jlavi2002
11-09-17, 10:17
שלום.
קראתי כל שפורסם כאן בפורומים על לחץ ברומטרי ,MAP SENSOR , ונורת check engine בטרופר.
אבל אני קצת נבוך .לפני כחדשיים הרכב ירד מאזור בית שאן לבקעת הירדן נדלקה נורת האזהרה וכבתה אחרי שעות כשהרכב עזב את הבקעה.
בשבת, ירדנו באזור סדום מ340+ ל370- (לאורך קו המסוע ) לשמחתי והפתעתי לא נדלקה נורה.
בין שתי הנסיעות הרכב עשה כ1000 ק"מ אבל לא ירד מגובה פני הים. כמוכן הוחלף חיישן מסילה תקול.
נראה סביר להניח שהחום הגבוה בשבת "קיזז " הפרשי לחץ ?( הרי החום בסביבת העבודה של החיישן מימילא גבוה מאד )- אז מהקורה כאן ?
תודה.
קראתי כל שפורסם כאן בפורומים על לחץ ברומטרי ,MAP SENSOR , ונורת check engine בטרופר.
אבל אני קצת נבוך .לפני כחדשיים הרכב ירד מאזור בית שאן לבקעת הירדן נדלקה נורת האזהרה וכבתה אחרי שעות כשהרכב עזב את הבקעה.
בשבת, ירדנו באזור סדום מ340+ ל370- (לאורך קו המסוע ) לשמחתי והפתעתי לא נדלקה נורה.
בין שתי הנסיעות הרכב עשה כ1000 ק"מ אבל לא ירד מגובה פני הים. כמוכן הוחלף חיישן מסילה תקול.
נראה סביר להניח שהחום הגבוה בשבת "קיזז " הפרשי לחץ ?( הרי החום בסביבת העבודה של החיישן מימילא גבוה מאד )- אז מהקורה כאן ?
תודה.