ybar
08-10-17, 14:03
כאמור ,לאחר החלפת סעפת היניקה פתאום הסטרטר מרגיש לי קצת ארוך יותר מבעבר וגם המנוע לא עובד ממש "עגול" למרות שהמפלג חזר בדיוק למקומו טרם הפירוק, הסעפת אטומה לחלוטין והכל חזר למקומו בדיוק כולל כל צינורות הוואקום,האם קידום/איחור הצתה ע"י "משחק" עם המפלג אמור לפתור לי את בעיית ההתנעה וזיוף המנוע/טורים? אם כן,כיצד מתבצע התהליך ולאיזה כיוון אני אמור לסובב את המפלג ע"מ שהסטרטר יהיה יותר מהיר/קצר והמנוע יעבוד יפה?