PDA

צפייה בגרסה מלאה : הגבהה של הג'יפ



עודד הראל
13-12-05, 20:54
כיצד מגביהים ג'יפ ןכמה מותר?
אם אפשר תיאור מלא ולא להחסיר באופציות ותהליכים

yanivcj
13-12-05, 21:57
זה ממש לא מסובך ואין הרבה מה לפרט.
בגדול אסור להגביה אף רכב. כל שינוי בקפיצים או הגבה לפי החוק דורשת עמדה מס' 1 בחולון על שינוי מבנה.
אבל כל אתה לא עושה דברים קיצוניים שקורצים לבוחן בעיין, זה בסדר.
בגדול הגבהה = החלפת קפיצים לקפיצים ארוכים יותר או מעורגלים יותר או לערגל את שלך.
לערגל זה אומר לתת לו יותר בטן.

מה שלא חוקי זה:
א. נדנדות ארוכות מהמקורי (זה מה שמקשר בין הקפיץ לשאסי בצד אחד של הקפיץ, הצד השני מתחבר לשאסי ישירות)
ב. בודי ליפט, זה הוספת אוקולון בין הבודי לשאסי, מה שמרים רק את הבודי למעלה. (אני לא אכנס כאן לחסרונות ויתרונות ואם כדאי או לא, אני נגד בודי ליפט בגדול.
ג. ריבולברים, זה בא במקום הנדנדות, מתחבר באותו מקום, ונותן לך פתיחת מהלך יותר גדולה, כי שיש לחץ הוא בעצמו נפתח, הוא בנו משני חלקים.

כאשר אתה מגביה את הרכב אתה צריך לקחת בחשבון:
א. החלפת בולמים, צריך להתאים אותם לגובה הרכב ולפתיחת מהלך וסגירתו.
ב. לבדוק האם ההגבה מחייבת החלפת צינורות ברקס ארוכים יותר.
ג. הארכת ציינורות נשם של הסרנים (קדימה/אחורה)
ד. אם ההגבה גבוה יחסית כמו 4" או 4.5" צריך לעשות הנמכה לטרנספר.
ה. רצוי להתאים את זרוע הפיתמן לגובה ההגבה (החלפת הזרוע לזרוע מונמכת בהתאם להגבהה).

אתה מוזמן אלי למוסך, על כוס קפה, אני אסביר לך הכל.
יניב.

lizard
13-12-05, 22:51
שאלה :)

האם יש פתרונות אחרים מלבד הנמכת הטרנספר? אני מניח שההנמכה נדרשת בשביל לפתור את בעיית הזויות עבודה הלא תקינות.
אי אפשר לפתור את זה בדרכים אחרות?

tzagi
14-12-05, 07:25
האם יש פתרונות אחרים מלבד הנמכת הטרנספר?

Yah....raising the engine is a popular alternative

Kind of off subject,
And I dont want to sound jaded
but........
After reading all the posts about what is legal to do and you guys dealing with the
MISRAD HA RISHUY
regarding vehicle modifications
I do have to say:
Thank god for the US of A

I dont know how you guys do it
I whould be burning the place down
if someone tells me
I can't do "that" to my own property

Stupid question:
Did anyone ever try to change those laws?
I mean most of those vehicle laws that you guys have date back to the 1940
's
end largly based on the english codes that date back to before world war 1

I know its a stupid question.

נמרוד
14-12-05, 09:51
:
Did anyone ever try to change those laws?

Yeah, it's a stupid questions.

Americans change laws.
Germans just obey them.
We Israelys get along with the law - as long as we don't bother it, it don't bother us

:twisted:

מיכה: לגבי הנמכת טרנספר - בCJ8 בגלל בסיס הגלגלים הארוך, לא צריך להנמיך את הטרספר גם עבור 3-4 אינץ' של הגבהה, ואפילו יותר. יש לך כמעט מטר של דרישפט, מה שאין בCJ7. בסופה/רנגלר יש את עניין הסליפ-יוק שיוצא מתוך הטרנספר שמסבך קצת את העניינים.

lizard
14-12-05, 11:37
תודה נמרוד.
מה שכתבת לג'ו בקשר לחוק כל כך נכון :)
רציתי לכתוב משהו בסגנון אבל לא יצא לי :wink:

tzagi
15-12-05, 00:45
Guys,
Just think about how it looks thru my eyes

The Israeli govermant says:
The avarage Israeli is not smart enugh to make his own decisions on what size tires he installs on his car, so we are going to make it very simple for him, we are going to print the tire size on the vehicle license, that way he cannot run any other size tires
LO MATEEM LECHA?
ZE MA YESH!
TILECH HA BAITA!

You want a different tire size
TAVI RISHUI ME HULON

Burocracy in its best
I.m just using the tire size as an example

Let me put in in some other terms:
As you know cheese is a couse of colesterol, so they say
Tommorow some burocrat says:
we can't trust the avarage Israeli to feed their kids the proper cheese so we are going to enact a new law:
from now on the only legal cheese that you can buy is cottage 9%
All the rest are ilegal to buy

KAPISH?

Think about how many millions of $ are being spent every year on the enforcmant and the burocracy involved
Is that a good use of the tax payers money and wasted time
?
How are those laws benefit the public?
Do they think it prevents accidents?
If thats the case I'm ready to bet any amount of money that We have a much lower percentage of accidents per mile driven then you guys
And we drive alot more,drive much faster, and have non of all that stupidity.
90%
of all accidents are coused by a loose nut behind the wheel, not a loose nut on the lift kit

The way I see it all those vehicle codes do is create burocracy, and turn ordinery vehicle owners into criminals

Like I told a few of you guys:
We have no need for COMBINOT
Everything can be done legaly
and you dont even have to pay any govermant official for the previlage to do so.

The sad part to me is that 99.9%
of Israelis dont understand how their rights to make their own decisions are being taken away just becouse thats the way its been for almost 50 years and nobody knows any better

Ok Im off the soap box now
Sorry for poisoning your minds with all that common sense.

asafk
15-12-05, 01:43
יוסי (ג'ו), אתה מתעצבן, אבל לא מבין...
בישראל, כל חוק מטרתו לייצר ג'ובים (לחברים של מי שבמנגנון) וג'ובות (החל בשוחד לבעלי הג'ובים וכלה במיסים וקנסות למנגנון, בשביל לשלם משכורות לבעלי הג'ובים)

עכשיו, אפשר, בבקשה לחזור לנושא?

אסף.

tzagi
15-12-05, 02:46
LMA ATA LO YOSHEN?

-->