sportage
05-08-17, 01:43
מסתבר שבמרבית הרכבים, מנוע מניפת מעבה המזגן האחורי המותקן ממש בתחתית הפגוש הקידמי שובק חיים ורובינו אפילו לא מודעים לכך.
בגלל המיקום הנמוך שלו הוא הראשון לפגוש בוץ ומים ועם הזמן הוא פשוט נתקע. לעיתים יש גם תופעות לוואי של זרם יתר עד כדי התכת הנתיך המשותף להזנת המניפה הראשית של המצנן.
את המנוע הזמנתי בעלי אקספרס בקישור הבא:
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.x2Atq1&orderId=503427795528003&productId=32822111017
לצורך ההחלפה יש להסיר את מיגון הגחון, ואת הגריל - בורג פיליפס בכל צד ועוד אחד במרכז הגריל.
שלב הבא ניתוק המחבר ובנוסף שליפתו מהעיגון לגוף.
עם מפתח 10 משחררים 4 ברגים המחברים את בית המניפה לגוף המעבה.
בשלב זה מגלים שלא ניתן לשלוף את היחידה כי המקום צפוף מידי ונידרש לשחרר גם את המעבה.
משחררים 5 ברגים נוספים עם מפתח 10. קרוב לוודאי כי תדרשו לתת "קונטרה" לאום מלבני עם מפתח פתוח 12.
מסיטים בזהירות קדימה את המעבה והר הבית בידינו.
בשלב זה משחררים אום 8 את המניפה ו-3 ברגי פיליפס מחברים את המנוע.
אצלי חלק מהברגים, בעיקר התחתונים, שאכלו יותר בוץ, פתיחתם הייתה קשה עד בלתי אפשרית.
אחרי שבורג ראשון פשוט נשבר, שילוב של מפוח עם טמפרטורה של עד 500 מעלות, ו-WD40 בכמות נדיבה, הכניעה את הסוררים האחרים.
את ההרכבה עושים בסדר הפוך כמובן.
לפני התחלת הפרוייקט, מציע לחבר רק את המנוע החדש למחבר על מנת לוודא שהמחבר מתאים וכי כוון הסבוב הוא משיכת אוויר לתוך המנוע. במידה וכוון הסיבוב שגוי, יש להפוך את החוטים.
יודעי דבר ממליצים גם להפריד ולהקדיש נתיך נפרד למנוע הזה שנוטה להתקע ואז הוא מושך זרם רב עד כדי התכת נתיך המניפה הראשית.
116148
- - - Updated - - -
116149
- - - Updated - - -
116150
- - - Updated - - -
116151
בגלל המיקום הנמוך שלו הוא הראשון לפגוש בוץ ומים ועם הזמן הוא פשוט נתקע. לעיתים יש גם תופעות לוואי של זרם יתר עד כדי התכת הנתיך המשותף להזנת המניפה הראשית של המצנן.
את המנוע הזמנתי בעלי אקספרס בקישור הבא:
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.x2Atq1&orderId=503427795528003&productId=32822111017
לצורך ההחלפה יש להסיר את מיגון הגחון, ואת הגריל - בורג פיליפס בכל צד ועוד אחד במרכז הגריל.
שלב הבא ניתוק המחבר ובנוסף שליפתו מהעיגון לגוף.
עם מפתח 10 משחררים 4 ברגים המחברים את בית המניפה לגוף המעבה.
בשלב זה מגלים שלא ניתן לשלוף את היחידה כי המקום צפוף מידי ונידרש לשחרר גם את המעבה.
משחררים 5 ברגים נוספים עם מפתח 10. קרוב לוודאי כי תדרשו לתת "קונטרה" לאום מלבני עם מפתח פתוח 12.
מסיטים בזהירות קדימה את המעבה והר הבית בידינו.
בשלב זה משחררים אום 8 את המניפה ו-3 ברגי פיליפס מחברים את המנוע.
אצלי חלק מהברגים, בעיקר התחתונים, שאכלו יותר בוץ, פתיחתם הייתה קשה עד בלתי אפשרית.
אחרי שבורג ראשון פשוט נשבר, שילוב של מפוח עם טמפרטורה של עד 500 מעלות, ו-WD40 בכמות נדיבה, הכניעה את הסוררים האחרים.
את ההרכבה עושים בסדר הפוך כמובן.
לפני התחלת הפרוייקט, מציע לחבר רק את המנוע החדש למחבר על מנת לוודא שהמחבר מתאים וכי כוון הסבוב הוא משיכת אוויר לתוך המנוע. במידה וכוון הסיבוב שגוי, יש להפוך את החוטים.
יודעי דבר ממליצים גם להפריד ולהקדיש נתיך נפרד למנוע הזה שנוטה להתקע ואז הוא מושך זרם רב עד כדי התכת נתיך המניפה הראשית.
116148
- - - Updated - - -
116149
- - - Updated - - -
116150
- - - Updated - - -
116151