי שנגמר לי באיזור החמש שנים מיום הקנייה. לפעמים חמש שנים מינוס, לפעמים פלוס.
זה כבר מראה עקביות לא רעה, ולכן אני תמיד ממליץ על המותג הזה.
זה לא שהשנפ מחזיק הרבה פחות. פשוט עד שהוא מואיל בטובו למות, הנזק הסביבתי שהוא גורם הוא גדול.
מהוורטה לא יוצא גרם של חומצה. גם לא בסוף.
הי"ד.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

גיתאי נוה
25-05-17, 19:50
+1.

boaz avrahami
25-05-17, 20:54
חנן, כיצד אתה מתחזק את המצבר בחניה?

חנן-ג'יפולוג
25-05-17, 20:56
מטען ctek קבוע.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

shachar
25-05-17, 21:37
גם אצלי ככה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

tallevi
30-05-17, 23:10
אין דין מצבר שמוצמד למטען קבוע, למצבר בשימוש "רגיל" ברכב שחונה בחנייה ברחוב ללא מטען. אם עושים השוואה, אז צריך להשוות למצבר מתוצרת אחרת שעבד ותוחזק באותם תנאים.
אני לא בטוח שמצברים אחרים באותם תנאים, יהיו בעלי אורך חיים שונה.




Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Snir
03-06-17, 09:01
מטען ctek קבוע.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

אפשר הסבר קצר?

חנן-ג'יפולוג
03-06-17, 09:50
הרכב מסיים טיול, ומתחבר למטען מצברים, שמחובר לחשמל בחנייה. עד הטיול הבא.
המטען הוא מסוג ctek.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

omri_t
03-06-17, 11:09
null

טל, תקרא שוב את ההודעה המקורית.
נכתב שזה לא שהשנפ מחזיק הרבה פחות- אלא הנזקים...

גם לי היה נסיון רע עם שנפ.
עשה נזק לפח בסמוראי שהיה לי.
נרכש כשנתקעתי ללא מצבר באיזה טיול בחיפה.

בכל הרכבים שלי למעט הליסינג רק וורטה.
בסופה שלי שנוסעת מעט מאוד כיום יש וורטה כחולה כ 5 שנים.
מתחבר למטען פשוט פעם בשבועיים למשך יום.
מניע כל פעם בנגיעה.
לא מתעסק מעבר. לא מחפש הרפתקאות אם ילך המצבר.

-->