צפייה בגרסה מלאה : מניע קשה
בוקר טוב
מדובר בקינג 2002 טורבו דיזל
לפני כשבוע הרכב התחיל להניע קשה
חשבתי שאולי הסטרטר הולך למות כי כך זה נשמע
לאחר בדיקה מסתבר שהסטרטר תקין וכמו כן אין בעיה חשמלית כלשהיא שגורמת לתקלה הזו
האם מישהו יכול לייעץ או יודע מה עוד יכול לגרום לתקלה הזו? ואיך פותרים אותה?
תודה מראש
נועם
בדוק אם מצתי חימום מקבלים מתח בפס המתכת המחבר ביניהם. במידה וכן, נתק את הפס, ובדוק אחד אחד עם מתח מהמצבר לראש המצת, לנקודה שבה הוא מקבל מתח.
אם אתה מקבל ניצוץ בנגיעה, המצת תקין.... אם לא, תחליף מצתים. אגב, גם אם לא כולם שרופים, כדאי להחליף את כולם.
אופציה נוספת, אם יש לך את הערכים, בדוק התנגדות למצתים.
ניסת לפמפם על בית פילטר סולר?
בדוק אם מצתי חימום מקבלים מתח בפס המתכת המחבר ביניהם. במידה וכן, נתק את הפס, ובדוק אחד אחד עם מתח מהמצבר לראש המצת, לנקודה שבה הוא מקבל מתח.
אם אתה מקבל ניצוץ בנגיעה, המצת תקין.... אם לא, תחליף מצתים. אגב, גם אם לא כולם שרופים, כדאי להחליף את כולם.
אופציה נוספת, אם יש לך את הערכים, בדוק התנגדות למצתים.
תודה אבדוק את מה שאמרת
- - - Updated - - -
ניסת לפמפם על בית פילטר סולר?
לא
מה הכוונה לפמפם את בית הפילטר ?
תוכל לפרט יותר בבקשה?
חפש במדריך הנעוץ בראש פורום מיצובישי את תגובה 80.
על בית הפילטר סולר ישנה משאבה ידנית. בבוקר, לפני ההנעה תנסה לפמפם אותה עד שהיא הופכת לקשה ואז להניע. אם יש שיפור יש סיכוי שבית פילטר הסולר שלך לא תקין ודורש החלפה (מניסיון עם פאג'רו Q ולא קינג)
חפש במדריך הנעוץ בראש פורום מיצובישי את תגובה 80.
על בית הפילטר סולר ישנה משאבה ידנית. בבוקר, לפני ההנעה תנסה לפמפם אותה עד שהיא הופכת לקשה ואז להניע. אם יש שיפור יש סיכוי שבית פילטר הסולר שלך לא תקין ודורש החלפה (מניסיון עם פאג'רו Q ולא קינג)
הבנתי
תודה רבה
אם אתה מרגיש שהמתנע (סטרטר) מסתובב לאט, אז בדוק שמן מנוע שאינו ישן מדי וסמיך מדי (על סף בוצה),
כי כבר נתקלתי במקרים דומים שזאת הייתה הבעיה והשמן ממש האט את סבובי המנוע בהתנעה והקשה את התנעתו.
בברכה - רפי לין
אם אתה מרגיש שהמתנע (סטרטר) מסתובב לאט, אז בדוק שמן מנוע שאינו ישן מדי וסמיך מדי (על סף בוצה),
כי כבר נתקלתי במקרים דומים שזאת הייתה הבעיה והשמן ממש האט את סבובי המנוע בהתנעה והקשה את התנעתו.
בברכה - רפי לין
אני מטפל ברכב בקנאות כך שלא יכול להיות מצב ששמן המנוע יגיע למצב כזה
מה גם שהשמן הוחלף לפני כחודש
בכל מקרה תודה רבה על העצה
ניסיתי את הבדיקה של בית פילטר סולר פמפמתי את המשאבה הידנית שעליו
התקלה עדיין ישנה
הרכב מניע קשה
איך בודקים את המחממים שהחברים הציעו כאן ?
אולי זו הבעיה
תודה מראש על העזרה
נועם
- - - Updated - - -
הבנתי
תודה רבה
הי עשיתי את הבדיקה שהצעת
התקלה נשארה
בדוק אם מצתי חימום מקבלים מתח בפס המתכת המחבר ביניהם. במידה וכן, נתק את הפס, ובדוק אחד אחד עם מתח מהמצבר לראש המצת, לנקודה שבה הוא מקבל מתח.
אם אתה מקבל ניצוץ בנגיעה, המצת תקין.... אם לא, תחליף מצתים. אגב, גם אם לא כולם שרופים, כדאי להחליף את כולם.
אופציה נוספת, אם יש לך את הערכים, בדוק התנגדות למצתים.
שמוליק פירט לך את הבדיקה של מצתי החימום.
האם פימפמת את המשאבה הידנית עד שהפכה להיות קשה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שמוליק פירט לך את הבדיקה של מצתי החימום.
האם פימפמת את המשאבה הידנית עד שהפכה להיות קשה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן פמפמתי עד שהפכה קשה אבל ההנעה נשארה קשה
לגבי הפירוט של שמוליק
האמת לא בדקתי
היכן נמצאים מצתי החימום המחוברים בפס מתכת בינהם ?
אתה יכול לתת לי כיוון ?
תודה רבה
לא, לא מכיר את המנוע 3.2
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא, לא מכיר את המנוע 3.2
Sent from my iPhone using Tapatalk
אוקי
תודה רבה על העזרה
ראשית רציתי לומר תודה רבה לשמוליק על כל העזרה וההדרכה שלו בבדיקה של המצתים
תודה על כל הסבלנות וההסבר המפורט שמוליק
אז כך לאחר בדיקה של המצבר , פס גישור של המצתים , המצתים עצמם כל אחד בנפרד ובית פילטר סולר
הכל נמצא תקין
הרכב עדיין מניע קשה דבר אחרון שאני יכול לחשוב עליו זה לבדוק את הסטרטר האם הוא גוסס או צורך יותר מידי זרם בהנעה
האם מישהו מכיר חשמלאי אמין והוגן שיכול לבדוק את זה מישהו שאפשר לסמוך עליו ולא אחד שיחפש רק איך לקחת כמה שיותר כסף ?
תודה רבה
נועם
שלום לכולם
אז בנוגע להנעה הקשה ולאחר בדיקות ארוכות ויסודיות שבהן ההתלבטות היתה האם משאבת הסולר סיימה את חייה או לא
התקלה היתה סטרטר
המשאבה עדיין חיה ובועטת
תודה רבה לכולם על העזרה והייעוץ
נועם
בקינג הסטרטר יושב מתחת לפילטר סולר ויכול לראות סולר, מה שגורם לבלאי מואץ.
אני לאחר שיפוץ הסטרטר אטמתי אותו בצבע אפוקסי.
אגב הייתה לי בעיה זהה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
יכול לראות סולר כשהמשאבה או הצנרת נוזלת. אני מניח שזול יותר לאטום עם איפוקסי מאשר לסדר את מקור הנזילה.
כל אחד והגישה שלו לגבי נזילות. הכוונה בדברי הייתה שכל החלפה של פילטר סולר מגיעה סולר לאזור הסטרטר(גם אם מאוד זהירים).
וזה עוד לפני נזילות, בין אם טופלו או לא.
האפוקסי מונע את החדירה לסטרטר.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.