thebips
25-12-17, 10:16
סיפור המעשה:
הזמנתי רובוט של ILIFE מאתר gearbest הרובוט הגיע שבור פנתי לתמיכה של gearbest ולאמרות פניות חוזרות ונשנות לא קבלתי תשובה.
אחרי כשבועים פנתי בדו"אל ל ILIFE אם צילם השבר וחשבונית מgearbest ותוך יום קבלתי דוא"ל מILIFE שאמר שלח לנו את הכתובת שלך ונשלח חדש אל חשבונינו.
היום הגיע הרובוט.
שני צדדים לשרות הסיני אחד מדהים של ILIFE והשני זבל של gearbest
הזמנתי רובוט של ILIFE מאתר gearbest הרובוט הגיע שבור פנתי לתמיכה של gearbest ולאמרות פניות חוזרות ונשנות לא קבלתי תשובה.
אחרי כשבועים פנתי בדו"אל ל ILIFE אם צילם השבר וחשבונית מgearbest ותוך יום קבלתי דוא"ל מILIFE שאמר שלח לנו את הכתובת שלך ונשלח חדש אל חשבונינו.
היום הגיע הרובוט.
שני צדדים לשרות הסיני אחד מדהים של ILIFE והשני זבל של gearbest