PDA

צפייה בגרסה מלאה : check engine טרופר 2003 דיזל- נושא טחון אבל...



jlavi2002
11-09-17, 10:17
שלום.
קראתי כל שפורסם כאן בפורומים על לחץ ברומטרי ,MAP SENSOR , ונורת check engine בטרופר.
אבל אני קצת נבוך .לפני כחדשיים הרכב ירד מאזור בית שאן לבקעת הירדן נדלקה נורת האזהרה וכבתה אחרי שעות כשהרכב עזב את הבקעה.
בשבת, ירדנו באזור סדום מ340+ ל370- (לאורך קו המסוע ) לשמחתי והפתעתי לא נדלקה נורה.
בין שתי הנסיעות הרכב עשה כ1000 ק"מ אבל לא ירד מגובה פני הים. כמוכן הוחלף חיישן מסילה תקול.
נראה סביר להניח שהחום הגבוה בשבת "קיזז " הפרשי לחץ ?( הרי החום בסביבת העבודה של החיישן מימילא גבוה מאד )- אז מהקורה כאן ?
תודה.

נדב ש.
11-09-17, 10:49
הוא קורא לחץ ברומטרי לא טמפ'.

jlavi2002
12-09-17, 11:20
ברמה התאורטית :Hotter temperatures generally mean lower pressure יותר מכך בשבת אחר הצהריים 31 מעלות בסדום 43 מעלות זה שוני שלֵֵֵֵֵ%39. בגובה פני הים הפער בין מקומות שונים וטמפ שונות הוא כ-%25.
אז אני עדיין שואל למה נורה שנדלקה בעבר (וההנחה היא שהיא תקינה ) לא נדלקת??

נדב ש.
12-09-17, 14:19
הפרשים בטמפ' סביבה, הפרשים בגובה וכו', כבר נאמר הכל.
רבים וטובים כמוך ניסו לחקור את התופעה ולא הצליחו :-)
כל טרופר מתנהג שונה מהשני, אם הכל בסדר, האוטו מתנהג רגיל, אין קוד תקלה מאוחסן במחשב הרכב, תניח לו.

-->