צפייה בגרסה מלאה : מקרר ברכב סגור
אהלן לכולם!
יש לי מקרר ברכב,אבל אני חושש להשאיר אותו בימים חמים אלו עובד בתוך רכב סגור...
רק המחשבה לאיזו טמפרטורה הכב מגיע,ועוד עם מקרר שפולט חום,
האם יש פיתרון? להשאיר חריץ בחלון?
או פשוט לכבות אותו...
הרכב סגור, כבוי, והמקרר דלוק ??
מה השימוש/מטרה ?
איזה רכב ואיזה מקרר ?
הרכב סגור, כבוי, והמקרר דלוק ??
מה השימוש/מטרה ?
איזה רכב ואיזה מקרר ?
כן המקרר קבוע ברכב,כשאני מחנה אז כמובן הרכב נעול..
טנדר דודג ומקרר אינדל..
רכב סגור בקיץ מגיע לטמפ פנימי של קרוב ל-70מעלות, ובלי תחלופת אויר.
נראה לי התעללות במקרר.
גם לי יש מקרר של אינדל, ויש אפשרות לחבר לו ארובה (דבר עם מאיר מ-גלים) :)
אני מניח שהמקרר מותקן בארגז ?
אם כן אז זה פחות בעייתי לדעתי, כי יש פחות "אפקט חממה" מאשר בקבינה עם חלונות זכוכית (אבל אין מזגן).
כדי לשפר את המצב (וגם לחסוך בחשמל מהמצבר), תוכל להוסיף בידודים נוספים למקרר.
אתה משאיר את הרכב חונה לכל היום בשמש ? או רק לשעתיים-שלוש ?
אם זה בארגז אפשר להתקין תריס אוורור גבוה לשחרור אויר חם.
מה שיותר מטריד לדעתי זה שהמקרר עדיין יעבוד קשה וכמעט בלי הפסקה, והמבצר יתרוקן מהר.
חנן-ג'יפולוג
12-07-17, 22:44
אני משאיר בגלל המקרר, וגם בגלל שנעים יותר להיכנס לרכב פחות חם, חריצים בחלונות.
על מנת שהרכב לא ירים באופן אוט' את השמשות, ביטלתי את המנגנון שמרים אותן בנעילת הרכב.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
andy.shaked
13-07-17, 10:31
אתמול במקרה עשיתי ניסוי כזה..
המקרר כוון ל-0 מעלות ובנסיעה בבוקר הגיע לטמפרטורה היעד עד שהגעתי לחנייה בעבודה.
הרכב חנה בשמש כל היום.
עד הצהריים המקרר שמר על הטמפרטורה בלי בעיה כשהמדחס עובד עם השהיות, לקראת השעה 13:00 התחיל כבר להתאמץ ולעבוד יותר ויותר עם המדחס עד שבשעה 16:00 המדחס עבד רציף הטמפרטורה עמדה על 2 מעלות.
נקודות חשובות או לא:
המקרר נמצא בתוך כיסוי טרמי.
הגדרות הגנת מצבר medium
בערב גיליתי שהדלת לא הייתה סגורה טוב אבל הכיסוי טרמי אטם את הרווח, אולי ברח משם קצת אוויר קר מהמקרר במהלך היום
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.