PDA

צפייה בגרסה מלאה : לחץ שמן נמוך- האם זו בעיה?



Avihai Bar
14-09-17, 14:55
טרופר 2001 3.0
הרכב לאחר יישור קו.
לאחרונה אני שם לב שבנסיעה שאני לא לוחץ בה חזק על הגז

שמתי לב לאחרונה שבנסיעה כשהדריכה על דוושת הגז לא קשה (פקקים, דרך מהירה) הלחץ שמן יכול לרדת עד ל-1 במד.
הלחץ יעלה ל-3-4 אם אני אאמץ את המנוע.
הדבר לא קורה כשהמנוע קר אלא רק לאחר כ-20 דקות
ישנו מזרק משתין לפי תקתוק אסינכרוני קל- לא רואים שום בעיה במחשב באף בדיקה שהרצנו.
מלבד זה- המנוע פועל ניפלא ולא מורגשת אף בעיה למרות האמור לעיל.
להלן תמונה:

116720

דעתכם?

נדב ש.
14-09-17, 15:37
לחץ שמן תקין.
כשקר מראה על 6, שהשמן מתחמם מראה בין 1 ל 3 , כל עוד הוא לא על 0 הכל בסדר, וקח את השעון הזה בערבון מוגבל, היוניט היא חשמלית ולא תמיד מדייקת, אם אתה רוצה לדעת את הלחץ האמיתי יש לחבר שעון לחץ מכני במקום היוניט ולמדוד.

לא הבנתי איך אתה יודע שיש מזרק משתין? אם יש לך תקתוק זה לא בגלל מזרק, בשרשור אחר שפתחת שאלת על עשן לבן, לדעתי בלבד תבדוק מה יש לך בסולר ומה יש לך ברדיאטור...
במנוע הזה בלתי אפשרי לגלות את הנ"ל, מזרק משתין(אם בכלל זה קורה זה נדיר) מהסיבה שכשמזרק מתקלקל הוא פשוט מפסיק לעבוד, המנוע יעבוד פחות בוכנה ואתה תרגיש את זה, להבדיל ממנועים אחרים שכן יש מזרקים משתינים וכן שומעים תקתוק במנוע קר אז נידפקת בוכנה או מנוע.

Avihai Bar
14-09-17, 15:55
דבר ראשון - תודה רבה!
ענית לי על שאלה שלא קיבלתי עליה תשובה כבר הרבה זמן.

העשן הלבן הוא רק בהנעה הראשונה של הבוקר וניפתר על ידי סוויטץ' כפול- אחרת אני חושב שהייתי במקום אחר לגמרי...

לגבי ההמזרק - ישנו תקתוק א-סינכרוני של מזרק מעל התקתוק הרגיל. המכונאי שלי אמר לי שזה מזרק משתין- אולם לא גילינו שום דבר בבדיקות והשלב הבא היה לפרק את המזרקים ולבדוק אותם אחד אחד.
החלטנו ביננו שזה בעדיפות נמוכה מול כל הטיפולים שעשינו ואני מנתר את הנושא.
סולר תודלק בתחנות שונות. אני ממלא מחצי טנק- לא נותן לו להתרוקן- הבנתי שזה לא בריא.
- יש משהו שאת ממליץ בנושא?
לגבי הרדיאטור- המים הוחלפו לאדומים ואני מנתר את גובה המים והריח שלהם
- על מה חשבת לגבי המים?

שוב תודה

נדב ש.
14-09-17, 16:22
לגבי המים המחשבה היתה
בלאי באטמי שרוולים-מים הולכים חזרה למיכל סולר וחוזרים לפילטר סולר מישם למזרק, תעקוב אחרי המים ברדיאטור, אם חסר מפעם לפעם ואין נזילה....

לא חושב שהתקתוק שאתה שומע זה מזרק, אם בדקת קליקים למזרקים ועשית בדיקה של באלנס צילינדר עם טק2 והכל תקין זה שולל את זה.

Avihai Bar
14-09-17, 16:47
נכון לעכשיו

מפלס מים תקין ואין נזילות.
אני אשים לב למה שהצעת- תודה

בדקנו קליקים למזרקים ובלאנס בטק 2- הכל יצא תקין ולכן החלטנו לדחות את הטיפול.
לכן צריך ממש לפרק את המזרקים ולבחון. כאמור- דחינו את זה.

תודה רבה!

rob
14-09-17, 19:51
אני לא מבין כלום בטרופר אבל אם מד השמן הזה לא מזיף אז יש לך בעיה עם המנוע.
לחץ שמן כל כך נמוך הוא לא תקין.
הגיוני שלחץ השמן ירד קצת כשהמנוע חם אבל אם הוא מגיע ל-1 בסדק ורק בטורים ממש גבוהים נושק ל-4 אז המנוע לפני טיפול גדול.

נדב ש.
14-09-17, 20:42
אני לא מבין כלום בטרופר אבל אם מד השמן הזה לא מזיף אז יש לך בעיה עם המנוע.
לחץ שמן כל כך נמוך הוא לא תקין.
הגיוני שלחץ השמן ירד קצת כשהמנוע חם אבל אם הוא מגיע ל-1 בסדק ורק בטורים ממש גבוהים נושק ל-4 אז המנוע לפני טיפול גדול.

יש לך טעות וחבל להטעות אחרים שקוראים פה, כשזה נוגע לטרופר ניכנסים פה ללחץ כאילו זאת איזה חיה מוזרה שצריכה תשומת לב מיוחדת.

-->