צפייה בגרסה מלאה : מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?
המוכר שאל אותי היום איזה אתה צריך,עם פקקים או בלי הכל פתוח ולא ידעתי מה לענות לו והאם העניין בכלל משמעותי וקריטי לתפקוד המנוע?
בעל מיקצוע בתחום אמר לי שהאטמים עם הפלח מתכת נועד יותר לארצות קרות (קנדה)אך בעיקרון אין בעיה להשתמש בשניי סוגיי האטמים גם פה בישראל ולא יקרה שום התחממות או אסון.
ישנו מעבר גזי פליטה דרך סעפת היניקה בשביל לחמם את הסעפת יותר מהר וכך להקטין את פליטת הגזים המזהמים ולאפשר לרכב לנסוע פחות זמן עם צ'וק.
הפקקים מיועדים להצרה של מעברים אלו וכך בעצם אפשר לשלוט על המהירות שבה מתחממת הסעפת.
בראשים וסעפות שמיועדים לביצועים אין את המעברים האלו בדרכ
למיטב הבנתי הפקקים/הפלחים הללו נמצאים בקצוות האטמים היכן שעובר נוזל הקירור שבין הסעפת לראשים ולא בפתחים האמצעיים של גזיי הפליטה.
אז בעיקרון כמו שנאמר לי היום שפה בארץ אין ממש חשיבות לפקקים הללו ולמעשה ניתן לשים את שניי סוגיי האטמים מבלי לגרום לסכנת התחממות במנוע ,אני מבין נכון?
Are we talking about the 2 small metal plates in the center?
https://www.summitracing.com/parts/fel-ms903142?seid=srese1&cm_mmc=pla-google-_-shopping-_-srese1-_-fel-pro&gclid=Cj0KCQjwgIPOBRDnARIsAHA1X3SLcUaatT Sj3YjfOdb9SnauKYXxm_JkcJ4yAfQADumBG-Zgfhwqx7kaAh5ZEALw_wcB
למיטב הבנתי הפקקים/הפלחים הללו נמצאים בקצוות האטמים היכן שעובר נוזל הקירור שבין הסעפת לראשים ולא בפתחים האמצעיים של גזיי הפליטה.
לא נכון!
Are we talking about the 2 small metal plates in the center?
https://www.summitracing.com/parts/fel-ms903142?seid=srese1&cm_mmc=pla-google-_-shopping-_-srese1-_-fel-pro&gclid=Cj0KCQjwgIPOBRDnARIsAHA1X3SLcUaatT Sj3YjfOdb9SnauKYXxm_JkcJ4yAfQADumBG-Zgfhwqx7kaAh5ZEALw_wcB
כן אנחנו מדברים על הפלחים ממתכת האלה ,שמתי לב שיש שניי סוגיי אטמים למנוע 5 ליטר אחד עם פלחים סגורים ואחד בלי פלחים בכלל ,מה יותר טוב ובריא למנוע שלי?
אגב,הפלחים האלה אטומים לגמריי ונמצאים בקצה האטם בצד האחורי של המנוע קרוב לקיר האש והמפלג.
הפלחים סוגרים את הפתחים שח האגזוז מתחת ל קרבורטור. אם אתה גר באלסקה אתה לא משתמש בהם. אצלכם...תשתמש באחד סגור בצד אחד ובצד השני באחד עם חור
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
אצלי המצב הוא שבסעפת עצמה המקורית בפתחים המרכזיים שמתחת לקרבורטור יש רק צד אחד פתוח והשני סגור,בראשים עצמם הכל פתוח,אז למעשה אין לי צורך בכלל בפחיות הללו ,פשוט להשתמש באטמים "הרגילים" שכל הפתחים בהם פתוחים,נכון?
אז לא צריך אותם בכלל
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
סתם לידע כללי,הפחיות הללו ניידות וניתנות להעברה בין החורים/פתחים או שהם חלק בלתי נפרד מהאטם?
אגב,כל ארבעת מעבריי המים שבקצוות החיצוניות ביותר של הסעפת/ראשים חייבים להיות פתוחים תמיד,נכון?
ראיתי כבר גם סעפות סמול בלוק עם קרבורטור שמעבריי המים שבחלק האחורי של המנוע ליד המפלג/קיר האש חסומים,מה המטרה לכך?זה לא מהווה סכנת התחממות בתנאים מסוימים?
בשורה התחתונה המים בסעפת נועדו לקירורה ואילו מעבריי גזיי הפליטה שעוברים דרכה נועדו לחימומה?אני מבין נכון?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.