צפייה בגרסה מלאה : מישהו לתיקון מקרר רכב באזור חיפה
פירקתי את המקרר, לא סימנתי כיוון החיבור. לאחר שגילית שבשום מקום על פני המקרר או הכבל אין סימון של פלוס-מינוס חיברתי את זה כמו שהערכתי. המקרר עבד יומיים ועכשיו הוא (וואקו 45 ליטר) לא מקרר. המנורה הירוקה דולקת אבל "לא זזה רברס".
מחפש טכנאי או הכוונה מה לחפש כדי לתקן לבד.
יכול להיות שחיבור הפוך היה מפעיל אותו באופן תקין ליומיים?
boaz avrahami
01-07-17, 21:03
לא סביר שעבד יומיים ומת בגלל הקוטביות.
בדרך כלל הטרמינל העליון הוא המינוס.
תבדוק שהחיברים לא רופפפים וכמה וולט יש עליהם גם כשהמדחס מנסה להתניע.
אולי שינית או השתנה הקט אוף / הגנה על המצבר?
אולי סתמי אבל אם אחרי יומיים של עבודה הוא הפסיק, אולי יש בעיית מתח?
לא רק שמגיע אליו 12V אלא גם מספיק כדי שהמדחס יעבוד.
המדחס צריך מקור מתח שיודע לעמוד בפיק צריכה הגבוה לשבריר השנייה של הנעת המדחס, ואם אין הוא יהיה דלוק, אבל לא יעבוד.
מצבר עייף יכול לגרוםפ לכזה מצב, ועל פניו הכל נראה בסדר, ומאשימים את המקרר, אבל הבעיה במצבר (קרה לי, ואחרי קללות למקרר התברר שהמצבר אשם).
לשלול את זה, תחבר למתח ביתי דרך ממיר.
קוטביות הפוכה לא היה עובד, זו לא הבעיה שלך.
מה זאת אומרת "לא זז הרברס"? המדחס עובד? המאוורר עובד?
נסה להתניע וחבר את המקרר אחרי שהרכב מונע
(ותכניס לרוורס כמובן...)
andy.shaked
02-07-17, 15:25
תנסה לחבר ישירות למקור מתח, לא לשקע מצת.
תדליק אותו רק אחרי שהרכב מונע.
וכנס להגדרות הגנת מצבר ותשנה מ- low ל- med או high.
Sent from my A0001 using Tapatalk
andy.shaked
02-07-17, 15:25
בחיבור למקור מתח 220v הוא עובד תקין?
Sent from my A0001 using Tapatalk
andy.shaked
02-07-17, 15:27
אם אתה רוצה, אתה מוזמן לקפוץ אלי לקריות בערב ו לראות מה הבעיה, אצלי מחובר weaco 50L והיו לי לא מעט בעיות בגלל מצבר וחיווט לקוי
Sent from my A0001 using Tapatalk
אם אתה רוצה, אתה מוזמן לקפוץ אלי לקריות בערב ו לראות מה הבעיה, אצלי מחובר weaco 50L והיו לי לא מעט בעיות בגלל מצבר וחיווט לקוי
Sent from my A0001 using Tapatalk
אם תוכל לפרט קצת יותר זה יהיה מצויין
Sent from my iPhone using Tapatalk
andy.shaked
02-07-17, 17:56
בנוגע למה?
Sent from my A0001 using Tapatalk
אם תוכל לפרט קצת יותר זה יהיה מצויין
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפחות אצלי המקרר עבד לסרוגין/לא עבד והתברר שהמצבר היה בסוף ימיו, ולמרות ערכים תקינים על הגבול של המצבר, למקרר זה לא הספיק והוא התנתק כל הזמן.
כנ״ל עם חיווט שעל פניו לפי הספר היה אמור להספיק (4ממר) למרחק ברכב, ובפועל לא העביר את הדרוש.
הנל גם כשהמנוע עבד.
המקרר סומן ישר כחשוד, ובסוף הוא היה היחיד שבסדר..
מצבר חדש וחיווט בריא (10ממר עד לתיבת פיוזים קרובה למקרר) סידרו את העניין.
כרגיל... יודעים הכל!
התנעתי את הרכב והדלקתי את המקרר, אחרי נסיעה של כשעתיים בוא כבר היה קר.
יונימוג אדום
03-07-17, 05:34
אצלי נוצר נתק פנימי בתוך המחבר של כבל ההזנה .
התוצאה הייתה שבחניה המקרר עבד אולם תוך כדי נסיעה פשוט עבד לסירוגין .
אילן
andy.shaked
03-07-17, 07:04
כרגיל... יודעים הכל!
התנעתי את הרכב והדלקתי את המקרר, אחרי נסיעה של כשעתיים בוא כבר היה קר.
אם הוא עובד תקין בזמן נסיעה, אז יש שני אפשרויות:
1. מצבר חלש מדי ולא מצליח להוציא מספיק חשמל בעמידה (זה בדרך כלל מעיד על מצבר בסוף ימיו או בעיית טעינה ).
2. הגדרות הגנה על המצבר של המקרר, בדוק בחוברת שלו מה מומלץ לפי מערכת החשמל שלך.
אני החלפתי מצבר לפני חודש בגלל אותה הבעיה ( למזלי הרב, כי הוא בדיוק התחיל להתנפח)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.