PDA

צפייה בגרסה מלאה : ספייסר/הגבהה לבית מצערת/tbi ,מה נותן למעשה?



ybar
16-09-17, 11:05
השאלה בכותרת,אשמח להסבר.האם מורגש הבדל כלשהו בסחיבה/כח המנוע ביחס למצב המקורי?
כמה ס"מ נהוג לעשות את הספייסר?

נמרוד
16-09-17, 12:07
על איזה רכב ומנוע מדובר?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ybar
16-09-17, 12:13
שברולט קמארו 92 מנוע סמול בלוק 305 8 צילינדר 5 ליטר בנזין בעל הזרקת דלק חד נקודתית,ספייסר ייתן משהו לרכב הנ"ל?

ybar
16-09-17, 12:49
למיטב הבנתי כששמים ספייסר לבית מצערת יש צורך בהגבהה זהה גם לתושבת של הכבלים גז וקיק דאוון, אני צודק או שאין צורך?

ybar
17-09-17, 18:06
קיבלתי היום מחבר ספייסר למצערת בגובה של 1 ס"מ בלבד,האם זה ייתן משהו ויורגש שיפור/תוספת כוח כלשהי בסחיבה והאם צריך גם להגביה את תושבת הכבלים ?

tzagi
20-09-17, 01:03
השאלה...מה אתה מצפה שזה יעשה?
תאורטית זה אמור להגדיל את הנפח של הסעפת ולשפר ביצועים בסלד גבוהה....מעשית..זה יעשה בדיוק כולם. .וכן אתה צריך להזיז את התושבת כבלים בהתאם.


Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

rob
20-09-17, 07:31
תלוי איזה ספייסר, יש כמה סוגים.

סוג 1, מתאם שכל תפקידו לאפשר חיבור של קרבורטור אפטרמרקט. מגיע עם מעגל חלוקה שונה בכל צד.

סוג 2, עשוי מחומר מבודד חום (לא מתכת), מיועד להעלות כ"ס על ידי שמירת הקרבורטור קר יותר.

סוג 3, פתוח (במקום 4 לועות, רק לוע אחד מרכזי) מיועד להעלות כ"ס בסלד גבוה על חשבון כ"ס בסלד נמוך.

ybar
20-09-17, 13:21
הספייסר שברשותי הוא מהסוג השני שציין ערן,כלומר מחומר מבודד חום שכל תפקידו הוא למעשה לקרר את המצערת באמצעות חציצה בינה לבין סעפת היניקה,הספייסר עצמו עשוי מחומר מעין עץ ובגובה 9 מ"מ בלבד,ואני שואל האם גם בהגבהה מינימלית כזאת עליי גם להגביה בהתאם את תושבת הכבלים או שאין צורך?

tzagi
21-09-17, 02:38
אז זה לא ספייסר...זה phonetic insulator.
תאורטית...זה אמור לבודד את הקרבורטור מחום למנוע vapor lock וועובד לא רע..אבל בהזרקה אין את הבעיה הזאת כי הדלק תמיד תחת לחץ.
בכול מקרה להזיק זה לא יזיק...וכן תרים את תושבת הכבלים בהתאם אחרת הגאומטריה של ה tv cable תשתנה והגיר לא יחליף הילוכים בנקודה הנכונה.

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

ybar
21-09-17, 10:23
אוקיי הבנתי,עם מה נהוג להגביה את תושבת הכבלים?שייבות?

-->