צפייה בגרסה מלאה : פגוש ברזל חייב גם כננת - החל מאיזו שנת ייצור?
למיטב ידיעתי החל משנת ייצור מסויימת התקנת פגוש ברזל קדמי מחייבת גם התקנת כננת?
אז כמו בכותרת- מאיזו שנה?
2008 כמדומני.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
boaz avrahami
07-11-17, 07:45
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171107/51cc533ecfc7c8a9308cf28597a23f15.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171107/5f18a4b1226d731da7187137702dd22e.jpg
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
ובקיצור,
אסור מאף שנה, אלא אם הותקן במקור ע"י היצרן.
הדיון הזה עולה מחדש כל כמה חודשים.
איך זה שיש מכרז של רכבי המדינה שבהם מותקן פגוש קידמי מתכת (היה כננת ופורק) ומאושרים לנסוע בכביש כחוק ?
מה מותר ומה אסור ?
ברכבים אלו הותקנו פגושים כאן בארץ אפילו יש פירסום של אספיר .
כשהפגושים הותקנו עם כננת הם היו חוקיים.
מה שקורה איתם אחרי שהם יוצאים משירות ממש לא מעניין את הבעלים הקודם.
למסירה: תיק ציוד.
רכבי המדינה נמכרים במכרזים as-is והאחריות לרישוי שלהם היא על מי שקונה אותם.
יש כאלו שנמכרים עם כננת ויש כאלו שהכננת מפורקת לפני שהם מגיעים למכירה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
boaz avrahami
07-11-17, 15:37
ובקיצור,
אסור מאף שנה, אלא אם הותקן במקור ע"י היצרן.
הדיון הזה עולה מחדש כל כמה חודשים.
ידידי, טרח וקרא את הנוהל שצירפתי.
עמוד 2, תחת ״הפעולות במכון״
רשום משנת 2008 באופן הברור ביותר.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
2008 (סעיף 1) זה לגבי Bull Bar, לא פגושים ...
לגבי פגושים (סעיף 2) כתוב "מכל שנת ייצור"
בוחן במכון רישוי שהולך לפי הכתוב, ומגיע אליו לטסט רכב עם פגוש קדמי ממתכת, ללא כננת יכול/אמור/צריך (מחק את המיותר) להכשיל את הרכב. מכל שנה. אלא אם הבוחן מחליט שזה הפגוש המקורי (סיקס/סופה/דיפנדר...).
אם יש כננת בפועל וברישיון, זה בסדר.
מגן חזירים הוא עילה לפסילה בטסט של כל רכב משנת 2008 ומעלה.
לא כל הבוחנים בכל המכונים יודעים לקרוא.
boaz avrahami
07-11-17, 16:00
2008 (סעיף 1) זה לגבי Bull Bar, לא פגושים ...
לגבי פגושים (סעיף 2) כתוב "מכל שנת ייצור"
צודק... סליחה [emoji33]
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
שימו לב שההפרדה להבנתי היא פגוש מתכת במקור.
יש טנדרים משנות ה-90 שהפגוש המקורי הקדמי וגם האחורי ללא וו גרירה הוא מתכתי, הקדמי אמנם מעוצב, אבל מתכתי. והאחורי בין סתם צינור לגוש ברזל.
היילקס למשל.
מעיר שוב את השרשור הזה,
למרות שכתוב בפירוש N1, M1,
אין כל התייחסות ל N2 (כלומר ראם, סלוורדו, F350 ועוד).
בשיחה עם מתקינים, הם מנסים לדחוף גם כננת. מסחרית ברור למה, האם חובת כננת בפגוש ברזל גם ב N2?
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
למה אתה צריך פגוש מתכת אם אין לך כננת? אני מנסה להבין מה הטעם לשים 30 קילו בחזית הרכב ללא צורך.
למה אתה צריך פגוש מתכת אם אין לך כננת? אני מנסה להבין מה הטעם לשים 30 קילו בחזית הרכב ללא צורך.
מיכה, שיפור זוית גישה.
חיתוך של טמבון מקורי לא תמיד נראה מספיק יפה (וגם עשוי להכשיל טסט, אם בוחן רק רוצה).
אגב, שלא ישתמע מכך שאני חושב שטמבון ממתכת הוא באמת יפה.
אוקי סבבה. לא חשבתי על זה אבל אישית אני חושב שעדיף למצוא פתרון אחר
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
מיכה, שיפור זוית גישה.
חיתוך של טמבון מקורי לא תמיד נראה מספיק יפה (וגם עשוי להכשיל טסט, אם בוחן רק רוצה).
אגב, שלא ישתמע מכך שאני חושב שטמבון ממתכת הוא באמת יפה.מה שהוא אמר
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
אוקי, שיפור זווית גישה. אבל למה ממתכת? זה לא שאתם בעצמכם מייצרים את הפגוש נכון? תלכו למישהו שמייצר מפלסטיק מתאים או פיברגלאס אם זה חומר מתאים (אני לא יודע, נראה לי לא גמיש מספיק) ושיבנו לכם.
השאלה שלי היא לא למה להחליף פגוש, השאלה היא למה דווקא ממתכת.
השאלה היא אם החוק מדבר על קבוצה N2
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
תודה לכולם הס"כ רציתי להתקין טמבון מתכת ולא את הציקמוקים שמוכרים אלא ביצור עצמי
שגם יהיה יפה וגם אפקטיבי ( זוית גישה מפגש עם מכשול גבוה ) אבל שכחתי שאנחנו גרים מבמדינת חלם
נ.ב. פגוש מתכת יכול להיות גם יפה אפילו מאוד יפה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.