התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שוב בעיית חשמל...עזרה (פרטים ותמונות בפנים)



.Nir.
18-12-05, 23:20
http://img361.imageshack.us/img361/9957/pc1902885et.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/4025/pc1902875ks.jpg

יש סטרטר אבל החלק בתמונות משמיע רעשים והאוטו לא מניע.. החלק נמתא מתחת לתא כפפות
אם למישהו יש מושג מה החלק עושה ומה הבעיה ואיך ניתן לסדר, אם ניתן לתקן את החלק או להחליפו אשמח לדעת קצת מידע..
תודה מראש ניר.

jango
18-12-05, 23:53
איזה שנה הרכב?
משנת 94 ממוקמים שם גם בממסרים של המזגן
אבל מי יודע כמה מוחות של אזעקות ואימבילייזרים יש לך באוטו אולי זה אחד מהם
נתחיל בזה תחליף אותו ואז תדע עם הוא הבעיה.
אחר כך זה מע' חשמל מחדש אצלי הוציאו 4 מוחות ומע' אזעקה+ 30 מטר חיווט מיותר
וכל הבעיות נפתרו
אם אתה רוצה מישהו אומן בסמוראי וחשמלאי רכב במקצועו במחיר מצחיק ל 3 ימי עבודה ומערכת חשמל חדשה תרים טלפון ואני אפנה אותך
ליאור0522527947

.Nir.
18-12-05, 23:56
הרכב שנת 90 אין אימוביליזר
יש מין פלטינה כזאת שעושה ראש ודופקת
כשאני מוציא תחלק אין תרעש פשוט לא מתניע וזהו...
אנטי לא יודע מה החלק עושה חשבתי מישהו ידע פה ויעזור
פעם אחת גם היה לי את אותו רעש במהלך הנסיעה לכמה שניות המכונית כאילו איבדה את הכח שלה אז חזרה כאילו כלום לא קרה..
ואני לא חושב שאני צריך חשמלאי לעבודה גדולה רק להחליף תחלק אני מקווה
תודה בכל מקרה לי ואם זה כבר סיפור אחר אני יצור איתך קשר..

המהנדס
19-12-05, 09:03
זהו איזה אוטומט או שנאי (בגלל הסליל) לדעתי הוא מקבל מתח נמוך ומוציא מתח גבוה (הייתי בודק עם רב-מודד על אחד תקין אם היה לי אחד).
מצאתי איזכור לזה ברשת לפי מספר קטלוגי:

All Part Groups Chugging When driving Always

Q: I discovered the problem when starting car. First, when you turn on the key you here a ticking noise in part # (31850-80C10) E8T15171 (2506). This is some type of relay. Once the ticking stops after about 30 seconds the car will start, but has no power 35 mph tops. The car will not start when the ticking is present.



A: Yikes.....at least it is not a bomb....... I have never come across this problem before..... Is there some type of starter interupt system or maybe one of those remote starter systems installed????... Ed

באתר :

http://www.all-parts.net/diagnostics/mechanics/GEO_Tracker.html

לדעתי אתה פשוט צריך להחליף את החלק כי הוא אינטגרלי ברכב מסתבר (בדקתי לפי מק"ט) , אני הייתי מנסה במכשירי תנועה.

eran4x4
19-12-05, 10:03
אל תרוץ להחליף את הממסר

יכול להיות שהתקלה שם יכול להיות במקום אחר, אם אתה יכול להחליף ראש בראש עם מישהוא אחר עם אותו רכב לטובת הבדיקה מצוין, אם לא עדיף שמישהוא שמכיר את הרכב ומבין במערכת חשמל יבדוק מה התקלה.

כמו שהמהנדס עשה חיפוש בגוגל עם המק"ט יתן לך עוד כמה רמזים על תפקיד הממסר הזה.

.Nir.
19-12-05, 10:12
זה מין רילי של המשאבת דלק הוא דפק בגלל שלא היה מעגל סגור..
משאבת דלק הלכה :/
מתחיל בחיפושים אחרי משאבת דלק :cry: זה לא מפסיק

.Nir.
19-12-05, 10:57
יכול להיות שמחירה של משאבת דלק חדשה הוא 2700 שקל?!?!?!?

מכשירי תנועה מגזימים אם יש לכ מושג כמה עולה משאבה חדשה/מפרוק שקניתם או שמעתם על מישהו שקנה אשמח לדעת מחיר...

.Nir.
19-12-05, 13:03
מצטער על ההודעות הכפולות..
העובד של השרותי דרך של החברת גרירה הגיע לרכב והצליח להניע אותו ע"י מעקפים אבל עדיין צריך לסדר את מה שמקצר
עכשיו השאלה שלי השתנתה.. אתם מכירים בעל מקצוע טוב ואמין באזור המרכז שלא ינסה לדחוף לכם משאבת דלוק כשהבעיה היא רק קצר בחשמל..?
אהבתי אבל תסיפורים שהוא סיפר כשהוא ראה שהמכונית נוסעת והקטע של המשאבת דלק התנפץ לו

eran4x4
19-12-05, 13:27
יורם + איציק במוסך אפק
מכירים סוזוקי טוב ויודאים לקרוא סכמות, למצוא ולפתור תקלות בסגנון

חימושניק
19-12-05, 18:34
מה אתם עושים רעש ממימסר מסכן???? העלות שלו היא 20 ש"ח ואפשר להחליף אותו בקלות.

וזה לא שנאי ולא נעל שמאל!!!!

אפשר לבדוק האם התקלה בממסר ע"י גישור בין הפין שמסומן ב-30 לפין שמסומן ב-87. אם האוטו מניע, סימן שהבעיה או בממסר או בפיקוד שלו. אפשר גם להתקין את הממסר בלי מכסה הפלסטיק שלו וללחוץ את הפלטינה ביד - התוצאה - כנ"ל.

כמו שאיציק אומר - אל תעשו סודוקו מכל דבר.

המהנדס
19-12-05, 23:37
בממסר יש 4 רגליים בזה אני רואה רק 2 , יכול להיות שאני טועה ויש 4 ?

משאבת דלק חשמלית בסמוראי מודל 90 ?
הסמוראי שלך מוזרק? אם לא תשכח ממה שאמרו לך.

בקיצור עוד פרטים יעזרו :D

.Nir.
19-12-05, 23:48
הסמוראי מוזרק כן..
והבעיה לא היתה בממסר בסוף
היו הרבה קצרים במערכת חשמל שהובילו לזה שהממסר יתקתק
הכל כבר תוקן אבל וזה מאחורינו עד לפעם הבאה..
פשוט זה מעצבן שבן אדם מתעסק לך באוטו הוא לא יודע מה הבעיה וממציא דברים
שעה הסתכלתי עליו מתחשמל מ ה COIL לא יודע כבר כמה קשה לחשמלאי לסדר מערכת שהא נתקל בה מדי יום

combina347
20-12-05, 18:10
חימושניק אתה תותח
סוף סוף מישהוא מדבר לעיניין יש צדיק אחד בסדום
יתכן שהריליי אינו מקבל מינוס טוב או שהבורג של המינוס רופף וזה הגורם לבעיות

ממסר/ריליי נועד כדי שהזרם הגבוהה של הצרכן במקרה זה משאבת דלק לא יפגע במפסק ההפעלה ובמקרה שלנו לא ליצור עומס על החוטים הדקים במערכת

ניתן להשיג סכמה של ריליי (אני לא זוכר בע"פ)
או שניתן לפתוח אותו ולהבין ממש מה עושה כל רגל
או שתמתינו לפעם הבאה שאתחבר

חימושניק אולי תביא להם אתה את הסכמה אם תתחבר לפני
הבאתה לי חיוך על הפנים משום שרק בצבא מפרקים אותם ולוחצים עם היד כדי להניע ללא נהג ממכסה המנוע או לשאוב דלק ללא הנעה

חנן-ג'יפולוג
20-12-05, 18:29
כאן יש הסבר על ממסר, כולל מספרי רגליים:

http://www.jeepolog.com/jp_archive/jplg_stories_foglights.htm

-->