PDA

צפייה בגרסה מלאה : ברשותי גרוטאה של L200 - השווה להעביר את קרבורטורו לסמוראי-י?



rinzai
13-12-05, 18:17
שוכב אצלי L200 טנדר מושבת... עם כל חלקיו העיקריים בקירבו. שווה לקחת את הקרבורטור שלו ולהשתיל אותו בסמוראי?

אלון_ק
13-12-05, 18:28
לדעתי לא, אבל זה עניין של דעה. אני חושב שזה לשחק בקקי. אם כבר משחקים בקקי אז עם קרבורטור של סובארו.

אני כן אשמח לקחת לך את תיבת ההגה (משאבה כבר יש, תודה. :lol: ).

dizza man
14-12-05, 17:09
במידה והמנוע מניע ..אני מוכן לקנות את כל החבילה

rinzai
14-12-05, 19:24
tאת האמת - הייתי שמח להעביר כמה שיותר מכלולים לסמו-אי. פשוט אין לי מושג מה ואיך. אפשר להעביר מערכת הגה כוח מ- L200 לסמו??? ...בעבר רץ כאן לינק על העברת קרב' L200 לסמו ונאמר שהדבר תורם.

אין לי מושג עם הרכב מניע ! ...מתאר לעצמי שלא... במצבו

dizza man
15-12-05, 00:11
אל תסתבך עם הקרב' מצריך המון שינויים
ובקשר לתיבת הגה גם צריך המון התאמות ומתאם מיוחד

סוזי המשתוללת
15-12-05, 14:03
הקרבורטור מתאים אחד לאחד אבל צריך לשנות את הדיזות אחרת הוא מציף ומטביע את המנוע :twisted:

rinzai
16-12-05, 17:16
סוזי - זה הרושם שקיבלתי מקריאה בעבר: 1:1
קרבורטור של L200 - יש שמה מלא צינוריות... ???
ובקשר לדיזות... (כמה יש?)... הן סטנדרטיות?
אין לי שפיץ של מושג בקרבורטורים - למעט
אינטואיצייה כלשהי בסיסית ולא מספיקה
נשמע לי מסובך התהליך...

סוזי המשתוללת
19-12-05, 22:38
אל תתחיל אם אין לך מושג

סוזי המשתוללת
19-12-05, 22:39
מצד שני זה העתק של הסמוראי ולכן זה אגזמפלר טוב לצורך לימוד :twisted:

rinzai
27-12-05, 17:49
אני אנסה דבר ראשון לפרק את הקרב מה-L200... בלילגרומ נזק כמובן :?

rinzai
27-01-06, 17:58
פירקתי מה- L200 את הקרבורטור שלו... והוא שוכב אצלי בבית... מחכה להרכבתו על הסמוראי... ממבט קרוב גיליתי מספר בעיות בקרבורטור המפורק:

(1) מעל לגלגלת שעליה מתלבש כבל ה"גז"... בצד של הקרבורטור, שאחרי ההרכבה, פונה לכיוון שמשת הרכב - יוצאים 2 צינורות גומי עבים יותר: אחד הולך בחצי קשת למקום אחר בקרבורטור, השני הולך לאנשהו מחוץ לקרבורטור. 2 הצינורות יוצאים מהתקן אלומיניום שמוצמד לקרבורטור - נראה שהם מובילים מים או נוזל קירור... לא בטוח. ...התושבת שעליה "מולבש" צינור הגומי שבורה... והצינור באוויר.
האם זה ניתן לתיקון? על-ידי קידול, הברזה פנימית + הברגת + הלחמת צינור תושבת חדש ? ...או החלת כל האלמנט מהאלומיניום ששם?

(2) באותו האזור, מעל (במבט-על על הקרבורטור) - יש חצי קשת של גלגל שיניים, שמעליה יש פחית שאפשר כאילו לכוון איתה משהו - הפחית שמעל חסרה.
האם אפשר לקנות חלקי חילוף לקרברטור? (זה גם עונה במידה מסויימת על השאלה הראשונה)

שאלה לסוזי: איזה דיזות אני צריך? מה נותן לי הקרבורטור של ה- L200 ? במה הוא עוזר?

dizza man
28-01-06, 17:16
בקרב' שלך יש צ'וק אוטומטי שעובד ע"י חום המים ואצלך הניפל שבור כפי שהבנתי ..זה אומר שהקרב' תקוע על צ'וק (כל עוד אין מים חמים שעוברים דרכו) לכן צריך לבטל את הצ'וק בכלל לפני שאתה מרכיב
או לקנות יחידת צ'וק ולהרכיבה
גם החצי קשת שראית קשורה לצ'וק היא מחוברת לפחית שנמצאת בתוך הקרב' וחוסמת כניסת אוויר בזמן שהמנוע קר בכדי להעשיר את התערובת


אני לא יודע מה המידות של 2 הלועות בקרב' שלך .. אבל לא נראה לי שווה להתעסק איתו
תמצא קרב' סובארו ב100 ש"ח מפירוק ותרכיב בלי משחקים בדיזות .תקבל צ'וק חשמלי ,פשטות ,אמינות,זמינות ותוספת כוח מובטחת

rinzai
28-01-06, 18:36
בעבר אני זוכר שקראתי כאן שיש יתרונות לקרב L200 - מהם ? הקרב של ה- L200 נראה יותר משוכלל... מהתרשמות כללית... כאילו יותר מסיבי ומשוכלל... מה היתרונות שלו ? איך הוא "עוזר" ? סוזי... אם אני לא טועה אתה בעל נסיון עם קרב, כזה וסינגרת עליו לא מעט...

dizza man
28-01-06, 18:55
אם הוא היה חזק וטוב תאמין לי שלסוזי היה את זה באוטו ממזמן..
תמדוד לי קוטר לועות ככה נדע אם שווה בכלל להתעסק

rinzai
29-01-06, 15:45
סוזי, זכור לי שהתעסקת עם קרב L200 לפחות כתבת על זה כאן - אולי אני טועה

*** מה היתרונות שלו ? ...כלומר אמרת - שוב אם אני לא טועה - שהוא מביא לצמצום צריכת הדלק ולעוד כוח? ...איך זה בדיוק קורה ? ***

הקרב L200 אצלי על השולחן... האלמנט אלומיניום שמתחברים אליו 2 צינורות גומים יחסית עבים (נראה צינורות של נוזל קירור) פגוע... כלומר אחד הצינורות החליד את החלק שעליו הוא מתיישב והוא התפורר... כמו כן הלשונית "ר" שמתלבשת מעל החצי גלגל שיניים גם חסרה. - כל המערכות הללו ממוקמות על צד הקרב קרוב לשמשת הרכב.

*** נזק כזה לקרב מצדיק תיקונו? ***

סוזי המשתוללת
29-01-06, 16:05
קוטר הלועות 32/36 לעומת 26/32 במקורי /סוברו 1.6
דיזה מן
היה לי אחד כזה מורכב די הרבה זמן על האוטו
עבד מצויין ואפילו צריכת הדלק היתה סבירה וכמעט לא השתנתה כל עוד לא לחצתי גז
כתוצאה מצריכת דלק מטורפת שהופיעה בפתאומיות חלק מהבדיקות היה החזרת המצב לקודמו ז"א נפל לידיי קרב' סוויפט חדש לגמרי שגם שיפר מעט את העניינים
מכיוון שהנ"ל עובד טוב כבר מספר שנים הקרב" של המיצובישי נשאר יתום
מנסיון ארוך אני יכול להגיד לך שזה טוב כמעט כמו מנוע 1.6 8 שסתומים
מבחינת תאוצות האוטו היה שומר על קצב עם סופה אוטומטית/פג'רו קצר בנזין וכל זה עם צמיגי 235 בלי שום שינוי יחס העברה
אני לא רוצה לדבר על המהירות הסופית מחשש לעינה בישא

dizza man
29-01-06, 19:22
32 36 זה כמו הוובר זה אמור להיות חזק ! לי יש קרב' של איפון בנזין וברגע שאני מרכיב ראש 16v הוא יותאם לסעפת .. הבעיה היחידה היא שהוא 42 36 שזה ממש ג'ורה לסמוראי קטנטן

rinzai
29-01-06, 19:57
כתוצאה מצריכת דלק מטורפת שהופיעה בפתאומיות חלק מהבדיקות היה החזרת המצב לקודמו

מישהו מוכן לענות על השאלה האם שווה לתקן את הקרב האמור? מה העלות האפשרית של כזה מהלך? איפה יש מעאכר ספץ של קרבורטורים? ...ולגבי ההערה האחרונה שלך סוזי - האם צריכת דלק מטורפת פתאומית היא התוצאה של החלפת קרב' כזה
?

ועוד עניין חשוב שמשום מה לא זוכה לתשובה משום מה: איזה דיזות לשים???? איזה מידות, איפה קונים, וכולי וכולי

אני רוצה השבוע - אם צוות השופטים יחליט ששווה - לשפץ את הקרב

סוזי המשתוללת
30-01-06, 16:28
תקרא טוב
הבעייה הייתה בכלל צינורית קרועה ללא קשר לקרב אבל אחרי שכבר החלפתי לא טרחתי להחזיר
הוא שוכב בבית מחכה לשעת כושר

rinzai
30-01-06, 17:02
שאלות שלא זכו לתשובה - שוב

איזה דיזות לשים בקארב שלא יציפו את המנוע
?
סוזי - המלצת כבר בתגובה 6 להחליף דיזות ולא נתת מידות ואיפה אפשר להשיג

מה עלות החלפת או תיקון החלקים הפגומים של הקראב
?
בחצי מאורך השירשור (מתגובה 11) אני מנסה לקבל תשובה לשאלה הזו
וזו כבר תגובה מספר 20

*** האם מישהו יכול להמליץ על קארבורטוריסט ספץ או לסייע איכשהו בקארב מקולקל לצורך חלקי חילוף אשמח מאוד ***

-->