צפייה בגרסה מלאה : ספייסר/הגבהה לבית מצערת/tbi ,מה נותן למעשה?
השאלה בכותרת,אשמח להסבר.האם מורגש הבדל כלשהו בסחיבה/כח המנוע ביחס למצב המקורי?
כמה ס"מ נהוג לעשות את הספייסר?
על איזה רכב ומנוע מדובר?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שברולט קמארו 92 מנוע סמול בלוק 305 8 צילינדר 5 ליטר בנזין בעל הזרקת דלק חד נקודתית,ספייסר ייתן משהו לרכב הנ"ל?
למיטב הבנתי כששמים ספייסר לבית מצערת יש צורך בהגבהה זהה גם לתושבת של הכבלים גז וקיק דאוון, אני צודק או שאין צורך?
קיבלתי היום מחבר ספייסר למצערת בגובה של 1 ס"מ בלבד,האם זה ייתן משהו ויורגש שיפור/תוספת כוח כלשהי בסחיבה והאם צריך גם להגביה את תושבת הכבלים ?
השאלה...מה אתה מצפה שזה יעשה?
תאורטית זה אמור להגדיל את הנפח של הסעפת ולשפר ביצועים בסלד גבוהה....מעשית..זה יעשה בדיוק כולם. .וכן אתה צריך להזיז את התושבת כבלים בהתאם.
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
תלוי איזה ספייסר, יש כמה סוגים.
סוג 1, מתאם שכל תפקידו לאפשר חיבור של קרבורטור אפטרמרקט. מגיע עם מעגל חלוקה שונה בכל צד.
סוג 2, עשוי מחומר מבודד חום (לא מתכת), מיועד להעלות כ"ס על ידי שמירת הקרבורטור קר יותר.
סוג 3, פתוח (במקום 4 לועות, רק לוע אחד מרכזי) מיועד להעלות כ"ס בסלד גבוה על חשבון כ"ס בסלד נמוך.
הספייסר שברשותי הוא מהסוג השני שציין ערן,כלומר מחומר מבודד חום שכל תפקידו הוא למעשה לקרר את המצערת באמצעות חציצה בינה לבין סעפת היניקה,הספייסר עצמו עשוי מחומר מעין עץ ובגובה 9 מ"מ בלבד,ואני שואל האם גם בהגבהה מינימלית כזאת עליי גם להגביה בהתאם את תושבת הכבלים או שאין צורך?
אז זה לא ספייסר...זה phonetic insulator.
תאורטית...זה אמור לבודד את הקרבורטור מחום למנוע vapor lock וועובד לא רע..אבל בהזרקה אין את הבעיה הזאת כי הדלק תמיד תחת לחץ.
בכול מקרה להזיק זה לא יזיק...וכן תרים את תושבת הכבלים בהתאם אחרת הגאומטריה של ה tv cable תשתנה והגיר לא יחליף הילוכים בנקודה הנכונה.
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
אוקיי הבנתי,עם מה נהוג להגביה את תושבת הכבלים?שייבות?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.