PDA

צפייה בגרסה מלאה : ייבוא קרבורטור לגיפ אספנות CJ7



מוני אורבך
02-08-17, 08:24
עד היום הזמנתי לרוב דרך אמזון (עבר ללא בעיות) ו EBAY באמצעות global shipping (עבר מדי פעם)
עכשין קניתי קרבורטור מוטוקרפט במחיר מצוין ממוכר בהונקונג.
הוא כתב שהוא שולח דרך הדואר הרגיל (ועל כן לקחתי את הסיכון)
בסוף הוא שלח דרך DHL...
מה שאומר שבוודאות יהיה צורך באיזשהו שחרור של משרד התחבורה (אחרת איך יקחו את השלמונים שלהם)
משהו עבר תהליך שחרור של קרבורטור?
קרבורטור הוא שחרור מהיר, דורש אישורים? אם כן אלו אישורים.
ברור לי שאצתרך לשלם על העמילות כמה מאות שקלים, השאלה היא האם בכלל אפשרי להכניס.
אולי כדאי פשוט להחזיר לשולח, ולספוג את המשלוח לארץ וחזרה

כל ידע בנושא יעזור..

udical
02-08-17, 12:48
קרבורטור אמור להיות שחרור מהיר
http://img2.tapuz.co.il/forums/1_164577995.pdf

כמובן שאם יעצרו אותו או לא, נוהל או לא, הכל תלוי במצב הרוח של הפקיד התורן בדואר/מכס/משרד התחבורה.

קרבורטורים באיביי זה לא תמיד עובד. אחוזי הנפלים הוא גבוה, אז הרבה סבלנות.

עוד משהו אחד.
מהונג-קונג, סביר להניח שזה יהיה 2150 ולא 2100. ההתאמה שלו קצת יותר מסובכת.
שלח תמונה של הבסיס שלו ואפשר יהיה לזהות בקלות

yoni_0000
02-08-17, 15:02
על פניו אין בעיה להכניס והעלויות הנוספות תלויות בכמה שילמת על הקרבורטור. לפני 8 חודשים הכנסתי מוטורקראפט דרך Ushops, בדיוק כשהם התחילו לעשות קונצים. לא נדרשתי לשום אישור או תשלום נוסף אבל כולנו כבר יודעים שזה אקראי לגמריי.

עוד נק' למחשבה- האם הקרבורטור חדש או remanufactred?
אם הוא חדש אז יש סיכויי גבוהה שמדובר בחיקוי ולא בסחורה מקורית של מוטורקראפט.. המחיר המצויין (אני מעריך קצת יותר מ-100$..?) יחזק את הטענה.. לתשומת לבך.

כמו כן.. מה קרה לישן?

מוני אורבך
02-08-17, 15:14
הקרבורטור אכן חדש, כלומר מזויף בצורה טובה (-:
הקרבורטור הנוכחי שלי הוא 2150 כך שלי לא תהיה בעיה להתאים אותו למערכת שלי.
הנוכחי הוא מוטוקרפט אמתי ואוטנטי, והוא חי ובועט תודה לאל (בתקווה לעוד הרבה שנים)
אבל בגלל שהוא אוטנטי הוא ישן, וככזה מרפי כבר מתחיל לעבוד שעות נוספות..
וזה הסיבה שחשבתי שטוב שיהיה אחד ספייר.
מה גם ששמעתי דברים טובים על המזויפים הללו.
המחיר היה 160$ כולל משלוח. מחיר ממש טוב.
אבל במחשבה לאחור אם היתי יודע שהוא ישלח ב DHL בשום פנים ואופן לא היתי קונה.
לא היה לי העונג לעבוד איתם, אבל מסיפורים כאן הבנתי שזו לא החברה שכדאי לעבוד איתה.

udical
02-08-17, 15:20
לא יודע, אני תמיד מעדיף ישן וטוב על פני חדש ו... סיני.
פעם בכמה שנים, פירוק, ניקוי, סט אטמים חדש, ושקט לעוד מיליון שנה.

IlanG
03-08-17, 02:01
כנראה שהגיע הזמן להתקדם ל mpi ואתם מסרבים לראות את הסימנים.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

מוני אורבך
03-08-17, 08:22
הרבה מאוד אמרקאים המתחרים בתחרויות drag נוסעים על קרבורטור.
ולא בגלל שהם מפחדים ממערכות הזרקה.
בפתיחת מצערת מלאה אין הרבה הבדל בין הזרקה לקרבורטור, והרבה חושבים שזה לא שווה את הסיבוכיות והכסף.
לרכב יום יומי הסיפור אחר, ברור שעדיף מערכת הזרקה.
ברכב אספנות, ורק כדי לשמור על אוטנטיות, העדפתי קרבורטור (אבל כמובן לא ה BBD !)
סך הכל בהחלט אפשרי לחיות איתו השד לא נורא כל כך, וזה מוסיף "אישיות" למנוע..

six 4 life
03-08-17, 11:12
כנראה שהגיע הזמן להתקדם ל mpi ואתם מסרבים לראות את הסימנים.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
האר את עיניי באילו סימנים מדובר?

IlanG
03-08-17, 11:35
האר את עיניי באילו סימנים מדובר?1.כאשר אין יצור של קרבורטורים חדשים מקוריים אלה תחלפיים סיניים זולים (גם באיכות וגם בבניה) .

2.קשה להשיג חלקים מקוריים לקרבורטור.

3.מכיר בעל מקצוע טוב לכיוון קרבורטור?. כי הם הולכים ונעלמים .

אני יכול להמשיך אבל אנחנן נכנסים לוויכוח העתיק של מה עדיף קרבורטור או הזרקה

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

six 4 life
03-08-17, 11:41
1.כאשר אין יצור של קרבורטורים חדשים מקוריים אלה תחלפיים סיניים זולים (גם באיכות וגם בבניה) .

2.קשה להשיג חלקים מקוריים לקרבורטור.

3.מכיר בעל מקצוע טוב לכיוון קרבורטור?. כי הם הולכים ונעלמים .

אני יכול להמשיך אבל אנחנן נכנסים לוויכוח העתיק של מה עדיף קרבורטור או הזרקה

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

1. אם הפסיקו לייצר זה אומר שזה לא טוב? אולי הפסיקו לייצר בגלל תקנות זיהום אויר שהולכות וחונקות רכבים מונעי דלק?
2. לא קשה
3. למוטוקראפט 2100 לא צריך בעל מקצוע בדרך כלל

אין כאן ויכוח מה עדיף, פשוט טענת לאיזשהם סימנים שבגללם הזרקה עדיפה ורציתי לדעת מה הם לדעתך. אישית לדעתי אף אחד מהם לא מצדיק הזרקה, שלעבור אליה יש סיבות הרבה יותר טובות, כמו שלקרבורטור יש.
במקרה של ג'יפים ובמיוחד כאלו שהם למעשה יצירות אישיות של בעליהם ולכן אין 2 זהים, כל אחד ומה שמתאים לו - מי שאוהב פשטות וטוב לו עם קרבורטור, או מי שלא מפחד מחשמל ורוצה משהו יותר מודרני.

מוני אורבך
03-08-17, 11:57
אני לא מפחד מאלקטרוניקה (אני מהנדס אלקטרוניקה) וב CJ7 אני מעדיף קרבורטור.
מדוע? כי אני אוהב לשמור על האוטנטיות. CJ7 נולד קרבורטור ואני מעדיף שימשיך את חייו קרבורטור.
את המוטורקרפט אולי לא מיצרים יותר. אבל זה ממש לא אומר שלא מיצרים יותר קרבורטורים.
מיצרים אותם אבל לצרכים מיוחדים לרכבי ביצועים.
זה מתאים מאוד למרוצי DRAG שם יש רק תצורת עבודה אחת (מצערת פתוחה) ואז אפשר לתפור בדיוק את הקרבורטור.
חוסך הרבה מאוד סיבוכיות, משמע יותר אמינות, ויותר מהיר לתקן אם צריך.

ronbs
08-08-17, 13:19
סליחה על הבורות
מה זה MPI?

yoni_0000
08-08-17, 15:07
Molti point injection

מוני אורבך
08-08-17, 15:43
אם כבר העלו את הנושא אעדכן.
על אף שהיה כתוב על החבילה קרבורטור, לא היו שום בעיות או דרישות לאישורים.
הקרבורטור הגיע לידי אחרי שיחה קצרה שלי עם DHL (שמשום מה לא יכולו לשלוח לי SMS אפילו שהיה כתוב במפורש הסלולרי שלי)
לתאום מסירה.
כך אמור להיות, לפי התקנות של משרד התחבורה, אבל כמו שכולנו יודעים תקנות הם דבר אחד, וחברות בלדרות דבר אחר.
כנראה שלי היה מזל..

הקרבורטור מבחוץ נראה העתק מדויק של מוטוקרפט, נראה איכותי וחדש (לא פתחתי אותו כך שאני לא יודע איכות חלקים פנמים).
עד כמה יעבוד טוב.. זה נראה בהזדמנות כאשר יהיה לי זמן להרכיב אותו.

IlanG
09-08-17, 11:49
אין כאן ויכוח מה עדיף, פשוט טענת לאיזשהם סימנים שבגללם הזרקה עדיפה ורציתי לדעת מה הם לדעתך. אישית לדעתי אף אחד מהם לא מצדיק הזרקה, שלעבור אליה יש סיבות הרבה יותר טובות, כמו שלקרבורטור יש.
במקרה של ג'יפים ובמיוחד כאלו שהם למעשה יצירות אישיות של בעליהם ולכן אין 2 זהים, כל אחד ומה שמתאים לו - מי שאוהב פשטות וטוב לו עם קרבורטור, או מי שלא מפחד מחשמל ורוצה משהו יותר מודרני.

מסכים עם הפיסקה האחרונה, בסופו של דבר העדפה בסבן או סיקס היא של בעל הרכב, ולאיזה כיוון הוא בונה אותו.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

מוני אורבך
28-08-17, 14:07
עדכון..

הרכבתי את הקרבורטור החדש.
למרבה ההפתעה (הנעימה יש לומר) הוא לא היה צריך כיוונים, בכלל.
הכל היה מכוון בדיוק עד רמה של טורים גבוהים בהדלקה ממצב קר.
bolt on כמו שהאמרקאים אומרים.

סך הכל מתנהג כמו המוטוקרפט הישן והטוב שלי.
מניע טוב, יציב בטורים ב IDEL, לא בדקתי חסינות לשיפועים אבל לא נראה לי שתהיה בעיה.
משום מה יש לי הרגשה שהמנוע קצת פחות חזק בטורים גבוהים.
משהו מאוד מינורי, אבל נראה לי שיש שינוי.
כמובן שבלי דינומטר אי אפשר לדעת בוודאות.

six 4 life
28-08-17, 14:10
דיזות זהות בין החדש לישן?

מוני אורבך
28-08-17, 14:47
בישן החלפתי ל 47
היה לו 51 וזה היה עשיר מדי.
בחדש לא פתחתי כדי להסתכל (היה חבל סתם ככה רק בשביל הסקרנות)
הוא אמור להיות מתואם למנוע גיפ 258.
כל הכיוונונים היו בדיוק במקום ככה שלא רואה סיבה מדוע דווקא הדיזות לא יהיו נכונות.
כאמור רק בטורים הגבוהים יש קצת הרגשה של פחות כוח. לא שחסר חלילה.
אולי הרכיבו דיזות קצת יותר קטנות לחיסכון בדלק.
זה מה שעושים בדרך כלל אם רוצים רכב עם פחות כוח אבל יותר חסכוני

talb_s
16-09-17, 07:30
הי מוני, אפשר לינק לקרבורטור שהזמנת?
תודה

מוני אורבך
18-09-17, 07:30
http://www.ebay.com/itm/carb-carby-carburetor-fit-MotorCraft-2150-Jeep-AMC-Eagle-Pacer-258-4-2-carby-/322749349670?hash=item4b255c3f26:g:f3YAA OSwceNZTRMk&vxp=mtr

17-11-18, 21:55
אהלן. אני מעוניין גם לעבור למוטוקראפט. אשמח להתייעצות בנושא. תודה רבה

מוני אורבך
18-11-18, 08:47
בשמחה,

אם זה מענין את הקהל הרחב, שאל בשרשור הזה למען הידע הכללי.

18-11-18, 12:05
יותר מתאים טלפונית אבל אנסה כאן.
אני עם yj 1987 מנוע 258 אוטומט מקורי לחלוטין למעט צמיג 31.
אני שוקל לעבור למוטוקראפט.
1. אני מבין שהשיפור בנסיעה משמעותי. שלי עייף מאוד ב80קמש.
2. יש שיפור בצריכת דלק?
3. יש לי וובר חדש בקרטון 32/36- אמח לשמוע דעתכם אם מישהו מכיר.
4. בגדול מאיפה הכי כדאי לקנות?? יש את הבחור מהאיביי שמוכר אני מבין מהתגובות באיביי שהוא מוכר קיט מלא ועובד מעולה אבל הקרבורטור שלו כנראה לא מקורי (לדעתי הוא קונה סיני ומחליף רכיבים ומתאמים).
5. יש לי אחד לקנות בארץ. כמה יעלה שיפוץ ואיזה מתאמים צריך ומהיכן משיגים.

וואוו זה היה ארוך

תודה רבה!

udical
18-11-18, 14:40
יותר מתאים טלפונית אבל אנסה כאן.
אני עם yj 1987 מנוע 258 אוטומט מקורי לחלוטין למעט צמיג 31.
אני שוקל לעבור למוטוקראפט.
1. אני מבין שהשיפור בנסיעה משמעותי. שלי עייף מאוד ב80קמש.
2. יש שיפור בצריכת דלק?
3. יש לי וובר חדש בקרטון 32/36- אמח לשמוע דעתכם אם מישהו מכיר.
4. בגדול מאיפה הכי כדאי לקנות?? יש את הבחור מהאיביי שמוכר אני מבין מהתגובות באיביי שהוא מוכר קיט מלא ועובד מעולה אבל הקרבורטור שלו כנראה לא מקורי (לדעתי הוא קונה סיני ומחליף רכיבים ומתאמים).
5. יש לי אחד לקנות בארץ. כמה יעלה שיפוץ ואיזה מתאמים צריך ומהיכן משיגים.

וואוו זה היה ארוך

תודה רבה!

1. יש שיפור בגלל שאת ה-BBD מאוד קשה לכוון.
2. בין 5 ל-7 ק"מ לליטר בכביש, תלוי כמה הרכל כבדה על הדוושה.
3. הוובר 32/36 מגיע במקור מסדרך מנועי PINTO של פורד בנפח 2.0 ליטר. זה קרבורטור מצוין שקל מאוד להתאים אותו ואכן מתאימים אותו להמון אפליקציות. אפשר להתאים אותו גם למנוע 258, לטעמי הוא קצת מגביל את המנוע.
4. איביי. שים לב, יש 2100 ויש 2150. ה-2150 הוא יותר מתקדם ולפעמים קצת יותר קשה להתאים אותו, תלוי על איזה דגם משנה נפלת. בנוסף, ל-2150 יש גירסאות חדשות, רק שכולן סיניות. אני הייתי ממליץ להתמקד ב-2100 הוותיק. לא משנה אם motorcraft או autolite.
5. קיט שיפוץ קונים באיביי. סביב 100ש"ח. לשפץ אפשר לבד, או בכל מכון קרבורטורים, או לקפוץ לחבר שכבר עשה עם שישיית גולדסאר קרה קרה.

שים לב - בשביל לבצע את ההסבה צריך עוד כמה דברים. רשימה מלאה:
* קרבורטור. וונטיורי 1.08 בלבד.
* פילטר כניסה לקרבורטור או ניפל מתאים. אני חושב שהמידה npt 1/8, אבל לא בטוח בכלל.
* 2 דיזות ראשיות מס' 47
* משאבת כח (אני מעדיף מס' 6.5, אבל הטווח המומלץ הוא 6.5-8.5)
* מתאם לבסיס של הקרבורטור (הולי 1937)
* מתאם לפילטר אויר או בית פילטר
* קצת פלאכים קטנים בשביל לשנות את המיקום של חיבור כאבל הגז לקרבורטור.
* אני ממליץ על מעבר לצ'וק ידני. לא אוהב את האוטומטי. לא חובה.

בהצלחה. זה שידרוג נהדר.

מוני אורבך
18-11-18, 14:41
דווקא השאלות ששאלת יכולות לענין רבים אחרים.

1. יש שיפור גדול בנסיעה לעומת ה BBD. הרבה פחות רגיש לשיפועים, מניע יותר טוב וכו.
מבחינת סחיבה, יש שיפור אבל הוא לא מאוד משמעותי, החלפת ראש מנוע לסופה יותר משמעותי
שניהם ביחד בהחלט משפרים. אין הבדל גדול מבחינת צריכת דלק.
2. מלבד הקרבורטור נדרשת פלטת תיאום ומתאם לכבל דוושה. את הפלטה אפשר לקנות (או לעשות)
את המתאם לדוושה אפשר לעשות בקלות.
3. קיט שיפוץ לקרבורטור עולה סביבית 70$ או פחות. הוא מכיל כל מה שצריך, רק שים לב לקנות את הקיט הנכון.
יש הרבה סוגים של מוטורקרפט.
4. אני קניתי ושיפצתי מוטוקרפט מקורי. היתי מרוצה ממנו.
אחרי מספר שנים קניתי סיני, בגלל מחיר מצוין (כ 600 שח עד הבית), ובגלל שרציתי "חדש"
בהתחלה הקרבורטור הסיני היה מצוין. הרכב סחב קצת פחות טוב, אבל היה הרבה יותר יציב בסרק.
ממש כמו הזרקה, לא פחות. אני לא נגעתי בכוונונים, הכל עבד מהקופסה.
אחרי שנה התחילו בעיות, סירב להניע גמגומים וכו.
אחרי שפתחתי גיליתי שהאטמים והמחט סוג ז. החלפתי הכל ומאז נסע בסדר.
התברר גם שהדיזות גדולות ממה שצריך (50 במקום 47). הם לא דומות לדיזות של מוטוקרפט מקורי.
כך שלא ניתן להחליף. המנוע עובד עשיר, וזה לפעמים גורם גם בעיות בטסט.
לאור זאת ולאחר הטראומה של גמגומים בכביש, חזרתי למוטורקרפט הישן והטוב.
5. אני לא מכיר את הקיט שנמכר באינטרנט מאמריקה. נראה כמו הקרבורטור הסיני.
יתכן והאמרקאי החליף את כל החלקים הזולים וקרבורטור טוב. מקווה שמשהו שיש לו קיט כזה יגיב.
6. לא מכיר את הוובר, אבל אם יש לך אותו ביד למה לא לנסות?

19-11-18, 15:15
תודה רבה!! אם אין אף אחד שקנה מהבחור באיביי ויכול להמליץ או לא אז אני מבין שעדיף ללכת על מקורי.
יש לי אחד מקורי לרכישה בארץ. אני מבין שההמלצה היא לקנות לו קיט שיפוץ ולהתאים אותו.

מישהו שעשה ויוכל לסייע במציאת כל החלקים הנלווים, מתאמים פילטר וכד'

מוני אורבך
19-11-18, 16:01
זו החנות ממנה אני קניתי את כל החלקים שלי.
https://www.carburetor-parts.com/

יש להם כל מה שאתה צריך, והם שולחים לארץ.
גם עונים על שאלות ממוקדות.
בקיצור ממליץ.

19-11-18, 16:13
תודה רבה!!

-->