צפייה בגרסה מלאה : מחזיר שמן סרן אחורי קיט
גיליתי נזילה מהסרן האחורי ביציאה. כנראה מחזיר השמן. האחרון החזיק בערך שנתיים.
1.אמרו לי מכיוון שבסרן כבר יש שחיקה האטם והמייסבים נשחקים יותר אורך החיים בהתאם. האם זאת הסיבה ואם יש דרכים לפתור אותה (מלבד סרן חדש (-:)
2. בחלפה של מחזיר שמן מה עוד להחליף כסט (קישור למק"טים או תמונה יעזרו).
נזילה מהמחזש היא גם סימפטום קלאסי למיסב גלגל בלוי.
אבל לפני שאתה ממהר להחליף, זה גם סימפטום לנשם סרן סתום.
תתחיל בלפרק את נשם הסרן ולנקות אותו טוב, גם אם נראה לך שהוא בסדר ממבטי ראשון.
לפרק אפשר תמיד בהמשך.
נזילה מהמחזש היא גם סימפטום קלאסי למיסב גלגל בלוי.
אבל לפני שאתה ממהר להחליף, זה גם סימפטום לנשם סרן סתום.
תתחיל בלפרק את נשם הסרן ולנקות אותו טוב, גם אם נראה לך שהוא בסדר ממבטי ראשון.
לפרק אפשר תמיד בהמשך.אתה מתכוון הנשם שנמצא על בית הדפרנצייל?
אצלי הנזילה היא רק בהתחלה ולא רואים עדין מחוץ לבית התוף. צריך לפתוח את התוף כדי לראות. זה אומר לנקות את ההזעה ואת הנשם לנסוע ואחרי תקופה לפתוח שוב?
Sent from my MI 5s using Tapatalk
כן.
לנקות טוב.הנשם הוא חלק מתפרק בהברגה, או שפשוט לעבור עם סמרטוט על הנשם כשהוא מחובר לדפרנצייל?
Sent from my MI 5s using Tapatalk
לפרק מהרכב ולנקות עם ממיס שומנים, וקצת לחץ אויר דרכו לוודא שפתוח.
לפרק מהרכב ולנקות עם ממיס שומנים, וקצת לחץ אויר דרכו לוודא שפתוח.הנשם הוא חלק מתפרק בהברגה, או שפשוט לעבור עם סמרטוט על הנשם כשהוא מחובר לדפרנצייל?
אוקי. אני חושב שזיהיתי את הנשם. מורכב עם כובעון בחלק העליון של הדיפראנציל אני לא רואה הברגה וגם הכובעון שעליו לא יוצא (ראו תמונות). איך מפרקים את הדבר הזה?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171126/e1e3ac2f7070ef58ea5e1f722cfc7483.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20171126/a5b09d58149eea9b31b319fccea0f20a.jpg
Sent from my MI 5s using Tapatalk
הכובע הזה זה בדרך כלל שסתום אל חוזר, אוויר מהדיפ' יכול לצאת אבל נוזלים כמו מים במעברים עמוקים לא יכולים להיכנס.
אם לא נגעת בו מעולם כנראה שהוא סתום, ממליץ לשלוף אותו החוצה ולהאריך אותו עם צינור גומי עד לבודי לפחות, בקצה הצינור אפשר להוסיף שוב אל חוזר בהתאם.
בדכ יש בבסיס שלו אום מובנה להברגה החוצה.
לא מכיר סוזוקי, אבל לא תמיד יש אום. לעתים זה ניפל שמרותך לסרן, והנשם/פעמון מולבשים עליו בלחץ.
הנשם הוא חלק מתפרק בהברגה, או שפשוט לעבור עם סמרטוט על הנשם כשהוא מחובר לדפרנצייל?
Sent from my MI 5s using Tapatalk
קשה לראות מהצילום, מלא ג׳פה.
תנקה ונבין טוב יותר מה יש אצלך.
קשה לראות מהצילום, מלא ג׳פה.
תנקה ונבין טוב יותר מה יש אצלך.זה אחרי הניקוי. בעקרון הכובע זז מעט למעלה ולמטה אבל לא נשלף. ניסיתי להכניס מברג שטוח ברווח ולשלוף אבל לא זז יותר מכמה מ"מ למעלה. מפחד להרוס. מה השיטה לשלוף אותו?
Sent from my MI 5s using Tapatalk
לדעתי אם תפרק אותו לא תוכל להחזיר. אם הוא זז בחופשיות סביר שהוא לא סתום.
מצד שני, אם תפרק ולא יחזור תמיד תוכל לבצע הארכה כמו שנכתב.
לא נתקלתי עדיין בסמוראי בנזילה כתוצאה מנשם סתום. האם נסעת לאחרונה בבוץ עמוק?
צלם את הנזילה.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
זה ממש לא נראה נקי.
קשה לתת המלצה לפי התמונה הזו.
אורי,
גם אם הכובעון זז, זה לא אומר שהמעבר תחתיו לא סתום מג׳יפה, מנסיון.
אולי יש מישהו אחר עם סמוראי שיכול להגיד איך זה תפוס שם.
בטויוטה ורכבים יפניים אחרים זה מוברג.
גם אני ראיתי כבר כמה כאלה שלמרות שהם זזים היו מלאים בג׳יפה, אחרי פירוק(לעיתים בכוח עם מברג) מאריך אותו עם צינור גומי לגובה.
ברכבים אחרים יוצא מהנשם צינור ובסופו נימצא השסתום ככה שאפשר לנתק את הצינור ולהכניס לתוכו לחץ אוויר ולבדוק אם סתום, מכוון שזה לא המקרה פה ולא ידוע מה מצבו הייתי מפרק אותו בכל מקרה ומאריך אותו לגובה.
לא חושב שיש לך מיסב דפוק אחרת המחזיר שמן היה פורץ אחרי נסיעות בודדות ולא שנה או שנתיים, כן חושב שהנשם סתום, אפילו חלקית ככה שמייצר לחץ ובסופו של דבר המחזיר נפרץ.
ד.א. אם הנזילה אכן בגלל נשם סתום, לא בטוח שצריך להחליף מחז״ש.
גם אני ראיתי כבר כמה כאלה שלמרות שהם זזים היו מלאים בג׳יפה, אחרי פירוק(לעיתים בכוח עם מברג) מאריך אותו עם צינור גומי לגובה.
ברכבים אחרים יוצא מהנשם צינור ובסופו נימצא השסתום ככה שאפשר לנתק את הצינור ולהכניס לתוכו לחץ אוויר ולבדוק אם סתום, מכוון שזה לא המקרה פה ולא ידוע מה מצבו הייתי מפרק אותו בכל מקרה ומאריך אותו לגובה.
לא חושב שיש לך מיסב דפוק אחרת המחזיר שמן היה פורץ אחרי נסיעות בודדות ולא שנה או שנתיים, כן חושב שהנשם סתום, אפילו חלקית ככה שמייצר לחץ ובסופו של דבר המחזיר נפרץ.
אוקי אחרי שיטוט ברשת אני חושב שהבנתי איך נראה הנשם ואיך להוציא אותו.
117610
העניין הוא שכנראה לא יתפקד לאחר שאוציא אותו. אני חושב באמת לעשות הערכה עם צינור 1/2 או 1/4 (לא יודע מה הקוטר בסוף שם). השאלה מהיכן אני משיג נשם חדש, להתקין בסוף הצינור? לא מצאתי בebay משהו מתאים או שמצאתי משהו במחיר מופקע של 20$ לפני משלוח.
משהו יודע איכן ניתן למצוא נשם אם קוטר מתאים לצינור 1/2 או 1/4? לא נראה לי חלק יותר מדי מתוחכם.
יש במגרשי פירוק, תוריד מסרן משומש.
יש מצב שתקבל בחינם.
עוד אפשרות- בקצה הצינור, שיקובע גבוה בתא המנוע, שים פילטר דלק פשוט.
הכובע הזה זה בדרך כלל שסתום אל חוזר, אוויר מהדיפ' יכול לצאת אבל נוזלים כמו מים במעברים עמוקים לא יכולים להיכנס.
אם לא נגעת בו מעולם כנראה שהוא סתום, ממליץ לשלוף אותו החוצה ולהאריך אותו עם צינור גומי עד לבודי לפחות, בקצה הצינור אפשר להוסיף שוב אל חוזר בהתאם.
משהו יודע איזה צינור (קוטר פנימי ) יש לקנות על מנת להאריך אותו. בפורום בחון"ל ראיתי הודעה של משהו שביצע זאת בגימיני (נראה זהה לסמוראי) אם צינור 1/2" אבל שמדדתי את הקוטר החיצוני של הכניסה בסרן (החלק התחתון הגלוי מתחת לכובע ) הגיע ל14 מ"מ ובחלקי חילוף נתנו לי צינור ממש עבה עם קוטר פנימי 14 מ"מ שלא נראה לי הגיוני להשתמש בו.
אז מי שיכול לכוון אותי לקוטר הנכון אם הקוטר הפנימי והחיצוני הנדרש.
תודה.
אם הוא מתלבש טוב על היציאה בסרן ולא חופשי מידי אז בסדר, אפשר להוסיף גם בנד מתכת ליתר ביטחון.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.