gali
10-12-05, 23:35
המפוח חימום אצלי לא עבד מעולם, אז פירקתי אותו סוף סוף.
בגלל שהמפוח התעקש לא לצאת ואני התעקשתי שיצא כבר, אז נראה לי שכדאי לבדוק שם את כל האלמנטים לפני הרכבה בשאיפה כמובן למושלמות.
את המפוח אני כבר אחבר בהקדם למתח ישיר של 12V ונראה איך הוא יגיב.
לשאלות,
1. על בית המפוח ישנו מין אלמנט מרובע שמחובר עם ארבע ניטים לגוף המפוח. פירקתי והוא נראה כמו נגד חשמלי או דיודה.
מה זה באמת? ואיך ניתן לבדוק תקינות עם מולטי-טסטר?
2. סוויץ' ההפעלה (מן מנוף בקבינה) תקוע על מקסימום ולא רוצה לדבר לא למעלה ולא למטה. מישהו פעם פתח ושיקם או שזה אלמנט חד פעמי כמו מתג האורות?
חדש כזה עולה הון והאלטרנטיבה לשיקום עם ספריי שמן וספריי מגעים היא התקנה מרכב אחר.
אני בטוח שלא המציאו את הגלגל בלנדרובר ואלמנט של פטנציומטר אפשר לאלתר מכל רכב יפני או אירופאי אחר, אבל חשוב לי עדיין לשמור על התצורה הבסיסית.
אני יודע, קצת קושיות אבל צריך להתחמם בטיולים.
בגלל שהמפוח התעקש לא לצאת ואני התעקשתי שיצא כבר, אז נראה לי שכדאי לבדוק שם את כל האלמנטים לפני הרכבה בשאיפה כמובן למושלמות.
את המפוח אני כבר אחבר בהקדם למתח ישיר של 12V ונראה איך הוא יגיב.
לשאלות,
1. על בית המפוח ישנו מין אלמנט מרובע שמחובר עם ארבע ניטים לגוף המפוח. פירקתי והוא נראה כמו נגד חשמלי או דיודה.
מה זה באמת? ואיך ניתן לבדוק תקינות עם מולטי-טסטר?
2. סוויץ' ההפעלה (מן מנוף בקבינה) תקוע על מקסימום ולא רוצה לדבר לא למעלה ולא למטה. מישהו פעם פתח ושיקם או שזה אלמנט חד פעמי כמו מתג האורות?
חדש כזה עולה הון והאלטרנטיבה לשיקום עם ספריי שמן וספריי מגעים היא התקנה מרכב אחר.
אני בטוח שלא המציאו את הגלגל בלנדרובר ואלמנט של פטנציומטר אפשר לאלתר מכל רכב יפני או אירופאי אחר, אבל חשוב לי עדיין לשמור על התצורה הבסיסית.
אני יודע, קצת קושיות אבל צריך להתחמם בטיולים.