PDA

צפייה בגרסה מלאה : שלום חברים השמח לעזרה תודה.בעיה איסוזו טרופר דיסל שנת 2000 משלב בזמן שהכפתור לא לחוץ



dror27
22-11-17, 19:18
יש לי בעיה במערכת טרנספר או בעיה חשמלית ואיך אני פותר אותה תודה.
לפני שנה ושלוש חודש קוצר לי המחשב ואיתו היה קצר בצמה הרשית. נגשתי לתפל במחשב שלך לתיקון ובתיל בבעיה של החוטים הסרופים יחד עם המחשב של חברת UMI לזהות חוט חוט. עד כה הכל ברור. הנענו והכל עבד פיקס כולל הנורה שלא נדלקה לי לפני של האוטמט 4X4. אני לא ממש סמתי לב שהרכב משולב קבוע או לא רק. היה לי רעש מעצבן ולצערי כל הדוקטורים שלחו אותי לבעית דריישפט .... קיום אני בלי דריישפט קידמי עקב זה שהרכב תמיד משתלב רק בזמן נסיעה קצת מהירה. בחולות לא משולב רק לאחר לחיצה על הכפתור יש לי שתי בקשות אחד.
מה כל לגרום לבעיה ומה הפתרון?
שתיים עם אפשר לקבל סכמה של הטרנספר וכל המחלול של ה4X4 הסכמה מאוד תעזור לי תודה

Raccoon
22-11-17, 20:23
לא לגמרי ברור ממה שכתבת אם הטרנספר משולב כל הזמן או רק בנסיעה מהירה או רק בחולות.
אם הבעיה היא שהוא כל הזמן משולב יכול להיות שהבעיה היא בכפתור עצמו (או אולי בפיוז?). ברכבים האלה ברירת המחדל היא טרנספר משולב - אם מנתקים את הכפתור הטרנספר משלב הנעה קדמית, די סביר שזה גם מה שקורה אם יש נתק בחיווט של הכפתור או משהו בסגנון.
מציע לך לחפש את הפיוז הרלוונטי (אפשר על הדרך לעבור על כל הפיוזים, במיוחד אחרי שנשרפו לך רכיבים חשמליים), ואחרי זה לבדוק איכשהו את הכפתור עצמו (קשה לי להאמין שהכפתור התקלקל אבל אולי מישהו ניתק אותו בטעות?).
כל מה שכתבתי כנראה לא רלוונטי לדגם TOD...

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

erezgur
22-11-17, 20:47
ברוך הבא,

קצת קשה להבין את כל מה שכתבת, שבירת הטקסט למספר משפטים עם פיסוק הייתה יכולה לסייע.

בכל מקרה, בראש הפורום יש שרשור נעוץ עם ספרות טכנית שתסייע גם עם סכימות שביקשת וגם עם תרשימי הזרימה להתמודד'ות עם בעיות שונות.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/14382-Trooper-Workshop-Manual-%D7%91-jeepolog

נדב ש.
22-11-17, 21:09
ראשית, זה נכון שברירת המחדל של המערכת היא משולב אבל זה רק במצב שהמנוע כבוי, ברגע שהמנוע מונע הרכב יוצא משילוב בגלל המערכת וואקום, המזלג נימשך החוצה מהציריה ומוציא אותה משילוב, לחיצה על כפתור השילוב החשמלי נותן פקודה לסולונואיד להפוך וואקום בדיאפרגמה ולדחוף את המזלג בחזרה לשילוב, זה נכון גם לדגם TOD וגם לרגיל.
לדעתי עשו אצלך בלאגן בצנרת וואקום כשטיפלו בצמה הראשית, כנראה שהמערכת מקבלת וואקום קבוע בשתי הכיוונים במקום להפוך כיוון אחד, או שאחד מהסולונאידים נהרס, צירפתי שירטוטים רלוונטיים מהספר.
117517
117518
117519

dror27
23-11-17, 00:04
רשית תודה רבה לכולם. אני מאוד מתנצל על התכתובת שלי. השמח לקבל עזרה איך ניתן לתקן טקסט.
עם יש אפשרות לדבר טלפונית אוליי כך יבינו אותי טוב יותר.
מה שנשלח זה סרטוט סכמה של הטרנפר של איסוזו טרופר ערוך שנת 2000 מנוע 3000 דיזל אוטומט?

erezgur
23-11-17, 09:46
האם הדגם אצלך הוא עם TOD או ללא TOD?

-->