PDA

צפייה בגרסה מלאה : נורית 4X4 מהבהבת



avi3241
06-11-17, 10:27
חברים שלום!
בזמן לחיצה על הלחצן של 4X4 הנורית מהבהבת ולא נדלקת קבוע, כמו שהיתה תמיד.
אבל ה4X4 עובד.
לפי דעתי זה משהו עם הצינורות ואקום.
מי יודע איפה הם יושבים?האם יש למישהו תמונה?

מדובר על טרופר בנזין ארוך 2002 ללא TOD.

תודה רבה

נדב ש.
06-11-17, 11:30
אם הרכב משתלב ועדיין הנורה מהבהבת זה לא קשור לוואקום, מעל המזלג שילוב יושב חיישן שמזהה את תנועת המזלג ואחראי על חיווי הנורה, בדוק שהוא תקין והחיווט תקין.

avi3241
06-11-17, 11:46
הוא לא מתנתק
הוא נשאר משולב

- - - Updated - - -

הוא נשאר משולב ולא מתנתק

נדב ש.
06-11-17, 14:05
הוא לא מתנתק
הוא נשאר משולב

- - - Updated - - -

הוא נשאר משולב ולא מתנתק

את זה לא כתבת בהודעה הראשונה.

תסתכל על הסרן הקידמי יש 2 חיישני וואקום וצינוריות, יש גם בפורום פה שירטוט וואקום, תריץ חיפוש.

avi3241
06-11-17, 14:56
לא מצאתי בחיפוש פה שרטוט.
אני אחפש על הסרן הקדמי, כמו שרשמת.

תודה

נדב ש.
06-11-17, 17:57
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/97750-4×4-לא-תקין-טרופר-2002-גיר-רגיל

Raccoon
07-11-17, 17:32
יש שני סוגים של הבהוב: מהיר (4mhz) ואיטי (2mhz) אחד מתריע על תקלה בשילוב החשמלי בטרנספר והשני על תקלה בשילוב הפניאומטי בסרן (לא סגור על איזה מהם מצביע על איזו תקלה...). שים לב שהתקלה, לפחות בסרן, יכולה גם להיות הפוכה - לא מצליח לנתק.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
כשתמצא את הצינוריות ואקום תוכל לנסות להחליף ביניהן ואז זה אולי ינתק את השילוב בסרן כדי שתוכל לפחות לנסוע...

נדב ש.
07-11-17, 17:52
האיטי זאת תקלה בשילוב הפניאומטי, אבל לא מחייב, יכול להיות גם החיישן שיושב על המזלג ומצביע על מצב השילוב(רק חיווי לנורה בדשבורד)-מנותק/מחובר=לא מזהה שילוב, אבל בלחיצה הוא כן ישתלב.

-->