צפייה בגרסה מלאה : קרבורטר חליפי לCJ-5 ??????
אני מעוניין להחליף את הקרבורטור שלי בCJ-5שנת 62 מנוע הוריקן 2200 סמ"ק לקרבורטור חליפי חדש.
איזה קרבורטור מומלץ להרכיב והאם כדי להביא קרבורטור מארה"ב(EBAY)?
Check this out
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-CJ2A-Carburetor-134-L-Head-Solex-Design_W0QQitemZ8022071106QQcategoryZ335 50QQrdZ1QQcmdZViewItem
Do you have a flat head or the later F head?
but they are very similar, you can always contact the seller about the avalability of the correct one
The solex is a better carb then the original Carter, cheaper too
זה מה שמתאים לך:
http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product/tf-VehicleBrowse/s-10101/Pr-p_Product.CATENTRY_ID:2005617/showCustom-0/p-2005617/N-200728796+111+1966+600002042/c-10101
160 דולר ב JC Whitney עם קצת סבלנות אפשר למצוא גם בebay.
אשמח לשמוע חוות דעת לאחר ההתקנה.
יואב
האם הקרבורטור הזה גם מתאים??
מה ההבדלים בין שני הקרבורטורים?
(דרך אגב הראש מנוע שלי הוא ראש שטוח)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WILLYS-TRUCK-CARBURETOR-SOLEX-REPLACES-ALL-CARTER-WO_W0QQitemZ8016881167QQcategoryZ33550QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
בקישור שאני הבאתי מופיע קרבורטור חלופי למנוע F134 - שסתומי יניקה עיליים. אם באמת יש לך ב CJ5 מנוע L134 - ראש שטוח, אז הקרבורטור בקישור שצרפתי לא מתאים לך.
מוזר, מנוע ה L לא הותקן מאז ה CJ3. ב CJ3B וב CJ5 מותקן כבר ה F.
בכל אופן במנוע השטוח - L קיים לרוב קרבורטור Carter WO.
במנוע ה F קיים בד"כ קרבורטור Carter YF.
אצלי ב 5 (משנת 66) יש קרבורטור מקורי carter YF שעושה עדיין את העבודה אבל ראה ימים טובים יותר. אשמח לקבל חוות דעת על ה Solex החלופי.
כל הכבוד על הערנות!!
האכן לאחר בדיקה קצרה המנוע הוא:
F-head 134 cu.in. (2.2 liter) 4-Cylinder Hurricane Engine
האם הקרבורטור שבקישור שאני צירפתי לא מתאים?
האמת שכרגע הקרבורטור שלי עושה את העבודה ועכשיו לאחר החלפת סט וכיוון הוא עובד עוד יותר טוב. אבל עדיין לאחר כל זה הוא ממשיך להיות רטוב ולאחר נסיעה ארוכה נראה שדלק נזל מהתחתית שלו על הראש ועל הבלוק.
אז או שהוא עשה כבר את שלו, או שהקרבורטור הזה מחתחילה לא מוצלח, או שאני עושה משהו לא נכון??
f-head זה לא ראש שטוח, יש לך מכסה שסתומים עילי.
אין סיבה שהקרבטרטור יציף וירטיב, גם אם שמת קרבורטור שאינו הכי מתאים.
ככל הנראה לא הרכבת את המצוף או את סיכת הכניסה כמו שצריך, או שסיכת הכניסה שחוקה, או שהמצוף התעקם קלות ואינו מכוון.
לחילופין, ייתכן שפשוט לא סגרת ברגים, או שלא הנחת אטם כמו שצריך.
אתה יכול לצלם את הקרבורטור שלך, על המנוע, כפי שהוא כעת? יהיה יותר קל לענות לך.
בבקשה תמונה של הקרבורטור!(אחד מוכב ואחד מפורק)
http://photos.walla.co.il/nirream
התמונות באלבום JEEP.
ניתן לראות את הרטיבות שדברתי עליה.
תא המצוף פתוח ובהחלט יתכן לראות רטיבות.
אצלי הייתה בעיה רצינית של הצפה ועבודה לא סדירה של הקרבורטור. בזמן הצפה היה ממש ניתן לראות זרימה של דלק מהקרבורטור.
גליתי שהמצוף נתקע. (לפעמים פתוח ולפעמים סגור). פרקתי אותו והשחזתי בעדינות עם נייר 0 את האלומיניום באיזור הציר שלו. זה פתר את הבעיה.
זה היה ממש מזמן, מאז הוא מתפקד ללא תקלות מיוחדות.
nirtrip,
תשיג לעצמך קיט לשיפוץ קרבורטור, תנקה טוב, תחליף חלקים פנימיים ותכוון.
פשוט וקל:
http://www.film.queensu.ca/CJ3B/Tech/Carter.html
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.