צפייה בגרסה מלאה : עובי דופן לדרייבשאפט
שאלה למבינים
הרכב באגי סלעים שנגרר לשטח וממנו
ובשטח לא עובר את ה50 קמש
לרוב נוסע על 0 קמש
מכיון שעושה סלעים בעיקר חשבתי לייצר דרייבשאפט מצינור בעל עובי דופן ,סקדיול 40 ,שידע להיסתובב על הסלעים ולא שאני יתרגש מכל סלע שיגע בדרייבשאפט
כל תובנה תבורך תודה דקל
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
וצלבים שמסוגלים לסחוב את המשקל של הרכב עם הנהג?
סקדיול 40 לדרישפט נשמע רעיון טוב. 2 אולי אפילו 2.5 צול. יהיה כבד וכנראה רועד אבל לא בעייה במקרה שלך.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ממה שקראתי אצל הפיראטים למשימות האלו משתמשים אפילו בפרופיל מרובע... קח זאת בחשבון....
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
קשה לי לחשוב על איזשהו יתרון לשימוש בפרופיל לא עגול לגל מסתובב. זה עם כל הכבוד לדברים המשוגעים שאנחנו קוראים עליהם בפורום הפיראטים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני עדיין לא התאוששתי מהמשפט האחרון - "
ולא שאני יתרגש מכל סלע שיגע בדרייבשאפט "
אני לא בטוח שאני מבין מה הצפייה \ כוונה בכל השאלה הזו - דרייבשפט "שנוגע" (מילה יפה ל"מתיישב על") בסלע ולא יפגע? מה הצפייה?
יעצר? ימשיך להסתובב? מה קורה עם הצלבים?
זיבו ,תן לי לאושש אותך
כשאתה בונה רכב מאפס אתה מחפש מן הסתם לשפר הרבה מעבר למקור וגם כל נקודת כשל שיכולה להיות מכשול שעוצר את הרכב
יש אין ספור דוגמאות לדרייבשאפטים שכשלו בשטח בגלל קנק קטן תוך כדי תנועה והדרייבשאפט הפך לבגלה והצלבים
עדיין במקומם ,הרעיון הוא לקבל עובי דופן שלא יצליח לקבל את המעיכה הקטנה הזו
קרה והצלבים נפגעו /התפרקו
זה מה יש
הפוסט מופנה למי שיש לו תובנות אמיתיות לשאלה
ברור לי שאין זה רצוי שהדרייבשאפט יגע בסלעים
ואין לי שום סיבה לכבס מילים ליושב או משהו
בסך הכל מחפש בעלי ניסיון שיתנו את התובנות שלהם
יום טוב דקל
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
לא יודע אם יש לי תובנות אמתיות, ההיגיון שלי אומר שקוטר גדול טוב יותר לחוזק כפיפה של כל הגל, עובי דופן טוב יותר למעיכה ופיתול הגל.
אני גם מאמין שסובבת את הסרנים כך שהפיניון יצביע למעלה ,תוך כדי וויתור על תכונות מסוימות בכדי להגביה עוד קצת את הגלים מהקרקע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.