צפייה בגרסה מלאה : Wrangler JL - המפרט המיוחל
בעוד כמה שעות הוא יושק רשמית בתערוכת LA. בינתיים, הנה המפרט היבש עם כל הדברים שמעניינים אותנו, ונאמר כי טוב.
http://www.jlwranglerforums.com/forum/threads/official-2018-jeep-wrangler-jl-specs-info-wallpapers.2073/
שינוי שיש לציין בדגם הספורט - מאחורה כבר אין דנה 44 אלא דנה 35.. מה שאומר שמי שמתכוון להגדיל צמיגים אפילו באינץ', טוב יעשה אם יבחר ברוביקון. אגב צמיגים ורוביקון, הוא מגיע עכשיו בתצורה המקורית עם צמיגי 285.70.17, מה שאומר צמיגי 33" כמו שצריך. נקווה שהיבואן לא יקטין אותם בדרך.
עכשיו רק נשאלת שאלת המחיר..
boaz avrahami
29-11-17, 16:06
אז לא בהכרח יש שיפור הנדסי באבולוציה.
לפעמים בגלל המחיר הדור פוחת
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
יש שיפורים הנדסיים. מנועים שונים כולל מנוע 2 ל׳ בנזין ומנוע דיזל. גיר 8 מהירויות שונה. חלקי מרכב מאלומיניום (דלתות) מערכת עצור וסע סמי היברידית לחיסכון בדלק ועוד הרבה שינויים מבניים פנים וחוץ.
גם במה שמעניין אותנו בדגם הרוביקון מעבר למידת צמיג סטנדרטית של 33, הרכב גם קצת הוגבה, המתלים כוילו קצת אחרת יש מיגונים מובנים מהיצרן יש סרני דנה מחוזקים כסטנרד ועד כל מיני צ׳ופרים לשטח.
אם התימחור בארץ יהיה דומה לרמת התימחור של הדגם היוצא אז זה פשוט רכב השטח הכי משתלם למחפשי ה- SUV למיניהם שגם מתכוונים אשקרה ממש לטייל איתם בשטח ואפילו בשטח קשה.
יש גם בולמים מתקדמים יותר בדגם רוביקון...
בדגם דיזל תיבת הילוכים משופרת...
מנוע 2 ליטר עם מומנט גבוה בסלד נמוך ומשקל נמוך יותר...
לא הייתי מתנגד לאחד אדום...
jeep אמיתי, נראה אדיר, מפרט מצויין (רוביקון כמובן, למי אכפת מרמות הגימור האחרות). יום יבוא ויהיה לי כזה. כנראה לקראת הפנסיה.
117598
117599
לגבי דנה 35... היו כאלה גם ב-JK הבסיסיים (X וספורט) בארה''ב. עם צמיגים 29' מגוחכים.
מה שקיבלנו בישראל זה מפרט שהיבואן הישראלי מזמין מתוך המון אופציות שהיצרן מאפשר.
לגבי קוטר ודגם הצמיגים שיגיעו לישראל - כאן בהחלט יש מקום לחשש כי אנחנו מקבלים מפרט אירופאי ולא אמריקאי ובהחלט יש מצב שרוביקונים יגיעו לכאן עם ג'אנט 18 וצמיגי כביש בקוטר קטן יותר וללא אפשרות לצמיגי שטח מלא...
תהיו גם בטוחים שגיר ידני לא יגיע לישראל כי התפיסה העקומה ששולטת בשוק הרכב בארץ היא שמכונית פרימיום היא רק אוטומטית.
מעבר לזה - מדהים. כמה סקסי. פרופורציות מושלמות.
וגם החלון הקדמי מתקפל בקלות. מישהו הפנים את הקללות שלי.
אני רוצה ג'יפ כזה. רוביקון כמובן.
נראה גם שהרוביקון החדש עם כנפיים גבוהות יותר...פינו מראש מקום לגלגלים הגדולים.
רק מקשה את הבחירה בין חיים תחת קורת גג או תחת קורת גג ברזנט של רנגלר קצר ואדום.
מוני אורבך
30-11-17, 07:50
נמרוד, תפרגן לעצמך.
החיים הם קצרים, ואתה עדין (יחסית) צעיר.
תפסיק לנסוע בתת רמה יפנית (אפילו שזה טויוטה).
תעבור לדבר האמיתי.
עד 20 שנה כבר לא יהיו דברים כאלו, ויותר מזה אתה לא תוכל להנות מהם בגיל 70+ כמו שאתה נהנה בגיל 40+.
זה שני הסנט שלי בכל אופן..
אפשר גם תמיד לקחת ספורט ולהחליף מיכללים ותקבל אחלה כלי יותר טוב מרוביקון
בגיפ אפשר הכל רק שאלה של תקציב !!!
יוסי
מה שאמר מוני....
כשאשתי גילגלה עיניים על השטויות שלי והחלפת הרכבים התכופה... חבר אמר דבר נכון :״בגילו מגיע לו כבר לפרגן לעצמו!!!״
https://www.facebook.com/fourwheelermag/videos/10155880463212346/
סרטון ממש יפה של דירקטור בג'יפ שמספר על כל השינויים..
בין השאר:
הכנפונים הועלו לקו המכסה מנוע מקדימה ו-5 סמ מאחורה כדי לאפשר צמיגי 35.
פתחי אוורור בכנפיים הקדמיות המקוריות בשביל פינוי חום מתא מנוע.
שמשה מתקפלת ב-4 ברגים עם כלוב שנשאר לעמוד כולל מראה אחורית, סכי שמש וכו'.
דנה 44 שונים משופרים מהדגם הקודם
ברקסים משופרים
יחס זחילה של 1:84 במקור בידני, ו1:78 באוטומט.
ועוד ועוד...
https://www.facebook.com/fourwheelermag/videos/10155880463212346/
סרטון ממש יפה של דירקטור בג'יפ שמספר על כל השינויים..
בין השאר:
הכנפונים הועלו לקו המכסה מנוע מקדימה ו-5 סמ מאחורה כדי לאפשר צמיגי 35.
פתחי אוורור בכנפיים הקדמיות המקוריות בשביל פינוי חום מתא מנוע.
שמשה מתקפלת ב-4 ברגים עם כלוב שנשאר לעמוד כולל מראה אחורית, סכי שמש וכו'.
דנה 44 שונים משופרים מהדגם הקודם
ברקסים משופרים
יחס זחילה של 1:84 במקור בידני, ו1:78 באוטומט.
ועוד ועוד...אני חושב שהוא אמר שהמנוע ה 2.0 הוא היברידי כדי לשפר את המומנט בסלד נמוך.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
אני חושב שהוא אמר שהמנוע ה 2.0 הוא היברידי כדי לשפר את המומנט בסלד נמוך.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalkדקה 15
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
אני חושב שהוא אמר שהמנוע ה 2.0 הוא היברידי כדי לשפר את המומנט בסלד נמוך.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
השאלה אם ההיברידי גם ישפר את המחיר בארץ , אם אני לא טועה המיסים 30% במקום 84% , זה יכול להיות שיפור של 50K במחיר
יופי של רנגלר, בהחלט שיפרו את כל הנקודות החלשות ומדהים שבנו אותו להכיל צמיגי 35 ללא שום שינוי ברכב.
נתחיל לחסוך לרכב הבא שלי.
עכשיו רק עניין המחיר...
STICKER PRICE לסהרה... $48000 על הכביש
48000$ X שער יציג X מכס X מע״מ
יוצא בערך 400000₪
Sent from my iPhone using Tapatalk
היבואן בארץ לא משלם ליצרן את המחיר שציינו כאן אלא הרבה פחות. לכן החישוב שמעריך את המחיר הארץ על 400,000 ש"ח לפי מחיר לצרכן בחו"ל של 48,000$ לא מדויק.
בתמחור נכון, ה JL יכול להיות להיט מכירות לכל אלו שרוצים SUV ושגם רוצים בפועל לטייל אתו בשטח כמות שהוא מהיצרן בלי תוספות ושיפורים.
היבואן בארץ לא משלם ליצרן את המחיר שציינו כאן אלא הרבה פחות. לכן החישוב שמעריך את המחיר הארץ על 400,000 ש"ח לפי מחיר לצרכן בחו"ל של 48,000$ לא מדויק.
בתמחור נכון, ה JL יכול להיות להיט מכירות לכל אלו שרוצים SUV ושגם רוצים בפועל לטייל אתו בשטח כמות שהוא מהיצרן בלי תוספות ושיפורים.אל תשכח שאנחנו מדברים על סמל"ת, משיחה עם נציג מכירות לפני כמה שבועות ( שניסה לשכנע אותי לבוא לקנות רנגלר jk חדש) ההתיחסות לרנגלר הוא לרכב פרמיום ( לעומת היצרן שמייעד אותו למיינסטרים) , לכן לא נראה לי שנראה תמחור הגרסיבי ( מתחת ל 400 אלף ל jl) מה שכן אולי נוכל לקבל" הנחה " טובה יותר ל jk שימכר במקביל.
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
אכן מדובר בסמל"ת.
אבל אם לא יתמחרו נכון ואולי אפילו אגרסיבי אז הרכבים יגיעו ביבוא אישי. ברמת מחיר של 400,000 ש"ח לJL רוביקון ארוך, לדעתי יהיה פער מאד משמעותי לטובת היבוא האישי.
פער שכיום בדגם ה- JK כמעט ולא קיים.
כיוון שפיאט חייבים לדחוף מכוניות היברידיות אני מנחש שנראה דגם היברידי מהר מאוד והוא יהיה זול יותר מה jk בזכות המיסוי הנמוך מאוד.
(זה מה שקורה בשוק מכוניות היוקרה הכללי. הדגמים ההיברידיים של מכוניות החצי מליון נמכרים בקצת יותר מ300 אלף ועם איבזור ברמה גבוהה יותר... וזה עובד הם נמכרים יפה מאוד)
אסף.
אסף, כבר כיום יש באחד המנועים איזה שהוא מנגנון סמי היברידי שמשלב גם את הסטרט- סטופ.
לפי ההצהרות בשנת 2019 או 2020 יהיה גם דגם עם מנוע חשמלי מלא!!
עכשיו רק עניין המחיר...
STICKER PRICE לסהרה... $48000 על הכביש
הגזמת יניב. המחיר הרשמי הולך להיות 37,000$ לסהרה ארוך, 40,000$ לרוביקון ארוך.
117677
המחיר שנמרוד ציטט לא שונים בהרבה ממחירי הדגם הנוכחי. אולי בכ2,000$ יותר.
הגזמת יניב. המחיר הרשמי הולך להיות 37,000$ לסהרה ארוך, 40,000$ לרוביקון ארוך.
117677
לפי הטבלה רוביקון אנלימיטד 2.0L היברידי יעלה 42,195 , לפי מחשבון http://ushopsmotors.co.il/diy-import/ יבוא של רכב הברידי במחיר של 42,195 לארץ יעלה בסוף התהליך כ235,000 ש"ח(לפי קוד זיהום 2) , נשמע טוב מדי מלהיות אמיתי לקנות ב240K רוביקון היברידי לימטד חסכוני :-).
אל תשכחו שהמחירים שאתם רואים הם לרנגלר עם ברזנט, תיבה ידנית, ובלי נעילה מרכזית (לדלתות).. כל התוספות האלה ועוד רבות היבואן בארץ דוחף לנו בלי לשאול... אז התסריט שהמחיר של רוביקון בארץ יתקרב ל400k לא כלכך הזוי.
במנוע ה- 2 ליטר יש סוג של מערכת היברידית (לא כל כך הבנתי מה בדיוק) - אז ייתכן וכמו שציינו קודם שהרכב יזכה בהקלת מיסוי ירוקה ואז המחיר לצרכן יפתיע לטובה.
ועוד שנה או שנתיים יהיה מנוע חשמלי "פלאג אין" אז בכלל זה יוזיל עוד יותר כפי שיש היום לרכבי היוקרה (מרצדס ו-ב.אמ.וו.) את הדגמים החשמליים שזוכים להקלת מיסוי משמעותית וכפועל יוצא למחיר אטרקטיבי יחסית.
במנוע ה- 2 ליטר יש סוג של מערכת היברידית (לא כל כך הבנתי מה בדיוק) - אז ייתכן וכמו שציינו קודם שהרכב יזכה בהקלת מיסוי ירוקה ואז המחיר לצרכן יפתיע לטובה.
ועוד שנה או שנתיים יהיה מנוע חשמלי "פלאג אין" אז בכלל זה יוזיל עוד יותר כפי שיש היום לרכבי היוקרה (מרצדס ו-ב.אמ.וו.) את הדגמים החשמליים שזוכים להקלת מיסוי משמעותית וכפועל יוצא למחיר אטרקטיבי יחסית.
השאלה במקרה הזה תהיה לגבי המחסום המחשבתי של לקחת רכב אלקטרוני וחשמלי לגמרי לשטח. עמידות לטלטולים/אבק/מים/בוץ.
וגם האם המערכות האלו ידעו להתמודד עם הקיצוניות של משפרי הרנגלרים למינהם
תיאורטית יש לזה רק יתרונות. הרבה פחות חלקים נעים, הרבה פחות נקודות כשל. נעשית כנראה שהטכנולוגיה עוד לא לגמרי שם
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מאוד הגזמתי.
היה איזה וידאו שהראה את המחיר הזה על סהרה.
בכל מקרה, ה3.6 המוכר ישאר המנוע היחידי שיוצא עם תיבה ידנית. כולל startStop
המנוע 2ל הורקן יבוא עם מערכת למיחזור אנרגיה, לא ממש הייבריד. איזשהו גנרטור מנוע 48v שאוגר אנרגיה בעצירה ומסייע בתחילת תנועה. (תכלס, סוג של קפיץ יקר לתחזוקה).
תוסיפו על ה 40-41 גג חשמלי, מסך גדול יותר, וו גרירה והובלה והנה הגענו ל 48.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
השאלה החשובה היא אם המערכת ״קפיץ״ הזותזכה את ה- JL בעל מנוע 2 ל׳ בהנחת מיסוי ירוק.
לא יודע אם זה כבר עלה, אבל הנה משהו רשמי יותר מהאתר של ג'יפ:
https://www.jeep.com/content/dam/fca-brands/na/jeep/en_us/global/pdf/brochure/Jeep-Wrangler-(JL)-Reveal-Brochure-(2018).pdf
(https://www.jeep.com/content/dam/fca-brands/na/jeep/en_us/global/pdf/brochure/Jeep-Wrangler-(JL)-Reveal-Brochure-(2018).pdf)
מבחן נסיעה של הדגם החדש:
Off-Road Review: 2018 Jeep Wrangler JL
(https://expeditionportal.com/off-road-review-2018-jeep-wrangler-jl/)
https://youtu.be/eLj9D4vo56Q
https://youtu.be/CVdR4EyRIvE
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי מנוע ה 2 ליטר שיגיע בהתחלה לא יהיה "היברידי" מספיק כדי לעמוד בתנאי הנחות המס בארץ.
הבנתי גם שזה אותו מנוע 2 ליטר של הג'וליה והסטלביו (לטוב ולרע).
האמריקאים לא מצליחים להבין למה להם לקנות את מנוע ה 2 ליטר המוגדש.
חישובי צריכת דלק קצת יותר טובים אבל העלות הכללית היא לטובת ה 3.6 שבארה"ב יכול לחיות עם 87 אוקטן לעומת 91 אוקטן יקר יותר ל 2 ליטר.
תחזוקה וטיפולים של מנוע מוגדש הם יותר יקרים וגם הבלאי של מנוע 4 צילינדר קטן עם מכפיל כח (טורבו) גדול יותר.
אז נכון שקל יותר לשפר מנוע מוגדש ולשנות תוכנה (CHIP), אבל לא מדובר פה ברכב ספורט.
בכל מקרה, המסקנה של האמריקאים, ופה אני מסכים איתם, הוא שחברת פיאט משיקה את מנוע ה 2 ליטר בשביל שווקי הייצוא מארה"ב, בעיקר אירופה ובגלל תקנות זיהום אוויר והטבות מס שלהם יזכה שם המנוע יחסית ל - 3.6 האטמוספרי.
האמריקאים דווקא מאוד מסוקרנים בנוגע לדיזל...
האמריקאים צודקים בשתי המסקנות שלהם. גם שה6 אין לו שום חיסרון אמיתי מול ה4 המוגדש, וגם שהדיזל הוא מנוע נכון מאוד לג׳יפ כזה.
אבל הסיבה היחידה לדעתי שאין כרגע דגם היברידי אמיתי היא רק כי אין לפיאט יחידת כוח היברידית מוכנה. כיוון שהם חייבים לצאת לשוק עם מכוניות היברידיות ומהר - אני מרשה לעצמי לנחש שעד שנראה JL בארץ - תוך שנה, נגיד, כבר תהיה לו גירסה היברידית באחלה מחיר.
אסף.
ממש רע לשטח לשים את פנסי היאות הקדמיים ואת פנסי היום בכנף..
רע לשטח טוב למכירת חלקי חילוף...
אסף.
עם כל השידרוגים שכן נעשו עם מחשבה לשטח... (דלתות פריקות וקלות, שמשה עם קיפול מהיר יותר, כנל הגג ברזנט, 4 מתגים מוכנים לאביזרים, גיר (גם הידני והגם האוטומטי מותאמים לעבודת שטח וגרירה, לדברי היצרן) מעבר מ32 ל33 לרוביקונים, כנפונים מוגבהים לגלגל גדול עוד יותר... אור ברקס אחורי מרכז מתכוונן ועוד כהנה וכהנה....)
חייבים להשאיר מקום למוצרי האפטרמרקט....
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לדעתי מנוע ה 2 ליטר שיגיע בהתחלה לא יהיה "היברידי" מספיק כדי לעמוד בתנאי הנחות המס בארץ.
הבנתי גם שזה אותו מנוע 2 ליטר של הג'וליה והסטלביו (לטוב ולרע).
האמריקאים לא מצליחים להבין למה להם לקנות את מנוע ה 2 ליטר המוגדש.
חישובי צריכת דלק קצת יותר טובים אבל העלות הכללית היא לטובת ה 3.6 שבארה"ב יכול לחיות עם 87 אוקטן לעומת 91 אוקטן יקר יותר ל 2 ליטר.
תחזוקה וטיפולים של מנוע מוגדש הם יותר יקרים וגם הבלאי של מנוע 4 צילינדר קטן עם מכפיל כח (טורבו) גדול יותר.
אז נכון שקל יותר לשפר מנוע מוגדש ולשנות תוכנה (CHIP), אבל לא מדובר פה ברכב ספורט.
בכל מקרה, המסקנה של האמריקאים, ופה אני מסכים איתם, הוא שחברת פיאט משיקה את מנוע ה 2 ליטר בשביל שווקי הייצוא מארה"ב, בעיקר אירופה ובגלל תקנות זיהום אוויר והטבות מס שלהם יזכה שם המנוע יחסית ל - 3.6 האטמוספרי.
האמריקאים דווקא מאוד מסוקרנים בנוגע לדיזל...
מה התנאים לקבלת הנחות לרכב היברידי בנוסף לדרגת זיהום ?
אפשר כבר לבנות JL באתר הרשמי של jeep
המחיר לרוביקון ארוך מתחיל ב 41000.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
עכשיו גם לבוש מדים...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180611/c86cf0fcb8389df182fc94c3b8742c54.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180611/02dde3aa4a2643c6f0d214deff55a5e4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180611/65fb0c35e592d36a707b018e76fdbad8.jpg
כמה ערפל יש שהוא זקוק לכל הפנסים האלה?
הצבאי(מלבד הפנסים) יפייפה
Sent from my iPhone using Tapatalk
ערְפל קרב (בגרמנית: Nebel des Krieges) הוא מונח צבאי המתאר את חוסר הוודאות הקיים לגבי קרב במהלכו ואף סמוך לאחריו, בכל הנוגע לכוחות הצדדים הלוחמים. נטבע לראשונה על ידי קרל פון קלאוזביץ בספרו "על המלחמה".
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%A8%D7%A4%D7%9C_%D7%A7%D7%A8%D7 %91
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.