צפייה בגרסה מלאה : מישהו עבר מאוקטביה 1.2 ל1.0 החדשה?
(נגזר מתוך http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/103943)
היות והמשובים כאן על הרכבים איכותיים, אשמח אם יש כאן מישהו שעבר מאוקטביה 1.2 לאוקטביה החדשה 1.0 ויכול לתת משוב לאחר מספר שבועות ולא נסיעה חד פעמית, קראתי את מבחני הדרכים ונראה שמבחינת זמינות מומנט ה 1.0 נחותה ביחס ל 1.2, מצד שני מציינים שבידוד הרעשים שופר וזו נקודה שחשובה לי.
כמו כן נראה ששינמכו את האוקטביה ליסינג הבסיסית מבחינת אבזור, גלגלי ברזל וכו'?
אני נוהג כיום באוקטביה 1.2 סטיישן 2015 גרסת ליסינג ומאוד מרוצה, אך לקראת החלפה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חבל שהועבר מהשירשור המקורי שהיווה ריכוז טוב ואיכותי של חוות דעת על רכבי ליסינג נפוצים, רלוונטי לרבים מהגולשים כאן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני.כבר שבועיים עם החדשה מדגם 2017.
ההבדל ברכב כמעט ואינו מורגש.
התאוצה והשיוט במהירות גבוהה דומות מאוד לדגם הקודם,למרות שהמנוע כולל 3 בוכנות בלבד.
המהירות המקסימאלית של הדגם החדש גבוהה יותר.
צריכת הדלק גם היא. בדגם הקודם 50 הליטרים של הדלק הספיקו ל700 קילומטר לפחות.בדגם החדש הם מספיקים ל600 בערך.
מערכת הסטיה מנתיב התווספה לדגם הסטנדרטי של הליסינג ואכן היא עושה את עבודתה נאמנה.
הכי הפריע לי שלרכב לא התווספה הרגשה של "איזה כיף-רכב חדש" שבעניי גם לה יש משקל.
לסיכום,אותה גברת וכמעט ללא שינוי אדרת...
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
six 4 life
12-07-17, 00:33
1000 סמ"ק ו3 צילינדרים באוקטביה... הגענו לימי המנועים החד פעמיים
1000 סמ"ק ו3 צילינדרים באוקטביה... הגענו לימי המנועים החד פעמיים
והרבה אלקטרוניקה ובקרה להחזיק אותו בדיוק איפה שיש לו כוח.
אה.... וגיר עם אין ספור יחסי העברה.
כנראה שלא רק המנוע פה הוא חד פעמי [emoji12]
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נשמע מוכר, אהה, לא נאמר גם על ה1. 2 כאשר יצא לשוק?
דווקא ה1. 8 tsi הם אלו שהפגינו יותר בעיות כגון אכילת שמן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
1000 סמ"ק ו3 צילינדרים באוקטביה... הגענו לימי המנועים החד פעמיים
תסתכל בב.מ.וו 318 החדשה, 3 בוכנות טורבו 1.5 ליטר 135 כ"ס.
דווקא חברה שמוציאה היום פחות מ 100 כ"ס לליטר נראה שהיא קצת מאחור, עד לפני כמה שנים זה היה נתון למכוניות ספורט אקזוטיות בלבד.
six 4 life
13-07-17, 16:58
גם בדוגמה שהבאת מדובר במנועים חד פעמיים (יחד עם תיבות הילוכים חד פעמיות בחלק מהאחיות, בפרט בסקודות) מהמשפחה הגרמנית ששורדים בקושי את תקופת האחריות עם שיטה דומה אבל זה כל הרעיון כי היצרן מתחיל להרוויח רק אחרי שהאחריות נגמרת, ומישהו יקנה מנוע כי לא יזרקו רכב בן 3 שנים לפח בגלל מנוע תקול.
תסתכל בב.מ.וו 318 החדשה, 3 בוכנות טורבו 1.5 ליטר 135 כ"ס.
אם אני לא טועה, ה18 במס׳ הדגם 318/316/320היה באופן מסורתי נפח המנוע, זה השתנה?
כבר שנים שאין קשר, בב.מ.וו. בין הספרות לנפח המנוע, גם במרצדס.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.