צפייה בגרסה מלאה : משאבת סולר
שלום לחברים כאן
אני זקוק לעזרה אני רוצה לבדוק את צמת החשמל של המשאבה דיזל על מנת לדעת אם זו הבעיה לפני שאני הולך לכיוון החלפת משאבה שזה כפי הידוע יקר בטירוף לפי הבנתי לא חסרים מקרים שבהם הבעיה היתה הצמה ולא המשאבה
אשמח לעזרה בנושא
תודה מראש
נועם
מה בעיה ?
על איזה רכב מדובר ? שנה ?
בעיקרון הצמה עוברת מתחת למצבר (אצלי בקינג 2003) ויש קופסאת ריליים ליד הקופסאת פיוזים בתא המנוע
שלפעמים ריילי תקול יכול גם לשגע את המשאבה.
איתי.
ברכב דומה של חבר שהמנוע התחיל להראות סימני זיוף שיחקנו עם הצמה ביד תוך כדי שהוא מונע מה שגרם למנוע בכל תזוזה של הצמה לשנות סל"ד, קםץ לחשמלאי שמבין והנ"ל פתר את הבעיה, לא משאבה ולא שיפוץ.
מה בעיה ?
על איזה רכב מדובר ? שנה ?
בעיקרון הצמה עוברת מתחת למצבר (אצלי בקינג 2003) ויש קופסאת ריליים ליד הקופסאת פיוזים בתא המנוע
שלפעמים ריילי תקול יכול גם לשגע את המשאבה.
איתי.[/QU
מדובר בקינג 2002
- - - Updated - - -
איך אני יכול לדעת אם הריליי תקול ?
- - - Updated - - -
[QUOTE=נדב ש.;771917]ברכב דומה של חבר שהמנוע התחיל להראות סימני זיוף שיחקנו עם הצמה ביד תוך כדי שהוא מונע מה שגרם למנוע בכל תזוזה של הצמה לשנות סל"ד, קםץ לחשמלאי שמבין והנ"ל פתר את הבעיה, לא משאבה ולא שיפוץ.
אני אנסה לעשות את זה באמת הצמה כפי ש kruvi אמר עוברת מתחת למצבר זו הצמה ששיחקת איתה ?
- - - Updated - - -
ברכב דומה של חבר שהמנוע התחיל להראות סימני זיוף שיחקנו עם הצמה ביד תוך כדי שהוא מונע מה שגרם למנוע בכל תזוזה של הצמה לשנות סל"ד, קםץ לחשמלאי שמבין והנ"ל פתר את הבעיה, לא משאבה ולא שיפוץ.
אני אנסה לעשות את זה באמת הצמה כפי ש kruvi אמר עוברת מתחת למצבר זו הצמה ששיחקת איתה ?
קישור עם תמונה לצמת חשמל!
אם אני זוכר נכון, היא עוברת מתחת למגן חום. ומתחברת ל"פיקאפ" של הטיימינג הקראנק והמשאבה.
כמו שציינתי בעבר, לי זה פתר את כל "בעיות המשאבה".
https://www.ebay.co.uk/p/Fuel-Injection-Pump-Mitsubishi-PAJERO-III-3-2-Di-d-V60-ME190711/592816081?iid=332080513731&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE% 26ao%3D2%26asc%3D43782%26meid%3D51b925e2 bdcd4306a888bf54c554221f%26pid%3D100005% 26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D361556543837%2 6itm%3D332080513731&_trksid=p2047675.c100005.m1851
תמצא את היוניט חום מנוע בראש ליד מותחן הטיימינג (בצד ימין אם אתה מול המנוע),
זו הצמה . היא ממשיכה לפיקאפ שיושב על משאבת הסולר מלמעלה, ופיקאפ נוסף (גיבוי) על המשאבה בצד .
אפשר לנתק את שלושת הקונקטורים +קונקטור צמה ראשית ולבדוק ויזואלית.
אפשר גם לבדוק (באק פרוב) שיש בין 1.5-2.5va בפיקאפים של המשאבה בסרק.
בהצלחה.
נ ב אם אחד עובד זה כבר בסדר (מבחינת המנוע).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.