ערן CJ
29-12-17, 09:57
התחלתי לחשוב על פרוייקט חדש.
לא. לא נמאס לי מהמוסו שאת תהליך שידרוגו די סיימתי מזמן. אמנם הפסקתי לפרסם באתר מתוך "הצנע לכת" וכפעולת מנע לשמירה על חוקיותו, אבל הוא הפך לטרקטור בהמתי נעול עם יחסי העברה מתאימים לזחילה יפה על סלעים אימתניים.
המוסו ימשיך לשרת, אבל הגיעה העת לחשוב על האנדרדוג הבא שיכול להפתיע בגדול.
אחרי שבלעתי את כל פרקי DIRT EVERY DAY ביוטיוב, החלטתי :
חוזרים לזוללי הדלק האמריקניים (אין משמעות לעלויות הדלק. רכב לטיולים בלבד 3000 עד 4000 ק"מ בשנה לכל היותר).
מפנק באופן שאפילו אישתי תאהב אותו. (אם לא אותי, לפחות אותו...)
קיימות נעילות אוטומטיות לשני הסרנים.
קיימת אפשרות לשינוי יחסי העברה (בסרנים או קיט הפחתה בטרנספר).
קיימים קיטים להגבהות מעניינות שמהם ניתן להעתיק רעיונות או אולי אפילו לרכוש בנייר ירוק עד.
עלות רכישה עד 30K.
התחלתי לקרוא על הטריילבלייזר של שבי.
אז עם מי מתייעצים? כמובן שאתכם. אתם בגי"ה, קל וחומר בענייני 4X4.
אילו סרנים משרתים את דגמי הטריילבלייזר (ט"ב) לאורך שנות יצורו?
אילו סרנים ניתן לנעול בנעילות אוטומטיות?
אילו מודלים יובאו לישראל?
יחסי העברה קורונה-פיניון בדגמים השונים?
קיטים של יחסי העברה בטרנספר?
קיטים לשיפורי שטח בכללי?
האם יש נעילות מקוריות? שמעתי משהו על דגם עם קיט גרירה מקורי.
אילו מכלולים רגישים יותר בט"ב?
מה יתרונותיו וחסרונותיו המוכרים לכם?
האם למישהו יש ניסיון בשידרוג הכלי המעניין הזה?
עוד רעיונות יצירתיים???
תודה מראש על התייחסותכם המקצועית.
ערן CJ
לא. לא נמאס לי מהמוסו שאת תהליך שידרוגו די סיימתי מזמן. אמנם הפסקתי לפרסם באתר מתוך "הצנע לכת" וכפעולת מנע לשמירה על חוקיותו, אבל הוא הפך לטרקטור בהמתי נעול עם יחסי העברה מתאימים לזחילה יפה על סלעים אימתניים.
המוסו ימשיך לשרת, אבל הגיעה העת לחשוב על האנדרדוג הבא שיכול להפתיע בגדול.
אחרי שבלעתי את כל פרקי DIRT EVERY DAY ביוטיוב, החלטתי :
חוזרים לזוללי הדלק האמריקניים (אין משמעות לעלויות הדלק. רכב לטיולים בלבד 3000 עד 4000 ק"מ בשנה לכל היותר).
מפנק באופן שאפילו אישתי תאהב אותו. (אם לא אותי, לפחות אותו...)
קיימות נעילות אוטומטיות לשני הסרנים.
קיימת אפשרות לשינוי יחסי העברה (בסרנים או קיט הפחתה בטרנספר).
קיימים קיטים להגבהות מעניינות שמהם ניתן להעתיק רעיונות או אולי אפילו לרכוש בנייר ירוק עד.
עלות רכישה עד 30K.
התחלתי לקרוא על הטריילבלייזר של שבי.
אז עם מי מתייעצים? כמובן שאתכם. אתם בגי"ה, קל וחומר בענייני 4X4.
אילו סרנים משרתים את דגמי הטריילבלייזר (ט"ב) לאורך שנות יצורו?
אילו סרנים ניתן לנעול בנעילות אוטומטיות?
אילו מודלים יובאו לישראל?
יחסי העברה קורונה-פיניון בדגמים השונים?
קיטים של יחסי העברה בטרנספר?
קיטים לשיפורי שטח בכללי?
האם יש נעילות מקוריות? שמעתי משהו על דגם עם קיט גרירה מקורי.
אילו מכלולים רגישים יותר בט"ב?
מה יתרונותיו וחסרונותיו המוכרים לכם?
האם למישהו יש ניסיון בשידרוג הכלי המעניין הזה?
עוד רעיונות יצירתיים???
תודה מראש על התייחסותכם המקצועית.
ערן CJ