itzikbi
14-11-17, 15:58
שלום לכולם
טרופר דיזל שנת 2003.
הרכב כעקרון נסע מצוין בבוקר ההנעה היתה קשה ומלווה בעשן לבן שאחרי כחצי דקה נעלם, הבנתי שמדובר ביניקה של אויר למערכת אז פמפום קצר במשאבת סולר במסנן והיה מניע גם ללא העשן. כ"כ ריח חזק שיצא מהאגזוז לא בגדר הנורמלי. חוץ מזה הכל היה טוב. אין ריח של סולר במים ולא בשמן. אני גר בקריות. בנסיעה האחרונה למרכז במהלך העמידה בפקקים הרכב כאילו מקפץ לו משהו שלא עשה לפני כן. לאחר כשעה בדרך חזרה המנוע נכבה במהלך הנסיעה בלי שום התראה. עמדתי בשוליים . מנורת check engine דלקה. ה
ריססתי קצת ספריי אינגקטורים מכיוון הפילטר אויר והמנוע הניע. התחלתי בנסיעה ואחרי 10 דקות בערך שוב נכבה. שןב ספריי אינגקטורים..מניע...אחרי חמש דקות נכבה והפעם כבר לא מניע בכלל. הרכב נגרר הביתה . חשוב גם לציין שכיומיים לפני הנסיעה ראיתי שהמצת להט הראשון מנותק מהפס החשמלי. חיברתי אותו. היום אני כבר מבין שהמצת נותק מהחשמל ע"י הבעלים הקודם כי הוא היה מקצר ונותק מהחשמל במקום להחליפו כי הוא פשוט שבר אותו. בכל מקרה נשרף הפיוז 50 אוהם של המצתי להט. עד עכשיו מה שעשיתי זה להחליף כמובן את הפיוז מצתי להט, החלפתי את חיישן המסילה, החלפתי את השמן, שני הפילטרים וכן פילטר סולר. כולם אורגינליים. כרגע המצב הוא שהרכב לא מניע, נורת ה check engine דולקת, בלוח שעונים כל המדים פועלים ומתפקדים למעט המד לחץ שמן שהוא כאילו לא עובד, כשאני נותר סטרטר ארוך הוא לאט לאט מתחיל לעלות...אני מניח שנבנה הלחץ שמן לאט לאט לכן הוא עולה, אבל שתי שניות אחרי שאני מפסיק את הסטרטר הוא שוב יורד עד למטה כאילו אין לחץ בכלל. אין לי tech2 אז כשאני מקצר עם אטב נייר את הפינים 6 ו 4 בקונקטור בשביל לאבחן איזה תקלה יש, הנורה check engine נכבת. לא מהבהבת אלא פשוט נכבת. ניסיתי להניע כשהאטב מחובר ככה לקונקטור אבל עדין לא מניע.
אשמח לעזרה
תודה
טרופר דיזל שנת 2003.
הרכב כעקרון נסע מצוין בבוקר ההנעה היתה קשה ומלווה בעשן לבן שאחרי כחצי דקה נעלם, הבנתי שמדובר ביניקה של אויר למערכת אז פמפום קצר במשאבת סולר במסנן והיה מניע גם ללא העשן. כ"כ ריח חזק שיצא מהאגזוז לא בגדר הנורמלי. חוץ מזה הכל היה טוב. אין ריח של סולר במים ולא בשמן. אני גר בקריות. בנסיעה האחרונה למרכז במהלך העמידה בפקקים הרכב כאילו מקפץ לו משהו שלא עשה לפני כן. לאחר כשעה בדרך חזרה המנוע נכבה במהלך הנסיעה בלי שום התראה. עמדתי בשוליים . מנורת check engine דלקה. ה
ריססתי קצת ספריי אינגקטורים מכיוון הפילטר אויר והמנוע הניע. התחלתי בנסיעה ואחרי 10 דקות בערך שוב נכבה. שןב ספריי אינגקטורים..מניע...אחרי חמש דקות נכבה והפעם כבר לא מניע בכלל. הרכב נגרר הביתה . חשוב גם לציין שכיומיים לפני הנסיעה ראיתי שהמצת להט הראשון מנותק מהפס החשמלי. חיברתי אותו. היום אני כבר מבין שהמצת נותק מהחשמל ע"י הבעלים הקודם כי הוא היה מקצר ונותק מהחשמל במקום להחליפו כי הוא פשוט שבר אותו. בכל מקרה נשרף הפיוז 50 אוהם של המצתי להט. עד עכשיו מה שעשיתי זה להחליף כמובן את הפיוז מצתי להט, החלפתי את חיישן המסילה, החלפתי את השמן, שני הפילטרים וכן פילטר סולר. כולם אורגינליים. כרגע המצב הוא שהרכב לא מניע, נורת ה check engine דולקת, בלוח שעונים כל המדים פועלים ומתפקדים למעט המד לחץ שמן שהוא כאילו לא עובד, כשאני נותר סטרטר ארוך הוא לאט לאט מתחיל לעלות...אני מניח שנבנה הלחץ שמן לאט לאט לכן הוא עולה, אבל שתי שניות אחרי שאני מפסיק את הסטרטר הוא שוב יורד עד למטה כאילו אין לחץ בכלל. אין לי tech2 אז כשאני מקצר עם אטב נייר את הפינים 6 ו 4 בקונקטור בשביל לאבחן איזה תקלה יש, הנורה check engine נכבת. לא מהבהבת אלא פשוט נכבת. ניסיתי להניע כשהאטב מחובר ככה לקונקטור אבל עדין לא מניע.
אשמח לעזרה
תודה