צפייה בגרסה מלאה : רכב שטח חשמלי ...דעות..
על הנייר, התאהבתי.
עוד לא מצאתי סרטון שמציג ביצועים...אבל.
https://youtu.be/isihD9qi_tI (https://youtu.be/isihD9qi_tI)
לצד ההנעה החשמלית תמצאו את כל הדברים שאנחנו אוהבים.
זוויות חדות משקלים נמוכים, מהלכי מתלה, זוויות גישה נטישה, הינעים סופיים פורטלים, פשטות, ניטים בולטים, גג נפתח, וכל האפשרויות פתוחות לאוהבי הדיגומים...
אם זה העתיד... אז אהבתי מאוד!
שלדת אלומיניום בcnc ....וואו אחד גדול!
https://youtu.be/cBWTALETEh8
הביעו את דעתכם על הייצור (:
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מרשים !
השתכנעתי ..אני קניתי :)
מגניב
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
03-08-17, 09:29
רכבים חשמליים הם פצצה אקולוגית לא חברתית.
מהמצברים הגמורים סובלים רק באפריקה.
מפליטת רכבי הבעירה הפנימית סובלים כולם באופן שוויוני.
חוצמזה שרכב שטח חשמלי מפתיע את החיות ופוגע בהן.
צריך להפסיק ליצר כאלו ויפה שעה אחת קודם.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
GodsFather
03-08-17, 10:35
חיה שלא מבחינה ברכב חשמלי נוסע בכיוונה מצדיקה את טענת דארווין
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מגניב לגמרי. לא הבנתי מה הטווח וכיצד ניתן להטעין.
התימחור יהיה מן הסתם בשמיים אבל אולי איך שהוא ניתן יהיה לעכל המחיר בארץ (יחסית כן...) הודות להקלות המיסוי הירוק.
העיצוב התכליתי שמשלב אלמנטים מרנגלר ומדיפנדר ומשורה שלמה של קלאסיקות שטח פשוט מקסים בעיני, אבל אני מניח שגם כל הפינות החדות הללו לא בדיוק יעברו תקינה מודרנית.
לגבי טווח, הבחור סינן משהו שהרכב תוכנן לנסוע אצלו בשטחי החווה אז הטווח פחות קריטי לו. מצד שני חוות בארה''ב ובקנדה ובמיוחד באוסטרליה זה משהו שיכול להיות גדול מאוד.
במציאות, נושא הטווח, זמינות ומהירות הטעינה זה המכשול העיקרי שעליו יקום או ייפול רכב חשמלי.
כי גם מי שנוסע כל יום רק כמה עשרות ק''מ ספורים בלבד עדיין רוצה לדעת שהוא יכול לצאת לנסיעה ספונטנית של מאות ק''מ ברציפות מתי שרק ירצה. וזה עדיין לא אפשרי במכוניות חשמליות - טווח הנסיעה של רובן עדיין לא מספק (גם טסלה שמבטיחה טווח פנטסטי לא בדיוק מקיימת במציאות וזקוקה לעמדות ההטענה הייחודיות שלה) ורזולוציית תשתיות הטעינה עדיין דלילה מדי.
אבל כל זה כמובן ישתנה בעתיד.
ככה נראה ונשמע השטן כשהוא רוצה לקנות את נשמותיכם.
אסף.
ממה שהבנתי יצאו שתי גרסאות אחת עם טווח של 100מייל והשנייה עם טווח נסיעה של 200מייל.
לגבי ההיבט של הדריסה... כרגע גם מנועי בנזין ודיזל לא נותנים התראה מספקת...
שלא לדבר על רכבת רועשת ומסילה רוטטת...
אולי צריך להכניס את כל החיות לכלובים ולשמר אותם שם (;
בכל אופן אהבתי מאוד...
במיוחד את המודולריות של הגג והאופציות אחסון המגוון.
בלי קשר למפרט הטכני... בסיס גלגלים חלוקת משקל.. מהלכי מתלה וחלקי הנעה שגורמים לך להזיל ריר.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
רכב רב מינוע חשמלי -בעל ארבעה מנועים נפרדים זאת המצאה ישנה מאד, הפורשה הראשונה לדוגמא...
חלוקת המשקל /הטמנת הבטריות בתחתית הרכב היא אחת המעלות העיקריות, בטסלה מודל S יש כחצי טון בטריות...רעילות עד מאד,דרך אגב.
לנדרובר מריצים כבר כמה שנים דיפנדר חשמלי.
זה לא הפך לייצור כי?..
חשמל לא שווה כלום.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
לנדרובר מריצים כבר כמה שנים דיפנדר חשמלי.
זה לא הפך לייצור כי?..
חשמל בשטח זה בעייתי מכיון שתוכניות ומרחקים משתנים כל הזמן...אתה יכול לקחת ג'ריקן נוסף או לקבל מחבר, אבל חשמל יהיה קשה להביא לשטח.
גנרטור? יש מקום מקדימה בדיוק איפה שהאין-מנוע [emoji6]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
boaz avrahami
03-08-17, 18:32
וואלה גנרטור...
בשביל לטעון את הנבלה בטח צריך נגרר של טון וחצי
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
גנרטור? יש מקום מקדימה בדיוק איפה שהאין-מנוע [emoji6]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אהבתי ....
וואלה, startup nation - רכב חשמלי לגמרי עם מקום לגנרטור שיטען את המנוע החשמלי ויפעל על בנזין (או סולר לחובבי הדיזל)...
השכלול הבא יהיה לוותר לגמרי על המנוע החשמלי ופשוט לדאוג למנוע מופעל בנזין / סולר שיחובר לרכבת הכח שתניע את הגלגלים ...
למה לא גג סולארי מתקפל?
אופל אמפרה/ שברולט וולט ניסו ללכת בדרך הזו, גנרטור מובנה, לא הצלחה גדולה.
עד שהרכב יעבור ליצור כבר לבטריות יכול להיות טווח כפול , 400 מייל טווח משנה את התמונה לחלוטין , לגבי החיות זו הזדמנות לראות אותם לפני שהם בורחים מרעש האגזוזים .
הדבר היחידי שהטריד אותי זה החלון הקדמי , לגעתי נראה גרוע ובטח אם ה3 מגבים.
אהבתי ....
וואלה, startup nation - רכב חשמלי לגמרי עם מקום לגנרטור שיטען את המנוע החשמלי ויפעל על בנזין (או סולר לחובבי הדיזל)...
השכלול הבא יהיה לוותר לגמרי על המנוע החשמלי ופשוט לדאוג למנוע מופעל בנזין / סולר שיחובר לרכבת הכח שתניע את הגלגלים ...
אפשר גם לשים פנלים סולארים לפני הפנסים הקדמיים ולטעון את הסוללה כל זמן שהאור דלוק :D
(או פשוט לנסוע רק בירידה....)
חיה שלא מבחינה ברכב חשמלי נוסע בכיוונה מצדיקה את טענת דארווין
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נושא ה'שקט' של הרכבים החשמליים ומספר הפגיעות בהולכי רגל כתוצאה מכך מטריד את המחוקק מזה זמן רב (לא בישראל).
אצל אחד מיצרני הרכב שמתי לב שיש רמקולים חיצוניים לתא הנוסעים ומערכת שמזינה את המהירות והסל"ד ל head-unit.
כאשר שאלתי מה הסיבה הסבירו לי שהחקיקה מחייבת אותם להשמיע צליל של מנוע 'רגיל' כאשר הרכב מזהה הולך רגל ובטווח מהירויות מסויים
אם אני לא טועה, הרכב המסויים שראיתי יעלה על הכביש רק ב 2018. כנראה שאפשר לחשוב גם על מערכת דומה שתגן על בעלי חיים.
אפשר לקרוא על היחס של מדינות שונות לנושא ב: https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_vehicle_warning_sounds
יאיר
GodsFather
04-08-17, 16:34
בני אדם לא מעניינים במקרה זה. דובר על בעלי חיים ונסיעה בשטח.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
יש בחור שבנה רכב סולארי:
https://www.youtube.com/watch?v=fGZ1zbqAGA0
boaz avrahami
05-08-17, 20:48
מדהים!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
חווה??? הדבר הזה הכי רחוק מרכב חקלאי, וכמו שבעליו נראה (עכשיו אני סתם נהנה להשמיץ :) ) אני מהמר שהוא מעולם לא פתח תלם או משהו קרוב לזה אפילו.
"Sport utility truck"... כבר אומר הכל. פרסומת וזהו.
גם כל הטנדרים המפלצתיים האלה זה הרי סגנון שהתפתח משיפורים של הרכב שהיה בחצר. לא תכנון או הנדסה של רכב ספורטיבי...
אם אתה כבר מעצב משהו חדשני אז תחדש! ולא איזה הומאז לדיפנדר/רנגלר עם מנוע חשמלי כדי להיות פוליטיקלי קורקט. כל הרכב הזה צועק שואו אוף ולא גרם תכלית.
דוגמה? אם אין מנוע מקדימה אז למה למקם את המושבים שם? ולהפסיד שטח/נפח העמסה יקר... ויש עוד הרבה. הנדסה בשקל בלי שום יצירתיות ומחשבה אמיתית.
״תכננתי את זה בחווה שלי״ עאלק...
הפתרון הרציני יותר לרכב חשמלי שבאמת יהיה שימושי, טמון לעניות דעתי בתאי דלק. טווחים מטורפים, זיהום אפסי, וסוללות קטנות משמעותית (משמשות רק להאצה, כאשר צריכת הזרם גבוהה מאד).
עכשיו שיתחילו להנדס פתרונות למיכלים בלחץ גבוה... ולקרבות מול הלובי של חברות הדלק.
בהצלחה...
יש(בארץ) כבר כמה שנית טובות רכב רב מינוע. צמיגים 32.
חשמלי לחלוטין שמרביץ עבודה טובה בשטח טכני ושבילים.
כשאוזלת הסוללה יש מנוע בנזין קטן שאמור לתת גיבוי במקרה ו..
לגבי השקט של הרכב לעומת בנזין, זה בדיוק הסיבה שהרכב הזה פותח.
התומקר החשמלי, במיוחד כפול המנועים וההנעה באמת כלי מרשים.
אבל אני עדיין חושד במכוניות שלא עושות רעש.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.