צפייה בגרסה מלאה : מחפש מחליף לג'ימני
היי.
בצער רב נפרדתי מהג'ימני, עכשיו הגיע הזמן למצוא יורש. שמתי עין על מספר רכבים ואשמח לתובנות של חכמת ההמונים.
הרכב צריך להיות 4 דלתות ולשמש כרכב שני לזוג עם תינוק וכלבה וכמובן בעל יכולות שטח טובות - כן רוצה לעשות איתו את זירון ורדית פרצים סכיני דימונה, לא מתכנן לתקוף את כמריר או מעלה בקר.
אתחיל במה שסימנתי כחשוב לפי סדר החשיבות: אמינות, יכולת שטח, נוח, תחזוקה סבירה (לא מנוע המי שישתה לי את הארנק).
תקציב של עד 80K
המועמדים כרגע הם:
קיה סורנטו עד 2009
ניסאן פאת'פיינדר
סוזוקי גרנד ויטרה - האם מעל 2005 יש עדיין יכולות שטח?
ג'יפ ליברטי
ג'יפ גרנד שירוקי
מיצובישי פאג'רו
מה אתם הייתם עושים?
אני עברתי לרודאו אחרי עשור עם ג'ימני.
כיוון שעברתי שיקולים דומים, אחלוק איתך מידע רלוונטי -
קיה סורנטו עד 2009 - מלמטה המכלולים יושבים לא רע, יש סיפור עם המנוע כנראה. במלא מהם מנועים הוחלפו.
ניסאן פאת'פיינדר
סוזוקי גרנד ויטרה - האם מעל 2005 יש עדיין יכולות שטח?
ג'יפ ליברטי - פלטפורמה נחמדה. מלא שיפורים בארה"ב. עלות הגבהה 6-8. לאחרונה יש אפשרות לרשום צמיג 245/70 ברשיון בארץ הקודש באישור היבואן
ג'יפ גרנד שירוקי - עד 2004, מפלצת שטח. יקר בהתאם, נכנס בתקציב שלך בכיף..
מיצובישי פאג'רו
כמה זמן אתה עם הרודיאו? שמעתי עליו תגובות לא מדהימות בעיקר בעניין הדלק. כמו כן הייתי מעדיף שנתון מעט יותר חדש. לגבי הגרנד דווקא הסתכלתי על שנתונים מעט גבוהים יותר וחשבתי אולי גם על המנוע דיזל
גרנד דיזל הוא רכב חסכוני וחזק, רצוי למצוא רכב שמגיע כבר נעול מהמפעל עם qd2, מחייב הגבהה קטנה, מיגונים וצמיגי שטח ובהחלט יתמודד יפה עם כל האתגרים שהצבת, הבעיה היא התקציב שלך, לדעתי לא מספיק לרכב טוב ולשיפורים
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
ראיתי שהמנועי בנזין הוחלפו ב2011, האם גם הדיזל הוחלפו? הבנתי שהם עברו ממנועי מרצדס למנוע vm? והאם עדיף דיזל או מנוע בנזין עם גז?
לפי מה שאני זוכר מנועי vm נכנסו ב 2013, בכל מקרה לא רלוונטי, כי wk2 כבר לא באותה קטגורית שטח ומחיר.
עדיף חד משמעית דיזל מאשר בנזין וגז.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
כמה זמן אתה עם הרודיאו? שמעתי עליו תגובות לא מדהימות בעיקר בעניין הדלק. כמו כן הייתי מעדיף שנתון מעט יותר חדש. לגבי הגרנד דווקא הסתכלתי על שנתונים מעט גבוהים יותר וחשבתי אולי גם על המנוע דיזל
מעט מאוד. 3 חודשים.
דלק 1 ל6.
אחרי הגבהה 2" הוא עדיין ירידה ברמת העבירות אל מול ג'ימני סטנדרטית.
אבל יש לו ייתרונות.. נוח מאוד, פנים מפנק, אמינות, עובד טוב עם גז..
אם אתה מוכן לרדת ברמת העבירות, הוא אופציה ראויה.
אם לא, בתקציב שלך הייתי מחפש גראנד 2004 במצב טוב
האם לגרנד צירוקי דיזל שנת 2007-9 יש Quadra drive?
האם אפשר להוסיף נעילות לרכב שאין?
לחלק יש לרוב אין, חפש אחד עם הנעילות, יחסוך לך הרבה כסף להתקין, קיימת נעילה אחורית של חברות ox וגם arb, עדיין 2 נעילות מקוריות זה יותר טוב.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
מה דעתך על ליברטי? האם יש לו גם את ה qd2? אני כמובן מדבר על הדיזל
קח בחשבון שדיזל יותר קשה ויקר ברמת התחזוקה.
למה לא בנזין? אני לא בטוח שחשבון הכולל של עליות אחזקה שנתיות יהיה הבדל גדול אם אם אתה נוסע מעל 20 אלף ק"מ בשנה.
מה עם פראדו? כנרה שבתקציב הזה אתה יכול למצוא רכב לא רע.
ממה שראיתי בתקציב כזה מדובר בלנדקרוזר עד שנת 2004 שזה מבחינתי גם ישן מדי וגם מוגזם לשלם מחיר כזה על רכב כל כך ישן. מבחינת בנזין המנועים של ג׳יפ הבנתי עושים 1 ל 5 שזה נשמע לי שחיטה
עדיף חד משמעית דיזל מאשר בנזין וגז.
למה הנחרצות הזו ?
תלוי בעיקר אם יש צורך להכנס לחניונים תת-קרקעיים...
אם זה בכלל רלוונטי, אז אפשר להכנס להמשך הדיונים על איזה מנועים מתאימים יותר ופחות. איפה שמים את הגלגל הרזרבי, ושאר ירקות...
למה הנחרצות הזו ?
תלוי בעיקר אם יש צורך להכנס לחניונים תת-קרקעיים...
אם זה בכלל רלוונטי, אז אפשר להכנס להמשך הדיונים על איזה מנועים מתאימים יותר ופחות. איפה שמים את הגלגל הרזרבי, ושאר ירקות...
כי גז הרכיבו בארץ. אם מדובר על גראנד 4.7 אז המנוע לא ממש חובב גז.
מעבר לזה, הרכבים האלו עמוסי חשמל , חיישנים וצמות, כמה שפחות יתעסקו/התעסקו איתם, עדיף...
תלוי מי עושה את העבודה ...
אצלי ההתקנה (ערן) דווקא מנעה כמה תקלות עתידיות מביכות ... חיבורי חשמל עלובים שבוצעו ככל הנראה בהחלפת המזרקים ...
הסטטיסטיקה אינה משקרת, בקבוצות האינדיאנים בשנתונים שמעל שנת 2000 עם ריבוי האלקטרוניקה והמחשבים, רובם המוחלט של הרכבים שחוו תקלות מחשב, חשמל כאלו ואחרות היו מוגזים,
וכפי שסער אמר, אם מחפשים שקט לא נוגעים בצמות חשמל, לא חותכים קודחים או מוסיפים כל מיני התקנים שמפרים את האיזון ואת הטמפרטורה בסביבת המחשב והצמה.
ועדיין לא נגענו ברגישות של מנועי ה 4.7 לגז, אז תמיד יגיע האדם שיטען שהמנוע הספציפי הזה כבר גמע 150 אלף קמ על גז, אך מנגד יעידו 10 על הרס מנוע שהמשותף לכולם מערכת גז מותקנת,
אז אני מאמין שיש מתקינים טובים יותר ויש פחות, אישית הייתי נמנע מגז ומחפש דיזל אם הייתי נוסע הרבה מאוד.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הליברטי דור 2 הוא האח הקטן של ה wk, החיסרון שלו שאין לו qd2, נדיר מבחינת חלקים בארץ, וצפוף יותר.
אישית הייתי מחפש רק רכב שנעול כפול qd2 וחוסך את ההתעס'קות היקרה בשיפורי אפטר מרקט,
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.