צפייה בגרסה מלאה : דסקיות קדימה במוסו - איך מחליפים?
איך מחליפים דיסקיות קדימה במוסו?
תודה
אבירם
אני עונה לך לפי מידת הרצינות ששאלת אותנו.
ככה מחליפים :evil:
מתוך הנחה שכוונתך לדסקיות בלם קדמיות:
פרק גלגל, לחץ את הדססקיות החוצה, כדי לקבל בוכנה פתוחה שתאפשר את כניסת הדסקיות החדשות, פתח בורג תחתון של מכסה הדסקיות, הרם את המכסה, שמסתובב על ציר כלפי מעלה, הוצא הדסקיות והכנס חדשות. סגור באותו תהליך.
התהליך הוא אוניברסלי, זהה לכל כלי הרכב, רק מיקום הברגים אולי מעט שונה.
שים לב לכך שאם לא תדאג לפתיחת מהלך הבוכנה לא תצליח להכניס את הדסקיות החדשות שהן יותר עבות מן הסתם.
שים לב למיקום הקפיצים, אם יש כאלו, מול מכסה הדסקיות.
שים לב שבסוף התהליך יהיה לך יותר שמן ברקס במיכל מכפי שהיה קודם, שלא ישפך לך, הכם מזרק כדי להוציא העודפים מן המיכל.
בסוף ההחלפה פמפם קצת, כדי לודא שעובד.
מכיוון שמקדימה במוסו זה לא אוניברסלי כמו בכל רכב אני שואל האם יש מישהו פה יודע כיצד לעשות זאת?
תודה
אבירם
בבקשה
http://www.car4u.co.il/catalog/ShowModel.asp?manufacturer=daewoo&model= 5
אלון
מכיוון שמקדימה במוסו זה לא אוניברסלי כמו בכל רכב אני שואל האם יש מישהו פה יודע כיצד לעשות זאת?
תודה
אבירם
אם זה לא אוניברסלי, אולי תתאר את השוני או את הבעייה שנתקלת בה, תמונה תעזור?
* ג'ו, Musso זה משהו קוריאני, מנוע דיזל של מרצדס, דנה 44 מאחורה ודנה 30 IFS מקדימה, נראה ככה. יש הרבה דברים שלא מגיעים אליכם לאמריקה, על חלקם אתם צריכים להגיד תודה לאל.
http://www.autotrack.nl/img/ssangyong/musso.jpg
יש מוסו באמריקה, וגם קורנדו.
שם, הקורנדו התחרה, לא פחות ולא יותר, בTJ.
(אני לא יודע באיזו מידה של הצלחה, אבל ככה הוא ממוצב).
עיקר שכחתי:
אני אשתדל להעלות לכאן בערב סריקה של הדפים הרלבנטיים מהספר.
* ג'ו, Musso זה משהו קוריאני, מנוע דיזל של מרצדס, דנה 44 מאחורה ודנה 30 IFS מקדימה, נראה ככה. יש הרבה דברים שלא מגיעים אליכם לאמריקה, על חלקם אתם צריכים להגיד תודה לאל.
from the link I understand its a Dewoo
But from your specs it sound more like a Isuzu Rodeo
Both companies are owed by GM
I dont understand about the MB engine
Any underhood pics
?
יש מוסו באמריקה, וגם קורנדו.
שם, הקורנדו התחרה, לא פחות ולא יותר, בTJ.
בוזי,
Where are you geting your info from?
The only Dewoo sold here is the Chevy Avio
על חלקם אתם צריכים להגיד תודה לאל.
Please change the HELKAM to RUBAM and you have a deal
ג'ו - המוסו יוצר ע"י חברה בשם SSANGYONG לפני שהיא נקנתה ע"י DAEWOO, שניקלעה לצרות פיננסיות, ומכרה את SSANGYONG לחברת SHANGHAI AUTOMOTIVE...
לחברת SSANGYONG היו בעבר קשרים עסקיים עם מרצדס (אולי עדיין יש להם?) ולכן המנוע והגיר של MB.
הנה לינק לאתר האוסטרלי שלהם:
http://www.ssangyongaustralia.com.au/musso_4WD.html
ולא שיש לי עניין מיוחד להגן על הרכב שלי, אבל לא ברורה לי הציניות.
פעם כולכם ירדתם על ה"טנדר היפני" ההוא, עכשיו כולכם רוכשים אותו.
המפרט של מוסו/קוראנדו אינו מבייש אף רכב של מישהו כאן.
אז מוסו הוא "משהו קוריאני" ? שיהיה.
According to the pictures on that site
the engine looks like the older 86-91
MB turbo diesel, the one we had here were 2,5 L
Aluminium head, very light whight
Not their best work.
thery wernt nearly as reliable as the pre 85 617 turbo diesel they replaced
Thanks for the info Alex
BTW'
I allready got a gift for you
ולא שיש לי עניין מיוחד להגן על הרכב שלי, אבל לא ברורה לי הציניות.
פעם כולכם ירדתם על ה"טנדר היפני" ההוא, עכשיו כולכם רוכשים אותו.
המפרט של מוסו/קוראנדו אינו מבייש אף רכב של מישהו כאן.
אז מוסו הוא "משהו קוריאני" ? שיהיה.
אל תעלב, תגיב בציניות :lol:
למוסו/קוראנדו אכן יש יתרונות מעניינים כמו דיפרנציאלים סטנדרטיים של ג'יפים שיש להם נעילות זולות וזמינות, מה שלא נכון לרוב המתחרים שלו. ומדובר, בעיקר במוסו משומש, בתמורה מצויינת למחיר.
יש לי טענה אחת שאני לא יודע איך תצליח להגן נגדה: המוסו, ומיוחד הקוראנדו, מכוערים, פחד אלוהים. זו בכל אופן היתה הכוונה שלי :twisted:
יש לי טענה אחת שאני לא יודע איך תצליח להגן נגדה: המוסו, ומיוחד הקוראנדו, מכוערים, פחד אלוהים. :twisted:
או, זה קל: גם אתה, אבל זה לא מונע ממך לנסוע פחות טוב בשטח, נכון?
נחום, רוב הדיבורים של החבר'ה נובעים בעיקר מבורות, אז אל תעלב. תגיב בסלחנות, תסביר, אולי בסוף יבינו...
בשקט בשקט, בלי הרבה דיבורים בפורומים, המוסו ובעיקר הקורנדו עושים את העבודה בשטח, לא פחות טוב מכלים יפים יותר, כגון טנדרים מסויימים.
מה שהם כמעט לא עושים, זה להתקלקל...
וכשמגיע זמנו של חלק זה או אחר (וזה קורה אחרי הרבה מאוד מאות של ק"מ), אז הוא זמין, זול, ופשוט להחלפה.
אני מטייל לא מעט עם מגוון גדול של כלים, ואני לא רואה שום סיבה לשדרג את הקורנדו שלי לרכב אחר, כרגע.
באיזה מקום האינטרנט, אניאחפש מאוחר יותר. קראתי פעם שהמוסו או יותר נכון הקורנאדו הקדום יותר היה בעצם איזה מין חיקוי של סיקס.
אני חושב שהפרונט של הדגם הנוכחי גם מנסה להזכיר אותו איך שהוא.
תוסיף שהקורנאדו מגיע מהדגמים הראשונים כבר עם מערכת TDC או או שקוראים לזה. ( הדמוי נעילה ע"ח הבלמים )
מוטות פיתול תחליפים משופרים וזולים בהשיג יד. ונעילות של לוקרייט ( למי שרוצה )
זה נישמע לא רע.
רק מה ? ... קרנף ( מוסו ) מכוער ביותר !!
טוב, אני לא ממש מכיר את נמרוד... אז אני לא יכול להגיב.....
לא חושב שהקוראנדו מכוער... אלא שצריך להיות אדם מיוחד ע"מ לזהות את היופי שבו..[/quote]
לקורנדו יש סרן חי מקדימה או IFS?
ולפני העליהום של הגמדים:
לא אני לא מתכוון להמיר את דתי ... בינתיים :twisted:
וזה סתם מתוך ענין
דני
טוב, אני לא ממש מכיר את נמרוד... אז אני לא יכול להגיב.....
לא חושב שהקוראנדו מכוער... אלא שצריך להיות אדם מיוחד ע"מ לזהות את היופי שבו..[/quote]
אתה לא צריך להכיר אותי (כמובן שאשמח להכיר בהזדמנות). שים לב, לא העלבתי אותך, העלבתי את הרכב שלך, תרגיש חופשי להעליב את שלי בחזרה :lol: למרות שממשפט הסיכום שלך נראה לי שאתה מסכים איתי :twisted:
קצת היסטוריה
http://www.film.queensu.ca/CJ3B/World/Korea.html
זה בכלל נחמד, סקירה של ייצור ג'יפים בכל העולם
http://www.film.queensu.ca/CJ3B/World.html
ולעניין השאלה המקורית, הבטחתי ואני אפילו מקיים:
http://img342.imageshack.us/img342/6503/11ce.th.png (http://img342.imageshack.us/my.php?image=11ce.png)
http://img342.imageshack.us/img342/4179/24dk.th.png (http://img342.imageshack.us/my.php?image=24dk.png)
http://img342.imageshack.us/img342/8040/33dy.th.png (http://img342.imageshack.us/my.php?image=33dy.png)
http://img342.imageshack.us/img342/3053/47ix.th.png (http://img342.imageshack.us/my.php?image=47ix.png)
הסתכלתי על התמונות, זה בדיוק התהליך האוניברסלי שתיארתי.....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.