התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רכב שטח ראשון לחדש בתחום



ishc
12-07-17, 13:51
לא אני לא מחליף את הפאג'רו ואת ההודעה הזו אני רושם עבור חבר.

בחור בין 30+ יורד מדו גלגלי כבד לעבור לרכב שטח.
ק"מ צפוי: כ-20 אלף ק"מ שנתי כך שצריכת דלק חשובה
רמת טיולים: בינוני +
כמות נוסעים: כרגע עד זוג
ידני או אוט': אין העדפה מסויימת
תקציב: סביב 40 כולל יישור קו

אני המלצתי בחום לחפש ג'ימני ידני. בתקציב כנראה יכנסו שנתונים עד 2006 וההמלצה שלי הייתה כמה שיותר סטנדרטי, כמה שפחות קילומטרים.
לבחור אין מושג קלוש במכונאות וכנראה שזה גם לא יעניין אותו אף פעם, רוצה אוטו להכנס בבוקר ולנסוע לעבודה ולנסוע לטייל מדי פעם.

יש עוד אופציות שלא חשבתי עליהן?

yoni_0000
12-07-17, 14:23
יש.. אבל פחות טובות.
ג'ימני וזהו.

k9.amit
12-07-17, 15:33
לגבי הידני/אוטומט.
בזמן האחרון שמעתי ממורי שהוא משפץ יותר גירים ידניים מאוטומטיים (ובניהם גם הגיר שלי...). כנראה שעם הוספת קולר גיר השד לא כל כך נורא.
כמובן שלידני יש יתרונות נוספים (צריכת דלק, כח וכו'.. אני לא צריך ללמד אותך). אבל אם אין דרישה מיוחדת, אולי כדאי לחפש גם אוטומט. שוק הידני יחסית מצומצם בגזרת הג'ימני.

ishc
12-07-17, 15:45
השאלה מה עלות שיפוץ של גיר ידני ומה רמת ההצלחה. באוט׳ ממה ששמעתי השיפוץ יקר ולא תמיד מצליח.
אבל באמת שמטרת השירשור היא למצוא אולי אלטרנטיבה קצת יותר מרווחת (לפעמים עובד עם הרכב וצריך לקחת קצת ציוד)


Sent from my iPhone using Tapatalk

amitaikl
12-07-17, 18:01
גרנד ויטרה.
בטוח יותר מהנה לכביש מאשר ג'ימני.
אם מכונאות לא מעניין אותו אז זה גם ישמש כגובל לשטח

ishc
12-07-17, 18:17
הרכב פסול על ידי. פרונט חלשלוש ומנוע אנמי בגרסה הקצרה פוסלים אותו על הסף.


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
12-07-17, 19:04
היה ברור שתפסול את ה- GV, אבל זה רק בגלל שאתה לא התחברת אליה.
בעיית הפרונט נפתרת בזול עם נעילה, והרכב לא פחות חזק מג'ימני.

אולי תארגן לחבר נסיעת מבחן שיחליט בעצמו ...

asafk
12-07-17, 20:41
הסכום הזה בהכרח מכוון לרכב ישן ועייף שדורש תשומת לב.
אל תגרום לו לפתח ציפיות למשהו אחר, בין אם אינדיאני או לוחם יפני.
ומשזה נאמר כנראה שג׳ימני יהיה בחירה טובה.

אסף.

ishc
29-07-17, 23:37
תודה לכולם, נמצא גימני 2005 יד ראשונה עם בערך 100 אלף ק״מ על השעון, היה שייך לבת של מישהו שעושה משהו במכשירי תנועה.
האוטו סטנדרטי לחלוטין, יפה ונקי ולבחור אפילו נשאר קצת עודף ליישור קו וכל מיני שטויות (גגון, מיגונים וכו׳).
הפשרה היחידה הייתה על הגיר (אוט׳) אבל מעבר לכך נראית ככקנעה מצויינת ונשאר לכולנו לאחל לו בהצלחה.

נדב,
את הויכוח שלנו על הגראנד ויטרה אני אסכם בזה שזה אוטו חרא!!!

אסף,
הבחור ירד מספורטסטאר 1200 מאוד לא סטנדרטי ודי ישן. אני מקווה שיהיו חיים קלים יותר אצל היפני.

Sent from my iPhone using Tapatalk

asypeer
30-07-17, 07:07
ב2005 יש את שני הדגמים (vvt וטרום vvt עם הגיר הפחות מוצלח) - אני מקווה שמדובר בראשון.

נדב42
30-07-17, 09:35
צחי, תגיד תודה שאתה לא מתווכח עם גיתאי... והאמת היא שגם בינינו אין כל כך ויכוח - גם אני לא התחברתי אף פעם לגראנד ויטארה - מעדיף את הויטארה הישנה והטובה ומצביע על זה ברגליים ובכיס ...

לכל רכב יש נקודות תורפה ופתרונות שהשוק מוצא. מכאן ועד "חרא אוטו" יש מרחק גדול.
ויש גם אנשים שכן מתחברים לגראנד ויטארה, גם אם אתה ואני לא, וגם להם יש מקום ...

-->