PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצה לחיבור מקרר לרכב



DANI1
27-07-17, 07:56
מה הדרך הטובה והכידאית לחבר את חשמל המקרר בגיפ , מבלי חשש שיתנתק תוך כדי נסיעה בשטח
כדאי לעשות חיבור קבוע מהמצבר לשקע ביתי עם פיוז?
אשמח לקבל רעיונות
DANI 1

boaz avrahami
27-07-17, 08:10
נסה קודם כל כאן

חיבור תקע שקע מאובטח ועמיד למקרר רכב

https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=22239&share_tid=103501&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D103501&share_type=t


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Asaf-a
27-07-17, 09:25
שלשום התקנתי את השקע שבתצלום (חיבור מצית דק) , אליו תקע המקרר מתחבר טוב בהרבה מאשר בחיבור מצית רגיל, טרם בדקתי בשטח אך עושה רושם טוב.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170727/af01d445749aaa0cf170ef829134cf33.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
27-07-17, 09:43
מה הדרך הטובה והכידאית לחבר את חשמל המקרר בגיפ , מבלי חשש שיתנתק תוך כדי נסיעה בשטח
כדאי לעשות חיבור קבוע מהמצבר לשקע ביתי עם פיוז?
אשמח לקבל רעיונות
DANI 1

לעשות חיפוש קצר, זה נושא שנדון הרבה הסמן האחרון ועלו לא מעט אופציות.

אני השתמשתי במחבר אנדרסן, אבל יש עוד אפשרויות טובות וזולות.

לדעתי מה שלא תבחר, זה חייב להיות מחבר עם נעילה פיזית/מכנית ולא רק ב״לחץ״ כמו שקעי מצית שונים או מחברים שרק חיכוך מונע מהם להפתח.
זה גם מונע משיכה בטעות בגלל ציוד שזז.

מחברי טיסנים לדעתי לא עונים לזה, אין נעילה מכנית והם לא באמת מאובטחים.

ניתוקים ומגע רופף הם גורם מאד נפוץ לבעיות קירור, שבהרבה מקרים מאשימים את המקרר והבעיה היא ברציפות המגע.

Asaf-a
27-07-17, 10:05
אוסיף שאלה באותו נושא:
אצלי המקרר מחובר דרך קו חשמל יעודי ישירות למצבר עם הגנת פיוז. דרך מפסק באיזור השקע.

אך המקרר בו אני משתמש הוא ישן, פשוט ועלום שם, ללא הגנה על המצבר במידה ומתח המצבר יורד, על כן אני נדרש לכבות ידני את המתג בחניות ארוכות.

האם יש דרך להוסיף מנגנון הגנה למצבר ללא החלפת המקרר?

אני מניח שלא מעשי או כדאי לשפר המקרר בנושא, האם אני טועה?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

andy.shaked
27-07-17, 10:17
יש מחברי טיסנים מכוניות עם נעילה, יש לי מחברי XT-60 עם נעילה .

boaz avrahami
27-07-17, 11:33
בתגובה הראשונה שנתי לינק לדיון קודם.
תוסיפו עליו שם.
אין טעם כל שבועיים לשפוך חלקים מהחומר שבעתיד מישהו שיחפש תשובות לא ימצא מידע ממוקד


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

zerez
27-07-17, 11:40
אוסיף שאלה באותו נושא:
אצלי המקרר מחובר דרך קו חשמל יעודי ישירות למצבר עם הגנת פיוז. דרך מפסק באיזור השקע.

אך המקרר בו אני משתמש הוא ישן, פשוט ועלום שם, ללא הגנה על המצבר במידה ומתח המצבר יורד, על כן אני נדרש לכבות ידני את המתג בחניות ארוכות.

האם יש דרך להוסיף מנגנון הגנה למצבר ללא החלפת המקרר?

אני מניח שלא מעשי או כדאי לשפר המקרר בנושא, האם אני טועה?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
http://m.ebay.com/itm/Low-Voltage-Disconnect-Module-LVD-12V-10A-Protect-Prolong-Battery-Life-/132256054815?hash=item1ecb133e1f%3Ag%3Ah ZkAAOSwf-VWUYzF&_trkparms=pageci%253A4d2f1c90-72a6-11e7-ae17-74dbd18030ce%257Cparentrq%253A832e1f3f15 d0ab673026bd46fffb1d35%257Ciid%253A2

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

zerez
27-07-17, 11:41
שלשום התקנתי את השקע שבתצלום (חיבור מצית דק) , אליו תקע המקרר מתחבר טוב בהרבה מאשר בחיבור מצית רגיל, טרם בדקתי בשטח אך עושה רושם טוב.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170727/af01d445749aaa0cf170ef829134cf33.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
יש לי עזה ועדיין לא הספקתי להתקין אותו, עושה רושם הרבה יותר יציב משקע מצית רגיל

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Asaf-a
27-07-17, 12:12
http://m.ebay.com/itm/Low-Voltage-Disconnect-Module-LVD-12V-10A-Protect-Prolong-Battery-Life-/132256054815?hash=item1ecb133e1f%3Ag%3Ah ZkAAOSwf-VWUYzF&_trkparms=pageci%253A4d2f1c90-72a6-11e7-ae17-74dbd18030ce%257Cparentrq%253A832e1f3f15 d0ab673026bd46fffb1d35%257Ciid%253A2

Sent from my LG-D855 using Tapatalkתודה, אזמין את הכרטיס הזה

שאלות נוספות:
אין לי את נתוני המקרר, הכרטיס הזה תומך עד 10 אמפר, זה מספיק למקררי רכב?

האם אפשר להתקין הכרטיס בתא המנוע סמוך למצבר (כמובן יהיה ארוז בתוך קופסה) או שחום המנוע גבוה מדי?

תודה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

zerez
27-07-17, 14:07
10 אמפר מספיק לכל מקרר.
ללא נראה לי שכדאי להתקין אותו בתא המנוע כי המוצר לא בנוילתנאי סביבה קשים, עדיף במקום מאוורר.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

סולי
27-07-17, 14:22
אוסיף שאלה באותו נושא:
אצלי המקרר מחובר דרך קו חשמל יעודי ישירות למצבר עם הגנת פיוז. דרך מפסק באיזור השקע.

אך המקרר בו אני משתמש הוא ישן, פשוט ועלום שם, ללא הגנה על המצבר במידה ומתח המצבר יורד, על כן אני נדרש לכבות ידני את המתג בחניות ארוכות.

האם יש דרך להוסיף מנגנון הגנה למצבר ללא החלפת המקרר?

אני מניח שלא מעשי או כדאי לשפר המקרר בנושא, האם אני טועה?

Sent from my SM-G900F using Tapatalkתעשה חיפוש על מוצר שנקרא battery brain.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Asaf-a
06-08-17, 18:58
הכרטיס שהומלץ עליו והלינק נמצא כמה הודעות לפני הגיע במהירות מדהימה, פחות משבוע.
אשמח להמלצה מה הערכים המומלצים להגדרה, לניתוק וחיבור מחדש.

יש רעיון כיצד ניתן לבדוק באמצעים ביתיים שאכן מתפקד ומגן על המצבר?

תודה https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170806/9000f0bf38c12df89ffe6a6cffc2a338.jpg

Sent from my Plus E using Tapatalk

boaz avrahami
06-08-17, 20:28
יש כמה פרמטרים שצריך לדעת.

1. האם אתה מרכיב הכרטיס בתחילת הקו קרוב למצבר או בסופו קרוב למקרר.

2. כמה וולט יש על המצבר כאשר הוא טעון במלואו ולאחר חצי שעה מנוחה.

3. אותו כנל בסוף קו ההזנה בסמוך למקרר


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Asaf-a
06-08-17, 22:08
הקו הזה מזין מכשיר קשר, מקרר ושקע נוסף ליד (למקלחת), ההגיון שלי אומר שעדיף חבר קרוב למצבר כדי להגן אם שכחתי את המכשיר קשר (ליד הנוסע) + מקרר (תא מטען) עובדים.
מאידך זה אומר סביבה חמה מדי לטעמי.
ולכן נראה לי שעדיף להתפשר ולחברו ליד שקע המקרר בלבד.

לגבי כמה מתח יש בתרחישים ובמיקומים שציינת, אבדוק.

חשבתי שהדבר הנכון יהיה בהתאם למתח המינימלי הנדרש במצבר להתנעה במזג אויר, קר,
ומשם להתקדם.
Sent from my Plus E using Tapatalk

boaz avrahami
06-08-17, 22:27
לא מומלץ שיהיו מתווכים בין הקשר למצבר למעט פיוז.
זה עלול לעשות הפרעות... אפילו חמורות.
אני הייתי עושה קרוב למקרר



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

-->