צפייה בגרסה מלאה : משמעות מס' ידיים
הולך לבדוק טנדר 2015, 95,000 ק"מ , נראה מצויין בתמונות וגם המחיר, עדיין באחריות יצרן.
האם צריך לשנות לי שהמוכר יד שלישית לדעתכם?
לי אישית לא.
בעידן של היום יש אנשים שכל שנה מחליפים רכב.
היסטורית טיפולים
בדיקה קפדנית. נראה לי שכאן המקום ללכת למכון בדיקה, לשלם כמה מאות טובות של שקלים כדי שיבדקו טוב מנוע, כיפופים/עיקומים/ריתוכים בשלדה.
להתעקש על בדיקת מספר מנוע והתאמה לרישיונות
בדיקת צבע שלא עבר איזו תאונה מטורפת
היסטורית טיפולים
בדיקה קפדנית. נראה לי שכאן המקום ללכת למכון בדיקה, לשלם כמה מאות טובות של שקלים כדי שיבדקו טוב מנוע, כיפופים/עיקומים/ריתוכים בשלדה.
להתעקש על בדיקת מספר מנוע והתאמה לרישיונות
בדיקת צבע שלא עבר איזו תאונה מטורפת
זה ברור, השאלה היתה על מספר ידיים....
מס הידיים כן משנה כשתרצה למכור
אני עם פאג'רו 2011 לא 2015 כמו שאתה רוצה לקנות במצב מצוין אפילו לרכב חדש אבל בגלל מס הידיים כמו הרכב שאתה רוצה לקנות לא הצלחתי למכור במחיר שפוי לכן ויתרתי על מכירה
מחשבה קצת קדימה
חאלד
איציק - 4X6ZH
21-10-17, 09:00
2015 המוכר יד שלישית
לרכב פחות מ 100.000 קמ
למה אין כבר כלי רכב אחרים ?!
הדגם הזה כזאת מציאה שכל כמה חודשים מחליף בעלות
איציק
טנדר נבארה, עם נעילה אחורית מובנית
לא הייתי נוגע.
נשמע חשוד, מכל כיוון.
להערכתי, זה גם מה שאיציק ניסה לומר לך.
מס הידיים כן משנה כשתרצה למכור
אני עם פאג'רו 2011 לא 2015 כמו שאתה רוצה לקנות במצב מצוין אפילו לרכב חדש אבל בגלל מס הידיים כמו הרכב שאתה רוצה לקנות לא הצלחתי למכור במחיר שפוי לכן ויתרתי על מכירה
מחשבה קצת קדימה
חאלד
2011 יד שלישית? איפה הבעיה? אפילו במחירון בקושי מורידים על היד למי שזה משנה.
- - - Updated - - -
לא הייתי נוגע.
נשמע חשוד, מכל כיוון.
להערכתי, זה גם מה שאיציק ניסה לומר לך.
שמיל, חשוד אפשר לבדוק בתחתונים זאת לא בעיה, אני בטוח שגם המוכר יבין את הספק.
לעיניין מס' הידיים, לדעתי זה נורמלי, ואם הקונה מתכנן להחזיק ברכב כמה שנים טובות אז בכלל זה כבר לא ישנה.
גילוי נאות- ראיתי את הרכב ביד 2(אם זה אותו אחד לפי הנתונים), באמת נראה מעולה ומושקע.
הכוכב הכחול
21-10-17, 11:57
2011 יד שלישית? איפה הבעיה? אפילו במחירון בקושי מורידים על היד למי שזה משנה.
תיקון קטן,
2015 יד 3
הולך לבדוק טנדר 2015, 95,000 ק"מ , נראה מצויין בתמונות וגם המחיר, עדיין באחריות יצרן.
האם צריך לשנות לי שהמוכר יד שלישית לדעתכם?
תיקון קטן,
2015 יד 3
לא זה, ראה הודעה 5 .
הולך לבדוק טנדר 2015, 95,000 ק"מ , נראה מצויין בתמונות וגם המחיר, עדיין באחריות יצרן.
האם צריך לשנות לי שהמוכר יד שלישית לדעתכם?
בעולם הטנדרים/רכבי עבודה, כמעט תמיד ״מחיר מצויין״ לטובת הקונה משמעותו שהעז מתחבאת איפושהו.
עם קרניים.
אם עדיין באחריות יצרן, לך ליבואן לבדוק היסטוריה ותראה אם אין חורים שחורים לא ברורים.
סוף דבר, בדקתי דרך המוסך שלי במחשב היבואן ואלו התוצאות:
-טיפולים: טיפול 60,000 לא בוצע, כלומר חור בין 40,000 ל80,000.
-הוחלפה שרשרת טיימינג ב88,000.
-נבדקו נזילות בצנרת טורבו
-נזילות בבולמים(משקל קטן, במילא הייתי מגביה ומחליף)
בקיצור ולמרות שאין חוקיות, החלטתי לותר.
בעיות שהייתי מצפה למצוא ברכב עם הרבה יותר קילומטרז'.
תודה למשיבים, נמשיך לחפש
אני מסכים עם כל מי שכתב שזה חשוד עד בלתי סביר.
היד הראשונה - נניח עצמאי שקנה טנדר חדש, גילה אחרי חצי שנה שהעלות גבוה מדי, או שפרויקט התבטל, ומכר. היד השנייה, אותו דבר? והשלישית? רכב עבודה לרוב משמש את היד הראשונה לפחות 3 שנים, ולו רק מסיבות חשבונאיות. שרכב כזה ימכר שלוש פעמים במשך שנתיים? צירוף מקרים בלתי סביר לחלוטין.
אבל עוד שאלה על הדרך - טיפול כל 20,000 קילומטר? איזה טנדר זה?
נבארה, מומלץ כל 20,00, בשלי הורדתי ל15 אבל הוא יותר ישן
סוף דבר, בדקתי דרך המוסך שלי במחשב היבואן ואלו התוצאות:
-טיפולים: טיפול 60,000 לא בוצע, כלומר חור בין 40,000 ל80,000.
-הוחלפה שרשרת טיימינג ב88,000.
-נבדקו נזילות בצנרת טורבו
-נזילות בבולמים(משקל קטן, במילא הייתי מגביה ומחליף)
בקיצור ולמרות שאין חוקיות, החלטתי לותר.
בעיות שהייתי מצפה למצוא ברכב עם הרבה יותר קילומטרז'.
תודה למשיבים, נמשיך לחפש
אמנם בתמונות נראה מצויין אבל במכני זה לא ככה.
עבור הלאה.
בהצלחה.
נמרוד, גם בדיסקו לפי הספר כל 20k(אומרים שבגלל הפילטר הצנטריפוגלי), הניסיון לימד אותי כבר, אני עושה כל 10k.
גם בהאנטר,לפי היצרן,כל 20K,פילטר אויר וסולר כל 40K.
זה מרווח הטיפולים במוסכי היבואן.
אולי זה ההסבר הפשוט ליתרון האמינות של טנדר טויוטה... טיפול כל 10k בלי משחקים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.